Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 28 augustus 2013 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6777693)
ja jou kunnen ze niet meer afvoeren he :lol:

Ben jij nu nog altijd niet boven Palestina gedropt zonder parachute ?:lol:

Dixie 29 augustus 2013 20:02

:lol:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6778078)
Ben jij nu nog altijd niet boven Palestina gedropt zonder parachute ?:lol:

neen hebben ze je internet nog niet afgepakt in de instelling :lol:

meneer 29 augustus 2013 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6779413)
:lol:

neen hebben ze je internet nog niet afgepakt in de instelling :lol:

Weer zo een typisch geval van projectie van zijn eigen problemen op andere mensen.:lol:

Tamam 30 augustus 2013 14:30

Hey believers!

Effe "zeuren". Maar kan er iemand recente video's posten ?...

Geen getuigenissen aub. Schotels! Rondwaggelende aliens! Autopsies! Mensen die upgebeamed worden uit hun slaapkamer! Koeien die upgebeamed worden ter autopsie.

Dat soort dingen. :) Geen CGI animaties.

Merci!

meneer 30 augustus 2013 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6780495)
Hey believers!

Effe "zeuren". Maar kan er iemand recente video's posten ?...

Geen getuigenissen aub. Schotels! Rondwaggelende aliens! Autopsies! Mensen die upgebeamed worden uit hun slaapkamer! Koeien die upgebeamed worden ter autopsie.

Dat soort dingen. :) Geen CGI animaties.

Merci!

Een overweging : ik denk dat Aliens mensen doen geloven dat zij niet bestaan, dankzij medeplichtigheden in de politieke wereld, en via de media.
Mannen als gij zijn van die media het welwillende slachtoffer.
Aliens zijn meester in het verbergen van hun aanwezigheid, dankzij die medeplichtheid enerzijds en door hun hoogontwikkelde technologie anderzijds.
Wellicht zijn zij reeds lang in staat zich zelf onzichtbaar te maken, zowel voor de radars, als voor het mensenoog.
Dit kan jou gek voorkomen, maar wist je dat ook wij, mensen, stilaan in staat zijn om onzichtbaar te worden ?:-)

JBM 30 augustus 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6780506)
Een overweging : ik denk dat Aliens mensen doen geloven dat zij niet bestaan, dankzij medeplichtigheden in de politieke wereld, en via de media.
Mannen als gij zijn van die media het welwillende slachtoffer.
Aliens zijn meester in het verbergen van hun aanwezigheid, dankzij die medeplichtheid enerzijds en door hun hoogontwikkelde technologie anderzijds.

Het zijn meesters in het verbergen van hun aanwezigheid. Toch lijk jij tot in de puntjes te weten dat ze a: wel hier zijn, b: zich verbergen en c: hoe ze dat doen. Knap hoor!

Jammer dat je met die kennis niet meer weet aan te vangen dan op een forum wat de arrogante wijsneus te komen uithangen.

peter1962 30 augustus 2013 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6780495)
Hey believers!

Effe "zeuren". Maar kan er iemand recente video's posten ?...

Geen getuigenissen aub. Schotels! Rondwaggelende aliens! Autopsies! Mensen die upgebeamed worden uit hun slaapkamer! Koeien die upgebeamed worden ter autopsie.

Dat soort dingen. :) Geen CGI animaties.

Merci!

Ik ben dan wel geen believer, maar kan je zeker episode 1 van season 1 van South Park (Cartman gets an anal probe) aanraden. Het geeft een dieptezicht op het alien gebeuren. En je ziet het eens van de binnenkant. ( Cartman doet dat tenminste...)

parcifal 30 augustus 2013 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6780506)
Aliens zijn meester in het verbergen van hun aanwezigheid, dankzij die medeplichtheid enerzijds en door hun hoogontwikkelde technologie anderzijds.
Wellicht zijn zij reeds lang in staat zich zelf onzichtbaar te maken, zowel voor de radars, als voor het mensenoog.

Nu zeg je dus : Er zijn hier aliens maar ze zijn onzichtbaar.

Ja hoor, ze zijn toevallig niet roze, met 4 schattige hoefjes, vleugeltjes en een hoorn zo midden op hun voorhoofd? :lol:


Dixie 30 augustus 2013 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6780506)
Een overweging : ik denk dat Aliens mensen doen geloven dat zij niet bestaan, dankzij medeplichtigheden in de politieke wereld, en via de media.
Mannen als gij zijn van die media het welwillende slachtoffer.
Aliens zijn meester in het verbergen van hun aanwezigheid, dankzij die medeplichtheid enerzijds en door hun hoogontwikkelde technologie anderzijds.
Wellicht zijn zij reeds lang in staat zich zelf onzichtbaar te maken, zowel voor de radars, als voor het mensenoog.
Dit kan jou gek voorkomen, maar wist je dat ook wij, mensen, stilaan in staat zijn om onzichtbaar te worden ?:-)

gewoon 'neen' plaatsen is handiger:-D

Max van Dietschland 30 augustus 2013 21:25

Hebben de reptilianen eigenlijk een aandeel in het conflict in Syrië ?

meneer 30 augustus 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6780544)
Ik ben dan wel geen believer, maar kan je zeker episode 1 van season 1 van South Park (Cartman gets an anal probe) aanraden. Het geeft een dieptezicht op het alien gebeuren. En je ziet het eens van de binnenkant. ( Cartman doet dat tenminste...)

Bij jou gaat het altijd over " anaal " hé ? Nog niet opgemerkt ? Er is duidelijk iets dat je nog niet verwerkt hebt op dat gebied.:lol:

meneer 30 augustus 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6780561)
Nu zeg je dus : Er zijn hier aliens maar ze zijn onzichtbaar.

Ja hoor, ze zijn toevallig niet roze, met 4 schattige hoefjes, vleugeltjes en een hoorn zo midden op hun voorhoofd? :lol:


Ik zeg niet " ze zijn onzichbaar " maar " ze kunnen zich onzichtbaar maken ". Zich aan ons zicht onttrekken dus.

meneer 30 augustus 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodkinitkeli (Bericht 6780619)
onze NON LERAAR NATUURKUNDE maakt keer op keer op keer op keer......(x 10000000) dezelfde denkFOUT:











http://www.debunkingskeptics.com/Page4.htm

ik hoop dat parculorie er wat van kan leren maar gezien zijn reacties ben ik bang....

Ik denk niet dat die goed Engels spreekt hoor, dit stukje is wellicht al te moeilijk voor hem.
Verder dan zijn Nederlands opsmukken met de reeds min of meer in onze taal opgenomen Engelse woorden komt hij niet volgens mij.
En zelfs dan , de gedachtengang volgen is helemaal te ver boven zijn niveau.

meneer 30 augustus 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6781170)
Hebben de reptilianen eigenlijk een aandeel in het conflict in Syrië ?

Ga naar Syrië, en vraag het hen. Draag duidelijk een groot kruis op uw borst, en zogauw u mannen met baarden ziet, die Kalachnikov's dragen, " allahsnakbar " brullen, en met bloed besmeurde kleren dragen, loopt u snel naar hen toe, en stelt u uw vragen. Zij kennen het antwoord.:-D
Goede reis.

Enter 31 augustus 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France


Ik heb eens een werkende vakbondsman gezien. Toegegeven, het is lang geleden.
Maar toch.

Ill Duce 31 augustus 2013 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 6781742)
Ik heb eens een werkende vakbondsman gezien. Toegegeven, het is lang geleden.
Maar toch.

Maar ik nog nooit een werkende kapitalist.

Enter 31 augustus 2013 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6781751)
Maar ik nog nooit een werkende kapitalist.

Omdat die steeds in zijn kantoor zit te werken, onderweg in de wagen werkt en werkt terwijl u reeds op de zetel voor de tv hangt.

Ill Duce 31 augustus 2013 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 6781757)
Omdat die steeds in zijn kantoor zit te werken, onderweg in de wagen werkt en werkt terwijl u reeds op de zetel voor de tv hangt.

Ik kijk geen tv.

Koffie slurpen en bedragen van de ene rekening naar de andere rekening versluizen is niet echt werken.

Enter 31 augustus 2013 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6781762)
Ik kijk geen tv.

Koffie slurpen en bedragen van de ene rekening naar de andere rekening versluizen is niet echt werken.

Werknemers aan het werk houden is een fulltime job.
Niet alleen werkt de crisis tegen. De werknemers doen dit ook, samen met de vakbondsLUI.

meneer 31 augustus 2013 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 6781742)
Ik heb eens een werkende vakbondsman gezien. Toegegeven, het is lang geleden.
Maar toch.

En wat heeft dat met het onderwerp te maken ?
Want als het er niets mee te maken heeft zit jij hier te trollen, besef je dat, ventje ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be