Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 10 september 2009 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4325990)
da's een paar weken terug

Ik heb 'm gevonden straddle 20 augustus was datte
alvast bedankt... link op bureaublad geplaatst en ik lees(zie) hem later wel

praha 10 september 2009 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4326029)
ok, zand erover, ik kom hier nog op terug, maar heb nu geen tijd om dieper erop in te gaan. Ben tegen een verschrikkelijk deadline aan't werken en ik vrees dat het nog een nachtje doorwerken wordt hier.

geen probleem... Johnny
Werk ze

straddle 10 september 2009 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4326024)
sorry straddle... ik check dat ding eigelijk nooit
'k zou zelfs niet weten of ik die functie niet heb afgezet ofzo

Ik zal hem checken... erewoord

no problem sir. take your time.

exodus 10 september 2009 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4324731)
Dat heb ik nooit gezegd.
Ik was 10 jaar oud toen en ik zag het, samen met 2 vrienden van rond die leeftijd.

Dat is alles, ik trek daar verder geen conclusies uit.
Er zijn rationele verklaringen mogelijk.

Ik dacht dat je dat gezegd hebt, maar ik kan verkeerd zijn. Nu het is alleszinds raar dat er geen volwassene bij is om 6u smorgen als 10 jarige, soit.

Als het het om 6u smorgen ziet boven de Belgische kust dan denk ik dat de kans van lasers toch al veel kleiner is, wie houdt zich daarmee bezig om 6u smorgens?

Als er "rationele" verklaringen mogelijk zijn, dan wil ik de eerste beste nog eens zien.

Akufen 10 september 2009 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4325991)
akufen inclusief: heb ze ook naar u doorgestuurd maar je hebt ze niet gezien denk ik.

Ik heb gemerkt dat er eentje staat te wachten dat ik vluchtelings in m'n email heb gelezen, 't was nogal druk dermee..

willem1940NLD 10 september 2009 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4326206)
Ik dacht dat je dat gezegd hebt, maar ik kan verkeerd zijn. Nu het is alleszinds raar dat er geen volwassene bij is om 6u smorgen als 10 jarige, soit.

Als het het om 6u smorgen ziet boven de Belgische kust dan denk ik dat de kans van lasers toch al veel kleiner is, wie houdt zich daarmee bezig om 6u smorgens?

Als er "rationele" verklaringen mogelijk zijn, dan wil ik de eerste beste nog eens zien.

Méér kinderen dan je denkt zijn bij de eerste ochtendschemering wakker, sluipen kort door het huis op zoek naar iets eetbaars en slippen vervolgens heel stil naar buiten, snuiven de ochtendlucht, bespioneren gedierte, vogels enzo en/of gaan een vis vangen.

parcifal 10 september 2009 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4326206)
Ik dacht dat je dat gezegd hebt, maar ik kan verkeerd zijn. Nu het is alleszinds raar dat er geen volwassene bij is om 6u smorgen als 10 jarige, soit.

Het was tijdens een kamp aan zee. Er waren wel volwassenen maar die waren toen even met iets anders bezig. 8-)

Micele 10 september 2009 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4324509)
De ufo die ook ooit zag als kind was transparant en veranderde constant van kleur, een beetje zoals bij een zeepbel , maar uiteraard veel groter en opgebouwd uit regelmatige veelhoeken.

Ondertussen heb ik wel al gemerkt dat je met lasers in een mistige atmosfeer ongeveer hetzelfde resultaat kan bekomen.


Sorry voor mijn vorige post, ik was te rap in mijn ijver...

Maar zoals je in je vorige post schreef, was het wel 26 jaar geleden of in 1983...

Ik neem aan dat lasershows of disco-buiten-lasers in de vrije lucht toen nog niet bestonden, daarom wslk "mijn overlezen" van jouw "ondertussen", ttz ik begrijp niet waarom je dat nu in de ufo-context-mogelijkheid aanhaalt van een "mogelijk lichtverschijnsel of schijn-ufo" van 26 jaar geleden.

praha 10 september 2009 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4326046)
no problem sir. take your time.

Wel... straddle ik ben nu welgeteld 23.10 minuten ver en tot nu toe een hele uitleg over z'n classificatiesysteempje waar er _even kiko bijtredend_ niets als vastsaand wordt aangeduid.

Onderscheid tussen soft en hard vervaagt naarmate we verder gaan... 't is te zeggen in begin sprak ie over hard als was er een foto, data of wat dan ook van een ufo ofzo en daarnaast hard als circumstanding/secundary evidence inzake documenten etc die toch al iets zouden vastleggen betreffende een getuige of wat dan ook....

Nu zijn we aan graancirkels ed waar hij even dat classificatiesysteempje 'misbruikt' ....

Hij spreekt over investigators die geloven dat die dingen dus een soort communicatiemiddel zouden zijn.
Ufo's zouden verscheidene malen gezien zijn ten tijde van zo'n phenomeen.

Hij spreekt over hard evidence als zo'n cirkel reageert (2001) op een bepaalt radarsignaal ( eerder in 1974 ) en dat er eentje leek aankomende zonneactiviteiten zou voorspellen...dat suggereerd ie als hard... beide neemt hij daarom ook erg serieus.
Die voorspelling is louter hetgeen wat mensen geloven dat het is ( zegt ie zelf eerder ) toch blijft ie achteraf erop hameren dat die graancirkles dat zou voorspelt hebben wat ie uniek noemt daar niemand dat perfect kan voorspellen
De voorspelling gaf schijnbaar 7 juli ( gemaakt 21-30 juni ) , de activiteiten van juli 4 to juli 11
( doch zijn die dingen min of meer voorspelbaar en zeker als ze op gaan komen en het is helemaal niet gezegd dat het dat zou voorspellen... men geloofde dat )


Daarvoor was er sprake van antieke afbeeldingen ... dat noemt ie ook hard .. okay het staat er en dat maakt het hard maar hard evidence of watte ?

en dan hop naar remote viewing... iets wat hier ook al verscheidene male besproken werd... 65% accurency ?
En dan wordt dat weer even gebruikt om et-activiteiten aan de andere kant van de maan gebruikt

Sorry hoor ... tot nu één grote synthese van wat ik hier al een paar jaar allemaal moet doorworstelen.
Het steeds maar verleggen van verifierbare grenzen .. het steeds maar verde opbouwen van links en verklaringen gesteunt op weer iets anders heel vaag.

Ik zie hier echt niet de nieuwigheid in ( ondertussen zijn we op 27.34 )

ps. 37.50

ps2. 40.18 nu zijn we verder bij het opsommen... gezichtje op mars etc :?

't wordt te gek
ik breek ermee en ga dat ander filmpje effe bezien

praha 10 september 2009 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4327030)
Sorry voor mijn vorige post, ik was te rap in mijn ijver...

Maar zoals je in je vorige post schreef, was het wel 26 jaar geleden of in 1983...

Ik neem aan dat lasershows of disco-buiten-lasers in de vrije lucht toen nog niet bestonden, daarom wslk "mijn overlezen" van jouw "ondertussen", ttz ik begrijp niet waarom je dat nu in de ufo-context-mogelijkheid aanhaalt van een "mogelijk lichtverschijnsel of schijn-ufo" van 26 jaar geleden.

ooh toch wel hoor ... Dixie Brasschaat had er al eentje dacht ik ... en toevallig genoeg waren er die tijd _kan ook aan de drank en pillen gelegen hebben_ menige ufo-waarnemingen.

420yeahbaby 10 september 2009 23:38

Ik volg het topic al even niet meer, en wil me ook niet ergens tussen wringen met iets totaal off topic.
Maar dit vind ik wel een hele mooie insight over aliens en de mensheid.
http://www.youtube.com/watch?v=TyvAh621XOE
Echt de moeite.

straddle 10 september 2009 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4328027)
Ik volg het topic al even niet meer, en wil me ook niet ergens tussen wringen met iets totaal off topic.
Maar dit vind ik wel een hele mooie insight over aliens en de mensheid.
http://www.youtube.com/watch?v=TyvAh621XOE
Echt de moeite.

Richard Hoagland!... hij is de wetenschappelijke correspondent van CBS die alle apollo vluchten volgde. Nu is hij ( en John Lear) diegene die beweert dat er constructies op de maan zijn...

straddle 10 september 2009 23:52

@ praha, ik zweer niet bij aliens en ufo's he, maar op Salla's website kan je tal van teksten, bronnen etc terugvinden... de man maakt er wetenschappelijk werk van, dus in die optiek is het een interessante soource va info.

praha 11 september 2009 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4328044)
@ praha, ik zweer niet bij aliens en ufo's he, maar op Salla's website kan je tal van teksten, bronnen etc terugvinden... de man maakt er wetenschappelijk werk van, dus in die optiek is het een interessante soource va info.

Dat die man zijn werk daarin steekt wilt ik geloven...

ah okay... ik dacht dat het vooral zijn filmpje was dat ik even moest bekijken.
Maar geen nood ik hou die site wel bij hoor en pluis dat wel eens door stukje bij stukje... al vrees ik er echt voor of er wat uitkomt in die zin van die méér dan hé.
Dat er ufo-waarnemingen zijn valt immers niet te betwisten... daar gaat 't 'm niet over ... de man suggereert wel heel wat meer doorheen die speech.

Misschien moet je me eens een hint geven naar én van die links die onmiskenbaar méér openbaren dan gewoon een waarneming.

praha 11 september 2009 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4328041)
Richard Hoagland!... hij is de wetenschappelijke correspondent van CBS die alle apollo vluchten volgde. Nu is hij ( en John Lear) diegene die beweert dat er constructies op de maan zijn...

Wat is dat me dat robothoofd dat men zou gevonden hebben ?
Hij stapt daar plots op maar geen woord meer uitleg.

praha 11 september 2009 00:10

't word nog straffer.... heel der ruïnes op de maan en mars.
Dat moet dan toch ergens te staven vallen ?

Johnny Blaze 7 oktober 2009 03:44

I know what I saw

Nu op Youtube.

exodus 9 oktober 2009 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4375471)
I know what I saw

Nu op Youtube.

Zeer goeie docu. Toont weer eens aan dat UFO's echt zijn.

willem1940NLD 9 oktober 2009 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4379674)
Zeer goeie docu. Toont weer eens aan dat UFO's echt zijn.

Hoezo? Omdat ze met hun gezicht voor de camera en microfoon komen en niet alleen maar schrijven op een forum?

Zeikstraal 9 oktober 2009 10:43

Ufo kunnen bestaan, als dat het geval is, zal het eerder een militair project zijn imo


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be