Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   SPA kabinetsmedewerkers blijken ordinaire straatvechters te zijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167060)

giserke 1 februari 2012 09:01

SPA kabinetsmedewerkers blijken ordinaire straatvechters te zijn.
 
N-VAers aangevallen door SPA kabinetsmedewerkers.
Niets nieuws onder de zon blijkbaar bij SPA.

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=5B3LJEHE

Ze verweten hen fascisten te zijn, maar mensen fysiek bedreigen is wel een van de kenmerken van echt fascisten.
En van bedreigingen vanuit SPA hoek kan ik meepraten.
http://forum.politics.be/showthread....25#post5666225

Raf 1 februari 2012 09:06

Voorwaar een politieke crisis van internationale proporties...

:roll:

giserke 1 februari 2012 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967014)
Voorwaar een politieke crisis van internationale proporties...

:roll:

Waar beweer ik dat?
Mag de ware aard van SPAers niet getoond worden of zo?
Past het niet in uw kraam?

Jij was er nochtans als de kippen bij om N-VA aan te pakken ivm die gelekte mails.

Raf 1 februari 2012 09:09

Arme, kleine, weerloze NVA'erkes in een grote, boze wereld... :-(

giserke 1 februari 2012 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967017)
Arme, kleine, weerloze NVA'erkes... :-(

Politieke tegenstanders uitmaken en fysiek bedrijgen, daar maak jij geen probleem van? :evil:
Het zou eens omgekeerd moeten zijn!

vrijevlaming 1 februari 2012 09:13

ze mogen nog van geluk spreken dat Theo zich kalm hield. Van iemand met zo'n postuur wil je geen slag vangen.

Het masker van de sossen is in ieder geval weer afgevallen

giserke 1 februari 2012 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5967021)
ze mogen nog van geluk spreken dat Theo zich kalm hield. Van iemand met zo'n postuur wil je geen slag vangen.

Het masker van de sossen is in ieder geval weer afgevallen

Losse handjes hebben, schijnt een eigenschap te zijn van mensen die geen argumenten meer hebben.

Raf 1 februari 2012 09:16

"Want zij zijn groot en ik ben klein en dat is niét eerlijk, oh nee!"

vlijmscherp 1 februari 2012 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967017)
Arme, kleine, weerloze NVA'erkes in een grote, boze wereld... :-(

goed om te weten dat jij fysiek geweld toelaatbaar vindt.

Raf 1 februari 2012 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5967027)
goed om te weten dat jij fysiek geweld toelaatbaar vindt.

Je trekt weer voorbarige conclusies die nergens op gebaseerd zijn.

giserke 1 februari 2012 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967029)
Je trekt weer voorbarige conclusies die nergens op gebaseerd zijn.

Tochwel, al uw tussenkomsten in deze draad. Geen enkel afwijzende post aan het adres van SPA.

Raf jongen, how low can you go?

vlijmscherp 1 februari 2012 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967029)
Je trekt weer voorbarige conclusies die nergens op gebaseerd zijn.

je enigste reacties zijn tegen de N-VA'ers, niets tegen die SPa'ers, de enigste conclussie kan toch maar zijn dat je die SPa'ers niet veroordeelt??

Raf 1 februari 2012 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5967030)
Tochwel, al uw tussenkomsten in deze draad. Geen enkel afwijzende pot aan het adres van SPA.

Raf jongen, how low can you go?

Ook al staat er geen enkele "afwijzende pot" van mij in deze draad, betekent dat in de verste verte niet dat ik iets goed- of afkeur.

Raf 1 februari 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5967032)
je enigste reacties zijn tegen de N-VA'ers, niets tegen die SPa'ers, de enigste conclussie kan toch maar zijn dat je die SPa'ers niet veroordeelt??

Nee. Je "conclussie" zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn dat ik me erger aan calimero-gedrag.

vlijmscherp 1 februari 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967033)
Ook al staat er geen enkele "afwijzende pot" van mij in deze draad, betekent dat in de verste verte niet dat ik iets goed- of afkeur.

jij hebt echt moeite om je ergens uit te lullen hé?

je doet me denken aan sommige vakbondsafgevaardigden bij ons, eerst roepen en tieren en dan afkomen met "jamaar, je vergeet precies wat ik niet heb gezegd!".

vlijmscherp 1 februari 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5967034)
Nee. Je "conclussie" zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn dat ik me erger aan calimero-gedrag.

de grootste calimero's in dit verhaal lijken me die SPa'ers hoor. het zijn zij die niet meer met woorden zich kunnen weren maar de vuisten moeten gebruiken.

Wiley E Coyote 1 februari 2012 09:26

Zoals Vande Lanotte terecht opmerkte: "Is er drank is in de man, dan zit de wijsheid in de kan". Het gedrag is inderdaad onaanvaardbaar, maar is iets persoonlijks. Trouwens, 't is nu ook niet dat de NV-A'ers doetjes zijn...

Raf 1 februari 2012 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5967036)
jij hebt echt moeite om je ergens uit te lullen hé?

Ik hoef mij nergens uit te lullen, liefje. Jij trekt voorbarige "conclussies" uit mijn berichten en die zijn voor jouw rekening. Ik denk dat je dat zelf ook wel beseft, is het niet?

Raf 1 februari 2012 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5967037)
de grootste calimero's in dit verhaal lijken me die SPa'ers hoor. het zijn zij die niet meer met woorden zich kunnen weren maar de vuisten moeten gebruiken.

Je neemt weer een loopje met de werkelijkheid. Er zijn geen vuisten aan te pas gekomen. Verder dan wat spierballengerol en opgetrokken lippen is het immers niet gekomen. Ik vind het treffend dat de NVA'ers van dienst daar als de wiedeweerga een bleit-topic over menen te moeten opzetten... :-D

vrijevlaming 1 februari 2012 09:40

raf raf raf. Typisch uw hypocriet gedrag weer aan het bovenhalen: toen een n-va medewerker in een interne mail de sossen bediende van de term 'smeerlappen' of 'lullo's" was het kot te klein.
Als diezelfde sossen nu op een openbare plaats iemand zitten uit te maken voor fascist en de hitlergroet zitten te maken (wat op zich zelfs strafbaar is, maar kom), dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Ik hoop dat je toch zelf inziet wat voor Janusgezicht je aan het opzetten bent? :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be