Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Links buigt voor chantage (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260146)

edwinp 19 juli 2021 07:12

Links buigt voor chantage
 
de hongerstakers hebben het schigma tussen links en het centrum weer op te top gedreven, de groenroden willen afpersers een regularisatie aanbieden

gertc 19 juli 2021 07:17

De titel is verkeerd. Een deel van links had hen de eerste dag al regularisatie willen aanbieden.

Henri1 19 juli 2021 07:20

Hoe gaan ze het oplossen, dat is de vraag.

Skobelev 19 juli 2021 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9730394)
Hoe gaan ze het oplossen, dat is de vraag.

't Zal niet met putten van pakweg 1.80m diep zijn.

Vette Pois(s)on 19 juli 2021 07:57

links is chantage

lamenielachen 19 juli 2021 11:42

https://www.hln.be/nieuws/vicepremie...ijdt~a802d42e/


Chantage van het zuiverste gehalte ....., is dat niet strafbaar?
Die mensen zijn hier onwettig, we gaan ons toch niet laten chanteren door onwettigen?
Binnenkort gaan de gevangenen in hongerstaking en we moeten ze dan maar vrijlaten volgens diezelfde sossen redenering?

Vette Pois(s)on 19 juli 2021 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9730563)
https://www.hln.be/nieuws/vicepremie...ijdt~a802d42e/


Chantage van het zuivertse gehalte ....., is d

wat die bende ons weer door de strot wil rammen...

lamenielachen 19 juli 2021 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9730565)
wat die bende ons weer door de strot wil rammen...


Daar komt het op neer, niet meer niet minder, "door onze strot duwen" zoals zoveel de laatste tijd.

kelt 19 juli 2021 12:09

Het lijkt mij inderdaad dat de start van dit draadje niet geheel correct is.

"Links" IS part en deel van de chantagemaffia.
Voor wie onder ons nog beter hoopte is het de laatste paar weken nu klaar en duidelijk geworden...

Ik zal er maar over beginnen zeker,maar niu de staatssecretaris om bepaalde redenen niet zo vlot meer van "blanke suprematie","fascisme" en al zeker niet zo direct meer van racisme kan beschuldigd worden zijn alle dekmantels van "links" afgevallen.....We zien hen nu naakt staan voor wat ze werkelijk zijn.

Het zijn anarchisten van het gemeenste soort...en op deze manier mede-moordenaars van duizenden migranten per jaar op de baan,levensverwoesters tot in het verre buitenland ,valse hoop gevers en toeverlaten van de maffia langsheen de migratieroutes naar Europa... En ik wik nog mijn woorden.....:evil:

Zipper 19 juli 2021 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9730406)
links is chantage

Inderdaad :

https://www.demorgen.be/nieuws/vicep...ijdt~bf366bac/

De schoofzak 19 juli 2021 12:38

De Vivaldi-regering kan niet anders dan verliezen tegen de opstokers van de hongerstaking.
De opstokers zijn handig genoeg om die sukkelaars zo ver te krijgen dat ze bereid zijn om te sterven.
Als er een of meerdere zijn die sterven: Vivaldi zal de zondebok zijn, daar zal links wel voor zorgen.

Als de regering toegeeft, zodat er niemand sterft: Vivaldi zal de zondebok zijn, daar zal rechts wel voor zorgen.

lamenielachen 19 juli 2021 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9730601)
Het lijkt mij inderdaad dat de start van dit draadje niet geheel correct is.

"Links" IS part en deel van de chantagemaffia.
Voor wie onder ons nog beter hoopte is het de laatste paar weken nu klaar en duidelijk geworden...

Ik zal er maar over beginnen zeker,maar niu de staatssecretaris om bepaalde redenen niet zo vlot meer van "blanke suprematie","fascisme" en al zeker niet zo direct meer van racisme kan beschuldigd worden zijn alle dekmantels van "links" afgevallen.....We zien hen nu naakt staan voor wat ze werkelijk zijn.

Het zijn anarchisten van het gemeenste soort...en op deze manier mede-moordenaars van duizenden migranten per jaar op de baan,levensverwoesters tot in het verre buitenland ,valse hoop gevers en toeverlaten van de maffia langsheen de migratieroutes naar Europa... En ik wik nog mijn woorden.....:evil:


Ik stel voor dat ze "na hun ontslag" mee in hongerstaking gaan zo geraken we er misschien vanaf, zulke be "wind" voerders kunnen we missen als de pest..

kelt 19 juli 2021 14:23

Het wordt steeds beter ...

We begrijpen dus dat de PS "binnen het uur" uit de regering zal stappen mocht een van die chantageplegers komen te overlijden,nochtans door zijn/haar eigen stomme schuld en keuze.

Mensen...
Bedenken we even wat de PS dus gaat doen.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dan honderden,zoniet duizenden medeburgers,ja,ook Franstaligen,die het afgelopen jaar vereenzaamd zijn moeten overlijden aan de gevolgen van een coronabesmetting...ook in door de PS-gerelateerde -zuil-gedomineerde RVT's...en het spoor van verwoesting,met ongetwijfeld zelfdodingen tot gevolg,in de economie dat de PS MEE heeft helpen trekken.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dat tientallen doden,vermoedelijk zal het getal rond de honderd gaan eindigen,,ja,ook Franstaligen,die de afgelopen dagen omgekomen zijn wegens wateroverlast,sommigen ervan omdat overheden(PS overheden in veel gevallen) toegelaten hebben te bouwen waar dat misschien beter niet zou gebeurd zijn .

Wie wat ouder wordt ziet al eens iets,maar het spant nu toch wel de kroon hoor.......:roll:

Vette Pois(s)on 19 juli 2021 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9730687)
Het wordt steeds beter ...

We begrijpen dus dat de PS "binnen het uur" uit de regering zal stappen mocht een van die chantageplegers komen te overlijden,nochtans door zijn/haar eigen stomme schuld en keuze.

Mensen...
Bedenken we even wat de PS dus gaat doen.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dan honderden,zoniet duizenden medeburgers,ja,ook Franstaligen,die het afgelopen jaar vereenzaamd zijn moeten overlijden aan de gevolgen van een coronabesmetting...ook in door de PS-gerelateerde -zuil-gedomineerde RVT's...en het spoor van verwoesting,met ongetwijfeld zelfdodingen tot gevolg,in de economie dat de PS MEE heeft helpen trekken.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dat tientallen doden,vermoedelijk zal het getal rond de honderd gaan eindigen,,ja,ook Franstaligen,die de afgelopen dagen omgekomen zijn wegens wateroverlast,sommigen ervan omdat overheden(PS overheden in veel gevallen) toegelaten hebben te bouwen waar dat misschien beter niet zou gebeurd zijn .

Wie wat ouder wordt ziet al eens iets,maar het spant nu toch wel de kroon hoor.......:roll:

wat een drukte aan de goede kant van de geschiedenis

Skobelev 19 juli 2021 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9730687)
Het wordt steeds beter ...

We begrijpen dus dat de PS "binnen het uur" uit de regering zal stappen mocht een van die chantageplegers komen te overlijden,nochtans door zijn/haar eigen stomme schuld en keuze.

Mensen...
Bedenken we even wat de PS dus gaat doen.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dan honderden,zoniet duizenden medeburgers,ja,ook Franstaligen,die het afgelopen jaar vereenzaamd zijn moeten overlijden aan de gevolgen van een coronabesmetting...ook in door de PS-gerelateerde -zuil-gedomineerde RVT's...en het spoor van verwoesting,met ongetwijfeld zelfdodingen tot gevolg,in de economie dat de PS MEE heeft helpen trekken.

EEN (1) illegaal,eentje maar,is MEER waard dat tientallen doden,vermoedelijk zal het getal rond de honderd gaan eindigen,,ja,ook Franstaligen,die de afgelopen dagen omgekomen zijn wegens wateroverlast,sommigen ervan omdat overheden(PS overheden in veel gevallen) toegelaten hebben te bouwen waar dat misschien beter niet zou gebeurd zijn .

Wie wat ouder wordt ziet al eens iets,maar het spant nu toch wel de kroon hoor.......:roll:

Allé, laat ons hopen dat er een Chinese vrijwilliger de geest geeft. Ambiance in het kippenhok :cheer:

maddox 19 juli 2021 15:40

Spijtig om het te schrijven, maar als er een hongerstaker doodvalt, is dat die persoon zijn eigen keuze.

Dat daardoor een hoop politici de hand aan zichzelf willen slaan, kan ik alleen maar toejuichen. Ik lever met plezier de flessen stikstof.

Dadeemelee 19 juli 2021 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9730621)
Ik stel voor dat ze "na hun ontslag" mee in hongerstaking gaan zo geraken we er misschien vanaf, zulke be "wind" voerders kunnen we missen als de pest..

Ik stel voor dat de PS ministers bevoegd gesteld worden voor deze zaak. Eén voorwaarde: geen collectieve regularisatie.

maddox 19 juli 2021 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9730747)
Ik stel voor dat de PS ministers bevoegd gesteld worden voor deze zaak. Eén voorwaarde: geen collectieve regularisatie.

Gij wil PS ministers zien verongelukken.
Verantwoordelijkheden.... dan gaan ze eerder proberen door een professionele hakselaar te kruipen.

Dadeemelee 19 juli 2021 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9730754)
Gij wil PS ministers zien verongelukken.
Verantwoordelijkheden.... dan gaan ze eerder proberen door een professionele hakselaar te kruipen.

Er is ook geen reden tot paniek. Ze zitten nu aan 2 maand, de hongerstaking onder Maggie De Block duurde 102 dagen.

https://www.demorgen.be/nieuws/de-bl...king~b9f8388d/

Citaat:


Maggie De Block (Open Vld) is "opgelucht" dat de 23 hongerstakers in de gebouwen van de Vrije Universiteit Brussel (VUB) hun actie hebben stopgezet. Het verandert echter niets aan haar standpunt terzake. "Ik heb er op geen enkel ogenblik aan gedacht die mensen alsnog toe te laten. Dat is ook op vandaag niet veranderd", zei ze in de Kamer. Drie eerder opgepakte betrokkenen wachten in de gevangenis Merksplas op hun repatriëring. Een aantal hongerstakers overweegt de actie toch verder te zetten.


Zucht 19 juli 2021 16:02

Bof, dan neemt PS ontslag en vormteen nieuwe regering met CDH en/of defi ipv CD&V gevolgd door een collectieve regularizatie "op individueel niveau".


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be