Citaat:
|
Citaat:
Bekijk het filmpje inplaats van domme vragen te stellen.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb het even opgezocht en het staat voor :domme aardmensen (of zoiets in dien aard toch ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij zei niks daarover, twaarde gij die met dat filmpke afkwam. Dus ik hoopte dat je zou verifieren of het wel zou kloppen wat die allemaal zegt. Niet dus.
|
Citaat:
|
niet gehoort ? there is a goverment inside the goverment,and i do not control it
dus u vraag moet je zeker niet aan mij richten als ze op een hoger niveau al geen toegang hebben de speech gaat vooral over coverup en op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag dus even beter luisteren |
Citaat:
|
Citaat:
op 2:30 min hoor je het antwoord op u vraag |
Wie houd u tegen. Als ge een goed plan hebt, hoor ik het graag
|
ik denk niet (ben er zeker van dat je me niet gaat volgen daarin,ik ben content met niets en veel mensen kunnen veel dingen niet missen dus je stelt nogmaals de vraag aan de verkeerde ,want als het aan mij lag zat de regering op de grond met al zijn banken erbij,en ik draai mijn hand er niet voor om ,om dit openlijk te zeggen wie uit het systeem val is terug vrij,je hangt niet aan een draadje zoals zij dat willen en dat is vrij zijn ,iets waar wij zoveel angst voor hebben (ons bezit beschermen) ,wie zijn bezit beschermd is kwetsbaar en dat maakt de banken en andere instantie's machtig,hebben we echt een regering nodig om te overleven? als ze de wetstraat afbreken en de politiekers aan den dop zetten valt u leven dan in een puinhoop?
|
Je hebt sowieso banken nodig, anders zit je met een economische armageddon. Hoe los je dat op?
|
banken nodig??????? vroeger kregen we het loon in de hand en bank is enkel een bewaarplaats ,zij hebben ons daaraan verbonden met allerlei leningen ,voor mij is een bank enkel een bewaarplaats ,maar voel ik nattigheid gaat men geld in de tas ,en wat is nu eigenlijk een stukje papier? ze hebben gezegd dat als 1% van de mensen die goud bezitten op papier en deze opeisen de bel springt dus wat is een bank (een grote gangster bende)
|
dus banken redden en mensen laten verhongeren is dat dan een optie banken redden die spelen met ons zuur verdiend geld? goed dat de staat tot 50.000 euro borg heeft gestaan of het was al zover, maar we zijn er nog niet hoor let maar op !!
|
Hoe ga je geld overschrijven? Zowel binnen als buitenland? Per post?
|
dit klein landje heeft alles maar dan ook alles om een mens te laten overleven vroeger reed men ook naar den boer om eten te halen rekeningen zijn er enkel als men betalingen heeft ,huur kan huisbaas komen halen deed hij vroeger ook,baas kan in enveloppe loon betalen deden ze vroeger ook,stroom kan je ter plaatse gaan betalen ,je moet u wel willen verplaatsen ,banken hebben geen enkel nut en zeker als ze de macht hebben om mensen op straat te zetten ,het is één elite notaris word je niet zomaar dat gaat van vader op zoon of familie ,je wil hun inkomen niet weten ,verder moet je maar eens op onderzoek gaan hoe het geld systeem echt tot stand is gekomen ,wij zijn grootgebracht met het gemak ervan ,en zonder banken gaat die armageddon er ook wel komen als we zo dom blijven,
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be