Citaat:
Tot die tijd, bakkes. Er zijn zat sites en artikelen te vinden over het maken van graancirkels, mocht je niet te lui zijn om te googelen, en als je echt details wil hebben moet je met de makers gaan praten. Ja, het is een theoretische mogelijkheid dat aliens die cirkels maken, net zoals het een theoretische mogelijkheid is dat B-films door zeemonsters gemaakt worden, maar waarom zou je de verklaring zo ver zoeken? En waarom ze er dan geen midden overdag in druk bezochte gebieden op bestrate pleinen maken maar uitgerekend altijd onder de omstandigheden werken waaronder het ook mensenwerk zou kunnen zijn is dan weer een tweede vraag. P.S. Omdat ik al weet dat je toch niet gaat googelen geef ik je alvast een link kado. |
Citaat:
Geef me een link waar ze stap voor stap uitleggen hoe ze een complexe afbeelding maken zoals een foto inprinten. Je blijft de verklaring schuldig... |
Dag Pindar of moet ik Kwahja zeggen?
|
Citaat:
2) Je neemt je stapplankje & je tekening op papier & vul de pixels 3) Je trapt het graan plat met je plannetje in de hand & gebruikt traktorsporen & platgetrapt graan als wandelpaden. Zowaar borduren op grote schaal. :roll: Hoe kunnen jullie zo kortzichtig zijn? Als Aliens ons echt iets willen duidelijk maken, kunnen ze toch een tekening maken DIE ONMOGELIJK door mensen kan gemaakt worden. Schrijf een boodschap op het maanoppervlak, een tekening die heel de Sahara in beslag neemt ofzo |
Citaat:
Je zapt het witte huis weg en land er je schotel. Duidelijker kan niet me dunkt. |
Citaat:
Dat zou pas bewijs zijn van "buitenaardse intelligentie"! :-P |
Citaat:
[/i] |
Op CNN gisteren:
Citaat:
(zit ook een filmpje bij) |
Citaat:
http://ireport.cnn.com/docs/DOC-496408 |
Citaat:
Ten tweede is het mss niet dat ding zelf dat eventueel interessant kan zijn voor zo'n zaken maar wel hetgeen dat ze er proberen mee te maken ... 8-) Niemand weet zeker wat het maken van een zwart gat kan doen dus wie gaat er met zekerheid kunnen zeggen dat het NIET als eventuele doorgang kan dienen ??? ;-) |
Citaat:
Ik lach al eens graag. |
Citaat:
Ik begrijp trouwens echt niet wat er zo moeilijk aan is hoor, het is beeping plat graan. Sinds wanneer is graan plat maken moeilijk? Met een hele nacht de tijd nog wel. "Nee maar dit detail en dat detail" bullshit. Toon mij een ufo die bomen, torens, stoeptegels, zeewater of iets anders moeilijks in een mooie vorm heeft gebogen en er valt over te praten. |
Citaat:
Maak een ontsnappingsroute voor Chileense mijnwerkers, Ontvoer alle wereldleiders en vertel hen wat je wil... |
Citaat:
http://www.clublexus.com/forums/car-...-this-car.html NORTHBROOK, ILLINOIS, TUESDAY, NOVEMBER 04, 2008, 21:20 HRS. (LOCAL) A young woman was driving at 40-45 mph along Lake Cook Road, when her car suddenly lurched to the right for no reason that was apparent to her. There were no cars within sight on the road, and she had not seen any pedestrian or animal near the car. She stopped her car immediately, got out, and apparently was flabbergasted by the appearance of the left side of her automobile. The investigating police officer could not provide an adequate explanation for the damage. He noted that there was no damaged paint, and no animal hair, feathers, or blood, evident on the damaged area of the car. NUFORC has passed the case along to Mr. Sam Maranto, Illinois State Director for the Mutual UFO Network (“MUFON”), for follow-up investigation. We have no reason to believe that the incident was UFO-related, but we have no explanation for how the extensive damage to the car could have occurred. If any of the visitors to our site have ever witnessed this type of damage to a car, we would welcome comments or suggestions. Date: 11/04/08 Time: 21:20 Duration: 5-10 seconds City: Northbrook State: IL The entire left side of my car appears to be scorched but no paint was removed. I was driving 40-45 miles per hour heading north toward I-94 East towards Chicago on Lake Cook Road. While I was in the middle lane, I felt a nudge on the left of my car which made my car shift to the right. I did not swerve out of the lane and gained control back quickly. I slowed down and as I got my bearings, I realized that my left side mirror was knocked off and so I turned right onto Revere Drive and put on my hazard lights. I got out of the car and saw that I had several dents on the side of my car. There were two that were deeper and larger than the others; one was located in front of the rear wheel and the other was in the center of the driver door. I called 911 to file a police report and the officer said that I was side swiped by another car but, there were not any cars around me before or after the hit and also there were no paint scratches from other cars on my car. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat het ook was, weer betreft het iets waarbij het merkwaardige hem zit in de details die volgens zelfverklaarde experts onmogelijk door normale oorzaken te verklaren zijn. Het zou een heel ander verhaal zijn als die auto plotseling de transformer ging uithangen, dat is lastig te verklaren, maar een deuk, hoeveel vreemde details er ook aan zitten, blijft een deuk. Hetzelfde probleem als met graancirkels dus. Buiten een paar details die zonder grondig onderzoek tot onverklaarbaar benoemd zijn is het allemaal perfect verklaarbaar. Als die aliens een boodschap proberen over te brengen, waarom dan niet duidelijk zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
De achteruitrijsensoren van hun intergalactisch state of the the art ruimteschip waren kapot en nadat ze knal op die wagen gereden waren hebben ze vluchtmisdrijf gepleegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk vooral naar de alle (deur)spleten die staan nog perfect gelijk "voordien", en alles wat geen metaal is blijkbaar totaal (direct) onbeschadigd: - lak - lange spoiler zijkant onderaan is van kunststof. - deurgrepen ook denk ik. - klein pinkerlicht in spatbord links vooraan. - ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be