Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dit betekent niet dat ik dan ga beweren dat het een god/een alien/een kaboutertje was. Het is heel makkelijk, tuurlijk, je hoeft namelijk zelf met geen enkele verklaring te komen, die aliens zullen vast zo hun manieren en redenen hebben om in een willekeurige auto een willekeurige deuk te slaan met enigzins ongebruikelijke details. Daar hoef je dan verder niks over te zeggen. Aliens verklaren daarmee alles. "Papa, waarom zijn de bergen zo hoog?" "Omdat de aliens ze zo gemaakt hebben zoontje. Of wilde er hier iemand beweren dat hij precies en stap voor stap kan aantonen hoe exact deze vallei zou kunnen ontstaan uit plaattectoniek?" Daarom kan en mag je niet aannemen dat het wel aliens (of goden, of kaboutertjes) geweest zullen zijn als je iets niet kan verklaren, en zeker niet als je alleen een beetje moeite hebt met net een paar details verklaren. Er is hier geen bewijs of zels maar een logische redenering die in de richting van aliens wijst. Wat dat betreft staat mijn geld op de kaboutertjes. |
Citaat:
Natuurlijk kan je geen sluitende verklaring geven op basis van een foto en een verhaaltje van een verwarde getuige. Er zijn zoveel mogelijke verklaringen, maar dat sommigen op dit forum het direct gaan zoeken in het bovennatuurlijk is weer veelzeggend. |
Dat de deurspleten nog enigzins goed staan is overigens wel logisch, daar zit een balk achter van de kooiconstructie (voor zover je daarvan kan spreken in gewone personenauto's).
|
Citaat:
En het kunstof plaatje -rond de rest van de spiegelbouten- wat door de hangende spiegel vrijkomt is ook onbeschadigd. Dus ergens een zijdelings effect wat enkel metaal = staal aantast, durf ik te stellen. (velgen zijn uit aluminium of - legering) |
Citaat:
Die vrouw is helemaal niet verward, eerder zeer rationeel: Citaat:
Dus al er al "iets" van links komt was het van redelijk ver... (van rijvakken tegenverkeer aande andere kant van de middenberm ? ) en een ander voertuig kunnen we uitsluiten niet ? |
Citaat:
Als er zoveel mogelijke verklaringen zijn, geef me dan eentje waar we verder mee kunnen. Lees wel de ganse tekst nog eens door. |
O, ik trek die kaboutertjes trouwens terug, het was waarschijnlijk een kudde teruggekloonde dinosaurussen (zwanosaurus rex ofzo) die tegen de auto aan renden (of vlogen). Het ontbreken van zowel krassen als bloed word verklaard door een dikke laag veren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij vroeg toch iets waar er over te praten valt, neen ? Blijkbaar begin je nu maar los te fantaseren. Mij eender. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Citaat:
|
Citaat:
Zo´n schade aan een 70 kmh- rijdende metaalflank met kunstofonderdelen. Dus vanuit de overkant van die brede 3+3 baan ? |
Citaat:
|
Citaat:
en wat je tussen haakjes zet zeker niet. |
Citaat:
Citaat:
Vergeet nie't waar de F voor staat in UFO eh ;) |
Citaat:
|
Het was ....
Citaat:
|
Citaat:
Tot die tijd, mondje toe. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be