Citaat:
En hoezo F, sinds wanneer kan een F-je niet aan 70 kmh meevliegen ? :lol: Citaat:
Kijk, - wel grappig hier -, 1. de The investigating police officer die (was onmiddellijk verwittigd door de bestuurder) de schade terplaatse "bestudeerde" (wslk grondig en van binnen en buiten de auto) , weet je zulke politieofficieren kennen toch iets van autoschade - maken ze bijna elke dag mee - , awel die heeft geen verklaring gevonden. 2. Mr. Sam Maranto, Illinois State Director for the Mutual UFO Network (“MUFON”) heeft dit blijkbaar ook gedaan en heeft ook geen verklaring gevonden, en zegt zelfs dat "the Mutual UFO Network" geen reden vindt UFO hierin te betrekken, en toch vraagt hij naar een verklaring, want hij heeft er geen. Toch fijn dat die mensen van MUFON rationeel zijn niet ? http://www.mufon.com/ beschouwen jullie zulke sites niet als ongeloofwaardig, of nog erger ? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu is het aan jou, maar je weet het niet. Amen. :-) |
Citaat:
Dus volgens jou is dat verhaal totaal fake, als ik jouw verhaal van deuken maken lees. Kun je dat ergens bewijzen dat het verhaal van die vrouw fake is ? Waarom zou ze dat doen bij haar auto ? Ik weet nu niet of ze wel omnium had, en een ander kleurtje wou en een paar dagen haar auto kon missen ? ;-):lol: |
Citaat:
Citaat:
Zelfs de MUFON concludeert geen enkele aanwijzingen te hebben dat er ook maar een UFO bij betrokken zou kunnen zijn. Maar he, als jij maar zeker bent van je zaak. Amen. :-) |
Citaat:
Niet dat ik nog veel zin heb om er veel woorden aan vuil te maken, maar de plastiek van die spiegel is compleet verwrongen. Wat u "durft" te stellen is dus je reinste onzin. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus je hebt geen verklaring, en niemand heeft een verklaring blijkbaar, zelfs MUFON, Illinois. Meer wou ik ook niet weten. Weer een "Unidentified-schade" meer aan de collectie. En deze keer aan een -rijdend- voertuig. Het verhaal is blijkbaar ook niet fake, neem ik nu wel aan. Ik kan me zeer moeilijk inbeelden - alhoewel zeg nooit nooit - dat die vrouw die schade aan haar auto zelf gedaan heeft of laten doen, moet toch wat gekost hebben en dan nog van al die verspilde tijd; en nadien om het te maken nog eens, en dat allemaal voor een ....-verhaal ? :?:? Citaat:
|
Citaat:
Wij waren er niet, jij ook niet dus ==> NEXT |
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg gewoon een verklaring voor die schade in verband met UFO´s. Citaat:
|
Citaat:
Als je nu eens gewoon begint met te bewijzen dat ufo's en buitenaards leven NIET bestaan, is dat dan niet makkelijker dan dat je telkens een voorbeeld krijgt waar men tien pagina's lang gaat zoeken naar mogelijke antwoorden ... Bewijs nu eens dat ze NIET bestaan ... ;-) Bewijs nu eens dat er GEEN leven is buiten dat hoopje ellende hier op Aarde ... ;-) |
Citaat:
Weet je wat ik zal er ook kinderachtige Hmmmmmmmmmmmmetjes voor zetten ipv een smiley erachter. Ik wacht nog op verdere uitleg van "jouw Hmmmmmm magnetisch veld" wat je toch suggereerde ? Citaat:
En het is geen verklaring van jullie, en dan ==> NEXT :-) |
Citaat:
Uiteraard zijn we maar een tipje van de vingernagel ver, van een ganse arm, qua ruimteonderzoek. Stapje per stapje. Zoals na 2015 bvb. http://de.wikipedia.org/wiki/James_Webb_Space_Telescope |
Citaat:
Believer: en deze nacht zag ik een lichtgevende groene draak met rode ogen in het midden van de weide staan. Normaal mens: hah, zal wel ! Believer: Je gelooft me niet ? Wel, bewijs jij dan maar eens dat ik geen groene draak gezien heb ! |
Citaat:
Kun je me zeggen waar die plastiek COMPLEET verwrongen is door de impact ofzo ? http://www.nuforc.org/car2large.jpg en dat onderliggend splastiek deel wat vrijkomt (bevestigingsplaats) is functioneel zo gevormd uitgevoerd meen ik zo gezien te hebben, wel aan een andere auto als deze. Het kan natuurlijk wat uit de haak zijn door de krachten van de spiegel zelf toen die los kwam (de kabels vd spiegels trekken het wat open) Reinste onzin ? 8O:roll: Hier nog eens de link met alle foto´s: http://www.clublexus.com/forums/car-...-this-car.html Awel ik heb al heel veel blutsen van accidenten gezien maar hier heb ik echt geen verkaring voor. Deze blutsen zijn gedeeltelijk positief/negatief op een korte afstand afwisselend en verschillend, ttz ze komen uit het koetswerkvorm en dan nog op een zeer grillige wijze. Positieve bluts in een negatieve bluts als het ware, en dat alles zonder een breukje of krasje. |
Citaat:
Dat ze hier auto's komen verwringen :roll::roll: |
Citaat:
In alle mogelijke kronkels plooien om toch maar iets te vinden dat de aangegeven zaken afbreekt is natuurlijk makkelijker... Maar aangezien er uiteraard geen enkele persoon is die de bewering "er is geen buitenaards leven" kan staven blijkt het een leuke bezigheid te zijn om alles in het belachelijke te trekken om zo de andersdenkenden in discrediet te brengen ... Is het trouwens niet opvallend dat net degenen die het hardste roepen dat er niets is , ook degenen zijn die het meeste geld uitgeven aan onderzoek naar datgene dat er niet zou zijn ??? |
Citaat:
Bij metaal denk ik aan magnetisme ik dit echter niet als "bewijs" aanvoeren zoals jij doet. Citaat:
Want dat is ALLES wat het is ...een foto. ==> NEXT |
Citaat:
Citaat:
@ bovenbuur vroeg iets wat bijzonders vervormd was en mogelijk iets te zien had met "UFO´s", en de U wilt toch zeggen... Ik zal het niet meer doen, afbreken en fantaseren kunnen jullie idd als de besten. Proficiat. Citaat:
NEXT. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hiermee toon ik alleen maar aan dat MUFON serieus onderzoek doet, wat ik eerder al schreef, kijk nog maar eens terug. Thx. 8-) Hierzie: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be