Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De enige reden waarom jij op dit forum zit is duidelijk om zelf bewijs te fabriceren (of gefabriceerd bewijs te promoten) en effectief (wetenschappelijk) bewijs te negeren of in een slecht daglicht te stellen. Daar gaat het toch om, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan alleen jezelf overtuigen. Ik kan jou van niets overtuigen. Nu, voor jullie moeten al die mensen leugenaars zijn en/of zich vergist hebben. Geen enkele, maar dan ook geen enkele van die cases kan/mag waar zijn, effectief over aliens gaan, of jullie wereldbeeld gaat aan diggelen. Als er één domini valt, vallen ze allemaal. Niet bepaald een comfortabele positie om in te zitten hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook dat smijt ik uit het venster als men kan aantonen dat er een betere methode is. |
Citaat:
En geloof je dat jij deze zelf kan toepassen? |
Hier nog volgend op bovenstaande verklaring van Jordan Maxwell.
Na hun sighting kreeg de vriend van Jordan Maxwell ook meer dan hij verwachtte, hij kreeg een onverwacht bezoekje: http://www.youtube.com/watch?v=aYDmZLEWHTM&t=85m20s |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, op een kleine schaal kan ik die methode ook gebruiken. |
Citaat:
Jordan Maxwell was overigens een scepticus totdat hij het zelf meemaakte. Nu uiteraard niet meer. Ook wel tekenend dat hij net doodsbenauwd was. Zou het dan toch angst zijn dat achter dat sceptisisme ligt? :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bewijs willen wij, geen geloof of filosofische blabla. Bewijs dat ons aan het nadenken zet. Ik heb ook asperger, met bewijs overtuig je me, niet met geloofszever. De katholieke kerk heb ik na voldoende bewijs ook de rug toegekeerd. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteindelijk gaat het niet over het bestaan van aliens, dat staat vast. Voor iedereen die open minded het bewijs bekijkt. De ware kern van de zaak ligt bij diegene die kost wat kost het bewijs niet willen accepteren. Wat ligt aan de oorzaak hiervan? Het niet willen loslaten van het wereldbeeld, het expanderen van het wereldbeeld niet toelaten.
Van een "mainstream" wereldbeeld gaan naar een wereldbeeld waarin aliens bestaan, waarin regeringen dit verzwijgen en alle gevolgen dat het met zich meebrengt, dat is voor velen, zoals sommigen hier ook letterlijk toegeven, een brug te ver. Het vasthouden aan het wereldbeeld is gebaseerd op krampachtige controle. En waarop is controle gebaseerd? Op angst. Aan de basis van die controle ligt een angst, een angst dat de wereld fundamenteel anders is dan dan dat men denk dat het is. DAT is de kern van de zaak. Ik denk dat deze uiteindelijk met de angst voor de dood verbonden is. Het wegvallen van je wereldbeeld, van hoe je dacht dat de wereld is elkaar zit, is een beetje sterven. Maar het is een illusie. Alles wat je weet is verkeerd, dan denkt men, "oh my god, dat KAN toch niet waar zijn??" Helaas is het wel waar. Waarom? Omdat we een vals beeld van de realiteit opgespeld zijn door de maatschappij waarin we opgegroeid zijn. Eenmaal je dit inziet en kan accepteren, kan je door je angst gaan en een grotere realiteit omarmen. Nochtans is het heel simpel om van de angst af te geraken. Gewoonweg LOSLATEN, gewoon loslaten , floep, weg. Dan ben je geen gijzelaar meer van de angsten en kan je ratio veel vrijer werken. Nu is je ratio een gijzelaar van je onbewuste, die elke gedachte van je kleurt en stuurt om die angst niet onder ogen te hoeven zien. Loslaten ... simpel, maar niet gemakkelijk. |
Citaat:
Je hebt blijkbaar een probleem met "debunkers". Ik vraag me af waarom? Omdat die mensen de nonsens die jij als waarheid verkoopt weten de ontmaskeren voor wat het is? Onzin, kul en soms zelfs pure oplichterij. |
Citaat:
Het ben dus jij die jouw wereldbeeld niet kan loslaten en accepteren dat (zoals het er nu naar uitziet) wij gewoon helemaal alleen op dit planeetje leven. Het is jouw hang naar "iets meer, want dit kan toch niet alles zijn" die je ertoe brengt als een grote naiveling alles als waarheid te accepteren zolang het maar een wereldbeeld oplevert dat sterk genoeg afwijkt van de werkelijkheid. Citaat:
Citaat:
Sprookjes boezemen niet in het minst angst in. Zelfs geen greintje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be