Rihanna betaalt UFO-spotter voor nieuws over aliens
In amerika heeft ze er al eentje die ze daarvoor geld geeft. Maar zou dat niet iets zijn voor onze lokale autoriteiten op vlak van Ufologie ? Ik denk dan spontaan aan meneer, of exodus.
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...r-aliens.dhtml |
Citaat:
Maar ik zie niet in wat het met het onderwerp te maken heeft wanneer wij juist spontaan aan elkaar denken ? :-) Dat zijn persoonlijke gevoelens, die niets met Aliens te maken hebben. Dus : blijf bij het onderwerp asteblief, of ga elders zagen.;-) |
Citaat:
get a grip |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem nu die ringen van Saturnus. Men heeft helemaal niet moten wachten tot Voyager om dat bevestigd te zien noch was er sprake van enig sceptisch rond die periode ( op discussie over de exacte samenstelling of ontstaan na dan ) Die ringen zijn reeds voor het eerst waargenomen door niemand minder dan Galileo Galilei en vervolgens door Christiaan Huygens omschreven als dunne platte ring die de planeet nergens raakte : dan was er sprake van enig ongeloof De waarnemingen van Richard Hooke en Giovanni Cassini namen iedere twijfel weg. Dus weeral eens dikke leugens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een eerste stap in de goede richting
Hier een link voor geïnteresseerden in buitenaards leven, Aliens, UfO's en dergelijke om zich met het onderwerp een beetje vertrouwd te maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Aliens En een tip : laat u niets wijsmaken door pretentieuze, betweterige, fanatieke en dogmatische sceptici, wiens leuze " DA KAN Ni " is.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat de Aarde al heel lang en van heel lang geleden al buitenaards bezoek krijgt. Niet in de science fiction vorm, maar op een heel subtiele doch aanwezige manier. Little do we know. |
FU assoolé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
" Simpel " is geen scheldwoord hoor, schoolmeesterke. Ge zou dat moeten weten. Wat leer jij eigenlijk aan onze kinderen ? Ben je je loon wel waard ? |
Citaat:
Dat is zakgeld... |
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel symbolisme dat uitkomt bij hogere wezens. Ik weet niet juist wat er zich juist heeft afgespeeld in de geschiedenis, maar ik vraag me wel af waarom er zoveel moeite gedaan is door o.a. de Kerk om zoveel mogelijk sporen ervan te wissen. |
Citaat:
Wordt vakkundig gedebunked door ene Chris White , helaas tot net op het randje waar hij dat graag dan weer ingevuld ziet door zijn eigen christelijk geloof. Zeer ironisch is het feit dat Burns meesterfraudeur-charlatan Erich von Däniken zo nodig in spotlights wilt zetten... niet eens zo moeilijk als ge bedenkt dat ie aan de basis ligt van veel van dat soort rotzooi Ook zeer ironisch dat believerkes die stellen niks van Von Däniken te moeten hebben zo serie dwepen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be