Citaat:
Zou het de moeite zijn om achter bewijzen te vragen ? Ik denk van niet. Het parcifallekke heeft nooit bewijzen, van gelijk wat hij hier dagelijks uitbraakt. |
Citaat:
Dus, maak je verder niet moe, we hebben je begrepen : je kent nergens niks van, en het interesseert je ook niet.:lol: |
Citaat:
Ik zal edelmoedig zijn. Ik zal jou eerst bewijzen dat ik leraar ben. Welk bewijs heb je nodig? |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna toon jij me een alien. Het verslag van beide ontmoetingen posten we hier. Wat denk je? |
Citaat:
Maar w�*t heeft dat met jouw zogezegd broep te maken ? Als je me het adres van de school geeft, en de naam van de te bezoeken " leraar " wil ik wel eens langskomen als ik tijd heb . D�*t is geen probleem. |
Citaat:
Wat zegt Freud daarvan? |
Citaat:
maar voor iets totaal irrelevant is er plotseling tijd zat? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn wil om mijn verhaal te bewijzen blijft: We spreken af, face to face, in de stad waar ik les geef. Ik ga hier niet al die gegevens posten. Ik gooi mijn anonimiteit niet zomaar te grabbel. |
Citaat:
Steeds weer grappig dat uit jouw mond te horen, exodus Citaat:
Ik meen me te herinneren dat je hebt geclaimd dat die gasten hier al decennia lang te plak zwaaien. Misschien even Icke erbij nemen : Buitenaardse wezens zouden al tientallen jaren, eeuwen of zelfs millennia, onder ons zijn en zouden in staat zijn een menselijke gedaante aan te nemen. Ze zouden sleutelposities hebben in de samenleving. Citaat:
In dien tijd dacht men helemaal niet over leven in de rest van het universum, laat staan onze naaste buren. De kans is ook onbestaand dat men dat wezen een begrafenis met heel de christelijke santenkraam zou geven... verbranden ja |
Citaat:
Kan je ook eens vertellen wat er vals zou zijn aan informatie als er geen informatie ( hoeft ook niet ) is gegeven om het te debunken. ? |
Citaat:
Ik ben daarvoor niet opgeleid. Voor een toerke te komen doen in een Belgisch dorpke van bachten de kuppe kan ik wel wat tijd vrijmaken, en moeilijk lijkt mij dat ook niet. Nutteloos misschien wel, vermits de kans dat ik jou daar aan het werk zie als schoolmeesterke volgens mij kleiner is dan een Alien in levenden lijve tegen te komen in het eerste het beste café. |
Citaat:
|
Citaat:
En simpele zielen zoals praha ( die dan ook nog denken dat ze heel slim en critisch en sceptisch zijn :-)) trappen daar in met beide poten. |
Citaat:
tss dat je daar met beide voetjes ingetrapt bent. |
Citaat:
Citaat:
Zal je nog jaartje mogen wachten eer ik mijn SLO heb. |
Citaat:
Citaat:
Wat een onthulling !!! En weer krijg ik trek in PINDA...kaas |
Citaat:
serieus? lol |
Citaat:
Dan krijgt begaafd zijn plots een andere defenitie voor mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be