Citaat:
"...and there were in the same country shepherds abiding in the field keeping watch over their flock by night. And lo, an angel of the Lord come upon them, and the glory of the Lord shone round about them: and they were sore afraid. And the angel said unto them, Fear ye not: for behold!, I bring you good tidings of great joy, which shall be to all people. For unto you was born this day in the city of David a Savior, which is Christ the Lord… " De persoon die naar boven kijkt, is een herder die naar een engel kijkt. De "glorie des Heren" scheen rondom de engel (evangelie volgens Lucas). Meer is het niet. Indien je niet continu je UFO bril ophad, zou je dat ook kunnen zien. |
Eerlijk Kiko wat zie jij? Een engel of een vliegende schotel?
|
Citaat:
Maar afbeeldingen van engelen (of God) die een aankondiging deden in een soort wolk die al dan niet scheen ziet men in veel middeleeuwse werken. |
Citaat:
Wat een mens ziet kan hij toch schilderen, schetsen en tekenen hé. Het moet niet altijd een foto zijn, anders wordt er toch maar geroepen Ffff (Fake foert flut f... ). :-) |
Schilderijen geven dan ook steeds een zeer goede weergave van de werkelijkheid weer...
:roll: |
Ik ben zo groot als mijn huis.
Dat is namelijk wat mijn dochter onlangs getekend heeft.... |
1 Bijlage(n)
Deze ufo werd door Dali waargenomen:
|
Er worden 2 nieuwe fims aangekondigd in de "Alien" franchise!
http://www.empireonline.com/movies/n...llow-covenant/ Yes! |
Citaat:
Er zijn zeer veel sprookjes. Denkt u dat 1 van die sprookjes misschien waar kan zijn? Neen, ze zijn allemaal fantasie, toveren bestaat niet en dieren kunnen niet spreken. |
Ik ga weer naar de achtergrond verdwijnen. Jullie hebben vast gelijk... laten we het daarop houden.
|
Citaat:
tot je de herkomst nagaat, en uitkomt op het zoveelste zweefkezenblog. |
Citaat:
|
Nou, het probleem is niet dat UFO's en aliens bestaan, want dat doen ze.
Het probleem dat in dit topic gedemonstreerd wordt is dat sommige mensen zeer vijandelijk zijn tegenover informatie die niet binnen de consensus valt. En dat is dan ook hun probleem! Doei! |
Citaat:
Dat mensen dingen zien vliegen weten we, maar er is geen enkel concreet bewijs (tastbaar en testbaar)dat dat buitenaardse tuigen zijn met aliens erin. De bewijslast ligt bij jou, probeer er niet telkens vanonder te wurmen. Als je wil geloven in aliens, zonder bewijs, noem het dan ook zo : geloven. :-D |
En de maan dan??? Zijn apollobeelden geen bewijs?
|
Citaat:
Extaordinary claims require extraordinary evidence. |
Als het de evolutietheorie was zou ge zelf het allerkleinste beeldmateriaal aanhalen voor bewijs. Zelfs animaties voldoen.
Maar als Apollo rare dingen op de maan filmt is het: beelden zijn geen bewijs. Als beeldmateriaal van NASA herself niet voldoet, wat dan wel? Past op, daarmee zeg ik niet dat er aliens op de maan zijn, maar er is "iets". |
Citaat:
|
Heb je de beelden gezien? Die overigens niet fake zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=cArZavRkRYI Dat is toch "iets" ? :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be