Citaat:
Moet ik hier nu uit opmaken dat de door mij/ons geobserveerde onwetendheid teniet gedaan wordt door het feit dat het allemaal verklaard kan worden vanuit het kader dat over valse informatie beschikken waar gij als verlichte bovenuit stijgt ? ge moet het maar zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het betekent in ieder geval evenmin dat het niet zou werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Plots is de stropop toegelaten, de suggestieve vraagstelling alomtegenwoordig, omkering van bewijslast is plots de norm, komt nu sinds vandaag zelfs het fameuze woord "geloof" erbij te kijken + de ultieme verdedigingslijn van de nutters : "jullie zijn debunkers". pff... Hij kan nochtans veel beter, en bewijst dat in tal van draadjes over andere onderwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...maar ge moet het niet omkeren hé Het zou er _ naar analogie_ op neerkomen dat gij boeken over homeopathie leest en overtuigd zijt geraakt dat het zou werken |
Citaat:
( alhoewel... het is niet tot op ongekende hoogte als opposant ) Citaat:
Wat ik dan niet vat is dat hij denkt iemand te overtuigen met een zoveelste dot Citaat:
...ik kan niet anders dan besluiten dat hij vindt ( en dat zegt ie dan ook regelmatig in bepaalde bewoordingen ) dat we stekeblind zijn. Ja goed waarom opent hij ons dan niet de ogen ? |
Citaat:
Zeggen dat homeopathie niet werkt terwijl men zich nooit hierover geïnformeerd heeft, is stukken erger. |
Citaat:
( ook dit is al 101x de revue gepasseerd ) Maar zelfs al zou het perfect de toets doorstaan dan nog gaat het uit van (een) hypotheses ( zeggen ze zelf ) en bestudeert men daar ufo-phenomenen in. Waar ergens in dat rapport concludeert men of is er enig bewijsmateriaal dat het gaat om buitenaards tuig ? Er wordt gezegd ( staat oa in de inleiding ) dat men alle hypothesen over de 'herkomst' van ufo's dient in overweging te nemen ...met een duidelijke knipoog en voorkeur naar het buitenaardse in de loop van het boek -> dit maakt het rapport dus al met de grond gelijk ... en het laatste deel handelt over maatregelen ivm defensie en informatie op civiel en militair vlak moest de buitenaardse hypothese worden bevestigd. |
Citaat:
Je kan onmogelijk tot die conclusie komen aan de hand van de informatie beschikbaar ...en dan heb ik het niet eens over het feit dat 99% van die zogenaamde informatie al meteen in de prullenbak mag |
Citaat:
Het enige dat duidelijk is, is dat het instituut met wiens naam die 'studie' zich legitimiteit wou geven zich krachtig distantieert van dit initiatief. Citaat:
|
Citaat:
Even toch u er aan herinneren dat : "Wetenschap moet staan voor intellectuele vrijheid, voor vrijheid van onderzoek, voor het durven stellen van kritische vragen die wellicht indruisen tegen meningen van de mainstream." |
Citaat:
Gezwam over getuigenissen is geen tastbaar bewijs. |
Citaat:
(okay met het minimum dat ge moet weten wat men eronder verstaat ) Bij ufo's is er nog niemand die hier zwart op wit gesteld heeft dat het niet zou kunnen dat het bv om buitenaards tuig zou gaan. Wat men zegt is dat het geen nodige buitenaardse verklaring behoeft en dat de buitenaardse hypothese tevens zeer onwaarschijnlijk is. Daarentegen zegt gij zwart op wit wel tot die conclusie gekomen te zijn gewoon door wat 'degelijke' boeken erover te lezen. Als we je dan vragen wat/waar/hoe krijgen we gegarandeerd enkel een youtube-filmpje te slikken |
Citaat:
Wel dat men dat zou concluderen als beste hypothese als daar totaal geen gegronde redenen voor zijn Citaat:
Citaat:
...aan 'vrijheid van onderzoek' en 'kritische vragen' is er blijkbaar geen enkel gebrek... het internet (ook de mainstream kanalen) staat vol van zulke pulp. ...doch wetenschap heeft zo zijn spelregels... één ervan, een zeer belangrijk principe is dat ge probeert conclusies te trekken uit de feitelijkheden en niet omgekeerd ....dat gij daar een loopje mee neemt ( waarschijnlijk omwille van onwetendheid ) en derhalve perfect meeloopt in de cadans van pseudo-wetenschappelijke idiotie is mijn fout niet. |
Citaat:
http://www.sciences-faits-histoires....eta.pdf#page65 Een nuchter, zakelijk, wetenschappelijk rapport. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be