Citaat:
|
Citaat:
Bij verder onderzoek bleek het een reflectie van de maan te zijn geweest op die toren. Ze noemen de Mechelaars nu nog altijd de maneblussers. ;) |
Citaat:
333 jaar geleden.... Was dat dus in uwe jonge tijd...:lol:;-) Enne hij staat er nog,en in betere staat dan de notre dame in Parijs... Wij mogen dus fier zijn,hij was immers geblust alvorens hij in brand kon schieten... Dat de Parijzenaars daar maar een lesje aan nemen...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn nu eenmaal de feiten. En deze feiten zijn we pas te weten gekomen omdat de ploeg van Elizondo deze beelden heeft doen 'lekken'. Want het was niet de bedoeling dat het publiek deze beelden zou zien. En wees maar zeker dat we maar een onooglijk klein deel hebben gezien van wat er te zien valt. |
Citaat:
Dat is een drogreden Dan kan je net zo goed stellen dat het engeltjes of een grote blauwe smurf is. Als gij zegt dat we nog in de kinderschoenen zouden staan dan zegt dit niks over wat de toekomst zou kunnen bieden aan mogelijkheden. Bovendien veronderstel je dan dat 1) er buitenaardsen zouden bestaan -> weten we niet ...'kansen' worden steeds kleiner 2) ze ( gegeven wat ik net kwam te stellen ) ontzettend oud zouden moeten zijn als ras opdat ze die ontzettende voorsprong zouden hebben 3) ze zowat heel de ruimte-tijd moeten behelzen anders is het een speld in een hooiberg neeje sorry ik vind dit helemaal niet plausibel tegenover een uitleg "als licht sus en zo dan kan je zo'n verschijnsel krijgen compleet buiten onze gewone ervaringswereld" |
Citaat:
Weer een valse vergelijking dus omdat gij met uw aliens steeds een sprong in het duister maakt wat betreft er theoretisch zou mogelijk zijn Citaat:
Met wat houden ze zich dan wel bezig ? Kijk het Oosten, het is best leuk van daarover te klappen maar ge moogt zoiets niet als vaststaand gegeven gaan opnemen in uw verdere betoog op dat moment is er geen verschil meer tussen een ufo-believer en een gelovige die er een onzichtbaar almachtig vriendje op nahoudt |
Citaat:
bewijs op krediet Nu ja krediet kost bij de bank meer naargelang de tijd verder glijdt en geraakt zelfs op als er niet af en toe wat aflossingen komen...we zijn dat punt al menige decennia voorbij |
Citaat:
U verwijst om de haverklap naar 'buitenaardsen'. Ik heb nergens gezegd dat het hier gaat om buitenaardsen. Alleen is er het fenomeen van de ufo's of U.A.P.'s (what's in a name?). Deze zijn nu duidelijk kunnen waargenomen geworden door deze Amerikaanse militaire piloten (volgens mij is dit al lang het geval, maar het was lange tijd een taboe om daarover te kunnen spreken -door de fout van geborneerde mensen zoals debunkers-) en nu ook op film zijn vastgelegd. Hiervan zijn er 3 (zeer korte) filmpjes uitgelekt. En dus nogmaals en voor de zoveelste keer : wie of wat ze zijn, weten we niet. |
Citaat:
Dat zou kunnen, maar dat is helemaal niet zeker. De Oude Grieken wisten theoretisch al heel veel. Maar deden daar in de praktijk niet veel mee. Ze zetten hun theorieën niet om in praktijk. |
Citaat:
En waarom breng ik daar godsdienst bij ? Omdat zonder enig bewijslast of interventie in ons werkelijk bestaan het net hetzelfde is als geloven in een man met een lange witte baard, een oppersmurf, etc Dat is nu net mijn punt Citaat:
Ik ben in feite veel open-mind -er dan bv Het Oosten Ik hou het open maar acht het onwaarschijnlijk Het Oosten houdt zich volledig gesloten voor een alternatieve ( veel meer plausibele ) uitleg ten voordele van de minder plausibele optie aliens, ongekende ver-vooruitlopende militaire tuigen Citaat:
Getuigenenissen stellen 0,0 voor .. er bestaan tot nader order geen credentials, experten of wat dan ook inzake buitenaardse contacten. Al wat men kan zeggen als er een waarneming bestaat dat ze compleet onverklaarbaar is tot op heden...elk ander woord is in feite steeds pure speculatie Citaat:
het gaat erover dat de mogelijke kandidaten aard-achtige planeten veel beperkter zijn dan aanvankelijk gedacht en dat elke nieuwe ontdekking ons eerder doet twijfelen of ze geschikt zijn. Stop dat in een formule van Drake en je komt zowat 0 uit Kortweg de hele hetze 'de zoveelste exo-planeet ontdekt ziede wel het moet er wel wemelen van het leven' als argument gebruiken om de buitenaardse-hypothese kracht bij te zetten slaagt op niks Nu ja meteen wil ik daar ook de volgende bedenkingen bij maken: 1) We gaan misschien teveel uit van enkel de aard-achtigen ons baserende op zaken zoals vloeibaar water etc...dat is niet noodzakelijk gezegd dat buitenaardsen een min of meer gelijke chemische eigenschap zouden kennen Dus dat kan misschien veel ruimer maar dan is het zuiver speculatief want weten er geen iota van 2) Als ge niet uitgaat van bijna goddelijke eigenschappen of fantastische ons compleet onbekende en zelfs ondenkbare technologische voorsprong dan zit ge met uw ruimte-tijd beperking Dat maakt dat zo'n zuivere distributie kansberekening drastisch dient te herzien worden...iets wat zich buiten onze werkelijkheid afspeelt bestaat in feite niet of is van geen betekenis Citaat:
Vertel me eens welke mensen zonder dat instrument tot zulke gekke gedachtengang ( nog steeds bij Jan-Modaal) komt dat tijd niet constant en voor iedereen hetzelfde was ? Nu kan je natuurlijk beginnen zeveren over dat A E een uitzonderlijk genie was etc maar uiteindelijk lag het gewoon in het verschiet daar het instrument ( wetenschap & wetenschappers) de zaak al op een zilveren plateauke konden aanreiken. En inderdaad even werd ie door het zo gezegde 'establishment'115 als zotte jood versleten maar hoe lang heeft dat precies geduurd. En ga nu vervolgens 115 jaar verder even langs de plaatselijke bakker of beenhouwer (mensen dus) en vraag eens wat ze denken van dat idee |
Citaat:
Zó lang het bestaan van aliens niet is aangetoond spreek je over god En hier spreek je dan nog over vermeende 'experten' of getuigen die stellen dat god bestaat of dat ze hem gezien hebben...laat staan dat ze ooit in hun opleiding een cursus 'hoe herken ik god' hebben genoten Er zijn geen experten op dat vlak Er zijn ook geen onfeilbare getuigenissen Citaat:
Citaat:
Ja sorry leg dat eens uit in simpele bewoordingen Bedoel je dat er iemand iets zag of waarnam even kwam zeggen en vervolgens nam de wetenschap dat zonder enige verdere bevraging als voldongen wetenschappelijk feit aan. Geef me eens zo'n anekdote Ben echt eens benieuwd welke 'getuigenis' een doorbraak heeft gerealiseerd zonder dat het zaakje geverifieerd kon worden |
Citaat:
Overigens zijn deze beelden uiteindelijk maar de bevestiging van hetgeen heel wat piloten al sinds de jaren '40 (gevechtspiloten en lijnpiloten) waarnemen. Alleen mocht men daarover niet spreken omdat mensen zoals debunkers deze piloten in het belachelijke trokken (en dan laat ik de waarnemingen over gans de wereld van mensen op de grond buiten beschouwing). Edoch, het wordt nu wel meer en meer duidelijk wie hier eigenlijk de belachelijken zijn geweest al die jaren. |
Citaat:
Toch steeds curieus hoe believers ( wat je goed recht is ) het steeds moeten hebben van drogredens, halve leugens , etc Dat zegt toch iets medunkt |
Citaat:
|
Citaat:
Hij verwart creativiteit, out-of-the-box denken, etc wat inderdaad kan bijdragen met wetenschappelijk bewijs |
Citaat:
Vervolgens kan het bijna niet anders of iemand of iets heeft dat daar gaan opkuisen, elk spoor gewist en de nodige maatregelen getroffen dat indien er een nader onderzoek zou komen het besluit werd dat het een reflectie van de maan was :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is paard en kar wel het enige middel en zal je het dus moeten redden met de beperkingen Citaat:
Je gaf eerder dat voorbeeld van een reis naar de maan...ondenkbaar met de middelen maar wel op papier Hier is het niet eens op papier mogelijk Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En als ge het zegt dat ge niet kunt thuisbrengen dan zeg je zoveel als : het is een ufo Geen piloot, of wie dan ook is getraind om uit te kunnen maken dat een ufo dit of dat moet zijn Citaat:
Altijd leuk Ge zegt hierboven vrij letterlijk dat ondanks die fantastische getuigenissen, denktanks, onderzoek etc we compleet in het duister tasten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be