Citaat:
|
Citaat:
Dat is hier al aangetoond, zo'n twintigtal keren ondertussen. |
triestige figuur...
Citaat:
Door jou is er trouwens bij mijn weten nog nooit niks aangetoond hier , behalve je eigen onmacht om eens een grappige posting te schrijven. Iets om eens mee te lachen...Allee, Jacques, één enkele keer eens ? Kom, doe uw best eens ...:-) |
Citaat:
Ook al ondertussen een twintigtal keren herhaald. |
Citaat:
Ga zelf maar in de hoek staan met de ezelsoren, daar is je plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ah en tot nu toe staan ze achterop?? LOL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou ook kunnen dat wij op een mooie dag tot op andere planeten kunnen reizen, en daar wezens aantreffen die minder technologisch gevorderd zijn dan wij. Het k�*n allemaal, d�*t is mijn punt. Stomweg " DA KAN NI " zeggen, dat moet men afleren. Wij weten helemaal niet wat kan en wat niet kan. Er is nog een heleboel dat wij niet weten , wat de beterwetende wijsneuzen daar ook van mogen zeggen !:-) |
Kunnen smurfen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
De psychologische uitleg is eigenlijk vrij simpel:
Voor iemand als meneer klinkt wetenschappelijke uitleg als volstrekt onbegrijpbaar. Hij begrijpt zelfs niet alle woorden die in een wetenschappelijke publicatie voorkomen. Bovendien stroken bepaalde vaststellingen in de fysica met zijn boerenverstand. Een verklaring dat er aliens zijn die alles zitten uit te spoken is voor hem dus veel aannemelijker dan een wetenschappelijke verklaring: hij begrijpt dit simpelweg beter! |
Citaat:
Hij verstaat je niet. |
Dat is dezelfde reden als waarom plebs kwakzalvers, homeopaten en dergelijk volk opzoekt:
De uitleg van de kwakzalver over "ik ga negatieve energie uit je nemen en dan ga je genezen zijn" is veel begrijpbaarder dan een complexe, medische uitleg die nog eens vol onzekerheden zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn echter nul komma nul bewijzen voor aliens op aarde. En daarmee is de kous af. Al de rest is leuk voer voor voor een geanimeerd gesprek aan den toog, maar er zijn veel te veel "alsen" nodig om er ook maar enig echt belang aan te hechten. |
Citaat:
Je hervalt in je fouten: ...vooringenomendeid...pretentie...enz enz:-) Je voelt je ô zo verheven boven de gemiddelde burger, je denkt dat je de enige bent die moeilijke woorden kent ...:lol: |
Moeilijke woorden boezemen ook wantrouwen in bij plebs. Volstrekt normaal: onbegrip = angst. Men is bang voor het onbekende, bang voor de duisternis.
Xenofobie is ook een uiting van angst. |
Citaat:
Citaat:
Men kan in de universiteit een cursus " homeopatie " volgen, n�* het klassiek diploma van geneesheer, als specialiteit. Maar " six " weet het beter : het zijn kwakzalvers.:lol: Weer eens die typische pretentie die deze trieste pseudo-wetenschapper kenmerkt. |
Citaat:
|
Dr Rutten :lol:
|
Hm, ik wist niet dat homeopathie zodanig erkend was intussen.
Alles voor de vrije markt zeker? Goed voor den economie? |
Dat is raar, ik vind nergens een spoor van die cursus "inleiding tot de homeopathie" aan de universiteit van Leuven.
|
Citaat:
En ik vond wel dat homeopathie min of meer erkend was als therapie. Een homeo mag wel nog steeds geen diagnoses stellen indien hij geen erkend arts is. |
http://www.veto.be/jg39/veto3923/gee...-aan-ku-leuven
Citaat:
|
gelooft JBM er nu toch in ?
Citaat:
Je moet je daarvoor niet schamen hoor.;-) Kom gerust uit de kast als " believer ", enkel idioten veranderen nooit van mening !:-D |
Citaat:
Neem vanaf nu alcohol in homeopatische doses, je zult zien dat je dan een veel heldere geest zult hebben.;-) |
Citaat:
|
Méér nieuws uit het heelal ! Een wetenschapper ontvangt signalen van een andere planeet !!
http://www.desterren.net/nieuws/1834...ken-van-leven/ Citaat:
Het is de logische gang van zaken, een niet te vermijden evolutie. |
Citaat:
Wat normaal is natuurlijk, als men gaat aantonen dat de geest een groter effect heeft op het lichaam dan... Veel centen zitten daar niet in he? |
Citaat:
De enige reden dat ik hier veel kom is dat ik een SF fan ben en de meerderheid van de andere topics op dit forum me minder en minder interesseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt. |
Citaat:
Maar dus, homeopathie in Leuven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be