Citaat:
Zou het de moeite zijn om achter bewijzen te vragen ? Ik denk van niet. Het parcifallekke heeft nooit bewijzen, van gelijk wat hij hier dagelijks uitbraakt. |
Citaat:
Dus, maak je verder niet moe, we hebben je begrepen : je kent nergens niks van, en het interesseert je ook niet.:lol: |
Citaat:
Ik zal edelmoedig zijn. Ik zal jou eerst bewijzen dat ik leraar ben. Welk bewijs heb je nodig? |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna toon jij me een alien. Het verslag van beide ontmoetingen posten we hier. Wat denk je? |
Citaat:
Maar w�*t heeft dat met jouw zogezegd broep te maken ? Als je me het adres van de school geeft, en de naam van de te bezoeken " leraar " wil ik wel eens langskomen als ik tijd heb . D�*t is geen probleem. |
Citaat:
Wat zegt Freud daarvan? |
Citaat:
maar voor iets totaal irrelevant is er plotseling tijd zat? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn wil om mijn verhaal te bewijzen blijft: We spreken af, face to face, in de stad waar ik les geef. Ik ga hier niet al die gegevens posten. Ik gooi mijn anonimiteit niet zomaar te grabbel. |
Citaat:
Steeds weer grappig dat uit jouw mond te horen, exodus Citaat:
Ik meen me te herinneren dat je hebt geclaimd dat die gasten hier al decennia lang te plak zwaaien. Misschien even Icke erbij nemen : Buitenaardse wezens zouden al tientallen jaren, eeuwen of zelfs millennia, onder ons zijn en zouden in staat zijn een menselijke gedaante aan te nemen. Ze zouden sleutelposities hebben in de samenleving. Citaat:
In dien tijd dacht men helemaal niet over leven in de rest van het universum, laat staan onze naaste buren. De kans is ook onbestaand dat men dat wezen een begrafenis met heel de christelijke santenkraam zou geven... verbranden ja |
Citaat:
Kan je ook eens vertellen wat er vals zou zijn aan informatie als er geen informatie ( hoeft ook niet ) is gegeven om het te debunken. ? |
Citaat:
Ik ben daarvoor niet opgeleid. Voor een toerke te komen doen in een Belgisch dorpke van bachten de kuppe kan ik wel wat tijd vrijmaken, en moeilijk lijkt mij dat ook niet. Nutteloos misschien wel, vermits de kans dat ik jou daar aan het werk zie als schoolmeesterke volgens mij kleiner is dan een Alien in levenden lijve tegen te komen in het eerste het beste café. |
Citaat:
|
Citaat:
En simpele zielen zoals praha ( die dan ook nog denken dat ze heel slim en critisch en sceptisch zijn :-)) trappen daar in met beide poten. |
Citaat:
tss dat je daar met beide voetjes ingetrapt bent. |
Citaat:
Citaat:
Zal je nog jaartje mogen wachten eer ik mijn SLO heb. |
Citaat:
Citaat:
Wat een onthulling !!! En weer krijg ik trek in PINDA...kaas |
Citaat:
serieus? lol |
Citaat:
Dan krijgt begaafd zijn plots een andere defenitie voor mij. |
Citaat:
heh ben jij soms een dubbel nick van meneer? |
Citaat:
Dan is heel die bende ongelovige thomas-sen en fanatieke sceptici ook één en een enkel persoon volgens jou ? Om je " redenering " te volgen ? Waar bevind jij je dan ergens ? Wiens dubbelnick, wiens alter ego ben je ? |
Citaat:
six :oops: :oops: |
post nen keer wat filmpjes gasten, dit topic is te saai voor het onderwerp met die "getuigenissen" uit de jaren stillekes.
"ALIENS!!! ZE BESTAAN!!" komaan, beam up videos van mensen die ontvoert worden, etc |
Citaat:
Als we dat doen is het niet meer Top Secret hé :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er innerlijke deuren tot contact zijn. Toen begon men ruzie te maken met mekaar :( Ons verstand is een radiostation met verscheidene zenders, hoe dit af te stellen? Daar lijkt al een hele wereld rond te bestaan. Ik ben getuige dat er rare krachten in het leven zijn die wij ons helemaal niet bewust zijn in ons dagelijks leven. Of dit alien, goddelijk of demonisch is, daar ben ik niet wijs uit geraakt. Toen Prometheus achter de doos van Pandora ging, volgde er ook het ene na het andere onheil. Ik denk dat dit iets soortgelijk is. |
Citaat:
Euh nee ik heb ze niet onderzocht, maar anderen die dat wel deden hebben tot nu toe geen bewijs geleverd, dus zeg ik "tot nu toe weet men het niet" .. en dat is niet zich baseren op dogma's maar redeneren vanuit gezond verstand.. |
Citaat:
Heu dus jij hebt concreet bewijs dat er Aliens hier zijn geweest... Post dat proces hier dan maar, opdat wij wakker worden. I'm waiting :-) |
Citaat:
|
Citaat:
jaja telkens uitvluchten :sleeping: :sleeping: |
Citaat:
|
Ik krijg weer zin in nootjes ...
|
Citaat:
Er is niets zaliger dan terugkeren tot wat men hier "sanity" noemt. Angst zet zich om naar nederigheid en men aanvaard sneller datgene wat is rondom hem. Het is een houvast. Loskomen van de hedendaagse realiteit en direct geconfronteerd worden met iets interdimensioneel als klaarlichte dag voor ons zal velen onder ons geen deugd doen. Zelfs niet voor degene die zich klaar voelen, believe me! Maar wanneer het daar is en zich zo abrupt of subtiel uit als jijzelf dat wenst... dan is realiteit plots heel relatief is Radio Minerva plots geen slecht radiostation meer. Wat is realiteit hedendaags na de komst van zulke rare "fantasierijke" verhalen die berusten op iets dat toch reëel is. Akelig als het is, loop ik enkel met meer vraagtekens rond dan uitroeptekens. |
Citaat:
helaas vallen enkelen af en die vinden we hier als Pech, Exodus, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus kom niet lullen en de geleerde uithangen. Je praat gewoon sceptici na zoals een papegaai dit zou doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be