Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 26 januari 2017 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8358462)
Hahaha... Die belachelijke bullshit? :lol::lol::lol: Nine For News, dat is zowat de grootste collectie new age-complotbagger die er is, om die onzin serieus te nemen moet je ofwel knettergek ofwel compleet achterlijk zijn.

Wat zou U meer deugd doen?
Zulke vocabulaire te gebruiken of eens gaan zwemmen met dolfijnen onder de zon?

Yog Sothoth 26 januari 2017 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8358486)
Wat zou U meer deugd doen?
Zulke vocabulaire te gebruiken of eens gaan zwemmen met dolfijnen onder de zon?

Zweefkezen door de stront halen doet me wel deugd, zwemmen met die beesten zegt me niks.

Peche 31 januari 2017 07:59

Denkt er soms niemand eens dat wij bekeken worden?
Wij staan misschien enkele duizenden jaren achter op een soort die hier alles beïnvloed vanop afstand. Of toch op zijn minst meekijkt.
Als wij bv op Mars primitief leven hadden gevonden, gaan wij daar dan abrupt met een ufo landen of gaan wij subtiel contact maken? En beeldt uzelf daarbij in, stel dat leven op mars is zo wraakzuchtig dat het alles kapot maakt dat nog maar iets naar voren brengt dat anders dan zichzelf is?

Neem nu de aarde, met wie zou de alien contact leggen? De dolfijn met sonar of de mens die blind voor zichzelf is en in paniek zou slaan bij het zien van een alien in zijn woonkamer?
Ik kan er niet van weg dat als de alien hier zou zijn, deze telepathisch contact kan maken en dat vooral zou doen met wezens als dolfijnen, walvissen, ...

Ik durf zelfs speculeren dat deze alien hier duizenden jaren geleden is toegekomen, maar al reeds geleerd heeft zich niet te moeien met de mensheid. Het is maar pas als wij een potentiele dialoog naar voren brengen, daar op in gegaan zal worden.
En die potentiele dialoog is niet het woord, maar de daad. Als ieder mens liever met dolfijnen zwemt dan ze te vermoorden in hun netten omdat ze graag vis eten is dat DE potentiele dialoog die gevoerd kan worden. Maar wat is het signaal anno 2017? We trekken baby dolfijnen op het strand voor selfies tot ze sterven van overhitting. Zou een alien daar nu werkelijk contact met maken?
Zolang wij in een wereld van vervolging leven, zolang zal er nooit disclosure zijn. Tot het uit de hand loopt weliswaar.

Yog Sothoth 31 januari 2017 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8363349)
Denkt er soms niemand eens dat wij bekeken worden?
Wij staan misschien enkele duizenden jaren achter op een soort die hier alles beïnvloed vanop afstand. Of toch op zijn minst meekijkt.
Als wij bv op Mars primitief leven hadden gevonden, gaan wij daar dan abrupt met een ufo landen of gaan wij subtiel contact maken? En beeldt uzelf daarbij in, stel dat leven op mars is zo wraakzuchtig dat het alles kapot maakt dat nog maar iets naar voren brengt dat anders dan zichzelf is?

Neem nu de aarde, met wie zou de alien contact leggen? De dolfijn met sonar of de mens die blind voor zichzelf is en in paniek zou slaan bij het zien van een alien in zijn woonkamer?
Ik kan er niet van weg dat als de alien hier zou zijn, deze telepathisch contact kan maken en dat vooral zou doen met wezens als dolfijnen, walvissen, ...

Ik durf zelfs speculeren dat deze alien hier duizenden jaren geleden is toegekomen, maar al reeds geleerd heeft zich niet te moeien met de mensheid. Het is maar pas als wij een potentiele dialoog naar voren brengen, daar op in gegaan zal worden.
En die potentiele dialoog is niet het woord, maar de daad. Als ieder mens liever met dolfijnen zwemt dan ze te vermoorden in hun netten omdat ze graag vis eten is dat DE potentiele dialoog die gevoerd kan worden. Maar wat is het signaal anno 2017? We trekken baby dolfijnen op het strand voor selfies tot ze sterven van overhitting. Zou een alien daar nu werkelijk contact met maken?
Zolang wij in een wereld van vervolging leven, zolang zal er nooit disclosure zijn. Tot het uit de hand loopt weliswaar.

Bla bla bla, zweef zweef zweef...

Peche 31 januari 2017 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8363583)
Bla bla bla, zweef zweef zweef...

Zou een dolfijn bang wegzwemmen bij het zien van een alien of zou die nieuwsgierig gaan kijken?
Als de alien hier al reeds duizenden jaren is, waarom zou die geen "connection" kunnen hebben met enkele organismes op deze aarde om deze aarde beter te begrijpen?

Whatever it is/was, it knew me better than I knew myself.

parcifal 31 januari 2017 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8363349)
Denkt er soms niemand eens dat wij bekeken worden?
Wij staan misschien enkele duizenden jaren achter op een soort die hier alles beïnvloed vanop afstand. Of toch op zijn minst meekijkt.

En ze zijn dichterbij dan je zou denken ;-)


Peche 31 januari 2017 12:45

Heb je alien vs predator gezien? Dat die in dat schip heel die piramide holografisch kunnen afbeelden en in 3D kunnen zien wat daarbinnen gebeurt?
Zo dichtbij zijn ze, zoals wij google earth hebben, hebben die nog veel hogere tech.
Dat is livestream bij de alien, en ze zitten zo dichtbij dat ze al op het www zitten ook.

parcifal 31 januari 2017 12:52

Peche,
Er is geen enkele vorm van Science Fiction die kan bedenken hoe een geavanceerdere soort zich zou gedragen, eruitzien of wat hun mogelijkheden zijn, tenzij misschien wat te zien was in InterStellar : je zag hen niet, enkel de cosmische gevolgen van hun acties.

Dat is overigens een van de belangrijkste argumenten waarom alle meldingen van buitenaardse tuigen en wezens fake zouden zijn of het werk van fantasten.

Peche 31 januari 2017 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8363604)
Peche,
Er is geen enkele vorm van Science Fiction die kan bedenken hoe een geavanceerdere soort zich zou gedragen, eruitzien of wat hun mogelijkheden zijn, tenzij misschien wat te zien was in InterStellar : je zag hen niet, enkel de cosmische gevolgen van hun acties.

Dat is overigens een van de belangrijkste argumenten waarom alle meldingen van buitenaardse tuigen en wezens fake zouden zijn of het werk van fantasten.

Ik zei het U toch al eens, het is zoals interstellar een beetje. Maar dan zonder zwarte gaten. De vorm van communiceren, het is via de synchroniciteit.
Ik zeg het U man, bel mij op een dag en ik open uw denkwereld bij een glaasje op een terras. Er zijn maar weinigen die mijn verhaal gehoord hebben en ik moet bij de meeste nog bijpraten met een drink.
Ik zal U inwijden in het Peche paradigma. You are one of the few, hoe voelt dat?

Het Oosten 19 februari 2017 18:58

NASA onderbreekt livebeelden ISS vlak nadat zes “ufo’s” te zien waren




(Vandaag in de krant)

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170219_02738594




Maar goed, de camera zal wel niet goed gewerkt hebben volgens de debunkers.

praha 19 februari 2017 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8358397)
heeft iemand al van die theorie gehoord? Dat aliens hier dieren geplaatst hebben zoals dolfijnen? En als wij daar een relatie mee opgebouwd hebben zouden aliens zich aan die mensen openbaren.

Dolfijnen zijn aliens
Mensheid leert communiceren met dolfijnen

weer zo'n compleet van de pot gerukt verhaal dat je kringredenering dient te voeden.
Waarom überhaupt dolfijnen, Peche ?
Gemakkelijk zat natuurlijk... kom misschien eens af met iets minder herkenbaars en maak ons wijs dat het een alien is.

Peche 19 februari 2017 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384089)
weer zo'n compleet van de pot gerukt verhaal dat je kringredenering dient te voeden.
Waarom überhaupt dolfijnen, Peche ?
Gemakkelijk zat natuurlijk... kom misschien eens af met iets minder herkenbaars en maak ons wijs dat het een alien is.

Omdat aliens deze planeet hebben afgetast.
Dolfijnen en consoorten zwemmen niet bang weg, die gaan even nieuwsgierig terugkijken.
Wij mensen lopen bang weg.

praha 19 februari 2017 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8363349)
Denkt er soms niemand eens dat wij bekeken worden?
Wij staan misschien enkele duizenden jaren achter op een soort die hier alles beïnvloed vanop afstand. Of toch op zijn minst meekijkt.
Als wij bv op Mars primitief leven hadden gevonden, gaan wij daar dan abrupt met een ufo landen of gaan wij subtiel contact maken? En beeldt uzelf daarbij in, stel dat leven op mars is zo wraakzuchtig dat het alles kapot maakt dat nog maar iets naar voren brengt dat anders dan zichzelf is?

Het wordt toch eens tijd dat je voor jezelf kleur bekent.
Nog niet zo lang geleden sprak je over 9 op de 10 sightings die wat moeten voorstellen ( en dan hebben we het niet over ufo maar UFO hé )
Is dat wat je bedoelt onder subtiel contact leggen ?

Citaat:

Neem nu de aarde, met wie zou de alien contact leggen? De dolfijn met sonar of de mens die blind voor zichzelf is en in paniek zou slaan bij het zien van een alien in zijn woonkamer?
Ik zou niet weten waarom ... als het subtiel is hé
Aliens zouden bv contact met ons kunnen nemen via communicatie ( we schijnen al een tijdje over diverse technologieën te beschikken & we zijn ondertussen bewust van de mogelijkheid van buitenaardse beschavingen )
en ons al een plaatje vooraf sturen

Citaat:

Ik kan er niet van weg dat als de alien hier zou zijn, deze telepathisch contact kan maken en dat vooral zou doen met wezens als dolfijnen, walvissen, ...
Begin dan maar eerst met zever als telepathie overboord te gooien ( zolang die niet is aangetoond ) want ge hebt dat helemaal niet nodig

Citaat:

Ik durf zelfs speculeren dat deze alien hier duizenden jaren geleden is toegekomen, maar al reeds geleerd heeft zich niet te moeien met de mensheid. Het is maar pas als wij een potentiele dialoog naar voren brengen, daar op in gegaan zal worden.
En die potentiele dialoog is niet het woord, maar de daad. Als ieder mens liever met dolfijnen zwemt dan ze te vermoorden in hun netten omdat ze graag vis eten is dat DE potentiele dialoog die gevoerd kan worden. Maar wat is het signaal anno 2017? We trekken baby dolfijnen op het strand voor selfies tot ze sterven van overhitting. Zou een alien daar nu werkelijk contact met maken?
Zolang wij in een wereld van vervolging leven, zolang zal er nooit disclosure zijn. Tot het uit de hand loopt weliswaar.
Altijd gek... hoe jij van een geitenwollensokken-goeroe gedoe kunt terugvallen op een profiel van een tot genocide oproepend herrieschopper en terug

Peche 19 februari 2017 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384103)
Het wordt toch eens tijd dat je voor jezelf kleur bekent.
Nog niet zo lang geleden sprak je over 9 op de 10 sightings die wat moeten voorstellen ( en dan hebben we het niet over ufo maar UFO hé )
Is dat wat je bedoelt onder subtiel contact leggen ?

Nee nee, met contact bedoel ik wel degelijk contact. Er zijn mensen op aarde die contact niet geschuwd hebben en zich in volle overgave aan het intelligente andere overgaven. Maar geloof me Praha, u bent al een fase voorbij. Ge ziet te diep in de matrix. Je probeert te rationeel te zijn. Wanneer iets bekend weg zou geven ga je meteen terug grijpen naar uw comfort zone.
Troost u, ik doe dat ook. Maar er is iets...

Citaat:

Ik zou niet weten waarom ... als het subtiel is hé
Aliens zouden bv contact met ons kunnen nemen via communicatie ( we schijnen al een tijdje over diverse technologieën te beschikken & we zijn ondertussen bewust van de mogelijkheid van buitenaardse beschavingen )
en ons al een plaatje vooraf sturen
Lees mijn tekst die je daarna benadert. Waarom zou de alien met een soort contact maken die elkaar uitmoordt en alles anders wat hier leeft op de aarde?
Zou gij het doen? Echter, zijn er verhalen van een handjevol...

Citaat:

Begin dan maar eerst met zever als telepathie overboord te gooien ( zolang die niet is aangetoond ) want ge hebt dat helemaal niet nodig
Waarom zouden die mensen de noodzaak zoeken zoiets te bewijzen?
Zeg me dat eens.
Citaat:

Altijd gek... hoe jij van een geitenwollensokken-goeroe gedoe kunt terugvallen op een profiel van een tot genocide oproepend herrieschopper en terug
May the Force be with you.

praha 19 februari 2017 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384100)
Omdat aliens deze planeet hebben afgetast.

je weet toch wat dat woordje betekent ?

Citaat:

Dolfijnen en consoorten zwemmen niet bang weg, die gaan even nieuwsgierig terugkijken.
vergeet het !
Golfijnen zwemmen wel bang weg eens ze het gevaar beseffen.
Nog het best te vergelijken met een nieuwsgierig kind

Citaat:

Wij mensen lopen bang weg.
Sterker !
Jij wenst zelfs dat andere mensen bang zouden zijn van jou opdat ze het op een loopje zetten richting nowhere-home

Peche 19 februari 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384114)
je weet toch wat dat woordje betekent ?

Ja?

Citaat:

vergeet het !
Golfijnen zwemmen wel bang weg eens ze het gevaar beseffen.
Nog het best te vergelijken met een nieuwsgierig kind
Echt wel niet. Die zwemmen langs schepen dikwijls mee.
Waarom zouden ze dan een UFO schuwen? Waarom zou de UFO hen gevaar doen? Aliens hebben techniek en meer verstand dan wij he.

Citaat:

Sterker !
Jij wenst zelfs dat andere mensen bang zouden zijn van jou opdat ze het op een loopje zetten richting nowhere-home
Niet duidelijk wat je hier bedoelt.

praha 19 februari 2017 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384109)
Nee nee, met contact bedoel ik wel degelijk contact. Er zijn mensen op aarde die contact niet geschuwd hebben en zich in volle overgave aan het intelligente andere overgaven. Maar geloof me Praha, u bent al een fase voorbij. Ge ziet te diep in de matrix. Je probeert te rationeel te zijn. Wanneer iets bekend weg zou geven ga je meteen terug grijpen naar uw comfort zone.
Troost u, ik doe dat ook. Maar er is iets...

Ge hebt wel iets met films hé :lol:

neenee jongen... dat pakt niet.
Dat is the same shit als zeggen dat iemand aan het stockholm-syndroom leidt om te omzeilen te hoeven aan te tonen dat het om een gijzeling gaat.

Jij beweert... jij toont aan




Citaat:

Lees mijn tekst die je daarna benadert. Waarom zou de alien met een soort contact maken die elkaar uitmoordt en alles anders wat hier leeft op de aarde?
Zou gij het doen? Echter, zijn er verhalen van een handjevol...
zeg me liever waarom niet.
Ze zijn toch superieur en het uiteindelijke doel is contact te leggen.

Citaat:

Waarom zouden die mensen de noodzaak zoeken zoiets te bewijzen?
Zeg me dat eens.
Van mij hoeft dat niet hoor
Ook jij hoeft dat niet maar gebruik het dan niet als voldongen feit in de rest van een betoog... dat is gewoonweg oneerlijk

En als ge het dan toch zo wilt spelen kent ge mijn antwoord hé :
Het is Grote Smurf die dat allemaal zo doet voorkomen ... bewijs maar het omgekeerde... en kom dan terug

Citaat:

May the Force be with you.
Maar 't is toch begot waar
Heel de tijd maar zeveren dat we blind zijn, dat gij uit persoonlijke ervaring spreekt en als ge een ietwat andere persoon voor uwen neus ziet staan met gedachten, gevoelens,geloof en ideeën die wat te sterk afwijken ...flip je al

Peche 19 februari 2017 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384118)
Ge hebt wel iets met films hé :lol:

neenee jongen... dat pakt niet.
Dat is the same shit als zeggen dat iemand aan het stockholm-syndroom leidt om te omzeilen te hoeven aan te tonen dat het om een gijzeling gaat.

Jij beweert... jij toont aan

Het was om iets met beeldspraak duidelijk te maken.
Wellicht was het te ver gegrepen voor U. Mijn excuses.

Trouwens, wat moet ik aantonen? Dat aliens wel eens contact gelegd kunnen hebben met dolfijnen? Hoe tf kan ik dat aantonen mijn waarde tegenstander? :)


Citaat:

zeg me liever waarom niet.
Ze zijn toch superieur en het uiteindelijke doel is contact te leggen.
Omdat zij slimmer dan ons zijn.

Citaat:

Van mij hoeft dat niet hoor
Ook jij hoeft dat niet maar gebruik het dan niet als voldongen feit in de rest van een betoog... dat is gewoonweg oneerlijk

En als ge het dan toch zo wilt spelen kent ge mijn antwoord hé :
Het is Grote Smurf die dat allemaal zo doet voorkomen ... bewijs maar het omgekeerde... en kom dan terug
Er is sprake van mensen die contact hebben gehad. Internet staat bol van die verhalen, moet ik er nu echt van gaan zoeken om hier samen te vatten?

Citaat:

Maar 't is toch begot waar
Heel de tijd maar zeveren dat we blind zijn, dat gij uit persoonlijke ervaring spreekt en als ge een ietwat andere persoon voor uwen neus ziet staan met gedachten, gevoelens,geloof en ideeën die wat te sterk afwijken ...flip je al
Maar ik flip helemaal niet. Al wat ik zeg, er is iets...

praha 19 februari 2017 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384115)
Ja?

Ik neem aan dat dat vraagteken slaat op dat ge niet zeker bent ? :lol:
Mijn beste Peche
ALS gij een zin begint met 'omdat aliens ons al bezocht hebben ..' dan impliceert dat een aangenomen voldongen feit.
Wel, dat is het het dus niet !

Citaat:

Echt wel niet. Die zwemmen langs schepen dikwijls mee.
Waarom zouden ze dan een UFO schuwen? Waarom zou de UFO hen gevaar doen? Aliens hebben techniek en meer verstand dan wij he.
Ik zei dat ze bang terug zwemmen als ze het gevaar herkennen, Peche
Jij zei eerder van niet.

Nu kom je te vertellen dat ze niet bang zijn van een UFO en ge zegt er dan nog bij waarom
Geen stromannen opwerpen aub.

Citaat:

Niet duidelijk wat je hier bedoelt.
Misschien eens denken aan het tweeledig gebruik van de term alien ?

Peche 19 februari 2017 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384121)
Ik neem aan dat dat vraagteken slaat op dat ge niet zeker bent ? :lol:
Mijn beste Peche
ALS gij een zin begint met 'omdat aliens ons al bezocht hebben ..' dan impliceert dat een aangenomen voldongen feit.
Wel, dat is het het dus niet !

Het is misschien te ver voor hen om de effectieve fysieke reis tot hier te doen. Maar "iets" is toegekomen. Ik mag inderdaad niet meteen overspringen naar conclusies. Maar als zij er niet fysiek in aanwezig zijn, zijn de UFO's misschien hun drones.


Citaat:

Ik zei dat ze bang terug zwemmen als ze het gevaar herkennen, Peche
Jij zei eerder van niet.

Nu kom je te vertellen dat ze niet bang zijn van een UFO en ge zegt er dan nog bij waarom
Geen stromannen opwerpen aub.
Maar wat als de UFO hun taal begrijpt en iets liefdevol uitstraalt? Waarom zouden zij dan bang wegzwemmen?

Citaat:

Misschien eens denken aan het tweeledig gebruik van de term alien ?
Ik ben echt niet mee. Suggereer je nu dat ik een alien ben?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be