Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 6 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8398035)
Wees voorzichtig met reptilians. Voor je het weet heeft ze je te pakken aan je onderste chacra's.

Wij zijn een featuring.

parcifal 6 maart 2017 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398032)
Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Juist, die bedoel ik. Altijd leuk bij tongkussen.

Peche 6 maart 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398039)
Juist, die bedoel ik. Altijd leuk bij tongkussen.

Voor te baffen ook.

Elio di Supo 6 maart 2017 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398032)
Waar haal je dat vandaan? Maar mijn lief is wel reptillian.

Que???

Peche 6 maart 2017 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8398042)
Que???

Ik moet maar iets denken en ze weet waaraan ik denk.
Ik vind dat hoogst verdacht.

Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen?

Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom.


Onze connectie is echt raar.

IJsboer 6 maart 2017 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398046)
Ik moet maar iets denken en ze weet waaraan ik denk.
Ik vind dat hoogst verdacht.

Laatst had ik een seksuele fantasie en vroeg ze doodleuk: zou jij dat nu echt doen?

Als ik met een liedje in mijn hoofd zit vult zij luidop aan en andersom.


Onze connectie is echt raar.

Misschien zeg jij het perongeluk hardop, en denkt zij het antwoord en ben JIJ het die haar gedachten leest!

Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen.

parcifal 6 maart 2017 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8398041)
Voor te baffen ook.

Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

Peche 6 maart 2017 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8398048)
Misschien zeg jij het perongeluk hardop, en denkt zij het antwoord en ben JIJ het die haar gedachten leest!

Even serieus. Wij zijn individuen, omdat wij fysiek aan elkaar verbonden zijn, maar ons lichaam is ook spiritueel verbonden. Als je mekaar lang genoeg kent ben je naast 2 aparte individuen ook 1 entiteit. Noem het "een paar", "een stel", "een relatie", wat je ook wil, maar je geraakt op den duur wel op elkaar afgestemd, spiritueel. Zo is het mogelijk dat ze uit de context kan afleiden wat jij soms denkt, omdat jullie spiritueel met elkaar verbonden zijn. Dat kan soms gek zijn maar ook grappig en leuk want dat betekent dat jullie mekaar erg goed vertrouwen.

:)
Ja leuk is het wel soms. Maar blijft vreemd hoe die verbondenheid zich soms kenbaar maakt.

Peche 6 maart 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398049)
Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

LOL Ik denk niet dat zij openstaan voor zulke gesprekken.
Ik zou nog meer appreciatie krijgen als ik over aliens begin.

Heb je die tekst nu gelezen? Dat wij in contact staan met een andere geest?
Een ufo zal hier misschien niet meteen geraken, maar ik vroeg het je al, hoe snel reist informatie?

Yog Sothoth 6 maart 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8397785)
Of het zijn onze toekomstige achterkleinkinderen die de teletijdmachine hebben uitgevonden en ons komen bezoeken.
Nog altijd heel veel waarschijnlijker dan Aliens. ;-)

Denk het niet, ik heb in mijn testament staan dat mijn nageslacht zodra tijdreizen uitgevonden wordt ze mij moeten bezoeken en een boek met sportuitslagen uit de 21ste eeuw moeten brengen. Er is hier nog altijd niemand in een Delorean verschenen met dat boekje, dus ofwel wordt het nooit uitgevonden, ofwel zijn mijn idioten van nakomelingen het vergeten. Ondankbare eikels!

parcifal 6 maart 2017 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8398136)
Denk het niet, ik heb in mijn testament staan dat mijn nageslacht zodra tijdreizen uitgevonden wordt ze mij moeten bezoeken en een boek met sportuitslagen uit de 21ste eeuw moeten brengen. Er is hier nog altijd niemand in een Delorean verschenen met dat boekje, dus ofwel wordt het nooit uitgevonden, ofwel zijn mijn idioten van nakomelingen het vergeten. Ondankbare eikels!

Maak meer kinderen. :-)

Peche 6 maart 2017 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398255)
Maak meer kinderen. :-)

Hoe snel reist informatie nu? En zou het niet kunnen dat zulke informatie reeds toegekomen is?

praha 6 maart 2017 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397603)
Dat die ufo's uit de link speciale kenmerken vertonen waarvan wij geen technologie hebben.

zéér straffe bewering als het enkel om ufo's gaat, niet ?

Citaat:

En al zeker niet in de jaren 40 bij dat één incident waar ze massaal vuur openden op die ufo.
Ik heb niet echt een idee welk incident je precies bedoelt

Ik vemoed dat je het over de zogenaamde foo fighters hebt ?
Indien wel... leg me dan eens uit in welke mate er sprake was van een 'incident' en wat er moet uit blijken

Citaat:

Wat is er van waar? Ik weet het niet. Maar als er maar enkele waarheidsgetrouw zijn dan moet het a. buitenaards zijn of b. de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.
Wederom veel wishfull thinking veronderstellingen, Peche

nogmaals ufos en geen UFO's
Dit wil zeggen dat men het NIET WEET wat het phenomeen veroorzaakte.
En als men het NIET WEET dan WEET men het dus NIET
logisch toch !?

Dus dan kan je ook niks zeggen over bv het feit dat het om een (vlieg)tuig, laat staan dat je kunt uitmaken dat het er eentje moet zijn met een ver ontwikkelde technologie

Pandareus 6 maart 2017 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398049)
Bij een reptilian is baffen trouwens gelijk aan beffen, dat is dan weer een minpunt.
Dat moet je toch eens op tafel leggen tijdens het volgende kerstfeest met je schoonfamilie.

Djeezes... Zie je hem op zondag al toekomen bij zijn vrienden van de getuigen van Jehovah, om daar aan tafel te vertellen dat hij zijn reptilian vriendin heeft zitten baffen ? Als zo een oud besje dan verschrikt vraagt : "waarom doe je dat ?" dan kan onze baffer vertellen dat zijn vriendin nu eenmaal een cloaca heeft dus dat hij geen keuze heeft.


praha 6 maart 2017 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8397606)
Volgens mij is het aantal sightings altijd evenveel geweest doorheen de menselijke geschiedenis.

ja ... volgens U
Misschien begint het probleem daar al ?

Maar in feite maakt dat allemaal geen bal uit hé
Stel dat je gelijk hebt en er zijn er (pak weg) 1000 per jaar

In de oudheid was de mogelijkheid er niet of nauwelijks om het vast te leggen, en kan je dus enkel afgaan op de verhaaltjes
Die aantal verhaaltjes zijn dus op één hand te tellen ( 't is te zeggen als ge daar de religie-bullshit aftrekt )
Vervolgens hadden we wel fotografie (en later film ) en daar is niet veel uitgekomen.
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

Nu hebben tal van mogelijkheden om te capteren
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

btw met 'bruikbaars' bedoel ik dus een observatie waaruit zou blijken dat het niet enkel een ufo was hé

Peche 6 maart 2017 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398445)
zéér straffe bewering als het enkel om ufo's gaat, niet ?

De kenmerken die ze vertoonden waren niet toepasbaar voor die tijden. Net zoals de Belgian Triangle bewegingen maakte die dodelijke Gkrachten opwekten voor het menselijke lichaam.

Citaat:

Ik heb niet echt een idee welk incident je precies bedoelt

Ik vemoed dat je het over de zogenaamde foo fighters hebt ?
Indien wel... leg me dan eens uit in welke mate er sprake was van een 'incident' en wat er moet uit blijken
Neen nummer 10, The battle of Los Angeles.

In February of 1942, the United States was still recovering from the Japanese attack on Pearl Harbor in December of 1941. So, when an unidentified flying object was discovered hovering over the city of Los Angeles, the city went into near panic, as there were hundreds of witnesses. The military got involved, fighter planes were shooting at the UFO, and a spotlight shining on the object as the government was trying to figure out what it was. So why didn’t something like this make headlines around the world? Well, World War II basically took over the media at the time.


Citaat:

nogmaals ufos en geen UFO's
Dit wil zeggen dat men het NIET WEET wat het phenomeen veroorzaakte.
En als men het NIET WEET dan WEET men het dus NIET
logisch toch !?

Dus dan kan je ook niks zeggen over bv het feit dat het om een (vlieg)tuig, laat staan dat je kunt uitmaken dat het er eentje moet zijn met een ver ontwikkelde technologie
Je weet toch perfect dat in de jaren 40 er nog geen Harrier bestond? Dus wat hing daar stil in de lucht dat beschoten werd? Het schieten deerde het object niet.

Peche 6 maart 2017 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8398452)
ja ... volgens U
Misschien begint het probleem daar al ?

Maar in feite maakt dat allemaal geen bal uit hé
Stel dat je gelijk hebt en er zijn er (pak weg) 1000 per jaar

In de oudheid was de mogelijkheid er niet of nauwelijks om het vast te leggen, en kan je dus enkel afgaan op de verhaaltjes
Die aantal verhaaltjes zijn dus op één hand te tellen ( 't is te zeggen als ge daar de religie-bullshit aftrekt )
Vervolgens hadden we wel fotografie (en later film ) en daar is niet veel uitgekomen.
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

Nu hebben tal van mogelijkheden om te capteren
Bruikbaars : nada-noppens
Blijft : de verhaaltjes

btw met 'bruikbaars' bedoel ik dus een observatie waaruit zou blijken dat het niet enkel een ufo was hé

Er zijn ook schilderijen met ufo's op ver voor de fotografie, vanuit de middeleeuwen.

Er is iets Praha.

praha 6 maart 2017 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8397837)
Er zijn van alle soorten .... heb je al eens gehoord van Wereldleraar Maitreya en hemellichamen die ons komen de weg wijzen...

neen... al goed denk ik dan :lol:
Twee seconden zoekwerk levert me alvast op dat het mumbo jumbo gezever is.

Tjah ... zo kan je het altijd wel een draai geven hé
Waarom niet elke verschijning van de heilige maagd, god, odin, de smurfen, etc als ufo classificeren ?

praha 6 maart 2017 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8398010)
Nee hoor, er zijn dus geen aliens op bezoek in dit zonnestelsel, daar komt het op neer.
De tijdreis-hypothese lost de problemen op van afstand, localisatie en motivatie van het bezoek.
Bovendien gaat het in die hypothese vrijwel zeker om een vorm van drones zonder biologische bestuurder.
Dat lost dan ook de problemen op waarom er geen contact is en waarom bewegingen mogelijk zijn die menselijke hedendaagse tuigen niet kunnen uitvoeren.

Blijft nog 1 klein probleempje over : tijdreizen. ;-)

oepsie nu heb je koren op de molen gegooid hoor

praha 6 maart 2017 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8398035)
Wees voorzichtig met reptilians. Voor je het weet heeft ze je te pakken aan je onderste chacra's.

héhé


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be