Citaat:
|
Trouwens, even een gedachtengang: stel de gemiddelde alien vind ons niks bijzonders, dan heeft hij ook geen reden om ons echt lastig te komen vallen. Als ze iets met ons zonnestelsel willen en we lopen in de weg zullen ze ons echter wel krijgen. Als we nou hard genoeg adverteren wie we zijn en waar we zitten houden ze misschien wel een beetje rekening met ons, omdat we lastig zouden kunnen zijn, dan zullen ze misschien eerdr andere zonnestelsels bezoeken. Vanuit dat oogpunt heeft Hawkins dus ongelijk, veel herrie maken heeft ook voordelen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is altijd hetzelfde: men wil heel technische doen over heel simpele dingen. Je ziet iets maar je krijgt geen antwoord ,of het is dit! en het kan zus! of zo ! nee! al die mensen zien iets wat normaal niet thuishoort in de lucht. geef ze dan een antwoord en geen verhalen van luchtballonnen etc.. aria 51-52 waarom zo stiekem? och ja wapens en liefst zo geheim mogelijk zo geheim dat ze u op 3 kilometer mogen neerschieten als je deze grens passeert.en we vinden dat allemaal normaal ? ah ja! de RUSSEN en CHINA zouden de bom eens eerder kunnen gooien .dikke bull !! waarom komt er dan wel in de krant dat ze raket hebben die op een uur overal kan zijn? is toch een superwapen niet?
blijkbaar dan toch niet zo geheim ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dude : als het de bedoeling is om mij hier wat belachelijk te maken, kan ik u mededelen
goede poging ,eens zal wakker worden "hoop" ik. |
take one to
gezien ;-) mag geen reclame maken hier dus ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We leven in matrix, en al die vliegende schotels zijn gewoon een bug in het systeem :lol::lol:
|
Citaat:
that is what's all about. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De échte wetenschappers daarentegen, degenen die baanbrekende uitvindingen doen, durven al eens buiten de bestaande lijnen te denken. Fred. |
Citaat:
Laatste echte uitvinding waarvan ik op de hoogte ben is : buckminsterfullereen de 4de vorm van koolstof, nanotubes , buckyballs. Men blijft mr nieuwe toepassingen vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be