Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik zou het appreciëren als je stopt met u voor te doen als iemand met superieur zicht ;-) Het enige waar je mij van kan overtuigen is dat je dingen ziet die er niet zijn. Ik werk ganse dagen in photoshop tot op de pixel nauwkeurig, en nu ga jij mij vertellen dat ik objecten van minstens 10 15 pixels niet zou opmerken. That won't fly ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit gehoord van een omschrijving van een UFO voor de moderne tijden. Wel van vallende sterren, kometen, zonsverduisteringen en dergelijke. Kan u mij hiervan een voorbeeld geven?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Om 19u savonds op een donderdag rijdt er uiteraard niet veel volk rond op de Antwerpse ring, anders waren er waarschijnlijk honderden getuigen geweest. Waarlijk jammer van deze gemiste kans.
|
In navolging van bovenstaand bericht, het is nu ook in de Gazet van Antwerpen gekomen met toestemming van de familie, en het filmpje dat de familie gemaakt heeft met een GSM staat ook online.
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8_LiM...layer_embedded |
Citaat:
|
Citaat:
In de Antwerpse haven is er ook veel petrochemische industrie. En installaties waar met gassen verbrandt. Die dan ook vlammen geven. Om 19u zit de Antwperse ring bijna vol auto's. Die uitlaatgassen uitstoten. Uitlaatgassen die in hoge concentratie verkleuring geven van de luchtlaag erboven (smog). Op 7 januari was het daarnaast koud en windstil. Bij koud weer zijn gassen minder volatiel, en drijven ze langer boven de grond... Zodus we hebben voorzeker een UFO gezien, en geen reflectie van een zwaailicht op brandersvlam... |
Citaat:
Maar ik geef toe dat dit niet de sterkste case is ivm UFO's. Wel een interessantere in die zin dat het dicht bij huis is en niet eens in de US of venezulea of isreal. Er zijn zeer veel sterke cases die aantonen dat UFO's echt bestaan, in die zin dat het intelligent bestuurde tuigen zijn die capaciteiten bezitten die boven elke menselijke technologie gaan. Maar daarvoor moet je de feiten natuurlijk wel een beetje bestuderen en bepaalde vooroordelen laten vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een land dat redelijk zijn geclassificeerde UFO archiven blootgeeft. Dit keer Nieuw Zeeland. Dit is al het zoveelste land op rij die dit doet zonder al te veel ruchtbaarheid. Zoals UFO expert en voormaling medewerker van ministerie van Defenise UK, Nick Popee zegt: het zal geen Disclosure zijn met een grote "D", maar met een kleine "d".
Citaat:
|
Zou ook hier kunnen passen:
Bekijk vooral de laatste -uitvergroot - beeld in de video (na 4 ´ ): http://www.youtube.com/watch?v=fqXUm...layer_embedded uit: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=21714 Citaat:
|
Citaat:
Staat wel volledig los met wat ik bedoelde, maar bon :p Ik vroeg dus aan Exodus of hem genoegen neemt met die beelden. U dacht alvast dat ik dat geen bewijs voor buitenaards leven vond. Ik ben echter wel een believer, maar niet persé (meer) door vliegende schotels, of iets onherkenbaar in de lucht. Ik bekijk dat tegenwoordig veel anders, vanuit dimensies. Want zie, ge hebt leven in de microkosmos, ge hebt leven in de macrokosmos. Maar wat van leven buiten de macrokosmos? Op welke schaal moet bewustzijn daar alleen al niet manifesteren? En soms voel ik een inspiratie opkomen met een mystieke achtergrond. Ja dan zet ik mijn sensoren (chakra's) open, diep de grond in met mijn voetjes, kroontje open en begin ik mentaal uit te waven into deep space. Ik laat weten dat ik er ben... en het zaligste van de gehele zaak is dan nog, ik ben! Kijk lees maar, IK heb dat geschreven. Het getuigt en bevestigt: IK BEN! En samen Zijn Wij. En doorheen mijn leven, krijg ik meer dan ééns feedback. Niet van Grey Aliens of dergelijke neen. Wel via een toevalligheid, boek, tv, medemens, ervaring, ... Ik ontvang wat ik uitzend in principe, met de benodigde tijd ofcourse. Ik ben een gelukzaligd man. |
Où est Mexicaine étranger?
Where is the mexican alien? |
|
Nog wat update over die sferen rond de zon: http://www.youtube.com/watch?v=XxcWOPOGyWY
|
Citaat:
Citaat:
Op het eerste zicht af lijkt het wel degelijk echt dat NASA de foto's gewist heeft? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be