Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Wie volgt Bart De Wever op als voorzitter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200583)

Zeus 7 april 2014 10:15

Wie volgt Bart De Wever op als voorzitter
 
De Wever heeft altijd beweerd dat hij na de verkiezingen van 25 mei opstapt als voorzitter. N-VA krijgt dus een nieuw opperhoofd (officieel toch). Gezien de populariteit van BDW, zal de keuze voor zijn opvolger van cruciaal belang zijn. Wie is in uw ogen die ideale kandidaat-voorzitter?

Zeus 7 april 2014 10:24

Persoonlijk zie ik in Christoph D'haese een goed voorzittersfiguur: intelligent maar volks, goed in debat, geen onderlinge oorlog tussen kopstukken

Eduard Khil 7 april 2014 10:45

Weyts zal het worden

Zipper 7 april 2014 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7089972)
Weyts zal het worden

le petit Napoléon ??

Pandareus 7 april 2014 11:05

Ik hoop dat het Weyts zal worden. :-)

Het zou me trouwens heel erg verbazen moest er één van de andere tenoren zijn/haar kandidatuur stellen. Er zullen ministerposten in de volgende vlaamse regering op overvloed zijn.

Eduard Khil 7 april 2014 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7089977)
le petit Napoléon ??

natuulijk. Wie anders

Zeus 7 april 2014 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7089977)
le petit Napoléon ??

Le plus petit napoléon :-D http://goo.gl/oa92Ec

robert t 7 april 2014 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7089937)
De Wever heeft altijd beweerd dat hij na de verkiezingen van 25 mei opstapt als voorzitter. N-VA krijgt dus een nieuw opperhoofd (officieel toch). Gezien de populariteit van BDW, zal de keuze voor zijn opvolger van cruciaal belang zijn. Wie is in uw ogen die ideale kandidaat-voorzitter?

Wat krijgen we nu? Een overtuigde belgicist en nationalisten-hater voelt zich geroepen een poll over het toekomstig voorzitterschap van de N-VA te organiseren.

Je eigen kanditaat blijkt bovendien de burgemeester van Aalst te zijn. Indien er één figuur is die niet in aanmerking komt is het de gewezen liberaal wel. Populair en volks maken geen goede voorzitter. Vertrekkend van jouw lijstje beantwoordt alleen Jambon aan de voorwaarden van een goede partijvoorzitter. Zeker Weyts niet die door sommige belgicisten als de ideale voorzitter gepromoot wordt. We weten waarom.

Trouwens, waar bemoei je je feitelijk mee? De Vlaamse leeglopende partijtjes zijn jouw domein. Met de N-VA heb je geen zaken. Punt.

Zipper 7 april 2014 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7090025)
Wat krijgen we nu? Een overtuigde belgicist en nationalisten-hater voelt zich geroepen een poll over het toekomstig voorzitterschap van de N-VA te organiseren.

Je eigen kanditaat blijkt bovendien de burgemeester van Aalst te zijn. Indien er één figuur is die niet in aanmerking komt is het de gewezen liberaal wel. Populair en volks maken geen goede voorzitter. Vertrekkend van jouw lijstje beantwoordt alleen Jambon aan de voorwaarden van een goede partijvoorzitter. Zeker Weyts niet die door sommige belgicisten als de ideale voorzitter gepromoot wordt. We weten waarom.

Trouwens, waar bemoei je je feitelijk mee? De Vlaamse leeglopende partijtjes zijn jouw domein. Met de N-VA heb je geen zaken. Punt.

uiterst beminnelijk als altijd

Zipper 7 april 2014 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7090020)
Le plus petit napoléon :-D http://goo.gl/oa92Ec

Augh !!

robert t 7 april 2014 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7090033)
Augh !!

Niveau zoals gewoonlijk!

ViveLaBelgique 7 april 2014 11:39

Hier loopt al een enquête over:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=168461
Wie wordt de nieuwe voorzitster van N-VA ?

Bart De Wever heeft te kennen gegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar een vrouwelijke opvolger.

Zeus 7 april 2014 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7090025)
Wat krijgen we nu? Een overtuigde belgicist en nationalisten-hater voelt zich geroepen een poll over het toekomstig voorzitterschap van de N-VA te organiseren.

Je eigen kanditaat blijkt bovendien de burgemeester van Aalst te zijn. Indien er één figuur is die niet in aanmerking komt is het de gewezen liberaal wel. Populair en volks maken geen goede voorzitter. Vertrekkend van jouw lijstje beantwoordt alleen Jambon aan de voorwaarden van een goede partijvoorzitter. Zeker Weyts niet die door sommige belgicisten als de ideale voorzitter gepromoot wordt. We weten waarom.

Trouwens, waar bemoei je je feitelijk mee? De Vlaamse leeglopende partijtjes zijn jouw domein. Met de N-VA heb je geen zaken. Punt.

Naar mijn mening is dit een heel neutrale poll. Heb ik trouwens ooit haatgevoelens geuit? Verder stel ik vast dat u het concept van een forum niet snapt.

Over de nodige kwaliteiten van een voorzitter valt te discussiëren, maar ik denk dat een verhaal op mensenmaat naar de gewone burger kunnen brengen daar één van is, net als het kunnen bewaren van de interne stabiliteit.

Another Jack 7 april 2014 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7089937)
De Wever heeft altijd beweerd dat hij na de verkiezingen van 25 mei opstapt als voorzitter. N-VA krijgt dus een nieuw opperhoofd (officieel toch). Gezien de populariteit van BDW, zal de keuze voor zijn opvolger van cruciaal belang zijn. Wie is in uw ogen die ideale kandidaat-voorzitter?

Ben Weyts, hij belichaamt het best de N-VA.
Schlemielig, onbeholpen en oppervlakkig.

Zeus 7 april 2014 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7090051)
Niveau zoals gewoonlijk!

Mogen we af en toe nog eens lachen Robert, of staat daar ook al een GAS-boete op in uw ideale wereld?

Zipper 7 april 2014 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7090066)
Mogen we af en toe nog eens lachen Robert, of staat daar ook al een GAS-boete op in uw ideale wereld?

enkel met niet-NVA-ers.

fox 7 april 2014 12:12

ik vind dat Dedecker heel wat talent heeft.

Pandareus 7 april 2014 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7090063)
Naar mijn mening is dit een heel neutrale poll. Heb ik trouwens ooit haatgevoelens geuit? Verder stel ik vast dat u het concept van een forum niet snapt.

Over de nodige kwaliteiten van een voorzitter valt te discussiëren, maar ik denk dat een verhaal op mensenmaat naar de gewone burger kunnen brengen daar één van is, net als het kunnen bewaren van de interne stabiliteit.

Weyts kan dat zeker, voor zover er ook ondertiteling is bij de uitzending.

Bad Attila 7 april 2014 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7090025)
Wat krijgen we nu? Een overtuigde belgicist en nationalisten-hater voelt zich geroepen een poll over het toekomstig voorzitterschap van de N-VA te organiseren.

Je eigen kanditaat blijkt bovendien de burgemeester van Aalst te zijn. Indien er één figuur is die niet in aanmerking komt is het de gewezen liberaal wel. Populair en volks maken geen goede voorzitter. Vertrekkend van jouw lijstje beantwoordt alleen Jambon aan de voorwaarden van een goede partijvoorzitter. Zeker Weyts niet die door sommige belgicisten als de ideale voorzitter gepromoot wordt. We weten waarom.

Trouwens, waar bemoei je je feitelijk mee? De Vlaamse leeglopende partijtjes zijn jouw domein. Met de N-VA heb je geen zaken. Punt.

Pilletje weer vergeten te pakken? :lol:

marie daenen 7 april 2014 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 7090025)
Wat krijgen we nu? Een overtuigde belgicist en nationalisten-hater voelt zich geroepen een poll over het toekomstig voorzitterschap van de N-VA te organiseren.

Je eigen kanditaat blijkt bovendien de burgemeester van Aalst te zijn. Indien er één figuur is die niet in aanmerking komt is het de gewezen liberaal wel. Populair en volks maken geen goede voorzitter. Vertrekkend van jouw lijstje beantwoordt alleen Jambon aan de voorwaarden van een goede partijvoorzitter. Zeker Weyts niet die door sommige belgicisten als de ideale voorzitter gepromoot wordt. We weten waarom.

Trouwens, waar bemoei je je feitelijk mee? De Vlaamse leeglopende partijtjes zijn jouw domein. Met de N-VA heb je geen zaken. Punt.

2

Ze hebben door dat ze met hun NVa-gebash alleen het tegengestelde bereiken van het beoogde doel, dan nu maar proberen de boel te infiltreren en van binnenuit te bezweren door verdeling te zaaien.
Het ligt er alleen maar vingerdik op.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be