Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nu ook al Luc Besson in #metoo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244352)

Dadeemelee 14 juli 2018 08:29

Nu ook al Luc Besson in #metoo
 
Dat was toch effe verschieten. Leon, Lucy, Fifth Element regisseur Luc Besson joins the club.

https://www.hln.be/showbizz/vlaamse-...wijt~a0fe0ee2/

Citaat:

Vlaamse actrice vertelt voor het eerst hoe Franse Weinstein haar twee jaar in zijn macht hield: “Ik wou geen seks met hem. Maar ik wou ook mijn carrière niet kwijt”
Eerlijk gezegd, dat filmwereldje is toch maar triestig.

Hypochonder 14 juli 2018 09:01

Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...

Libro 14 juli 2018 10:26

Hij heeft toch al een Taxi om te vluchten besteld?


Universalia 14 juli 2018 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8758800)
Dat was toch effe verschieten. Leon, Lucy, Fifth Element regisseur Luc Besson joins the club.

https://www.hln.be/showbizz/vlaamse-...wijt~a0fe0ee2/



Eerlijk gezegd, dat filmwereldje is toch maar triestig.

Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook van verschoten ben daar ik best fan was van de man zijn films om reden van dat er daar best veel goeie bij waren.

Luc Besson filmography

Ze was toch mooi die Minimoy. :lol:


Guinevere 14 juli 2018 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8758815)
Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...

Euh, je kan het ook zo lezen: na 2 jaar relatie wou ze nog steeds geen seks met hem 8O

Citaat:

French media reported that Ms Van Roy was in a relationship with Besson, 59, for around two years - but claimed she felt pressured into physical intimacy because for professional reasons.
Citaat:

Blood tests on actress Sand Van Roy 'are negative' after she accused French filmmaker Luc Besson of raping her at a Paris hotel when she drunk a cup of tea and 'lost consciousness'
Vind het maar raar. Je plakt als vrouw twee jaar aan een man enkel en alleen voor het geld en als die dan ook seks wil: nee.
sorry, maar deze vrouwelijke actrice is ook niet normaal.

Dat metoo gedoe... ik heb toch ook mijn twijfels bij de intentie van sommige slachtoffers.

Universalia 15 juli 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8758815)
Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...

En die er in de meeste gevallen niet echt vies om zijn om uit de kleren te gaan om een rol te kunnen krijgen?

En daarna zetten ze het wat op een janken???

Raar wereldje.

Ah! dat zal te maken hebben met waarschijnlijk.

TV-verslaafde 15 juli 2018 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8759880)
En die er in de meeste gevallen niet echt vies om zijn om uit de kleren te gaan om een rol te kunnen krijgen?

En daarna zetten ze het wat op een janken???

Raar wereldje.

Ah! dat zal te maken hebben met waarschijnlijk.

Showbizz is een wereld van seks, drugs en feesten. De rest boeit hen niet zo veel.

Als je orgieën niet leuk vindt kan je nog altijd een ander vak gaan doen. Het hoort bij dat wereldje zoals cafe en bier. Heel dat volkje in de cultuursector is tegen gezag en regels.

Sommige zagerige vrouwen kregen dan eens niet een rolletje en gaan klikken.

Dat is zoals in die mafiareeksen. Als een vrouw plotseling verdwijnt denk dan niet 2 keer na => ze is gaan klikken bij de autoriteiten.

Als je eenmaal in een bepaald gesloten milieu zit en je wilt eruit dan moet je verdwijnen. Niet klikken...

TV-verslaafde 15 juli 2018 21:40

Of ze kunnen het gewoon zeggen in je gezicht (onder 4 ogen) dat is net zoals die trutten die het uitmaken met een SMS. DE LAAGSTE SOORT!!!

Universalia 16 juli 2018 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8759929)
Showbizz is een wereld van seks, drugs en feesten. De rest boeit hen niet zo veel.

Als je orgieën niet leuk vindt kan je nog altijd een ander vak gaan doen. Het hoort bij dat wereldje zoals cafe en bier. Heel dat volkje in de cultuursector is tegen gezag en regels.

Sommige zagerige vrouwen kregen dan eens niet een rolletje en gaan klikken.

Dat is zoals in die mafiareeksen. Als een vrouw plotseling verdwijnt denk dan niet 2 keer na => ze is gaan klikken bij de autoriteiten.

Als je eenmaal in een bepaald gesloten milieu zit en je wilt eruit dan moet je verdwijnen. Niet klikken...

Zo is dat en niet anders. :-D

Eigenlijk is dat overal wel een beetje zo in de zin van, iemand doet mee met iets of gaat wat dwars liggen.

Bij dat laatste, het dwars liggen, daar gaat de 'dwarsligger in kwestie' (<-heeft niets met treinen te maken) in de meeste gevallen niet ver met geraken, integendeel zelfs. :-o

Bovenbuur 16 juli 2018 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8759034)
Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook van verschoten ben daar ik best fan was van de man zijn films om reden van dat er daar best veel goeie bij waren.

Me too. Wacht, woordkeus. :oops:

De meester van de openingsscène. Dat die nu ook valt. Ik wist wel dat de actrice uit Nikita (Anne Parillaud) al lang terug openheid had geboden over haar slechte herinneringen aan haar huwelijk met hem. Maar had stiekem toch gehoopt dat het daarbij bleef, er zijn meer mensen met een slecht huwelijk, en in dit geval kwam het ook nog grotendeels door de film waarin ze samenwerkte, de rol die ze haatte.

Universalia 17 juli 2018 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8760368)
Me too. Wacht, woordkeus. :oops:

De meester van de openingsscène. Dat die nu ook valt. Ik wist wel dat de actrice uit Nikita (Anne Parillaud) al lang terug openheid had geboden over haar slechte herinneringen aan haar huwelijk met hem. Maar had stiekem toch gehoopt dat het daarbij bleef, er zijn meer mensen met een slecht huwelijk, en in dit geval kwam het ook nog grotendeels door de film waarin ze samenwerkte, de rol die ze haatte.

Ik was er, zoals ik al schreef, ook serieus van verschoten daar ik veel van de films van zijn hand best kon smaken.

Milla als LeeLoo 5th element



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be