Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Audiëntie bij Ke Nan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172909)

Ke Nan 28 juni 2012 09:05

Audiëntie bij Ke Nan
 
Zijne doorluchtigheid zal vragen beantwoorden tussen belangrijke staatszaken door. Uiteraard naar believen.

Kallikles 28 juni 2012 09:09

Majesteit, wat kunnen wij doen om een nieuw Ottomaans Khalifaat te bewerkstelligen? Wij wachten op uw instructies.

giserke 28 juni 2012 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6192778)
Zijne doorluchtigheid zal vragen beantwoorden tussen belangrijke staatszaken door. Uiteraard naar believen.

Graspop of Tomorrowland?

Txiki 28 juni 2012 09:33

Krijgen we Fatimavingers te snoepen als we bij u op audiëntie komen?

Liederik 28 juni 2012 09:41

Hoe verkrijgt u die doorluchtigheid? Goed kneden?

Welk boek ligt er op de rug van de dienaar die dienst doet als uw nachtkastje?

Geeft u bloed? Waarom (niet)?

Hebt u rughaar?

Eigenzinnig 28 juni 2012 11:20

Originele draadtitel :-D
Véél grappiger dan die van mij :-(

Ke Nan 28 juni 2012 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6192785)
Majesteit, wat kunnen wij doen om een nieuw Ottomaans Khalifaat te bewerkstelligen? Wij wachten op uw instructies.

Om te beginnen mijn bijna vierduizend posts op Politics.be doornemen(diagonaal mag ook). En voor de rest inderdaad op mijn instructies wachten. Dat heb je goed gezien, Kallikles. :thumbsup:
Een kalifaat zit er niet in. Ik ben nogal seculier ingesteld.

Ke Nan 28 juni 2012 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6192817)
Graspop of Tomorrowland?

Fullmoon Festival

Ke Nan 28 juni 2012 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6192818)
Krijgen we Fatimavingers te snoepen als we bij u op audiëntie komen?

Voor wat hoort wat. Als het Tweede Ottomaanse Rijk(TOR) zijn volle omvang bereikt heeft dan kunnen wij hieraan tegemoetkomen. Totdan zal je het moeten stellen met plankton. En om door te spoelen een Duvel.

Ke Nan 28 juni 2012 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6192831)
Hoe verkrijgt u die doorluchtigheid? Goed kneden?

Welk boek ligt er op de rug van de dienaar die dienst doet als uw nachtkastje?

Geeft u bloed? Waarom (niet)?

Hebt u rughaar?

Eiwit goed opkloppen. Op kamertemperatuur.

Stad der Dieven van David Benioff

Neen. Ik ben bang van naalden.

Volgens intimi ben ik gevrijwaard van rughaar. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door konthaar.

Ke Nan 28 juni 2012 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6193017)
Originele draadtitel :-D
Véél grappiger dan die van mij :-(

Dankjewel voor het compliment maar ik was bloedserieus.

smiley 28 juni 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6193026)
Een kalifaat zit er niet in. Ik ben nogal seculier ingesteld.

Blij dat te horen, dat is de nalatenschap van ataturk ("De islam is de absurde theologie van een immorele Bedoeïen. Een rottend lijk, dat onze leven vergiftigt.”) maar niet iedere moslim is daarmee akkoord natuurlijk en dat is geen kleine verwaarloosbare minderheid, zoals men wereldwijd ook kan merken. Die goede moslims zijn immers gesteund door hun bronteksten en halen als puntje bij paaltje komt altijd de overhand. Vrouwen en niet-moslims zijn daarbij altijd de eerste slachtoffers. De islam is immers niet seculier.

mkb 28 juni 2012 11:45

Ben je je er van bewust dat er een ongesloten haakje bij je 'Locatie' staat, en dat ik mij daar enorm aan erger? :x

vlijmscherp 28 juni 2012 11:48

heb je nu nog afgesproken met dat meisje die met haar moeder was gaan winkelen?

is er een assimilatieplicht in het TOR?

Eigenzinnig 28 juni 2012 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6193026)
Om te beginnen mijn bijna vierduizend posts op Politics.be doornemen(diagonaal mag ook). En voor de rest inderdaad op mijn instructies wachten. Dat heb je goed gezien, Kallikles. :thumbsup:
Een kalifaat zit er niet in. Ik ben nogal seculier ingesteld.

Ik hou van seculiere turken..:-D

Favoriete plaats aan de maaskant ?
Doe je mee met de jaarlijkse periode van idioterie aan de maaskant, carnaval genaamd ?

Ke Nan 28 juni 2012 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6193037)
Blij dat te horen, dat is de nalatenschap van ataturk ("De islam is de absurde theologie van een immorele Bedoeïen. Een rottend lijk, dat onze leven vergiftigt.”) maar niet iedere moslim is daarmee akkoord natuurlijk en dat is geen kleine verwaarloosbare minderheid, zoals men wereldwijd ook kan merken. Die goede moslims zijn immers gesteund door hun bronteksten en halen als puntje bij paaltje komt altijd de overhand. Vrouwen en niet-moslims zijn daarbij altijd de eerste slachtoffers. De islam is immers niet seculier.

Mijn seculiere instelling is gewoon gezond verstand. Ik besefte dit reeds op zeer jonge leeftijd. Atatürk heeft daar niet aan bijgedragen. Ik sta wel achter de geest van wat Atatürk op gang heeft proberen te zetten.
Verder is geen enkele religie seculier. Er bestaan ook geen slechte religies of goede religies. Wel slechte mensen en goede mensen.

Ke Nan 28 juni 2012 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6193050)
Ben je je er van bewust dat er een ongesloten haakje bij je 'Locatie' staat, en dat ik mij daar enorm aan erger? :x

Ooo, dankjewel. Al jaren was er iets dat mij ook stoorde maar ik wist niet wat.

Ke Nan 28 juni 2012 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6193055)
heb je nu nog afgesproken met dat meisje die met haar moeder was gaan winkelen?

is er een assimilatieplicht in het TOR?

Ja. ;-)


Geen assimilatieplicht. Gewoon uw belastingen betalen en loyaal zijn aan de centrale overheid.

Ke Nan 28 juni 2012 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6193056)
Ik hou van seculiere turken..:-D

Favoriete plaats aan de maaskant ?
Doe je mee met de jaarlijkse periode van idioterie aan de maaskant, carnaval genaamd ?

Ik heb geen echt favoriete plaats hier maar ik woon hier wel graag. Carnaval heb ik van mijn 15de tot mijn 23ste jaarlijks met volle overgave gevierd. Daarna heb ik mij gericht op andere idioteriën.

vlijmscherp 28 juni 2012 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6193094)
Ik heb geen echt favoriete plaats hier maar ik woon hier wel graag. Carnaval heb ik van mijn 15de tot mijn 23ste jaarlijks met volle overgave gevierd. Daarna heb ik mij gericht op andere idioteriën.

je bent tot het besef gekomen dat er maar 1 echte carnaval is en dat is dat van Aalst in Oost-Vlaanderen?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be