Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Cannabis nu ook legaal in Canada (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244058)

fred vanhove 20 juni 2018 12:40

Cannabis nu ook legaal in Canada
 
Niet één van de domste of achterlijke landen maakt cannabis nu ook legaal.

Uiteindelijk zal Vlaanderen nog de enige regio zijn waar ze met ganse brigades achter een kwibus met 3 gram wiet op zak gaan lopen:lol:

Ben benieuwd wat de NVA die maar al te graag verwijzen naar de voorbeeldfunctie van Canada daar gaan van denken:roll:

https://www.demorgen.be/buitenland/c...uana-b3908af1/

Xenophon 20 juni 2018 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8743015)
Niet één van de domste of achterlijke landen maakt cannabis nu ook legaal.

Uiteindelijk zal Vlaanderen nog de enige regio zijn waar ze met ganse brigades achter een kwibus met 3 gram wiet op zak gaan lopen:lol:

Ben benieuwd wat de NVA die maar al te graag verwijzen naar de voorbeeldfunctie van Canada daar gaan van denken:roll:

https://www.demorgen.be/buitenland/c...uana-b3908af1/

Ze zullen nog fanatieker gaan jagen op gebruikers.

Universalia 21 juni 2018 07:09

Dus, binnenkort nog meer verwarden op de wereld, na het legaliseren van canabis? 8O

Maar kom, laat ons niet vergeten dat het voor sommige lieden kassa kassa is. :roll:

Universalia 21 juni 2018 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8743414)
Dus, binnenkort nog meer verwarden op de wereld, na het legaliseren van canabis? 8O

Maar kom, laat ons niet vergeten dat het voor sommige lieden kassa kassa is. :roll:

Zoals u al kan merken, ken ik niets van die 'geest verrijkende' producten want het zou 'cannabis' zijn? :rofl:

geertvdb 21 juni 2018 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8743015)
Niet één van de domste of achterlijke landen maakt cannabis nu ook legaal.

Uiteindelijk zal Vlaanderen nog de enige regio zijn waar ze met ganse brigades achter een kwibus met 3 gram wiet op zak gaan lopen:lol:

Ben benieuwd wat de NVA die maar al te graag verwijzen naar de voorbeeldfunctie van Canada daar gaan van denken:roll:

https://www.demorgen.be/buitenland/c...uana-b3908af1/

Canada: het land waar Sikhs op een moto wettelijk geen helm hoeven te dragen. Godsdienstvrijheid is daar namelijk belangrijker van verkeersveiligheid.
Canada: het land waar 1 private persoon kan eisen aan een andere om zijn schoenen uit te doen, op staffe van een geldboete voor het mensenrechtentribunaal. https://www.theglobeandmail.com/news...cle34886303/En wij dachten dat Unia hier erg was, ginder hebben ze een Unia dat effectief rechter kan spelen.

Canada, het meest politiek correcte land ter wereld. Ik wens hen veel succes!:-D


PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Xenophon 21 juni 2018 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743503)
Canada: het land waar Sikhs op een moto wettelijk geen helm hoeven te dragen. Godsdienstvrijheid is daar namelijk belangrijker van verkeersveiligheid.
Canada: het land waar 1 private persoon kan eisen aan een andere om zijn schoenen uit te doen, op staffe van een geldboete voor het mensenrechtentribunaal. https://www.theglobeandmail.com/news...cle34886303/En wij dachten dat Unia hier erg was, ginder hebben ze een Unia dat effectief rechter kan spelen.

Canada, het meest politiek correcte land ter wereld. Ik wens hen veel succes!:-D


PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Er zijn elanden ook.


...

hamac 21 juni 2018 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743503)
Canada: het land waar Sikhs op een moto wettelijk geen helm hoeven te dragen. Godsdienstvrijheid is daar namelijk belangrijker van verkeersveiligheid.
Canada: het land waar 1 private persoon kan eisen aan een andere om zijn schoenen uit te doen, op staffe van een geldboete voor het mensenrechtentribunaal. https://www.theglobeandmail.com/news...cle34886303/En wij dachten dat Unia hier erg was, ginder hebben ze een Unia dat effectief rechter kan spelen.

Canada, het meest politiek correcte land ter wereld. Ik wens hen veel succes!:-D


PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Je sleurt er weer dingen bij die er allemaal niet toe doen.
Of wat wilde je nu weer impliceren?
"Omdat je toejuicht dat Cananda druggebruik legaliseert, dan zal je die achterlijkheden óók wel toejuichen"? Zoiets?

Zullen we dan eens de achterlijkheden opvissen van de landen waar druggebruik ten strengste verboden is?
Kunnen die achterlijkheden u meer bekoren of doen ze er dan ineens niet meer toe?

fred vanhove 21 juni 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8743414)
Dus, binnenkort nog meer verwarden op de wereld, na het legaliseren van canabis? 8O

Maar kom, laat ons niet vergeten dat het voor sommige lieden kassa kassa is. :roll:

Als U er van uitgaat dat legalisatie het gebruik doet toenemen en nefast zou zijn voor de kwaliteit kan ik uw mening nog min of meer volgen.
Echter is reeds bewezen dat dit in de praktijk helemaal niet klopt.

Ik heb trouwens niet de indruk als ik in Nederland ben er daar meer verwarden rondlopen dan in België. Ik durf zelfs zeggen dat het omgekeerd is;-)

fred vanhove 21 juni 2018 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743503)
Canada: het land waar Sikhs op een moto wettelijk geen helm hoeven te dragen. Godsdienstvrijheid is daar namelijk belangrijker van verkeersveiligheid.
Canada: het land waar 1 private persoon kan eisen aan een andere om zijn schoenen uit te doen, op staffe van een geldboete voor het mensenrechtentribunaal. https://www.theglobeandmail.com/news...cle34886303/En wij dachten dat Unia hier erg was, ginder hebben ze een Unia dat effectief rechter kan spelen.

Canada, het meest politiek correcte land ter wereld. Ik wens hen veel succes!:-D


PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Dat is in veel landen zo. In gans Z.O Azië moeten Sikhs ook geen helm dragen. Ge moet eens goed beseffen dat er in de wereld wel meer meningen (en betere) zijn dan de Vlaamsche:-D

fred vanhove 21 juni 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8743443)
Zoals u al kan merken, ken ik niets van die 'geest verrijkende' producten want het zou 'cannabis' zijn? :rofl:

U bent ook vrij om een ' geest afstompend 'product te gebruiken als U zich daar beter bij voelt. Dat is wat trouwens de meeste Belgen massaal gebruiken.

djoebidoebidoe 21 juni 2018 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743503)

PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Het ging hier over schoenen uittrekken alvorens een gebedruimte binnen te stappen. Alle informatie geven hè, Geert.;-)
In nog andere landen wordt ge misschien wel gesteningd als ge met uw schoenen een gebedsruimte binnenstapt, maar hééj, u mag daar altijd naartoe verhuizen hoor!:-D
En nu, back on topic!

Anna List 21 juni 2018 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8743414)
Dus, binnenkort nog meer verwarden op de wereld, na het legaliseren van canabis? 8O

Maar kom, laat ons niet vergeten dat het voor sommige lieden kassa kassa is. :roll:

canada-canabis

ik vond het logisch.

fred vanhove 21 juni 2018 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8743560)
canada-canabis

ik vond het logisch.

:thumbsup::thumbsup:

Universalia 21 juni 2018 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8743560)
canada-canabis

ik vond het logisch.

Misschien best wel inderdaad. :rofl:

metten 21 juni 2018 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743503)
Canada: het land waar Sikhs op een moto wettelijk geen helm hoeven te dragen. Godsdienstvrijheid is daar namelijk belangrijker van verkeersveiligheid.
Canada: het land waar 1 private persoon kan eisen aan een andere om zijn schoenen uit te doen, op staffe van een geldboete voor het mensenrechtentribunaal. https://www.theglobeandmail.com/news...cle34886303/En wij dachten dat Unia hier erg was, ginder hebben ze een Unia dat effectief rechter kan spelen.

Canada, het meest politiek correcte land ter wereld. Ik wens hen veel succes!:-D


PS ge moet u dat eens goed beseffen: in Canada is het dus mogelijk dat 1 persoon eist van een ander persoon om zijn schoenen uit te doen, en als ge dat niet doet, kunt ge veroordeeld worden! Ik heb het niet eens over de religieuze component, die het eigenlijk nog erger maakt.

Ook in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en in Belgisch Limburg hoeven Sikhs géén helm te dragen op de brommer of de moto!

fred vanhove 21 juni 2018 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 8743650)
Ook in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en in Belgisch Limburg hoeven Sikhs géén helm te dragen op de brommer of de moto!

Geert is meer op de hoogte van wat er in canada kan en niet kan. Limburg of Brussel zijn iets te ver van zijn bed:-)

geertvdb 21 juni 2018 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8743559)
Het ging hier over schoenen uittrekken alvorens een gebedruimte binnen te stappen. Alle informatie geven hè, Geert.;-)

Ik heb alle informatie gegeven. De link was er voor iedereen die de details wilde weten.
En het was de slaapkamer. En de keer ervoor dat de verhuurder met een potentiele nieuwe huurder zijn eigendom betrad was die slaapkamer nog gewoon de slaapkamer.
En ik ga het u nog eens even uitleggen, en aan alle politiek correcte verdedigers van de godsdienstvrijheid:
religieuze regeltjes gelden alleen voor gelovigen, niet voor ongelovigen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8743559)
In nog andere landen wordt ge misschien wel gesteningd als ge met uw schoenen een gebedsruimte binnenstapt,

En dat maakt het ok??8O

geertvdb 21 juni 2018 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8743658)
Geert is meer op de hoogte van wat er in canada kan en niet kan. Limburg of Brussel zijn iets te ver van zijn bed:-)

Inderdaad. wat er op de parking gebeurt interesseert mij matig.
Maar, wat is uw mening daarover eigenlijk?

Vindt gij dat gelovige mensen een uitzondering mogen krijgen in het verkeersreglement?

hamac 21 juni 2018 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743663)
Inderdaad. wat er op de parking gebeurt interesseert mij matig.
Maar, wat is uw mening daarover eigenlijk?

Vindt gij dat gelovige mensen een uitzondering mogen krijgen in het verkeersreglement?

Start daar anders eens een draadje over.

Anna List 21 juni 2018 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8743660)
Ik heb alle informatie gegeven. De link was er voor iedereen die de details wilde weten.
En het was de slaapkamer. En de keer ervoor dat de verhuurder met een potentiele nieuwe huurder zijn eigendom betrad was die slaapkamer nog gewoon de slaapkamer.
En ik ga het u nog eens even uitleggen, en aan alle politiek correcte verdedigers van de godsdienstvrijheid:
religieuze regeltjes gelden alleen voor gelovigen, niet voor ongelovigen.

En dat maakt het ok??8O

kom kom, in mijn slaapkamer trekt iedereen zijn schoenen uit! gelovig of niet!


op een uitzondering na voor bottekes of pumps bij speciale gelegenheid.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be