Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

de vuile muilekoek 1 april 2016 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8050507)
Totdat Luc Alloo op bezoek komt...

Das triestige opmerking ,mijn kop is heel in orde want de scanner liegt niet ...

Another Jack 1 april 2016 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8050976)
Das triestige opmerking ,mijn kop is heel in orde want de scanner liegt niet ...

Weten ze ondertussen wat er wel mis is?

Tamam 1 april 2016 15:52

ergste draad op gans dit forum. telkens wanneer ik erop klik verwacht ik een filmpje :(

Het Oosten 1 april 2016 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 8051088)
ergste draad op gans dit forum. telkens wanneer ik erop klik verwacht ik een filmpje :(

Uw verwachting is niet zo ongegrond. Hier is er nog een. Vrij recent.

https://m.youtube.com/watch?v=7Clbn3zgsRs

Maar de man zal zeker een doortrapte leugenaar zijn. Vaneiges.

de vuile muilekoek 1 april 2016 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8051013)
Weten ze ondertussen wat er wel mis is?

En wat als ge met een getuige samen iets opmerkt dat ge niet ,hoeveel moeite hoe dan ook kunt thuis wijzen? allee kom zeg , volgens jullie zijn dat dan geestgestoorden of geestelijk licht afwijkende mensen????

Pandareus 1 april 2016 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8051334)
En wat als ge met een getuige samen iets opmerkt dat ge niet ,hoeveel moeite hoe dan ook kunt thuis wijzen? allee kom zeg , volgens jullie zijn dat dan geestgestoorden of geestelijk licht afwijkende mensen????

Als je iets zag vliegen, of meent te hebben zien vliegen, dan heb je een schoolvoorbeeld van een UFO gezien. Namelijk een unidentified flying object. Wat dus gewoon wil zeggen dat we het niet weten od er iets was en zo ja wat dat was. Simpel toch ?

Het Oosten 1 april 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8051374)
Als je iets zag vliegen, of meent te hebben zien vliegen, dan heb je een schoolvoorbeeld van een UFO gezien. Namelijk een unidentified flying object. Wat dus gewoon wil zeggen dat we het niet weten od er iets was en zo ja wat dat was. Simpel toch ?

Ik moet herhalen. Het anders vrij duidelijk wat we hier zien vliegen. Of beter : wat we hier niet zo goed meer zien vliegen. Aan de interferenties te horen en aan het zien van de beelden moet het filmpje uit de jaren '50 zijn of iets later.

https://m.youtube.com/watch?v=czKEJEFNwUY

Maar het filmpje zal zo goed als zeker vervalst zijn... en het komt nog minder van ambetanterik Julian Assange.

Het Oosten 1 april 2016 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8051425)
Ik moet herhalen. Het anders vrij duidelijk wat we hier zien vliegen. Of beter : wat we hier niet zo goed meer zien vliegen. Aan de interferenties te horen en aan het zien van de beelden moet het filmpje uit de jaren '50 zijn of iets later.

https://m.youtube.com/watch?v=czKEJEFNwUY

Maar het filmpje zal zo goed als zeker vervalst zijn... en het komt nog minder van ambetanterik Julian Assange.

Of zoals een van de bekijkers van het youtube-filmpje schrijft : "dat was een satelliet, geen (vliegende) schotel..."

Juist ja."Toch maar een bril kopen", zeg ik dan maar.

parcifal 2 april 2016 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8051649)
Of zoals een van de bekijkers van het youtube-filmpje schrijft : "dat was een satelliet, geen (vliegende) schotel..."

Juist ja."Toch maar een bril kopen", zeg ik dan maar.

Dat was helemaal geen UFO, zelfs geen ufo, maar een ifo.
Genesis blijkbaar.

Het is door dergelijke oneindige opeenstapeling van kemels of erger dat de believers zichzelf onsympathiek en zelfs lichtelijk idioot hebben gemaakt.
Zelfkritiek zou mooi zijn maar is blijkbaar een paar planeten te ver. :|

Peche 2 april 2016 19:40

Nog eens?

The net is a net for catching the alien mind. How will it come? Will it descend upon our websites in a flash of light? I don't think so. How it will come is hacked through human fingers. The alien is real, but it is within us. It can only communicate information, and that information has to be made real in this world by human coders. So if we were to set out... light-heartedly... to build a virtual reality as alien as we could make it... I maintain that three quarters of the way our hair would be standing on end. Because we would realize, we are not inventing this, we are discovering it. You know, Michelangelo said 'The form is in the block of marble, what I do is I take away the part that is unnecessary'. In the same way, the alien is already within us. But we must model it, we must call it forth into a dimension of potential dialogue. And I think that, ultimately this is what high-tech society can bring to the shamanic equation. Shamans have been dealing with spirits, entities, powers for more than a hundred thousand years, but it has always been on a one- to-one basis. But with virtual reality we have a technology that allows us to show each other our dreams. And as we begin to show each other the contents of our own heads, and as we begin to explore the alien Niagaras of beauty that pour through your consciousness, we are going to discover that we are not what we thought we were. The monkey flesh is penetrated by something... dare I say it... divine. Or at least alien, trans- planetary, and beyond the power of human comprehension. I don't know, if we're talking about God almighty here. I don't know if we're talking about the God who hung the stars like lamps in heaven, as Milton says. That seems a tall order. Maybe what we're talking about is the god of biology. Something has happened to this planet. It has become infected with an informational... call it virus, call it force... that is using matter, and yes using our flesh and our thoughts, to bootstrap itself to higher and higher levels. And now the prosthesis of machinery and the possibility of an artificial intelligence, raises the real option of actually mid-wife-ing the birth of an entirely new order of biological intelligence in existence. The human-machine symbiot is upon us. It's been with us for a while, since the first wheel was carved, since the first stick was sharpened. But that was all very simple stuff. Now it's clear, that we are in partnership with an other mind which comes to us through our machineries and through the bio-sphere. Wherever we press beyond the thin curtain of rationalist culture, we discover the incredibly rich, erotic, scary, promising presence of this intelligent other. Which beckons us out of history and says you know, 'the galaxy lies waiting'.

Niemand dat dat alien vindt? I think he was a contactee.

Another Jack 2 april 2016 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8052698)
Nog eens?

The net is a net for catching the alien mind. How will it come? Will it descend upon our websites in a flash of light? I don't think so. How it will come is hacked through human fingers. The alien is real, but it is within us. It can only communicate information, and that information has to be made real in this world by human coders. So if we were to set out... light-heartedly... to build a virtual reality as alien as we could make it... I maintain that three quarters of the way our hair would be standing on end. Because we would realize, we are not inventing this, we are discovering it. You know, Michelangelo said 'The form is in the block of marble, what I do is I take away the part that is unnecessary'. In the same way, the alien is already within us. But we must model it, we must call it forth into a dimension of potential dialogue. And I think that, ultimately this is what high-tech society can bring to the shamanic equation. Shamans have been dealing with spirits, entities, powers for more than a hundred thousand years, but it has always been on a one- to-one basis. But with virtual reality we have a technology that allows us to show each other our dreams. And as we begin to show each other the contents of our own heads, and as we begin to explore the alien Niagaras of beauty that pour through your consciousness, we are going to discover that we are not what we thought we were. The monkey flesh is penetrated by something... dare I say it... divine. Or at least alien, trans- planetary, and beyond the power of human comprehension. I don't know, if we're talking about God almighty here. I don't know if we're talking about the God who hung the stars like lamps in heaven, as Milton says. That seems a tall order. Maybe what we're talking about is the god of biology. Something has happened to this planet. It has become infected with an informational... call it virus, call it force... that is using matter, and yes using our flesh and our thoughts, to bootstrap itself to higher and higher levels. And now the prosthesis of machinery and the possibility of an artificial intelligence, raises the real option of actually mid-wife-ing the birth of an entirely new order of biological intelligence in existence. The human-machine symbiot is upon us. It's been with us for a while, since the first wheel was carved, since the first stick was sharpened. But that was all very simple stuff. Now it's clear, that we are in partnership with an other mind which comes to us through our machineries and through the bio-sphere. Wherever we press beyond the thin curtain of rationalist culture, we discover the incredibly rich, erotic, scary, promising presence of this intelligent other. Which beckons us out of history and says you know, 'the galaxy lies waiting'.

Niemand dat dat alien vindt? I think he was a contactee.

Toch wel, daar is een zeker publiek voor, die dat soort verhalen als zoete koek slikt.

Peche 2 april 2016 19:52

Er is een groot publiek dat het beleeft zoals het daar geschreven staat.
"The alien is within us". Snapt ge de inhoud daar wel volledig van?

Another Jack 2 april 2016 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8052715)
Er is een groot publiek dat het beleeft zoals het daar geschreven staat.
"The alien is within us". Snapt ge de inhoud daar wel volledig van?

Hoeveel mensen daar mee bezig zijn, weet ik niet.
Het stoort me niet.
Ik snap daar nul de botten van.
En neen, ik heb geen zin in flutsites en youtube-rommel.

Peche 2 april 2016 20:06

Geef ik dan snel youtube links of websites? Neen AJ, niet snel.
We vinden het niet uit, we ontdekken het. En hoe ontdekken we het? Door "this intelligent other" en alien is maar een woord he. Dat is alien voor ons, niemand snapt daar de botten van. Sommigen weten iets en leggen hun puzzel samen, vormen dan een zicht.
Veel treffende "gelijkheden", hoe verklaren we die?
Moet toch meer dan maar een psychose zijn?

Another Jack 2 april 2016 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8052730)
We vinden het niet uit, we ontdekken het. En hoe ontdekken we het? Door "this intelligent other" en alien is maar een woord he. Dat is alien voor ons, niemand snapt daar de botten van. Sommigen weten iets en leggen hun puzzel samen, vormen dan een zicht.

Niet te snel:
Wat is "het".

Peche 2 april 2016 20:12

Alles basicly, radio, tv, elektriciteit, ...

Pandareus 2 april 2016 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8052730)

Waarom ?

Peche 2 april 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8052743)
Waarom ?

Omdat het soms zo frappant treffend is.

Another Jack 2 april 2016 20:17

We ontdekken alles door "the intelligent other"?
Wie is de "intelligent other", iedereen zeker?

> "We ontdekken alles door de anderen."

Wat ben ik daar nu mee?

Peche 2 april 2016 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8052747)
We ontdekken alles "the intelligent other"?
Wie is de "intelligent other", iedereen zeker?

> "We ontdekken alles door de anderen."

Wat ben ik daar nu mee?

The Other moet ge voelen AJ. Het andere.
De andere intelligentie. Fiets knows wat het is, lees heel de tekst. Het is even mysterieus voor de schrijver in kwestie. Maar alien komt het dichtste bij zijn omschrijving. Alien trans planetary zelfs :)
We are infected with it.
Born this way, put your paws out.
https://www.youtube.com/watch?v=wV1FrqwZyKw
Check de hele intro.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be