Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 23 juni 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4836166)
Raden?

Bekijk de docu.

jonge jonge

Neen je hebt volkomen gelijk,exodus... ik hoef dat niet te raden
Het is immers een zekerheid dat een video geen toetsbaar materiaal zal opleveren.

praha 23 juni 2010 17:28

@exodus
pfffffffff
D�*t kan nu niet meer hé
Ik had me ergens voorgenomen nooit zulke zeverfilmpjes meer te bekijken ... omdat het steeds toch weer op hetzelfde neerkomen en ze bovendien verdomd lang zijn.
Gaf ik het toch nog eens een poging... en wat bleek ?
Dat filmpje is hier al lang geleden de revue gepasseerd.

Bovenbuur 23 juni 2010 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836179)
Wel, en als je het persoonlijk kan ervaren? iK heb persoonlijk ervaren dat ik mensen op afstand kan helpen. Krijg er goede feedback van terug. van deze mensen weet ik niks behalve naam, leeftijd en woonplaats.
Kan jij ook leren. En met je bewustzijn kan je nog zoveel meer.
bewustzijn is KEY!

O, jij bent zo'n oplichter. Zo eentje die zelf niet weet wat het placebo effect is.

Cdude 23 juni 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836200)
@exodus
pfffffffff
D�*t kan nu niet meer hé
Ik had me ergens voorgenomen nooit zulke zeverfilmpjes meer te bekijken ... omdat het steeds toch weer op hetzelfde neerkomen en ze bovendien verdomd lang zijn.
Gaf ik het toch nog eens een poging... en wat bleek ?
Dat filmpje is hier al lang geleden de revue gepasseerd.

Wat had je anders verwacht? Dat is hun "key evidence" voor het bestaan van ...
De rest is zo mogelijk NOG idioter. Onlangs dat linkje niet bekeken bij dolphin boy? :silly:

exodus 23 juni 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836186)
jonge jonge

Neen je hebt volkomen gelijk,exodus... ik hoef dat niet te raden
Het is immers een zekerheid dat een video geen toetsbaar materiaal zal opleveren.

Als je je niet wil informeren dat is jou keuze.

Maar spreek dan niet over onderwerpen waar je niets van kent.

praha 23 juni 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4836223)
Als je je niet wil informeren dat is jou keuze.

Maar spreek dan niet over onderwerpen waar je niets van kent.

Wil je me eens concreet vertellen wat dat filmpje ( ik herinner me dat nog als de dag van gisteren... ik had het al eens bekeken ) bewijst ?

Cdude 23 juni 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836179)
Wel, en als je het persoonlijk kan ervaren? iK heb persoonlijk ervaren dat ik mensen op afstand kan helpen. Krijg er goede feedback van terug. van deze mensen weet ik niks behalve naam, leeftijd en woonplaats.
Kan jij ook leren. En met je bewustzijn kan je nog zoveel meer.
bewustzijn is KEY!

- Kan op afstand genezen
- Is een hyperspace/interdimnetionaal wezen
- Kan koude fusiereactor bouwen voor 2000$
- kan bestaan aether bewijzen
- Weet waar de aliens, de schotels EN hun antigrav verstopt zitten

THE NEW MESSIAH HAS ARRIVED !!! 0X:rainbowa:0X

Cdude 23 juni 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4836223)
Als je je niet wil informeren dat is jou keuze.

Maar spreek dan niet over onderwerpen waar je niets van kent.

Jij kent er ook niks van want het is van horen zeggen, hallucineren, verzinnen.

Jij hebt nog niks gezien, niks gedaan , niks nothing NADA , alleen maar gefantaseerd.

Eén TASTBAAR bewijs, EEN

praha 23 juni 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4836222)
Wat had je anders verwacht? Dat is hun "key evidence" voor het bestaan van ...
De rest is zo mogelijk NOG idioter. Onlangs dat linkje niet bekeken bij dolphin boy? :silly:

neeje
Zo idioot dat het grappig is ? ... dan wil ik het wel eens bekijken
Heh je die link ?

exodus 23 juni 2010 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836231)
Wil je me eens concreet vertellen wat dat filmpje ( ik herinner me dat nog als de dag van gisteren... ik had het al eens bekeken ) bewijst ?

Moet het filmpje iets bewijzen? Voor iedereen zal dat wel iets anders bewijzen. Het is een informerende documentaire. Die hoeft niet noodzakelijk iets te bewijzen. Ik heb trouwens nooit dit filmpje gepost als "dit is het bewijs voor remote viewing".

Voor mij bewijst het dat het leger hier actief vele jaren mee bezig was, en dat het resultaten opleverde. Dat zeggen de mensen in de docu zelf die rechtstreeks betrokken waren bij het project.

Zelfs de sceptische wetenschapsjournalist probeert hun protocollen uit met training en haalt resultaat op het einde.

Hij heeft er ook een boek over geschreven, en dit is wat hij zegt:l

Remote Viewers: The Secret History of America’s Psychic Spies (Dell, 1997).

Citaat:

This is my journalistic look at the long-running government program that tried to put the ESP in espionage. Dell marketed it in a pulpy way, and admittedly some of the goings-on I wrote about were very strange. But the book was a serious, open-minded attempt to get to the bottom of an enterprise that was real, wasn’t just experimental, and enjoyed funding and high level political support for at least a quarter of a century.

On the way to doing the book, I presented a documentary on this story for Channel Four / Discovery and wrote a feature for the Independent newspaper.

Vigilante VL 23 juni 2010 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836179)
Wel, en als je het persoonlijk kan ervaren? iK heb persoonlijk ervaren dat ik mensen op afstand kan helpen. Krijg er goede feedback van terug.

Als je echt meent wat je hierboven schrijft, dan zou ik de mogelijkheid van prodromale verschijnselen van een nakende psychose/geestesziekte niet veronachtzamen.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836179)
deze mensen weet ik niks behalve naam, leeftijd en woonplaats.

Net genoeg ontfutseld om er al aardig wat algemeenheden over te kunnen postuleren.

Cdude 23 juni 2010 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4836289)
Moet het filmpje iets bewijzen? Voor iedereen zal dat wel iets anders bewijzen. Het is een informerende documentaire. Die hoeft niet noodzakelijk iets te bewijzen. Ik heb trouwens nooit dit filmpje gepost als "dit is het bewijs voor remote viewing".

Voor mij bewijst het dat het leger hier actief vele jaren mee bezig was, en dat het resultaten opleverde. Dat zeggen de mensen in de docu zelf die rechtstreeks betrokken waren bij het project.

:silly: :2gunfire::drinking::splat:

kiko 23 juni 2010 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836179)
Wel, en als je het persoonlijk kan ervaren? iK heb persoonlijk ervaren dat ik mensen op afstand kan helpen. Krijg er goede feedback van terug. van deze mensen weet ik niks behalve naam, leeftijd en woonplaats.

Flauwekul.

Cdude 23 juni 2010 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836246)
neeje
Zo idioot dat het grappig is ? ... dan wil ik het wel eens bekijken
Heh je die link ?

Nope ...geen idee hoe ik er aan kwam maar stond vol met "gesprekken" met weirdo's.

Vind post/link niet meer terug:?

Khwajagan 23 juni 2010 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4836210)
O, jij bent zo'n oplichter. Zo eentje die zelf niet weet wat het placebo effect is.

Waarom denkt U dat? ik ken het placebo effect erg goed.

Khwajagan 23 juni 2010 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836312)
Flauwekul.

Hoe kan je zoiets zomaar zeggen? Ik en anderen met mij doen het.
Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd!

Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring? Da's extreem bot. Maar het zegt veel over jou.

Khwajagan 23 juni 2010 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 4836297)
Als je echt meent wat je hierboven schrijft, dan zou ik de mogelijkheid van prodromale verschijnselen van een nakende psychose/geestesziekte niet veronachtzamen.

o ja? waarom?




Citaat:

Net genoeg ontfutseld om er al aardig wat algemeenheden over te kunnen postuleren.
je weet echt niet wat je zegt. algemeenheden? wel we konden de precieze locatie van een probleem localiseren, bv een gaatje in de rechterlong, of als iemand een gebroken pols heeft gehad in het verleden, kon je dat ook zien. etc etc Niks geen algemeenheden.
Wat hebben de mensen toch gauw hun mening klaar zonder zich er een jota in verdiept te hebben. en ik zeg het niet om op te scheppen, ik heb gezien dat iedereen het kan leren!Ja, ook JIJ! ;)

kiko 23 juni 2010 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836331)
Hoe kan je zoiets zomaar zeggen? Ik en anderen met mij doen het. Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd!

Leugens.

Citaat:

Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring?
Toch wel, het gaat me vrij goed af. Ik wil echter wel ergens aannemen dat je zelf gelooft dat je over bepaalde vermogens beschikt, maar tijdens testen - echte testen - zul je gegarandeerd door de mand vallen.

Je onderschat de kracht van je eigen geest en fantasie om je rad voor de ogen te draaien.

Maar nogmaals, als je het wil geloven, geen probleem hoor. Even goede onbekenden.

Cdude 23 juni 2010 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4836331)
Hoe kan je zoiets zomaar zeggen? Ik en anderen met mij doen het.
Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd!
Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring? Da's extreem bot. Maar het zegt veel over jou.

Oh jawel hoor : FLAUWEKUL
Een cursus :rol: Dwz dat er iemand geld aan verdient aan die pipo's LOOOOOOOL

Khwajagan 23 juni 2010 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836346)
Leugens.

Hoe kan je het zo zeggen? Je kent mij niet eens en je hebt je mondje al klaar.
Je hebt er niks van onderzocht etc etc. Je kunt alleen maar bot reageren.

Citaat:

Toch wel, het gaat me vrij goed af. Ik wil echter wel ergens aannemen dat je zelf gelooft dat je over bepaalde vermogens beschikt, maar tijdens testen - echte testen - zul je gegarandeerd door de mand vallen.

Je onderschat de kracht van je eigen geest en fantasie om je rad voor de ogen te draaien.

Maar nogmaals, als je het wil geloven, geen probleem hoor. Even goede onbekenden.
Wel, jij mag ook geloven wat je wil, maar zoals gezegd, de wetenschappertjes zijn altijd om.
Je hebt meteen je kritiek klaar zonder een jota onderzocht te hebben.
Makkelijk kinderachtig en flauw. Weinig logisch en onwetenschappelijk ook.
Maar goed, ik help de mensen er mee en velen met mij.
Btw er ZIJN wetenschappelijke experimenten mee gedaan hoor! Maar ja , je weet het, ik heb het niet zo op de huidige wetenschap, er zijn oneinding veel andere manieren om dingen te leren en ontdekken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be