Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 30 juli 2013 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6735486)
De trots om onwetend te zijn is in deze posting prachtig geïllustreerd.:lol: De geestelijke onderontwikkeling in al zijn arrogante lelijkheid.:lol:

Dat staat hier mooi beschreven. ;-)


Citaat:

Zalig zijn de onwetenden van Geest

Door Xanthe®

Wij zijn als mensen geneigd om alles in hokjes te plaatsen. In plaats van intens te genieten van de dingen om ons heen, zijn wij geneigd alles te analyseren en beredeneren, net zolang tot er van het oorspronkelijke niets meer over is. Ten opzichte van de dieren en planten, zijn wij als mens begifted (of vergiftigd) met het verstand, ofwel het denkvermogen. Ik kies voor het woord denkvermogen, want als je sommige menselijke handelingen bekijkt, dan weet je dat er denkvermogen is, maar je vraagt je af waar het verstand zit.
Er is een bepaalde groep, die er van uitgaat, dat de mens verder is in zijn evolutie dan plant en dier. Het schijnt een voorrecht te zijn om als mens geboren te mogen worden, maar is dat wel zo? Wij plaatsen onszelf als mens ver boven de evolutie van dier en plant. Wij zijn verder ontwikkeld. Wij zijn beter, want wij hebben het denkvermogen ontwikkeld. Maar wat hebben wij daarbij verloren? Staat daar ook wel eens iemand bij stil? Dat spreekwoord is er toch ook niet voor niets? Zalig zijn de onwetenden van geest.

[...]

Door ons denken echter vormen we allerlei barrières om dat te worden wat we eigenlijk willen zijn. Door onze neiging om de dingen te willen begrijpen, maken we het allemaal veel moeilijker dan het eigenlijk is. En omdat we het willen begrijpen, gaan we het in hokjes plaatsen. Hiërarchieën stichten. We plaatsen ons in onze arrogantie boven dier en plant en handelen daar dan ook naar. We zien zelfs kans om het onzichtbare in lagen te verdelen. De ene Engel zou hoger zijn dan de andere.

Ik, als mens, probeer het te begrijpen. Daardoor heb ik een langere weg afgelegd dan noodzakelijk, want telkens als ik tracht iets te begrijpen, haalt het me weg van het pad wat ik eigenlijk moet bewandelen. Zelfs het woord zegt het al: begrijpen. Grijpen. Vasthouden. Want dat is wat het eigenlijk is. Al dat onderverdelen in vakjes en hokjes. Het is het begrijpelijk maken van iets wat je zou moeten voelen. Het is het vasthouden van zekerheden. Alles onderverdelen in hokjes en vakjes, zodat je je eigen plaats kunt bepalen.

Het is het maken van onderscheid. Zolang je onderscheid probeert te maken, scheid je jezelf af. Je zet jezelf apart van het grote geheel, terwijl het streven is om daarnaar terug te keren.

[...]

parcifal 30 juli 2013 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6735477)
Jij wisselt van mening zoals een ander van onderbroek, hé ?:lol:

Moest dat bij jou het geval zijn, droeg je nog altijd de onderbroek van bij je eerste communie, nietwaar?

Dat zou moeten losgeweekt worden met bijtende chemische producten, hetzelfde als bij je ideen blijkbaar. :lol:

meneer 30 juli 2013 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6735921)
Moest dat bij jou het geval zijn, droeg je nog altijd de onderbroek van bij je eerste communie, nietwaar?

Dat zou moeten losgeweekt worden met bijtende chemische producten, hetzelfde als bij je ideen blijkbaar. :lol:

IK ben niet te beroerd om van idee & mening te veranderen. Zo was ik vroeger eerder sceptisch wat het bestaan van Aliens & UFO's betreft. En er zijn nog een paar andere dingen waarin ik mij vergist heb. Maar de wijsheid komt met de jaren, en ik heb mijn mening(en) moeten herzien in het licht der feiten en sterke aanwijzingen.
Neem een voorbeeld aan mij, leer objectief waar te nemen, en hou op met dat belachelijke egotrippen van u, die idioot hoge - en totaal misplaatste -eigendunk.
En probeer ook wat beleefder te zijn met forum-gesprekspartners. Dat zou u sieren.
Uw groffe taalgebruik lijkt helemaal niet op dat van een geleerde professor Fysica , maar eerder dat van een zatte landloper, opgevoed in een zwijnestal.

exodus 30 juli 2013 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736073)
IK ben niet te beroerd om van idee & mening te veranderen. Zo was ik vroeger eerder sceptisch wat het bestaan van Aliens & UFO's betreft. En er zijn nog een paar andere dingen waarin ik mij vergist heb. Maar de wijsheid komt met de jaren, en ik heb mijn mening(en) moeten herzien in het licht der feiten en sterke aanwijzingen.

Inderdaad, voor mij net hetzelfde. Vroeger geloofde ik er geen bal van. Ik had het vooroordeel dat er over UFO's niets anders dan bullshit te vinden was. Maar ik heb dus achteraf beseft dat dat dus niet meer dan een vooroordeel was, er is zeer goeie informatie te vinden. Het vooroordeel kleurde mijn perceptie zodanig dat ik de moeite niet deed om de informatie te bekijken.

Ik heb dan toch ooit eens een boek gelezen zo van "waarom niet", maar ik verwachtte er niet teveel van. En ik heb het geluk gehad dat het direct een goeie was. Een aanrader: "Aliens Agenda" van Jim Marrrs.

Citaat:

This is probably one of the most extensive and well documented books on the subject of UFOs. Presenting the facts with accuracy and detail, Jim Marrs solid research and documentation takes us from the very beginning of the history of UFOs to the more puzzling present day mysteries, leaving no stone unturned.
Marrs fascinates in his boldness to approach even the most bizarre aspects of this phenomenon, while keeping a rational insight and leaving the conclusions to the reader. Whether you're a skeptic or a believer, this is a powerful book not to be missed.

exodus 30 juli 2013 15:10

DE technologie hebben we reeds:

http://www.youtube.com/watch?v=LX7q--QLz1k

Citaat:

Buitenzintuiglijke waarneming sleutel tot interstellaire ruimtevaart'

dinsdag, 30 juli 2013 13:22

Om in minder dan een mensenleven naar de sterren te kunnen reizen moeten we ons richten op buitenzintuiglijke waarneming of ESP.

Dat zei Ben Rich, van 1975 tot 1991 directeur van Skunk Works, een term die in de industrie en technologietoepassingen wordt gebruikt om geheime projecten aan te duiden.

Skunk Works is de officieuze naam van de ontwikkelingsafdeling van vliegtuigbouwer Lockheed Martin. Het nieuwste project waar in alle openheid aan gewerkt wordt is de Joint Strike Fighter. De afdeling is verantwoordelijk voor een aantal tot de verbeelding sprekende vliegtuigen zoals de U-2, de SR-71 en de F-117.

Maxwellvergelijkingen

Directeur van het Mutual UFO Network Jan Harzan was in 1993 aanwezig bij een presentatie van Rich. Hij vertelde over zijn lange carrière bij Skunk Works en wees op het bestaan van geavanceerde technologieën die geheim worden gehouden.

Na de presentatie verzamelde zich een groep mensen rond Rich. Hij vroeg een ingenieur of hij dacht dat het mogelijk was om naar de sterren te reizen. De ingenieur antwoordde: “Ik weet het niet, het zou veel tijd kosten om er te komen.”

Rich vertelde de groep: “Dat is onjuist. We hebben een fout in de vergelijkingen ontdekt en weten nu hoe we naar de sterren kunnen reizen zonder dat het mensenleven duurt.” Harzan lichtte toe dat Rich niet zei om welke vergelijkingen het ging, maar hij vermoedt dat het de Maxwellvergelijkingen betrof.

Aandrijfsysteem

Rich liep richting de uitgang waarop Harzan hem riep om nog een laatste vraag te stellen. “Ik ben erg geïnteresseerd in het aandrijfsysteem dat ons naar de sterren zal brengen. Kun u mij daar mee over vertellen?”

Rich vroeg Harzan of hij wist hoe ESP werkt. “Dat weet ik niet precies,” antwoordde Harzan. “Alle punten in de ruimte en tijd zijn met elkaar verbonden?” Rich: “Zo werkt het inderdaad.”
http://www.youtube.com/watch?v=LX7q--QLz1k

kiko 30 juli 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736073)
En er zijn nog een paar andere dingen waarin ik mij vergist heb. Maar de wijsheid komt met de jaren, en ik heb mijn mening(en) moeten herzien in het licht der feiten en sterke aanwijzingen.

Welk feit ?

Travis66 30 juli 2013 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736073)
IK ben niet te beroerd om van idee & mening te veranderen.

En waarom moest je dan neerbuigend over mij doen die van mening veranderde?
Niet dat ik van mening veranderde, maar soit, laat ons dat even negeren

Travis66 30 juli 2013 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6736105)
Inderdaad, voor mij net hetzelfde. Vroeger geloofde ik er geen bal van. Ik had het vooroordeel dat er over UFO's niets anders dan bullshit te vinden was. Maar ik heb dus achteraf beseft dat dat dus niet meer dan een vooroordeel was, er is zeer goeie informatie te vinden. Het vooroordeel kleurde mijn perceptie zodanig dat ik de moeite niet deed om de informatie te bekijken.

Ik heb dan toch ooit eens een boek gelezen zo van "waarom niet", maar ik verwachtte er niet teveel van. En ik heb het geluk gehad dat het direct een goeie was. Een aanrader: "Aliens Agenda" van Jim Marrrs.

Inderdaad, voor mij net hetzelfde. Vroeger wou ik er alles van geloven. Ik had het vooroordeel dat er over UFO's gigantische conspiracies werden gesponnen. Maar ik heb dus achteraf beseft dat dat dus niet meer dan een vooroordeel was, er is zeer goeie informatie te vinden. Het vooroordeel kleurde mijn perceptie gelukkig niet zodanig dat ik de moeite niet deed om de informatie te bekijken.

meneer 30 juli 2013 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6736572)
En waarom moest je dan neerbuigend over mij doen die van mening veranderde?
Niet dat ik van mening veranderde, maar soit, laat ons dat even negeren

Als je écht van mening veranderd bent, en nu in het bestaan van Aliens gelooft, zoals je zelf bevestigd hebt, zal ik zeker en vast niet neerbuigend tegen jou doen.
Als je dit echter enkel gelogen hebt, dan moet ik daarmee eens goed lachen. Dan bevestig je enkel het idee dat ik over u had : een onbetrouwbaar individu, op wiens woorden men niet moet letten, want waardeloos.

meneer 30 juli 2013 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6736573)
Inderdaad, voor mij net hetzelfde. Vroeger wou ik er alles van geloven. Ik had het vooroordeel dat er over UFO's gigantische conspiracies werden gesponnen. Maar ik heb dus achteraf beseft dat dat dus niet meer dan een vooroordeel was, er is zeer goeie informatie te vinden. Het vooroordeel kleurde mijn perceptie gelukkig niet zodanig dat ik de moeite niet deed om de informatie te bekijken.

Tja, je hebt je laten bedriegen door die overheids-propaganda dus , hé...Gelukkig is nu uwen Euro gevallen...Of wacht ? Toch niet ? Want op de langen duur weet men het niet meer met jou, hé...?!...
Geloof je nu dat Aliens bestaan, of dat de overheid hun bestaan verstopt , en er over liegt ?

meneer 30 juli 2013 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6736357)
Welk feit ?

De tonnen informatie die daarover beschikbaar zijn, zowel in boeken als op internet, en die je nu lekker zelf mag opzoeken zo het onderwerp u interesseert. ( en als alle links die je kreeg in de voorafgaande duizenden postings van deze draad niet volstaan ).

Travis66 31 juli 2013 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736711)
Als je écht van mening veranderd bent, en nu in het bestaan van Aliens gelooft, zoals je zelf bevestigd hebt, zal ik zeker en vast niet neerbuigend tegen jou doen.
Als je dit echter enkel gelogen hebt, dan moet ik daarmee eens goed lachen. Dan bevestig je enkel het idee dat ik over u had : een onbetrouwbaar individu, op wiens woorden men niet moet letten, want waardeloos.

Jij bent echt erg. Kan jij eigenlijk lezen? Of doe je dat gewoon bewust, quote-minen?
Maar je maakt het wel makkelijk. Je wou bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen? Hier is het:

Meneer, de persoon die de Aliens aanwezigheid claimt: KAN NIET LEZEN.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6734311)
Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.

Probeer een open geest te houden.


parcifal 31 juli 2013 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6736717)
De tonnen informatie die daarover beschikbaar zijn, zowel in boeken als op internet, en die je nu lekker zelf mag opzoeken zo het onderwerp u interesseert. ( en als alle links die je kreeg in de voorafgaande duizenden postings van deze draad niet volstaan ).

Newsflash : niet alles wat je in boeken of op internet vindt is waar.
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals.

De mehtode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet.
Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen?

exodus 31 juli 2013 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6737020)
Newsflash: niet alles wat je in boeken of op internet vindt is waar.
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals.

Inderdaad, daar kan je de boeken over de evolutietheorie, de mainstream geschiedenis, de afkomst van de mens, onder klasseren.

Om nog maar te zwijgen over de boeken van skeptici, die mogen wat mij betreft direct in de vuilbak. Maar bij nader inzien, toch liever niet. Ik heb toch nog wat historisch perspectief en stel voor om enkele te bewaren achter glas, als historische artifacten van een tijd waarin er valse en illusionaire wereldbeelden gepredikt en verdedigd werden door de aanhangers.

parcifal 31 juli 2013 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6737060)
Inderdaad, daar kan je de boeken over de evolutietheorie, de mainstream geschiedenis, de afkomst van de mens, onder klasseren.

Ik ken jouw negationistische zienswijze maar al te goed, en ze is terminaal uiteraard.

Zeg eens wat is eigenlijk de selectiefilter die jullie gebruiken om de normale zever, die jullie verdedigen te scheiden van de abnormale zever, die jullie verwerprn?

Bestaat daar een methode voor, behalve het woord van goeroe's of uw buikgevoel?

exodus 31 juli 2013 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6737250)
Ik ken jouw negationistische zienswijze maar al te goed, en ze is terminaal uiteraard.

Zeg eens wat is eigenlijk de selectiefilter die jullie gebruiken om de normale zever, die jullie verdedigen te scheiden van de abnormale zever, die jullie verwerprn?

Bewijs. :-)

parcifal 31 juli 2013 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6737266)
Bewijs. :-)

Nee, dat heb je hier al uitgebreid geillustreert: jullie labelen sommige dingen bewijs als ze in jullie kraam passen en de miljoenen dingen die echt bewijs vormen,bvb. voor de evolutie, negeren jullie.

Dus je zegt dat het in feite een labelingsspelletje is. Meer niet. Maar is dat een individueel spelletje of spelen jullie dat in groep, met een vakblad bvb. 'Accepted bullshit weekly' bvb?

exodus 31 juli 2013 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6737323)
Nee, dat heb je hier al uitgebreid geillustreert: jullie labelen sommige dingen bewijs als ze in jullie kraam passen en de miljoenen dingen die echt bewijs vormen,bvb. voor de evolutie, negeren jullie.

Dus je zegt dat het in feite een labelingsspelletje is. Meer niet. Maar is dat een individueel spelletje of spelen jullie dat in groep, met een vakblad bvb. 'Accepted bullshit weekly' bvb?

Jullie spelen dat spelletje in een relatief grote groep. Ook met eigen publicaties:



Alhoewel die laatste niet meer actueel is uiteraard, deze is beter:


meneer 31 juli 2013 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6737020)
Newsflash : niet alles wat je in boeken of op internet vindt is waar.
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals.

De mehtode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet.
Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen?

Newsflash : niet alles wat je in boeken of op internet vindt is vals.
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals, maar er is dus ook écht degelijke informatie te vinden.:-)
De methode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet.
Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen ?:lol:

meneer 31 juli 2013 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6736852)
Jij bent echt erg. Kan jij eigenlijk lezen? Of doe je dat gewoon bewust, quote-minen?
Maar je maakt het wel makkelijk. Je wou bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen? Hier is het:

Meneer, de persoon die de Aliens aanwezigheid claimt: KAN NIET LEZEN.

ik heb je quote niet volledig overgenomen, so what ?:-)
Hier is ie volledig dus :
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht

Citaat:

Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.

Probeer een open geest te houden.

Awel, wat verandert dat nu ? Je zegt tegen iemand dat de mensen een bepaalde zaak onmogelijk zonder hulp van Aliens kunnen gedaan hebben, en je voegt er aan toe dat die iemand een open geest moet houden.:-)
Wel, blijkbaar was je vergeten tegen wie je bezig was, namelijk tegen mij, en dat wij ongeveer dezelfde mening toegedaan zijn hieromtrent sinds dat je je sceptische vrienden laten vallen hebt.:-)
Heb je last van geheugenverlies ? De grote ouderdom misschien ? Of drugsproblemen ? Te veel dope gepaft, zoals Carl Sagan ?:lol:
Of gewoon de " Belgische ziekte " = te veel zuipen ?:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be