Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 9 augustus 2013 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6748430)
ssssj, de grote mensen zijn aan het praten.

Wat doe jij hier dan nog mannekke ? Ga in parcifal zijn kleuterschool wat met de blokskes spelen.:-)
Traviske ga naar huis, moekke heeft viskes gebakken.;-)

meneer 9 augustus 2013 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6748413)
Subliem gewoon. Eerlijk gezegd, het zou me harder verbazen als daar geen (microscopisch) leven wordt gevonden. Zuurstof - vloeibaar water en veel tijd.
Ik denk dat leven iets is als onkruid. Als de omstandigheden goed zijn dan steekt het zijn kop op en ga je moeite hebben om het tegen te houden.
Al denk ik wel dat Europa voor complex leven niet gastvrij genoeg is. Alleen al die zwaartekrachtswijzigingen oiv Jupiter.

Maar soit, als er leven wordt gevonden, dan zijn er 2 plaatsen in 1 zonnestelsel waar leven is op ontstaan. Dat idee alleen al is gewoon mindblowing.

Dat ziet men, da je mind opgeblowd is hoor. Moet je ons niet vertellen.
Je zou trouwens van tijd tot tijd ook eens nuchter moeten blijven. Voor je eigen goed hé.

Travis66 9 augustus 2013 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6748461)
Dat ziet men, da je mind opgeblowd is hoor. Moet je ons niet vertellen.
Je zou trouwens van tijd tot tijd ook eens nuchter moeten blijven. Voor je eigen goed hé.

Het is goed jongetje, ge zijt braaf.

parcifal 9 augustus 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6748286)
Jij werkt zoveel voor een universiteit als ik voor de NASA volgens mij ( niet dus ).
Maar als je mij kunt bewijzen dat je de waarheid spreekt wil ik me wel verontschuldigen voor die opmerking.:-)
Welke universiteit ? Welke functie ? En ja, hoe ga je me dat bewijzen in feite ?

Wel, ik verwacht van u eerst een bewijs van goede trouw : uw eigen naam, adres en geboortedatum en -plaats, alsook uw werkgever en functie hier op dit forum.
Dan praten we verder. Ok?

meneer 9 augustus 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6748503)
Wel, ik verwacht van u eerst een bewijs van goede trouw : uw eigen naam, adres en geboortedatum en -plaats, alsook uw werkgever en functie hier op dit forum.
Dan praten we verder. Ok?

Gij zijt aan het stoeffen over uw job aan den unief. Gij moet die gegevens geven. Ik niet.
Ik schep hier niet op over hoe intelligent en geleerd ik wel ben, en wat voor een belangrijke functie ik heb.:lol:
Maar ik begrijp je wel hoor : je denkt dat de mensen uw zever gemakkelijker slikken als je je belangrijk voodoet. Mis poes.:lol::lol:
Ik besluit daar uit dat je geen bewijzen hebt. Dus zoals je zelf zou zeggen : geen bewijs, dus dakani.:-)

meneer 9 augustus 2013 23:35

geen bewijzen ? Dus dakani.
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6748503)
Wel, ik verwacht van u eerst een bewijs van goede trouw : uw eigen naam, adres en geboortedatum en -plaats, alsook uw werkgever en functie hier op dit forum.
Dan praten we verder. Ok?

Gij zijt aan het stoeffen over uw job aan den unief. Gij moet die gegevens geven. Ik niet.
Ik schep hier niet op over hoe intelligent en geleerd ik wel ben, en wat voor een belangrijke functie ik heb.:lol:
Maar ik begrijp je wel hoor : je denkt dat de mensen uw zever gemakkelijker slikken als je je belangrijk voor: doet. Mis poes.:lol::lol:
Ik besluit daar uit dat je geen bewijzen hebt. Dus zoals je zelf zou zeggen : geen bewijs, dus dakani.:-)

meneer 9 augustus 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sulcheemurnmos (Bericht 6748585)
Zoals verwacht!!

Hij vraagt en zeikt steeds om bewijzen maar als dit manneke zelf om bewijzen gevraagd wordt is ie opeens niet thuis!!!

Nee, nee makker zonder bewijs zit jij op geen enkele universiteit!!!!!


Bye bye and good rhytms!

Hij is misschien een bedronken landloper, en forumt vanuit een cybercafé met zijn gebedelde centjes ?

JBM 10 augustus 2013 00:50

Waarom vraag je dat Parcifal persoonlijke gegevens post als je niet bereid bent dat zelf ook te doen?

meneer 10 augustus 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6749007)
Waarom vraag je dat Parcifal persoonlijke gegevens post als je niet bereid bent dat zelf ook te doen?

parcifal beweert een belangrijke functie te bekleden op " een " universiteit. Ik vraag welke functie, welke universiteit + bewijs voor die beweringen.
Zolang ik geen bewijs heb geloof ik hem niet.
Wat is jouw probleem daarmee ?

Another Jack 10 augustus 2013 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6748921)
Gij zijt aan het stoeffen over uw job aan den unief. Gij moet die gegevens geven. Ik niet.
Ik schep hier niet op over hoe intelligent en geleerd ik wel ben, en wat voor een belangrijke functie ik heb.:lol:
Maar ik begrijp je wel hoor : je denkt dat de mensen uw zever gemakkelijker slikken als je je belangrijk voor: doet. Mis poes.:lol::lol:
Ik besluit daar uit dat je geen bewijzen hebt. Dus zoals je zelf zou zeggen : geen bewijs, dus dakani.:-)

Terecht.

meneer 10 augustus 2013 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6749258)
Terecht.

Ah den Jack ! Tof ! Allee kom we gaan eens zuipen !:-D

JBM 10 augustus 2013 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6749252)
parcifal beweert een belangrijke functie te bekleden op " een " universiteit. Ik vraag welke functie, welke universiteit + bewijs voor die beweringen.
Zolang ik geen bewijs heb geloof ik hem niet.
Wat is jouw probleem daarmee ?

Niets, maar is het dan teveel gevraagd gelijkaardige informatie van jezelf te posten? Je moet trouwens wel gek zijn om persoonlijke info aan een zot als uzelf toe te vertrouwen.

Another Jack 10 augustus 2013 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6749264)
Ah den Jack ! Tof ! Allee kom we gaan eens zuipen !:-D

Wil er echt niemand anders met u iets gaan drinken?

Johnny Blaze 10 augustus 2013 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6748413)
Subliem gewoon. Eerlijk gezegd, het zou me harder verbazen als daar geen (microscopisch) leven wordt gevonden. Zuurstof - vloeibaar water en veel tijd.
Ik denk dat leven iets is als onkruid. Als de omstandigheden goed zijn dan steekt het zijn kop op en ga je moeite hebben om het tegen te houden.
Al denk ik wel dat Europa voor complex leven niet gastvrij genoeg is. Alleen al die zwaartekrachtswijzigingen oiv Jupiter.

Maar soit, als er leven wordt gevonden, dan zijn er 2 plaatsen in 1 zonnestelsel waar leven is op ontstaan. Dat idee alleen al is gewoon mindblowing.

Vrij toevallig heb ik op aanraden van een vriend gisteren 'Europa report' gezien. Sublieme scifi film die dit topic aanpikt. Echte aanrader.

exodus 10 augustus 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6748413)
Maar soit, als er leven wordt gevonden, dan zijn er 2 plaatsen in 1 zonnestelsel waar leven is op ontstaan. Dat idee alleen al is gewoon mindblowing.

Man, kruip uit je beperkte valse visie van de realiteit.

Er is vrijwel overal leven. Er is zelfs leven op mars, op de maan, op saturnus en zijn manen, in andere sterrenstelsels. Er is leven rond andere sterren en in andere melkwegstelsel.

En er is leven in andere dimensies.

Heel het heelal is leven. Alles is bewustzijn, dus alles IS leven. Je kan geen onderscheid maken. Het materialistische standpunt promoot afgescheidenheid, maar dat is vals. ALLES is leven.

exodus 10 augustus 2013 17:23

.

exodus 10 augustus 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6749313)
Niets, maar is het dan teveel gevraagd gelijkaardige informatie van jezelf te posten? Je moet trouwens wel gek zijn om persoonlijke info aan een zot als uzelf toe te vertrouwen.

Tiens tiens, als ik zei dat ik ook op de unief had gezeten en geslaagd was met onderscheiding, en dat mijn thesis voor verder onderzoek is gebruikt en zelfs op een conferentie in het buitenland is gepresenteerd, dan vroeg jij mij ook om bewijs.

Jullie geloofden het niet, wel ik geloof het niet van Parcifal. :-)

exodus 10 augustus 2013 17:46

Citaat:

Maak kennis met de ex-minister die zegt dat buitenaardsen de aarde bezoeken
vrijdag, 09 augustus 2013 13:28

Maak kennis met de ex-minister die zegt dat buitenaardsen de aarde bezoekenDe Canadese oud-minister van Defensie haalde het wereldnieuws toen hij eerder dit jaar tijdens de Citizen Hearing on Disclosure (CHD) in Washington D.C. zei dat er buitenaardsen op onze planeet zijn.

Hellyer stelt dat verschillende buitenaardse wezens op dit ogenblik op aarde leven en hun geavanceerde technologieën delen met de Amerikaanse overheid.
http://www.niburu.nl/et/5164-maak-ke...aarde-bezoeken

exodus 10 augustus 2013 17:48

Citaat:

'Buitenaards hybride-programma uitgevoerd op geheime basis bij Dulce'

dinsdag, 06 augustus 2013 13:52

Volgens ingewijden wordt Dulce Base, een vermeende geheime ondergrondse basis onder Archuleta Mesa in New Mexico, gebruikt voor de creatie van kruisingen tussen mensen en buitenaardsen.

Dit programma zou een samenwerkingsverband zijn tussen buitenaardsen en het geheime genootschap MJ-12.
http://www.niburu.nl/et/5152-buitena...asis-bij-dulce

Travis66 10 augustus 2013 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6749606)
Man, kruip uit je beperkte valse visie van de realiteit.

Er is vrijwel overal leven. Er is zelfs leven op mars, op de maan, op saturnus en zijn manen, in andere sterrenstelsels. Er is leven rond andere sterren en in andere melkwegstelsel.

En er is leven in andere dimensies.

Heel het heelal is leven. Alles is bewustzijn, dus alles IS leven. Je kan geen onderscheid maken. Het materialistische standpunt promoot afgescheidenheid, maar dat is vals. ALLES is leven.

Dank U, ik zit hier goed.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be