Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Francken gooit imam grote moskee het land uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240677)

vanderzapig 3 oktober 2017 11:31

Francken gooit imam grote moskee het land uit
 
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...l-in~afed2ebb/

Citaat:

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken heeft het verblijfsrecht van de imam van de Grote Moskee van Brussel, A.S., ingetrokken. Volgens Francken is de imam een “geradicaliseerde salafist” en vormt hij een gevaar voor “de samenleving en de nationale veiligheid”.
Goede zaak! Ik heb een draaiboek uitgedokterd voor de staatssecretaris zodat de verdere te nemen stappen duidelijk zijn:
  1. Imam buitensmijten. Check.
  2. Tent sluiten.
  3. Tent slopen.

Daarna het draaiboek toepassen op andere moskeeën.

Hier nog een staaltje misleidende policor woordenbrij:

Citaat:

“Ik heb beslist het verblijfsrecht van de imam in te trekken. We hebben duidelijke signalen gekregen dat het gaat om een salafistische man, heel geradicaliseerd, heel conservatief en gevaarlijk voor onze samenleving en onze nationale veiligheid”
Francken suggereert hiermee impliciet dat je de profeet Mohammed - een massa-moordenaar, serieverkrachter en pedofiel - ook kunt aanbidden en zijn oorlogsmisdaden ook kunt verheerlijken zonder dat dit een gevaar hoeft te vormen voor onze samenleving en onze nationale veiligheid.

Dan wil ik wel eens een voorbeeld zien van een land waar ze zoiets voor mekaar hebben gekregen, met behoud van dezelfde rechten & vrijheden waar wij zo op gesteld zijn in onze liberale democratie.

Universalia 3 oktober 2017 15:46

Citaat:

Volgens Francken is de imam een “geradicaliseerde salafist” en vormt hij een gevaar voor “de samenleving en de nationale veiligheid”.
Heeft Francken die uitspraak niet gedaan nadat men hem gewaarschuwd (staatsveiligheid?) had dat het om een gevaarlijk persoon ging?

Of de 'haatkraaiers' van dienst moeten hun blazoen eens oppoetsen en misschien een andere weg inslagen, die voor 'iedereen' leefbaar is in de huidige maatschappij?

Het licht aan het einde van die tunnel is nog totaal niet zichtbaar, integendeel. :roll:

daiwa 5 oktober 2017 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8540268)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...l-in~afed2ebb/



Goede zaak! Ik heb een draaiboek uitgedokterd voor de staatssecretaris zodat de verdere te nemen stappen duidelijk zijn:
  1. Imam buitensmijten. Check.
  2. Tent sluiten.
  3. Tent slopen.

Daarna het draaiboek toepassen op andere moskeeën.

Hier nog een staaltje misleidende policor woordenbrij:



Francken suggereert hiermee impliciet dat je de profeet Mohammed - een massa-moordenaar, serieverkrachter en pedofiel - ook kunt aanbidden en zijn oorlogsmisdaden ook kunt verheerlijken zonder dat dit een gevaar hoeft te vormen voor onze samenleving en onze nationale veiligheid.

Dan wil ik wel eens een voorbeeld zien van een land waar ze zoiets voor mekaar hebben gekregen, met behoud van dezelfde rechten & vrijheden waar wij zo op gesteld zijn in onze liberale democratie.

Ik denk dat Francken eens met Jambon moet gaan praten want ze hebben duidelijk een totaal andere visie over de koran/islam.

De manier waarop Jambon de koran stond te verdedigen wijst er op dat hij in de koran geen probleem ziet.
Anderzijds gooit Francken iemand buiten die de koran voor de volle 100% volgt omdat hij een gevaar is voor de samenleving.

Begrijpe wie kan ......

Gamla 5 oktober 2017 08:30

Alles buitensmijten, alle tenten sluiten en alles slopen.
Iets anders werkt niet. Wij doen het niet en dus zal Putin het doen.

Het Oosten 5 oktober 2017 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8540268)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...l-in~afed2ebb/



Goede zaak! Ik heb een draaiboek uitgedokterd voor de staatssecretaris zodat de verdere te nemen stappen duidelijk zijn:
  1. Imam buitensmijten. Check.
  2. Tent sluiten.
  3. Tent slopen.

Daarna het draaiboek toepassen op andere moskeeën.

Hier nog een staaltje misleidende policor woordenbrij:



Francken suggereert hiermee impliciet dat je de profeet Mohammed - een massa-moordenaar, serieverkrachter en pedofiel - ook kunt aanbidden en zijn oorlogsmisdaden ook kunt verheerlijken zonder dat dit een gevaar hoeft te vormen voor onze samenleving en onze nationale veiligheid.

Dan wil ik wel eens een voorbeeld zien van een land waar ze zoiets voor mekaar hebben gekregen, met behoud van dezelfde rechten & vrijheden waar wij zo op gesteld zijn in onze liberale democratie.

Francken heeft groot gelijk.

Als het goed is, zeggen we het ook.

Oma 5 oktober 2017 09:40

Francken heeft gelijk of geeft vooralsnog de indruk dat hij weet hoe de vork in de steel zit maar...hij doet er eigenlijk niks aan. Er écht komaf mee maken is de haathuizen sluiten en dat doet ie niet, net als subsidiëring van deze ideologie stopzetten en hun 'geloofsbelijdenis' verbannen achter de voordeur...af en toe een duidelijke aanhanger van terrorisme en haatzaaier met grote trom eruit gooien is een druppel op een hete plaat en enkel symptoombestrijding, de oorzaak laat hij ongemoeid, dat kan lustig verder woekeren in onze maatschappij.

Gamla 5 oktober 2017 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 8541916)
Francken heeft gelijk of geeft vooralsnog de indruk dat hij weet hoe de vork in de steel zit maar...hij doet er eigenlijk niks aan. Er écht komaf mee maken is de haathuizen sluiten en dat doet ie niet, net als subsidiëring van deze ideologie stopzetten en hun 'geloofsbelijdenis' verbannen achter de voordeur...af en toe een duidelijke aanhanger van terrorisme en haatzaaier met grote trom eruit gooien is een druppel op een hete plaat en enkel symptoombestrijding, de oorzaak laat hij ongemoeid, dat kan lustig verder woekeren in onze maatschappij.

Helemaal juist, Oma.

De schoofzak 5 oktober 2017 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8540268)
...[*] Imam buitensmijten. Check.[*] Tent sluiten.[*] Tent slopen.
...

Meneer is begeesterd geweest tijdens de geschiedenisleskes over de beeldenstorm ?

De schoofzak 5 oktober 2017 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8541766)
Ik denk dat Francken eens met Jambon moet gaan praten want ze hebben duidelijk een totaal andere visie over de koran/islam.
.....

U denkt verkeerd.
Ik betreur dat een klein beetje, maar verder kan het mij geen kloten schelen.

Pericles 5 oktober 2017 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8541993)
U denkt verkeerd.
Ik betreur dat een klein beetje, maar verder kan het mij geen kloten schelen.

Hoctus boctus, ne peerdesteert diej gekrokt is.
De stier van Marcinelle is dood.
;-)

Gamla 5 oktober 2017 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8542014)
Hoctus boctus, ne peerdesteert diej gekrokt is.
De stier van Marcinelle is dood.
;-)

Alle baten helpen zei de slager, en hij spande zijn vrouw voor de wagen.

Klein Licht 5 oktober 2017 13:18

Trekt verblijfsrecht in = gooit het land uit ?


Een symbolische geste. Zodra de Saoedi's met geld beginnen zwaaien doen de NVA'ers hun broek af

Diego Raga 5 oktober 2017 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8541990)
Meneer is begeesterd geweest tijdens de geschiedenisleskes over de beeldenstorm ?

Meneer Schoof blijkbaar niet, want hij heeft de maatschappelijke relevantie van het Paard van Troje gemist.

vanderzapig 5 oktober 2017 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8541766)
Ik denk dat Francken eens met Jambon moet gaan praten want ze hebben duidelijk een totaal andere visie over de koran/islam.

De manier waarop Jambon de koran stond te verdedigen wijst er op dat hij in de koran geen probleem ziet.
Anderzijds gooit Francken iemand buiten die de koran voor de volle 100% volgt omdat hij een gevaar is voor de samenleving.

De sleutelwoorden in Franckens uitleg zijn "salafistisch" en "geradicaliseerd". Daarmee laat hij ruimte voor het hardnekkige idee dat de koran in essentie een onschuldige, vredelievende boodschap brengt, en dat het extremisme van deze imam volledig voor zijn rekening is.

Iedereen die de moeite neemt om de koran te lezen kan gemakkelijk zelf vaststellen wat een leugen dat is, maar Jambon, Francken, Schoof, de rest van hun partij en iedereen ter linkerzijde van de N-VA hebben elk afzonderlijk besloten om daarover hun mond te houden uit schrik voor de persoonlijke gevolgen.

Een schoolvoorbeeld van het sprookje "De nieuwe kleren van de keizer".

daiwa 5 oktober 2017 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8541993)
U denkt verkeerd.
Ik betreur dat een klein beetje, maar verder kan het mij geen kloten schelen.

Toch niet schoof, ik denk helemaal niet verkeerd.

Ik stel enkel vast dat voor Jambon er met de koran/islam geen probleem is maar voor Francken wel.

Klein Licht 5 oktober 2017 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8542143)
De sleutelwoorden in Franckens uitleg zijn "salafistisch" en "geradicaliseerd".

Maar nee. Als het enkel dat was, zou hij heel wat meer imammetjes 'het verblijfsrecht ontzeggen'.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvan Mayeur
Alle moskeeën hier zijn in handen van salafisten

https://www.demorgen.be/plus/-alle-m...1490143803192/

Universalia 5 oktober 2017 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8542144)
Toch niet schoof, ik denk helemaal niet verkeerd.

Ik stel enkel vast dat voor Jambon er met de koran/islam geen probleem is maar voor Francken wel.

Dat de Islam bestaat het zij zo.

Dat er mensen zijn die dat willen beleven het zij zo.

Als die mensen willen volgen wat er in de Koran geschreven staat het zij zo.

Hoort de Islam thuis in ons land andere landen van de EU liever niet

Toch worden 'wij' er tot vervelens toe alle dagen met geconfronteerd. 8O

Geconfronteerd in de zin van dat men ons dingen probeert op te dringen waar we totaal geen boodschap aan hebben.

p.s. Ik gaf de links al regelmatig door waar u even kon op nalezen hoeveel moskeeën er al staan in ons land. :roll: :roll:

daiwa 5 oktober 2017 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8540268)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...l-in~afed2ebb/



Goede zaak! Ik heb een draaiboek uitgedokterd voor de staatssecretaris zodat de verdere te nemen stappen duidelijk zijn:
  1. Imam buitensmijten. Check.
  2. Tent sluiten.
  3. Tent slopen.

Daarna het draaiboek toepassen op andere moskeeën.

.

Dat is nog niet voor morgen.

N-VA blijft ‘Turkse waanzin’ subsidiëren.
https://www.vlaamsbelang.org/n-va-bl...n-subsidieren/

Citaat:

In april zei Homans: “Die Turkse waanzin subsidieer ik niet”. Een half jaar later luidt de pijnlijke waarheid: “Die Turkse waanzin subsidieert ze nog steeds.”

Vlad 6 oktober 2017 06:12

Binnen 40 jaar zijn de moslims in de meerderheid in Europa. Wat maakt het nog uit.

andev 6 oktober 2017 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8541766)
Ik denk dat Francken eens met Jambon moet gaan praten want ze hebben duidelijk een totaal andere visie over de koran/islam.

De manier waarop Jambon de koran stond te verdedigen wijst er op dat hij in de koran geen probleem ziet.
Anderzijds gooit Francken iemand buiten die de koran voor de volle 100% volgt omdat hij een gevaar is voor de samenleving.

Begrijpe wie kan ......

Alsof dat genre praatjes ons een stap vooruit helpen...
Vervang Jambon en Francken maar door twee namen van politiekers die het beter doen en zullen doen dan hen! Opnieuw grote stilte???

Lukkas 6 oktober 2017 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8543371)
Alsof dat genre praatjes ons een stap vooruit helpen...
Vervang Jambon en Francken maar door twee namen van politiekers die het beter doen en zullen doen dan hen! Opnieuw grote stilte???

Groene treezebees Bourgeois? Jambon, die zegt dat er niets mis is met de islam en dat wij respect moeten hebben voor deze rotzooi? :lol:

FDW gaat dat zeker kunnen, maar die mag van jullie niet meespelen.

Ach, Francken doet gewoon zijn werk zoals van hem verwacht wordt. U moet er geen held van maken.

alberto 6 oktober 2017 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8543371)
Alsof dat genre praatjes ons een stap vooruit helpen...
Vervang Jambon en Francken maar door twee namen van politiekers die het beter doen en zullen doen dan hen! Opnieuw grote stilte???

Bij het Belang zal je er wel een paar vinden zeker.

daiwa 6 oktober 2017 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8543419)
Bij het Belang zal je er wel een paar vinden zeker.

Ongetwijfeld !!

Nu goed, voor Francken kan ik nog enigszins begrip opbrengen, die doet wat binnen zijn wettelijke mogelijkheden ligt denk ik.

Maar voor Jambon die van ons respect eist voor de koran/islam en zijn volgelingen heb ik geen greintje begrip !!!

Jan van den Berghe 6 oktober 2017 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8541859)
Alles buitensmijten, alle tenten sluiten en alles slopen.
Iets anders werkt niet. Wij doen het niet en dus zal Putin het doen.

Rusland heeft procentueel veel meer moslims dan een land als Polen of Slovakije. En in Rusland worden moslims niet "buitengesmeten".

mvd 7 oktober 2017 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8541859)
Alles buitensmijten, alle tenten sluiten en alles slopen.
Iets anders werkt niet. Wij doen het niet en dus zal Putin het doen.

Vandaar dat er in Rusland geen moskeeën staan en geen moslims wonen.. :lol:

Odol 8 oktober 2017 14:11

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Russia
Procetueel meer muzels in Putin land dan in Belgie

http://www.ibtimes.com/moscow-larges...rities-2020858
Moscou grootste Europese muzelstad

Hoofdstraat 8 oktober 2017 15:03

De Krim was vroeger ook een moslim staat, Stalin heeft daar toen een stokje voor gestoken. Ondertussen is het percentage moslims in Rusland groter dan het ooit is geweest en stijgende.

De EU gaat uiteraard dezelfde weg op, in GB verdubbelde het aantal moslim kinderen in amper 10 jaar. Reken en telt mensen!

http://www.telegraph.co.uk/news/reli...-a-decade.html

maddox 8 oktober 2017 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8543615)
Rusland heeft procentueel veel meer moslims dan een land als Polen of Slovakije. En in Rusland worden moslims niet "buitengesmeten".

Neen, maar als daar wat van die relapen moeilijk doen , dan is een rondje matrakslagentellen het minste wat ze kunnen verwachten.

mvd 8 oktober 2017 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8544733)
Neen, maar als daar wat van die relapen moeilijk doen , dan is een rondje matrakslagentellen het minste wat ze kunnen verwachten.

Heeft niks te maken met het al dan niet moslim zijn.

maddox 8 oktober 2017 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 8544986)
Heeft niks te maken met het al dan niet moslim zijn.

Voor iedereen hetzelfde, wa's daar nu mis mee? Hier in Blegië is het wel een ander verhaal.

Universalia 9 oktober 2017 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8544722)
De Krim was vroeger ook een moslim staat, Stalin heeft daar toen een stokje voor gestoken. Ondertussen is het percentage moslims in Rusland groter dan het ooit is geweest en stijgende.

De EU gaat uiteraard dezelfde weg op, in GB verdubbelde het aantal moslim kinderen in amper 10 jaar. Reken en telt mensen!

http://www.telegraph.co.uk/news/reli...-a-decade.html

Ik ben de naam van de schrijfster kwijt maar zij was een tijdje een onderdaan van het IS en met haar boek wilde ze andere meisjes/vrouwen er voor behoeden om zich bij het IS en andere duistere moslimgroeperingen aan te sluiten. Ze was vrij duidelijk met één slagzin:

Voor het IS/de Islam in het algemeen is een vrouw maar 1 ding en dat is een 'baarmoeder'

En als je ziet hoe die wildkweek in stijgende lijn aan het gaan is dan mag dat wel een halt toegeroepen worden. 8O

De Russen zijn er ook niet 'vies' van om ze toe te laten.

Grote moskee geopend in Moskou

p.s. Héél Afrika dat via bootjes de EU wil bereiken, de bewuste bootjes volgestouwd met sterke, volgevreten venten die liever de vrouwtjes een beurt komt geven in de EU dan te gaan strijden om hun eigen landen er terug bovenop te helpen???

vanderzapig 9 oktober 2017 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8541766)
Ik denk dat Francken eens met Jambon moet gaan praten want ze hebben duidelijk een totaal andere visie over de koran/islam.

De manier waarop Jambon de koran stond te verdedigen wijst er op dat hij in de koran geen probleem ziet.
Anderzijds gooit Francken iemand buiten die de koran voor de volle 100% volgt omdat hij een gevaar is voor de samenleving.

Begrijpe wie kan ......

Jambon zijn uitspraak dateert van januari 2015. Sindsdien is er veel gebeurd. En sindsdien heeft JJ nog een aantal andere uitspraken gedaan.

Zou er sprake zijn van voortschrijdend inzicht?

Het is moeilijk te achterhalen want "ik ben van gedacht veranderd" behoort niet tot het standaard repertoire van de doorsnee politicus.

andev 11 oktober 2017 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8543412)
Groene treezebees Bourgeois? Jambon, die zegt dat er niets mis is met de islam en dat wij respect moeten hebben voor deze rotzooi? :lol:

FDW gaat dat zeker kunnen, maar die mag van jullie niet meespelen.

Ach, Francken doet gewoon zijn werk zoals van hem verwacht wordt. U moet er geen held van maken.

Niet bepaald een antwoord op mijn vraag...
Maar ik begrijp waarom.

andev 11 oktober 2017 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8543615)
Rusland heeft procentueel veel meer moslims dan een land als Polen of Slovakije. En in Rusland worden moslims niet "buitengesmeten".

Maar verroeren moeten ze ook niet zeker?
Of je hoort er niet meer van.

andev 11 oktober 2017 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8544685)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Russia
Procetueel meer muzels in Putin land dan in Belgie

http://www.ibtimes.com/moscow-larges...rities-2020858
Moscou grootste Europese muzelstad

En toch lezen we niet elke dag in de kranten welke strapatsen dat die moslims zich daar kunnen permitteren! Daar weten ze wat er boven hun hoofd hangt als ze teveel eisen en gezever verkopen!
Hier krijgen ze wat advocaten naar hun hoofd gegooid om ons te vertellen waarvoor de godsdienstvrijheid en de mensenrechten moeten dienen...

andev 11 oktober 2017 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 8544986)
Heeft niks te maken met het al dan niet moslim zijn.

Om moslims op een aanvaardbare manier in andere maatschappijen te laten gedijen moeten ze voldoende matrakslagen enz krijgen of anders brengen ze er niets van terecht?

Odol 12 oktober 2017 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8545219)
andere uitspraken gedaan.

Zou er sprake zijn van voortschrijdend inzicht?

Ja. Maar niet het voortschrijdend inzicht dat jij bedoelt.
Wel:
De staatsveiligheid bevestigde dat de aanslagen in bxl aanleiding gaven tot feesten, voor sommige moslims. Maar dat mag niet gezegd worden.


Hij heeft toch mooi zijne kak ingetroken he.

Op de NVA moet je niet rekenen om Europa te verdedigen tegen de islam.

daiwa 12 oktober 2017 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8547551)
Ja. Maar niet het voortschrijdend inzicht dat jij bedoelt.
Wel:
De staatsveiligheid bevestigde dat de aanslagen in bxl aanleiding gaven tot feesten, voor sommige moslims. Maar dat mag niet gezegd worden.


Hij heeft toch mooi zijne kak ingetroken he.

Op de NVA moet je niet rekenen om Europa te verdedigen tegen de islam.

De Winter trekt zijne kak niet in, die schrikt er niet voor terug in het hol van de leeuw de bevolking te waarschuwen voor de doodscultus die de islam is.

Citaat:

Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter heeft een actie gehouden bij de Grote Moskee in Brussel. Maar de politie verbood hem om dat voor de ingang van de Moskee te doen, dat zou te provocerend zijn.*Een beetje verder mocht het dan weer wel. Dewinter heeft een aantal pagina's uit de koran gehaald, die volgens hem oproepen tot geweld.*

https://nieuws.vtm.be/politiek/dewin...an-voor-moskee

Lukkas 12 oktober 2017 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8547315)
Niet bepaald een antwoord op mijn vraag...
Maar ik begrijp waarom.

U heeft mijn bericht blijkbaar niet goed gelezen, maar ik begrijp waarom.

fox 13 oktober 2017 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 8541916)
Francken heeft gelijk of geeft vooralsnog de indruk dat hij weet hoe de vork in de steel zit maar...hij doet er eigenlijk niks aan. Er écht komaf mee maken is de haathuizen sluiten en dat doet ie niet, net als subsidiëring van deze ideologie stopzetten en hun 'geloofsbelijdenis' verbannen achter de voordeur...af en toe een duidelijke aanhanger van terrorisme en haatzaaier met grote trom eruit gooien is een druppel op een hete plaat en enkel symptoombestrijding, de oorzaak laat hij ongemoeid, dat kan lustig verder woekeren in onze maatschappij.

Je kan hier hoog van de toren zitten kwaken, maar als uitvoerende macht heb je je wel te houden aan de wetten van dit land en de internationale gemeenschap. Francken zijn departement zit nu al meer in een rechtbank dan ergens anders, dus wat zou het worden moest Francken plots gaan beslissen om alle moskeeen te gaan sluiten (wat overigens niet zijn bevoegdheid is). Groen-rood zou op zijn achterste poten staan en Francken zou de komende jaren niet meer uit de rechtbank geraken en dan zwijgen we nog over de internationale fall-out. Het is allemaal wel eens leuk om uw cafépraat te staan verkondigen, maar enige vorm van realisme op dit forum is niet altijd verboden hoor.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be