![]() |
Dubbele Discussies
Beste forumgebruikers,
Om het forum overzichtelijk te houden proberen we o.a. het plaatsen van meerdere discussies over hetzelfde feit te vermijden. Bedankt dus aan iedereen die dergelijke dubbele draadjes onder mijn aandacht brengt. Mag ik diegene die zo behulpzaam zijn om dubbels te melden, tevens verzoeken om in hun melding ook de link van de bewuste dubbels te plaatsen? Dat spaart een hoop speurwerk en vergemakkelijkt het samenvoegen. Dank bij voorbaat voor de gewaardeerde hulp. Pontifex |
Mag ik aannemen dat dit enkel buiten K&K geldt ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Kost ook voor mij meer moeite om te lezen met dit kleurtje.
|
Citaat:
Ik moet ze dan Quoten om ze te kunnen lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dubbele draden zijn in principe nergens gewenst. |
U heeft de kleur van de openingsposting aangepast.
Ik kreeg al schrik dat u die vanuit Tsjernobyl gepost had. Mijn oogjes zijn u dankbaar. :lol: |
Citaat:
In deze kerstperiode gaat mijn medelijden uit naar iedereen die geen kaas gegeten heeft van het aanpassen van een kleurenschema op zijn monitor. Pontifex. |
1 Bijlage(n)
TE veel wit is helaas TE hevig voor mij !! TE veel zwart is helaas ook niet goed !! |
Citaat:
Ik las met héél veel aandacht uw bericht. Op korte termijn zie ik geen werkbare oplossing voor uw probleem. Pontifex |
Geen probleem , de oplossing die ik u hier toon , is mijn eigen oplossing alhier :-)
Ik ben er best tevrede mee !! Dat ge kleurentekst gebruikt , moet kunnen natuurlijk , bv donkerrood , en ivm bij sommige waarschuwingen rood , prima :-) Maar liefst geen bepaalde kleur met dezelfde achtergrondkleur !! ;-) Verder stel ik geen eisen , ik heb een account aangemaakt om deel te nemen :) |
Zou dit het moeilijkste kleurtje zijn?
Of dit misschien. Dit lijkt het me te zijn. |
Citaat:
Wist ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo is het nog beterder |
Citaat:
Ik zie zelfs geheel niks staan !! Ik ben gedeeltelijk ook kleurenblind incluis !! Citaat:
|
Citaat:
Andere kleuren zijn optioneel. Ik merk dat blauw en cursief worden gebruikt om media tekst te citeren. Rood is not done. Behalve door moderatie misschien. Meer moet dat toch niet zijn. |
Citaat:
|
't Is dat Manu Verreth al is overleden. Anders zou ik hebben gedacht dat de moderatie werd gedaan door Jomme Dockx.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be