Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 18 maart 2010 15:21

Getuige Dan Willis.
Mijn naam is Dan Willis. Ik werkte voor de Amerikaanse marine. Ik had een top secret bevoegdheid niveau 14 tot geheim gecodeerd extra gevoelig materiaal.

Ik werkte in de coderingsruimte van het marinecommunicatiecentrum te San Francisco. In 1969 ontving ik een voorrangsbericht van een schip nabij Alaska dat als geheim was geclassificeerd. Dat schip raporteerde dat er uit de oceaan naast bakboordsboeg een helder gloeiend, rood oranje, elliptisch object opdook van ongeveer 70 voet in diameter. Het kwam uit het water en schoot de ruimte in met een snelheid van zo’n 7000 mijl per uur. Dit was vastgelegd met de scheepsradar en toonde de werkelijkheid er van aan.

Jaren later werkte ik bij de elektronische- en technischedienst van de marine te San Diego, voor zo’n 13 jaar. Een collega van mij had bij NORAD gewerkt. Toen hij daar begon op zijn afdeling merkte hij objecten op het radarscherm op die allerlei toeren uithaalden in de ruimte en in het luchtruim. Objecten die abnormale dingen deden zoals 90 graden bochten.

Toen hij dit onderzocht reageerde zijn superieur met het volgende: “het was slechts een bezoek van één van onze kleine vrienden”. Dat was een beetje ongebruikelijk.

Deze beweringen zijn waar en ik ben bereid deze onder ede te herhalen voor de regering.

Dank u.

tatooke 18 maart 2010 15:37

Ancient UFO Paintings
http://www.youtube.com/watch?v=KNZ2x...ayer_embedded#

als je het maar niets vind dan heb je toch nog een leuke tune gehoord dus kijk of luister :-)

tatooke 18 maart 2010 15:53

A striking characteristic of the pyramids and Sphinx of Giza is the way in which they are integrated into a grand architectural plan, based on mathematical and astronomical data. There is no evidence that the pyramids were used as tombs. What is certain is that two narrow shafts emanating from inside the Great Pyramid were directed to two specific stars: Zeta Orionis, one of the three stars in Orion's belt, and Sirius, in the constellation of Canis Major. It is certain, too, that the principal Giza monuments form an accurate terrestrial 'map' of the three stars of Orion's belt as these constellations appeared in 10,500 BC. (see below) Who could have been observing the skies over Giza in 10,500 BC and who, at that date, could have had the technical capacity to realize such monumental works as the Sphinx and the pyramids? Egyptologists assert there was no civilization on Earth at that time, let alone one capable of planning and building such immense, well engineered structures. If they are right, why do the alignments of Giza so plainly and repetitively mirror the skies of the 11th millennium BC
onderaan foto's

tatooke 18 maart 2010 15:55



vergroting wat er bovenaan de poort staat

tatooke 18 maart 2010 15:56



DonQuiSjot 18 maart 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647440)
Extraordinary Extraterrestrial BBC promo for 'Superpower'
Watch this extraordinary 60 second spot for 'Superpower' - a season of BBC World News programs examining the power of the internet.

Are the makers of this promo unknowingly presenting a little preview of our future with benevolent ET involvement, or are they more acquainted with what's going on than we would expect?
http://www.youtube.com/watch?v=DoHAL...layer_embedded

Is dit een voorbereiding van wat er gaat gebeuren? Of eerder een teasen van diegene die hier mee bezig zijn? Ik vind het nogal frappant dat ze zulk een trailer uitbrengen, nu er vele mensen hier beginnen in te geloven.
Daarom dat ik heel sceptisch ben van de media en overheid uit wat hun intenties zijn.
Als ze ideeën en bevolking voorbereiden, dan hebben ze een plan.
En het plan is niet vrede op aarde, maar politiek: mensen uitbuiten om geldgewin. De naïeviteit vd mensen tegenwoordig is heel hoog, want ze zijn ineen slaapfase door hun TV en media gesust.

Khwajagan 18 maart 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4647607)
Is dit een voorbereiding van wat er gaat gebeuren? Of eerder een teasen van diegene die hier mee bezig zijn? Ik vind het nogal frappant dat ze zulk een trailer uitbrengen, nu er vele mensen hier beginnen in te geloven.
Daarom dat ik heel sceptisch ben van de media en overheid uit wat hun intenties zijn.
Als ze ideeën en bevolking voorbereiden, dan hebben ze een plan.
En het plan is niet vrede op aarde, maar politiek: mensen uitbuiten om geldgewin. De naïeviteit vd mensen tegenwoordig is heel hoog, want ze zijn ineen slaapfase door hun TV en media gesust.

mooi gezegd en helemaal mee eens!
veel erg veel Ufo's komen gewoon vanaf de aarde.
(hiermee zeg ik absoluut niet dat er geen aliens zijn, die zijn er zat!)
Maar er is een rooster om de aarde en die is door onze oligarchie electronisch dichtgetimmerd en komt er wel een doorheen, wordt die meestal neergeknald. om door Brookhaven Labaratory

Zie voor meer info de dvd 'secret space' deel 1 en deel 2

tatooke 18 maart 2010 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4647613)
mooi gezegd en helemaal mee eens!
veel erg veel Ufo's komen gewoon vanaf de aarde.
(hiermee zeg ik absoluut niet dat er geen aliens zijn, die zijn er zat!)
Maar er is een rooster om de aarde en die is door onze oligarchie electronisch dichtgetimmerd en komt er wel een doorheen, wordt die meestal neergeknald. om door Brookhaven Labaratory

Zie voor meer info de dvd 'secret space' deel 1 en deel 2

idd een rare reclame boodschap daarom dat het ook hier staat ;-)

420yeahbaby 18 maart 2010 16:27

Tattooke, niet slecht bedoelt... maar een BEETJE scepticisme is nooit misplaatst ;)

tatooke 18 maart 2010 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4647607)
Is dit een voorbereiding van wat er gaat gebeuren? Of eerder een teasen van diegene die hier mee bezig zijn? Ik vind het nogal frappant dat ze zulk een trailer uitbrengen, nu er vele mensen hier beginnen in te geloven.
Daarom dat ik heel sceptisch ben van de media en overheid uit wat hun intenties zijn.
Als ze ideeën en bevolking voorbereiden, dan hebben ze een plan.
En het plan is niet vrede op aarde, maar politiek: mensen uitbuiten om geldgewin. De naïeviteit vd mensen tegenwoordig is heel hoog, want ze zijn ineen slaapfase door hun TV en media gesust.

helemaal juist , en je moet inderdaad sceptische zijn op heel het vlak ,zeker wat de media betreft,het nieuws brengt enkel wat ze willen dat we zien ,de meeste dingen houden ze gewoon weg achter,hetzelfde kranten online ,er worden dingen gewoonweg niet geplaatst als het niet negatief klinkt,je moet de postings daar soms maar eens lezen ,genoeg voorbeelden van zulke praktijken

tatooke 18 maart 2010 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4647629)
Tattooke, niet slecht bedoelt... maar een BEETJE scepticisme is nooit misplaatst ;)

:-D 11:11

tatooke 18 maart 2010 16:52

wie het luchtruim vaak bekijkt ; is het u nog niet opgevallen dat je al twee dagen met het blote oog naar de zon kan kijken ? gisteren en vandaag serieus streepjes dag + vochtigheid lucht zeer laag .niet direct een ufo melding maar het valt wel op als je veel omhoog kijkt ;-)

420yeahbaby 18 maart 2010 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647685)
wie het luchtruim vaak bekijkt ; is het u nog niet opgevallen dat je al twee dagen met het blote oog naar de zon kan kijken ? gisteren en vandaag serieus streepjes dag + vochtigheid lucht zeer laag .

Ahja, ze sproeien zwavel in de atmosfeer tegen de solar flares die eraan komen circa maart 2012

tatooke 18 maart 2010 16:55

oei dat zeg ik niet ,ik stel alleen maar vast wat ik zie

tatooke 18 maart 2010 16:58

heb veel gezien beneden, dus nu kijk ik naar boven ,is nog onbekend voor velen ook voor mij ;-)

420yeahbaby 18 maart 2010 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647692)
oei dat zeg ik niet ,ik stel alleen maar vast wat ik zie

Volgens mij is dat wat ze aan het doen zijn.

tatooke 18 maart 2010 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4647700)
Volgens mij is dat wat ze aan het doen zijn.

heb veel info over zulke dingen gelezen en ik weet één ding wat daar boven gebeurd is niet pluis ,soms kan ik dammen visueel dan ,in de lucht en dat is zeker niet normaal,wat het is !of wat de plannen daarom trend van zijn kan ik ook alleen maar staven van wat ik lees ,maar het fenomeen is er wel en ik vraag me af waarom er nog geen uitleg van de media is gekomen terwijl er zoveel geruchten rond gaan,contrails vergeet het inderdaad maar,heb onze weerman frank er eens een mail over gestuurd ,nooit antwoord gehad ,jammer

kiko 18 maart 2010 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647519)
Ancient UFO Paintings
http://www.youtube.com/watch?v=KNZ2x...ayer_embedded#

als je het maar niets vind dan heb je toch nog een leuke tune gehoord dus kijk of luister :-)

Daar zijn al een heleboel van ontmaskerd als zijnde niet-UFO hoor. Je moet niet met 20ste-eeuw ogen kijken naar werken van kunstenaars van eeuwen geleden, kunstenaars met hun eigen symboliek en idioom.

kiko 18 maart 2010 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647560)

vergroting wat er bovenaan de poort staat

Ik ben er vrij zeker van dat jij geen hiëroglyphen kunt lezen. Het fameuze helicopterbeeld is gewoon het resultaat van het herbewerken van oudere hiëroglyphen + erosie.

Vind je veel informatie over hoor.

parcifal 18 maart 2010 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647728)
heb veel info over zulke dingen gelezen en ik weet één ding wat daar boven gebeurd is niet pluis ,soms kan ik dammen visueel dan ,in de lucht en dat is zeker niet normaal,wat het is !of wat de plannen daarom trend van zijn kan ik ook alleen maar staven van wat ik lees ,maar het fenomeen is er wel en ik vraag me af waarom er nog geen uitleg van de media is gekomen terwijl er zoveel geruchten rond gaan,contrails vergeet het inderdaad maar,heb onze weerman frank er eens een mail over gestuurd ,nooit antwoord gehad ,jammer


Doodgewone contrails. Niets raar aan.

En uiteraard is dit al in de media geweest : in Humo vorig jaar een hele uitleg van een piloot die punt voor punt de conspiracy theorien over Chemtrails weerlegde. Maar wat weet een piloot daar nu van, nietwaar? :|


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be