Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241854)

reservespeler 3 januari 2018 19:16

Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’
 
Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’


http://www.standaard.be/cnt/dmf20180...T=218209725430


Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) heeft in een interview met de kranten van Sudpresse zwaar uitgehaald naar de PS. ‘Ik heb geen lessen te krijgen van links, en nog minder van de PS.’


Hier heeft Francken zeker een punt.

Vooral als ie het heeft over de haatcampagne


Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.’

Xenophon 3 januari 2018 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8614915)
Francken: ‘PS draagt een zware verantwoordelijkheid in migratiebeleid’


http://www.standaard.be/cnt/dmf20180...T=218209725430


Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) heeft in een interview met de kranten van Sudpresse zwaar uitgehaald naar de PS. ‘Ik heb geen lessen te krijgen van links, en nog minder van de PS.’


Hier heeft Francken zeker een punt.

Vooral als ie het heeft over de haatcampagne


Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.

Het lijkt alsof Francken is overgestapt naar het VB.

epicurist_dirk 3 januari 2018 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8614920)
Het lijkt alsof Francken is overgestapt naar het VB.

VB???????

Theo Francken is in deze regering Staatssecretaris voor Asiel en Migratie.

Het is dan toch normaal dat hij het heeft over zijn departement en wat in het verleden NIET is gebeurd!

Als Theo Francken het heeft over Asiel en Migratie is dat dus niet om populistische rede maar, dialogeren over zijn taak/werk binnen deze regering!

Heeft dus naar mijn gevoel niets met VB te maken.

Wat Theo Francken zegt klopt volgens mij wel, de schade procedure om zijn integriteit te bezoedelen in emotioneel gevoelige perioden >> kerst en nieuw werd strategisch in gezet met prijs “Theo in Nazi uniform” door Franstalige links vriendelijke krant.

En nadien verder gezet met Soedan toestand. Met de perceptie dat Vlamingen Nazi's zijn en folteren bij Nazi's past.
Terwijl PS/sp.a zichzelf uitgeroepen hebben als de "socialen"

Voorheen “sale-flamand” en nu Al decennia lang steeds opnieuw te pas en onpas worden mensen die leven op Vlaamse bodem door de Franstaligen discriminerend beschuldigt en verweten nazi’s te zijn.

Deze discriminerende beschuldigende linkse oorlogstaal gebruiken de Franstaligen om de eenvoudige simplistische reden omdat mensen die leven op Vlaamse bodem niet slaafs allemaal links denkend zijn, zelfs en voor keur hebben voor midden en rechts!

Wat ons en de bedrijven op Vlaamse bodem met Germaanse taal / Nederlands steeds weer belast tot beschadigt met verwoestende negativiteit perceptie in het buitenland dat integriteit en het vertrouwen in ons en de bedrijven steeds weer aantast.

Werk, werk, werk, is de boodschap van deze regering, het is dan ook totaal onbegrijpelijk dat CD&V, Open VLD en MR het toelaten dat mensen/bedrijven die leven en werken op Vlaamse bodem steeds weer al decennia lang door de Franstaligen beschuldigt worden van nazi’s te zijn.

Zelfs al is het gericht tegen een Politieker met Vlaamse origine is dat discriminerend beschadigend woord gebruik van uit Franstalig landsdeel onacceptabel!

Punt uit!

Knuppel 4 januari 2018 01:17

Citaat:

Francken vindt dat er een haatcampagne tegen hem loopt vanuit de pers en de oppositie. ‘Ze verwijten mij dat ik een racist, een fascist of een nazi ben, maar daardoor maken ze elk debat over migratie monddood.’

Francken haalt uit naar de PS: ‘Ik heb acht keer meer humanitaire visa uitgereikt dan de regering-Di Rupo. Als het gaat over menswaardigheid hoef ik geen lessen van links te krijgen, en nog minder van de PS.’
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!

Hypochonder 4 januari 2018 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8615149)
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!

Dat het VK er zoveel terug stuurde is eigenlijk niet meer dan logisch, ze willen allemaal naar ginder. We weten ook niet hoeveel er procentueel terug zijn gestuurd ten opzichte van hoeveel er hier zijn toegekomen.

Hypochonder 4 januari 2018 07:46

De PS draagt samen met de traditionele Vlaamse partijen een verpletterende verantwoordelijkheid.

Knuppel 4 januari 2018 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8615187)
Dat het VK er zoveel terug stuurde is eigenlijk niet meer dan logisch, ze willen allemaal naar ginder. We weten ook niet hoeveel er procentueel terug zijn gestuurd ten opzichte van hoeveel er hier zijn toegekomen.

Dat is waar.
We weten wel dat Francken in 2016 vijf Soedanezen heeft laten "deporteren" en dat toen niemand over martelingen het schenden van mensenrechten heeft gepiept.

Knuppel 4 januari 2018 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8615188)
De PS draagt samen met de traditionele Vlaamse partijen een verpletterende verantwoordelijkheid.

Dat is ook waar.

Anna List 4 januari 2018 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8615149)
Ik las net hoeveel Soedanezen er in 2016 werden uitgewezen in Belgique. Volgens De Standaard van gisteren, 3 januari. Maar liefst VIJF.
Schaaaaaande!

Het Verenigd Koninkrijk stuurde er slechts 90 retour.Frankrijk 66. Duitsland 60. Nederland 50. Italië 40. Zweden 35. Noorwegen 30. België 5.

Foei Francken!

ja, voor al deze heisa had Francken er wel een pak meer mogen uitwijzen vind ik toch ook ...

reservespeler 5 januari 2018 12:28

Den onnozele moderator heeft dit van binnenland naar Migratie gebracht.
Jongens toch, ik wordt dit forum stilaan kotsbeu.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be