Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 5 april 2015 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7602931)
Ook niet draagbaar voor metalen constructies zoals vliegende tuigen doorgaans zijn, waardoor we dus moeten besluiten dat het geen metalen constructie was. Tenzij ze antigravity-technologie hebben, dan kan opnieuw alles, ook menselijke piloten. Maar als je de stap zet naar anti-gravitatie technologie, waarom dan niet naar magie? Dan kunnen we meteen besluiten dat het Harry Potter was die onderweg was naar het zwerbal-toernooi in Duitsland. Case closed?

Dus het was een UFO dat niet afkomstig kon zijn van de hedendaagse aardse technologie.
Of wel staat technologie verder dan de mensheid verkocht wordt.
Of wel was dat een bezoeker.
2 opties maar parcifal.... of ik ben te dom een derde te missen? Zeg eens wat ik zou missen.
Case closed omdat gij in "als" praat? EFFE een omgekeerde wereld zeker?

parcifal 5 april 2015 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7602934)
Maar het is niet unidentified dat de Gkrachten ondraagbaar zijn voor het menselijk lichaam.
Dus, wat was het? Een drone met aardse technologie dat de mensheid weerhouden wordt?
Een blimp op de radar waargenomen door ervaren ordehandhavers en 1000+ getuigen ? Een blimp fysiek zichtbaar in de lucht?

Mijn gok?
Een experimenteel toestel, genre V22-Osprey, met radar-deflectie en jamming waardoor de radar-data waardeloos is.

Peche 5 april 2015 09:39

En wie heeft dat democratisch verkozen? Wie heeft besloten tech achter te houden voor de mensheid? Kunnen onze auto's niet op die bron rijden? Het ging geruisloos voorbij en was in staat te "hoveren".
Kan dat volgens uw gok tot de maan en terug?

Another Jack 5 april 2015 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7602934)
Maar het is niet unidentified dat de Gkrachten ondraagbaar zijn voor het menselijk lichaam.
Dus, wat was het? Een drone met aardse technologie dat de mensheid weerhouden wordt?
Een blimp op de radar waargenomen door ervaren ordehandhavers en 1000+ getuigen ? Een blimp fysiek zichtbaar in de lucht?

We weten het niet.
Daarom dat men spreekt van een UNidentified FO....

Peche 5 april 2015 09:44

En wat werd hier paar pagina's terug beweerd another jack?
Hoe kan je zoiets staven op alle signalisaties?

Another Jack 5 april 2015 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7602946)
En wat werd hier paar pagina's terug beweerd another jack?
Hoe kan je zoiets staven op alle signalisaties?

Ik kan niets staven, net als iedereen.

AsGardSGO 5 april 2015 22:46

Tja het is moeilijker en beangstigend te geloven in het onbekende , laat staan het aan te durven te verkennen of beschouwen, dus maken we het maar belachelijk. Zolang we er maar niet over na moeten denken of de mogelijkheid nog maar zelf overwegen.
Ondertussen wel geloven in alle andere dingen (religie, geld, hebzucht en allerlei andere inhoudsarme of -loze dingen) en de realiteit daardoor met zeer selectieve oogkleppen bekijken is echt veel logischer, veel mentaal gezonder en helpt ons echt wel in onze ontwikkeling of evolutie... NOT.

Maar ik begrijp het hoor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en dus onze manier van denken vorm geven laten nu eenmaal bepaalde dingen niet toe. De afgunst tov elkaar en het over competitieve dat we onszelf en onze kinderen aanleren en die dus zorgen voor onze problemen in de eerste plaats zijn al dagelijks te belastend dat we ons niet meer kunnen of willen openstellen voor alles wat daarbuiten gaat. Laat staan iets dat dat aanvalt of in vraag stelt dat kunnen de meesten echt niet hebben.

Peche 6 april 2015 08:06

Dat ligt toch ook voor een groot stuk aan het feit dat er zoveel meelopers zijn he asgardsgo?
Ene blaat, de tweede lacht en de derde blaat het na om de vierde aan te steken...
Kijk hoe ze in GEL door wat belachelijk doen hele topics kunnen verneuken.
Belachelijk doen is het ergste niet, maar op de man af gaan omdat je iets onderzoekt zou echt wel eens mogen stoppen anno 2015.
Wij zijn de trendsetters eigenlijk die zoekende geesten naar beneden duwen?
Ik kan ze van dit forum op één hand tellen, maar toch legt iedereen ze zoveel macht in de handen... Alsof men bang is geworden opgegeten te worden.

Peche 6 april 2015 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7603220)
Ik kan niets staven, net als iedereen.

Parcifal is inderdaad niet iedereen. :)

parcifal 6 april 2015 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7604129)
Parcifal is inderdaad niet iedereen. :)

ik weet niets, ik gok ernaar.


als de anderen dat mogen en er een alien ruimtetuig van maken mag ik er toch ook een V22 osprey van maken?

Pandareus 6 april 2015 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7604152)
ik weet niets, ik gok ernaar.


als de anderen dat mogen en er een alien ruimtetuig van maken mag ik er toch ook een V22 osprey van maken?

Dat is véél te gewoon als mogelijke uitleg, en dus oninteressant.

Pandareus 6 april 2015 09:04

Lang geleden dat onze pindar of exodus nog eens kwamen reclame maken voor Niburu. Het blijkt er niet beter op geworden te zijn. Op http://www.niburu.co/index.php?optio...:ufo&Itemid=47 krijgen we de schokkende revelatie dat ook in de UK de overheid ufo zaken wil verborgen houden ! 8O

En als je dan in the mood bent, lees dan verder over de Annunaki, die hier al 445.000 jaar lang �*lles maar dan ook echt �*lles op onze planeet bepalen. http://www.niburu.co/index.php?optio...oden&Itemid=82 :silly:

kiko 6 april 2015 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7603842)
Tja het is moeilijker en beangstigend te geloven in het onbekende , laat staan het aan te durven te verkennen of beschouwen, dus maken we het maar belachelijk. Zolang we er maar niet over na moeten denken of de mogelijkheid nog maar zelf overwegen.
Ondertussen wel geloven in alle andere dingen (religie, geld, hebzucht en allerlei andere inhoudsarme of -loze dingen) en de realiteit daardoor met zeer selectieve oogkleppen bekijken is echt veel logischer, veel mentaal gezonder en helpt ons echt wel in onze ontwikkeling of evolutie... NOT.

Maar ik begrijp het hoor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en dus onze manier van denken vorm geven laten nu eenmaal bepaalde dingen niet toe. De afgunst tov elkaar en het over competitieve dat we onszelf en onze kinderen aanleren en die dus zorgen voor onze problemen in de eerste plaats zijn al dagelijks te belastend dat we ons niet meer kunnen of willen openstellen voor alles wat daarbuiten gaat. Laat staan iets dat dat aanvalt of in vraag stelt dat kunnen de meesten echt niet hebben.

Je mag er zoveel levensbeschouwingen op loslaten als je zelf wil, het feit is en blijft dat er tot op heden geen molecule bewijs bestaat inzake buitenaardse wezens hier op Aarde.

Dat is het enige dat telt en doorslaggevend is. Al de rest is gebakken lucht.

microwezen 6 april 2015 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7604210)
Lang geleden dat onze pindar of exodus nog eens kwamen reclame maken voor Niburu. Het blijkt er niet beter op geworden te zijn. Op www.niburu.co krijgen we de schokkende revelatie dat ook in de UK de overheid ufo zaken wil verborgen houden ! 8O

De oorspronkelijke Niboeboe bestaat dan ook niet meer.
Dat is vechtend met elkaar, rollebollend met blauwe ogen en andere verwondingen opgeheven.
Mijn aluminium hoedje is beter dan de jouwe!
http://urubin.com/?s=niburu

de vuile muilekoek 6 april 2015 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7604239)
Je mag er zoveel levensbeschouwingen op loslaten als je zelf wil, het feit is en blijft dat er tot op heden geen molecule bewijs bestaat inzake buitenaardse wezens hier op Aarde.

Dat is het enige dat telt en doorslaggevend is. Al de rest is gebakken lucht.

Jawel er zijn heel veel bewijzen ! maar ze worden verborgen gehouden , uit angst ,, er bestaan buitenaardse wezens maar hoe kijken zij naar onze primitieve levensstijl ?? we zijn uitschot weet je.... we vermoorden ons eigen ras.... en vernielen massaal onze eigen planeet voor de moment....we zijn de moeite niet eens waard om een treffelijk contact te maken...met hoger intelligentie ,,:roll::roll: en wie geloofd dat in het universum geen ander intelligent leven bestaat is ook nog niet zelf gereed in zijn eigen bovenkamers...:roll: hoe groot is het universum denken sommigen dat we heel uniek en alleen levende wezens zijn????? goed zot ...ja, het is VEEL HOGER EN VEEL GROTER dan de meeste denken , denk maar eens waar ge zelf vandaan komt ? uw bewustzijn waar komt dat van ?? peist ge toeval ? er moet iets meer zijn....waar komt onze ziel vandaan ???

kiko 6 april 2015 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604558)
Jawel er zijn heel veel bewijzen !

Geef zo eens één bewijs als je wil.

Opmerking: vage filmpjes, wilde theorieën en niet te controleren getuigenissen zijn géén bewijzen. Een bewijs is ondubbelzinnig en onweerlegbaar.

de vuile muilekoek 6 april 2015 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7604566)
Geef zo eens één bewijs als je wil.

Opmerking: vage filmpjes, wilde theorieën en niet te controleren getuigenissen zijn géén bewijzen. Een bewijs is ondubbelzinnig en onweerlegbaar.

Het bewijs is dat er bewijzen zijn, punt. Alleen is de massa mensheid niet gereed om het te aanvaarden .

parcifal 6 april 2015 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604575)
Het bewijs is dat er bewijzen zijn, punt.

Aha, een believer in de 'mensheid is een (gefaald) experiment'-theorie waarbij wij in een petri-dish leven "ter leeringe ende vermaeck" van een soort van hogere orde.

In uw geval kan ik dat geloof begrijpen, inderdaad.

kiko 6 april 2015 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7604575)
Het bewijs is dat er bewijzen zijn, punt. Alleen is de massa mensheid niet gereed om het te aanvaarden .

Ja zo is het wel héél gemakkelijk he.

Kortom, jij bent de zoveelste die beweert dat er "zoveel bewijzen zijn" maar die snel zijn staart intrekt als men achter slechts één van die talloze bewijzen vraagt.

Troost je, je bent de enige niet die geen bewijzen kan leveren. Je kunt immers niet leveren wat niet bestaat.

de vuile muilekoek 6 april 2015 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7604566)
Geef zo eens één bewijs als je wil.

Opmerking: vage filmpjes, wilde theorieën en niet te controleren getuigenissen zijn géén bewijzen. Een bewijs is ondubbelzinnig en onweerlegbaar.

Ontvoeringen door buitenaardsen ,dierenverminkingen al lange jaren ... zijn dat geen bewijzen...:roll: door meerdere gezien onverklaarbare witte lichten ... wereldwijd, enz...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be