Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

eti1777 26 februari 2020 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9253639)
Dat is geen kwestie van weigering, mijn beste... jij blijft halsstarrig weigeren die vermeende feiten op te leveren dan is het niet verwonderlijk dat ik ze niet kan zien...ik heb geen kristallen bol zoals jij

misschien uw openheid en ingesteldheid. U bent een van die die alles vragen en niets geven.

Pionniers zijn zij die aan de oorsprong staan van uitzonderlijke revelaties en ontdekkingen. En goed, dromers en inovators zijn wss grotendeels geleid door het buikgevoel, maar zittend in uw comfortzone is weliswaar de makkelijkste weg, niet?

Give credit to they who dare at least.

Het Oosten 28 februari 2020 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 (Bericht 9253655)
misschien uw openheid en ingesteldheid. U bent een van die die alles vragen en niets geven.

Pionniers zijn zij die aan de oorsprong staan van uitzonderlijke revelaties en ontdekkingen. En goed, dromers en inovators zijn wss grotendeels geleid door het buikgevoel, maar zittend in uw comfortzone is weliswaar de makkelijkste weg, niet?

Give credit to they who dare at least.

Een leerrijk boekje voor debunkers:


praha 1 maart 2020 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 (Bericht 9253655)
misschien uw openheid en ingesteldheid. U bent een van die die alles vragen en niets geven.

Fout
Deze langdurige 'conversatie' heeft meermaals aan het licht gebracht dat Het Oosten zijn blik volledig gesloten is daar hij geen enkel plausibele verklaring wenst te overwegen...liever blaast hij heel der sterren op voor zijn wens dat er daar aliens of wat dan ook rondvliegen met de nodige capriolen

Citaat:

Pionniers zijn zij die aan de oorsprong staan van uitzonderlijke revelaties en ontdekkingen. En goed, dromers en inovators zijn wss grotendeels geleid door het buikgevoel, maar zittend in uw comfortzone is weliswaar de makkelijkste weg, niet?
Weer fout
Er is geen enkele pionier, ontdekker of wat dan ook die zijn fantasietjes verkoopt met 'ik heb het nodige bewijs' en vervolgens niks geeft

Citaat:

Give credit to they who dare at least.
Er komt ooit een einde aan krediet...we staat al minstens 15 jaar op de poef

Het Oosten 1 maart 2020 18:48

May be… may be not.



https://video.foxnews.com/v/6092450573001#sp=show-clips


We zullen dus zien.

Eduard Khil 1 maart 2020 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9256297)
May be… may be not.



https://video.foxnews.com/v/6092450573001#sp=show-clips


We zullen dus zien.

dateert van oktober en is van fox... Ze wachten precies nog lang om nu uitsluitsel te geven hé :lol:

Het Oosten 1 maart 2020 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9256300)
dateert van oktober en is van fox... Ze wachten precies nog lang om nu uitsluitsel te geven hé :lol:

U bent veel te ongeduldig.

En dat het 'van fox' komt of niet is maar weinig relevant.

parcifal 1 maart 2020 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9256304)
U bent veel te ongeduldig.

En dat het 'van fox' komt of niet is maar weinig relevant.

We wachten al vele decennia op een eerste stukje bewijs, er kunnen nog wel een paar maanden, jaren en zelfs decennia bij.

De kansen blijven astronomisch klein, niets is veranderd.

De sensatie media bespeelt dit ondertussen zonder einde omdat het opbrengt en onder het motto : Veel beloven weinig geven doet de believers in kwijlende vreugde leven. ;-)

Het Oosten 1 maart 2020 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9256317)
We wachten al vele decennia op een eerste stukje bewijs, er kunnen nog wel een paar maanden, jaren en zelfs decennia bij.

De kansen blijven astronomisch klein, niets is veranderd.

De sensatie media bespeelt dit ondertussen zonder einde omdat het opbrengt en onder het motto : Veel beloven weinig geven doet de believers in kwijlende vreugde leven. ;-)

Dat klopt. Maar de ufo's maken het ons dan ook niet gemakkelijk. Bijvoorbeeld, zonder infra-rood camera's en andere optische snufjes zouden we hen dikwijls helemaal niet kunnen zien of ontdekken, zo blijkt.

Dat maakt de zaak niet simpeler. Om dan nog niet eens te spreken over de snelheid die ze -plots- kunnen ontwikkelen. Bovendien wordt heel dit gebeuren nog altijd met de gekende berekende stilzwijgendheid door de overheden omgeven.

Maar dat ufo' s er zijn, is een feit. Wie ze zijn, is raden. Let wel en nogmaals, het kunnen ook toestellen zijn die in het geheim ontwikkeld zijn in zogenaamde 'dark programs' door het M.I.C. .

Het Oosten 3 maart 2020 19:26

/

Het Oosten 3 maart 2020 19:29

/

praha 3 maart 2020 20:31

aandacht aan 't zoeken ?

eti1777 3 maart 2020 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9257491)
aandacht aan 't zoeken ?

Makkelijke intellectuele masturbatie aan 't zoeken?

Het Oosten 3 maart 2020 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9257491)
aandacht aan 't zoeken ?

Was een foute video.

Maar toevallig een andere op de kop kunnen tikken van een latere astronaut die toen testpiloot was. En die vond het helemaal geen 'fantasietje' zoals u suggereert in uw vorig post. Let wel dit gebeuren greep reeds plaats in de jaren '50. Tenminste , volgens zijn zeggen.


https://www.express.co.uk/videos/538...flight-in-1952

eti1777 3 maart 2020 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9256278)
Fout
Deze langdurige 'conversatie' heeft meermaals aan het licht gebracht dat Het Oosten zijn blik volledig gesloten is daar hij geen enkel plausibele verklaring wenst te overwegen...liever blaast hij heel der sterren op voor zijn wens dat er daar aliens of wat dan ook rondvliegen met de nodige capriolen


Weer fout
Er is geen enkele pionier, ontdekker of wat dan ook die zijn fantasietjes verkoopt met 'ik heb het nodige bewijs' en vervolgens niks geeft


Er komt ooit een einde aan krediet...we staat al minstens 15 jaar op de poef

Ik zie hier maar weinig eerlijke 'discussie'. Bewijzen moeten in uw waarneembare wereld aangebracht worden. Daarom dat het volgens u niks geeft.
Hoeveel dimensies bestaan er? En hoe kunnen we die inbeelden met onze mogelijkheden?

In het spectrum van licht, hoeveel is totaal onzichtbaar met onze aardse ogen?

Zijn we het uiterste van evolutie?
Een laatste berekening zou het soort aardbollen, zoals de onze, in onze melkweg alleen, doen oplopen tot in de miljarden.

Wetenschappers (the establishment) hebben de neiging om te vertrekken vanuit wat ze kennen. Dit reduceert de mogelijke uitkomsten enorm, vergelijkbaar met onze geschiedenisboeken omtrent oeroude beschavingen (zeer interressant hieromtrent).

Het gaat om openheid en ingesteldheid.
Als ik als franstalige, enkel franstalige uitleg aanvaard zal ik heel wat missen.

You want what you want, but it doesn't always come that way :)

Het Oosten 3 maart 2020 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 (Bericht 9257517)
Ik zie hier maar weinig eerlijke 'discussie'. Bewijzen moeten in uw waarneembare wereld aangebracht worden. Daarom dat het volgens u niks geeft.
Hoeveel dimensies bestaan er? En hoe kunnen we die inbeelden met onze mogelijkheden?

In het spectrum van licht, hoeveel is totaal onzichtbaar met onze aardse ogen?

Zijn we het uiterste van evolutie?
Een laatste berekening zou het soort aardbollen, zoals de onze, in onze melkweg alleen, doen oplopen tot in de miljarden.

Wetenschappers (the establishment) hebben de neiging om te vertrekken vanuit wat ze kennen.
Dit reduceert de mogelijke uitkomsten enorm, vergelijkbaar met onze geschiedenisboeken omtrent oeroude beschavingen (zeer interressant hieromtrent).

Het gaat om openheid en ingesteldheid.
Als ik als franstalige, enkel franstalige uitleg aanvaard zal ik heel wat missen.

You want what you want, but it doesn't always come that way :)

Daarom stelde ik ook: in de veronderstelling dat de mensheid er binnen 400 jaar nog is, we dan een heel andere wetenschapelijke visie en dito inzichten zullen hebben in deze materie en wat nu een probleem lijkt op bepaalde vlakken, geen probleem meer zal zijn. Net zoals voor de middeleeuwers de afstand aarde-maan alleen al een onoverbrugbaar probleem was. Quod non nu.

praha 3 maart 2020 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 (Bericht 9257500)
Makkelijke intellectuele masturbatie aan 't zoeken?

Niet echt...gewoon waakzaamheid tot er hier ooit iets komt dat intellectueel de moeite waard is

praha 3 maart 2020 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9257506)
Was een foute video.

Maar toevallig een andere op de kop kunnen tikken van een latere astronaut die toen testpiloot was. En die vond het helemaal geen 'fantasietje' zoals u suggereert in uw vorig post. Let wel dit gebeuren greep reeds plaats in de jaren '50. Tenminste , volgens zijn zeggen.


https://www.express.co.uk/videos/538...flight-in-1952

ah een viedeootje met de zoveelste persoon die vindt dat het geen fantasietje is...wat is nieuws :lol:

Jonge jonge...en nog geen twee post terug geef jezelf impliciet naar poster parcifal dat er nougabollen geweten is en ge begint gewoon opnieuw met je riedeltje

Het Oosten 3 maart 2020 22:16

/

Het Oosten 3 maart 2020 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 9257547)
ah een viedeootje met de zoveelste persoon die vindt dat het geen fantasietje is...wat is nieuws :lol:

Jonge jonge...en nog geen twee post terug geef jezelf impliciet naar poster parcifal dat er nougabollen geweten is en ge begint gewoon opnieuw met je riedeltje


Juist ja. Testpiloot Deke Slayton zal wel weer een 'fantast' geweest zijn. Ik had het moeten weten.

Overigens geef ik niets toe van al hetgeen u beweert. Integendeel, ik zeg juist dat er effectief ufo's bestaan, dat ze dagdagelijks door de nationale luchtruimen suizen, en dat we niet weten wie ze zijn.

Toch wat nauwkeuriger lezen in het vervolg.

praha 3 maart 2020 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 (Bericht 9257517)
Ik zie hier maar weinig eerlijke 'discussie'. Bewijzen moeten in uw waarneembare wereld aangebracht worden. Daarom dat het volgens u niks geeft.
Hoeveel dimensies bestaan er? En hoe kunnen we die inbeelden met onze mogelijkheden?

natuurlijk datte
Wat stel je anders voor
Bovendien het gaat over claims van zaken die zich in ons waarneembare wereld zouden afspelen.
Ik begin geen discussie met een gelovige over het al dan niet bestaan van god als zuiver concept

Citaat:

In het spectrum van licht, hoeveel is totaal onzichtbaar met onze aardse ogen?
Wat een nonsens
In feite kom je gewoon te zeggen : ze zijn er hoor maar we kunnen ze nog niet waarnemen...wacht maar af
Wie weet zijn er ook blauwe smurfen

Citaat:

Zijn we het uiterste van evolutie?
Ge hebt een verkeerd beeld over evolutie ...er is geen streven naar een hogere soort...de term uiterste is zinloos

Citaat:

Een laatste berekening zou het soort aardbollen, zoals de onze, in onze melkweg alleen, doen oplopen tot in de miljarden.
Ahja die berekening
Ze is gebasseerd op een loutere extrapolatie van het aantal gevonden exoplaneten die in aanmerking zouden kunnen komen.
Alleen vergeet men er even bij te vertellen dat :
1) we die dingen net zoeken en zichzelf veraden
2) Er amper een 14-tal ( schiet me dood ik weet het aantal niet meer) gevonden zijn waarvan er een boel letterlijk aan de andere kant van de melkweg ( dat zegt al iets hé)
3)Al die media-aandacht voor de zoveelste vondst haaks staat op het feit dat het ons net leert dat het niet zo makkelijk is een tweede aarde te vinden

Citaat:

Wetenschappers (the establishment) hebben de neiging om te vertrekken vanuit wat ze kennen. Dit reduceert de mogelijke uitkomsten enorm, vergelijkbaar met onze geschiedenisboeken omtrent oeroude beschavingen (zeer interressant hieromtrent).
ja da's waar da's nu net de eigenschap van wetenschap hé ...het houdt geen rekening met blauwe smurfen als mogelijke uitkomst


Citaat:

Het gaat om openheid en ingesteldheid.
Als ik als franstalige, enkel franstalige uitleg aanvaard zal ik heel wat missen.

You want what you want, but it doesn't always come that way :)
Wat openheid betreft kan je de wetenschap niks verwijten inzake het mogelijk bestaan van buitenaardsen of welk ander ding dan ...of van waar denkt ge dat die berekening waarmee ge op de proppen komt komt ...vanwaar hebt gij weet dat er zoiets als een lichtspectrum is, etc etc ?
Het is net de wetenschap en wetenschapper die bereid is flexibel een bestaand paradigma volledig overboord te gooien terwijl de rest van de goegemeenschap achternaholt

En wat geslotenheid betreft zijn het net de believers die halsstarrig voor hun wensdroom compleet de feiten negeren


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be