Citaat:
Trouwens, mijn respect voor Sagan niettegenstaande, wat wist die van aliens? Heeft hij er ooit één gezien of iets omtrent rond ontdekt? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4205 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4208 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4467 Moest ik maar 5 seconden voor zoeken, en er zijn er nog veel meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je hen dan laat zien dat één van hun idolen zich juist daaraan schuldig maakt, is het plotseling niet zo erg meer, of niet waar, naar keuze...:lol: |
Citaat:
Omdat het te gevaarlijk voor zijn loopbaan was, om publiekelijk te zeggen dat hij er uiteindelijk wél in geloofde. Wat zijn drugsgebruik betreft, in het begin schreef hij daarover onder een pseudo. Om het later open en bloot toe te geven. Als het maatschappellijker reeds een stuk beter aanvaard werd. Carl Sagan was een voorzichtig, dus een wijs man. Zeker geen baanbreker. |
Citaat:
Het ging over de hippie-nonsens die exodus op geregelde tijdstippen uitsproeit : met name over universele liefde, en dergelijke. Dat wordt terecht al 40 jaar geassocieerd met overmatig marinuana-gebruik inderdaad. Weet je eigenlijk wat een hippie is? |
Kwak !
Citaat:
Dus wie in universele liefde gelooft, is een marihuana rokende hippie. En als die in Aliens gelooft, is dat natuurlijk enkel en alleen wegens overmatig gebruik van dat product.:lol: Je hebt je diploma Kwakzalverij niet gestolen, zoveel is duidelijk !:lol: |
Citaat:
Zeg eens vind jij het woord diploma een vies woord? Heb je er ooit al een in handen gehad, behalve dan eventueel een diploma dactylo of paardrijden op zomerkamp? |
Citaat:
En waarom geloof ik niet dat jij diploma's hebt ? Omdat ik er geen bewijs van heb. Ziedet nu sé, met al uw zever, nu ben ik al even " sceptisch " als jij geworden ! Nu geloof ik ook al niks meer zonder staalharde bewijzen.:lol: |
Citaat:
Hebt u een redelijke verklaring over hoe dergelijke énorme gebouwen inééngestoken konden worden door mensen die volgens de wetenschappers nog in beestenvellen rondliepen en van toeten noch blazen wisten ? Aliens, of verdwenen beschavingen ? Of nog iets anders ? Een genie als gij hebt zeker een rationele verklaring ? |
nog steeds geen shred bewijs in zicht zielig...
|
Citaat:
|
Hier iets om over na te denken :
Göbekli Tepe Locatie van de Göbekli Tepe in Turkije Citaat:
http://www.google.fr/search?gs_rn=22...w=1152&bih=695 Hoe verklaar je dat jagers/verzamelaars uit het Neolithicum zulke dingen bouwden ? Neolithicum Citaat:
Dit in een tijdperk waar de mensheid - volgens de officiële wetenschap - pas uit het Stenen Tijdperk kwam ? Zou de officiële wetenschap misschien toch mis zijn soms ? Ik denk dat je met deze ingewikkelde en enorme gebouwen steenharde bewijzen daarvan hebt...Of niet volgens u ? Halve wilden in beestenvel hebben dit voor elkaar gekregen, zonder speciale werktuigen ?:lol: Of...Zouden zij hulp gekregen hebben, van Aliens bvb ?:-) Of...zijn er al eerder andere, hoogontwikkelde beschavingen geweest voor de onze ? Want het is het één of het ander, hé ! Of je beweert dat jagers/verzamelaars, die pas boer geworden zijn, plotseling, en zonder enige hulp noch speciaal werktuig enorme en complexe gebouwen kunnen bouwen , of je geeft toe dat er wat anders aan de hand is. Wel, hooggeleerde heren, wat is uw mening daarover ? ( wedden dat ze zeggen dat dit zever is, leugens, hallucinatie's van een gedrogeerde, fake enz enz :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Hier kun je zelf nagaan: Citaat:
Dus, of de officiële wetenschap wéét niet wat er voor dat tijdperk gebeurde, en heeft het dus mis, of die gebouwen zijn fake.:lol: In de tijd dat die gebouwen er reeds stonden, begonnen de mensen pas huizekkens te bouwen, in stro, gebakken klei en dergelijke. Ze gingen van start met koper te bewerken en potten te bakken. NIET met steden te bouwen, en tempels, omringd door enorme muren. Wat voor een verklaring kan een sceptische rationele geest zoals jij, en je vriendjes hier, daarover geven ?:-) |
Citaat:
Dat zuig je uit je duim, vrees ik. Er is geen enkele archeoloog die bij hoog en laag beweert dat mensen zoiets niet konden bouwen vroeger. Tenzij je naar schertsfiguren zoals Däniken gaat, die geen archeoloog is. Je moet wat meer open staan voor de kennis die de mensen vroeger hadden. Iets meer ruimdenkendheid zou je sieren, dan zou je minder snel "da kan ni !" roepen. |
Onbekende oude beschavingen
Citaat:
Hier wat ik geleerd heb op school, en hetgeen de officiële versie is : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zij staan bekend als de oudste beschavingen, dat hebben wij allemaal op school geleerd. Göbleki Tepe is echter meer dan 11000 jaar oud. Dubbel zo oud als de Sumerische steden. Citaat:
Zeggen dat het heel normaal is dat mensen 11000 jaar geleden zoiets bouwden, zoals jij doet , druist dus in tegen alles wat de officiële wetenschap ons leert. Het is niet Von Däniken deze keer, maar kiko, de sceptische , rationele kiko.:lol: Hij zal nu ook wel zo goed zijn zich nader te verklaren, hoop ik ? Ben je misschien akkoord met mij dat er wellicht reeds lang voor de Sumeriërs hoogtechnologische beschavingen bestaan hebben op onze planeet ? |
Citaat:
De site is trouwens voornamelijk interessant omwille van de ouderdom en de omvang van de bouwwerken. Los daarvan is er tot op heden weinig noemenswaardig ontdekt, in elk geval geen zaken die de archeologie op zijn kop zal zetten. Het enige wat zal gebeuren is dat men, rekening houdend met Göbekli Tepe, men de tijdsgrens "neolithicum" in Anatolië een beetje zal opschuiven. En dat zal het zijn. |
Citaat:
Ik denk dat je een hopeloos geval bent.:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be