Citaat:
Citaat:
(gods)Geloof is nu éénmaal neurologisch verklaarbaar en (zou) een evolutionair voordeel bieden. Citaat:
|
Citaat:
Beide zijn nogal in wat onzekerheid gehuld. Dat het een voordeel heeft tot daar aan toe, dat er zo weinig zekerheid rond te vinden valt, iets minder. Beetje zoals die wetenschapper van de nazi's toen zei: Wij hebben de stuwraketten van aliens gekregen. Wij hebben de technologie van aliens gekregen. Klinkt allemaal grappig en bizar, tot Amerika het overpakt en het ene superwapen na het ander maakt. Afgoderijen onder andere, maar vooral het platbranden van documenten. De Romeinse inquisitie was hoogstwaarschijnlijk de grootste schoonmaak van onze ware geschiedenis. Ik vind het allemaal beetje vaag en troebel, moeilijk iets te geloven. Dus houden we maar alle opties open ;) |
Citaat:
|
Ja, straks sturen ze mij ook naar het stormfront :D
|
Citaat:
Maar dat was niet echt de kwestie hé Het ging niet over het mysterie ( of de open vraag ) waar we vandaan kwamen ... Jij sprak over mystiek wat toch een totaal ander bijklankje Citaat:
Citaat:
Er is niets dat wijst op alien-technologie En toen Amerika ( als winnaar) de technologie ( rakettechnologie, atoombom, etc ) van de Duitsers vlak na de oorlog overnamen ( operatie Overcast & Paperclip ) en actief verder gezet hebben ( denk aan de eerste raket die de ruimte bereikte in juni 1944 : een Duitse V-2 raket ) is het nogal wiedes dat Amerika met rassenschrede vooruit sprong. Perfect in delijn der verwachtingen zelfs Citaat:
Wel ik betwijfel of daar bijzonder veel verloren is gegaan. Daar is niks van bekend tenzij in de boeken van Dan Brown. Citaat:
Dat vaak en troebel zien opdat alle opties open kunnen gehouden worden ? |
Citaat:
Of was het F. Whittle die een buitenaards bezoekje kreeg ? In 1930 verkreeg F. Whittle octrooi op een turbostraalmotor (turbojet), werkend met een centrifugale compressor. De proefvlucht van het eerste Engelse vliegtuig, de Gloster E.28/39, vond plaats in mei 1941. hier se nog een mooi plaatje gevonden van een ufo uit 1928 : |
Citaat:
Word eens volwassen, brutale puber ! |
Citaat:
Misschien ontdek je wel een alien ? |
[quote=praha;6796276]Evolutie lijkt me nogal wiedes..
Evolutie in de fauna en flora, zeer wiedes. Evolutie van de mensheid? niet koosjer [:QUOTE] Citaat:
Ik wens te weten of ze er zijn of niet. Omdat dat mijn recht is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote=Peche;6796322]
Citaat:
Citaat:
Zelfs gesteld dat we daar geen flauw idee van zouden hebben is het een mysterie en geen 'mystiek' Door het als mystiek te gaan omschrijven leg je in principe al je eigen idee vast. Mystiek uit wiki : (van het Griekse μυστικός, mystikos, 'geheimzinnig') betreft het hartstochtelijk streven naar een persoonlijke vereniging van de ziel met God. De term mystiek verwijst ook naar de achterliggende leer over kennis en persoonlijke ervaringen van toestanden van bewustzijn voorbij de normale menselijke perceptie. Citaat:
Citaat:
( zoals gewoonlijk) Het maakt in principe niet uit wat erin staat... moest er wat in staan kan dat misschien jouw bizarre hypothese ondersteunen ... dus shoot Voor de rest... Amerika heeft die technologie overgenomen van de Duitsers die er vrij ver in gevorderd waren gedreven door oa de oorlog De roots echter voor die technologie zijn perfect te traceren in de menselijke geschiedenis... het is niet plots ontsaan in nazi-Duitsland Of ga je beweren dat al die pioniers, uitvinders, wetenschappers die zowat parallel over de hele wereld de basis ervoor hebben neergezet allen zijn benaderd door aliens ? Citaat:
Nu de essentiële vraag nog : wat is er dan allemaal weggemoefeld ? Citaat:
Er is niks van bekend maar ik ben ervan overtuigd dat ze van alles wegggemoefeld hebben DUS hebben ze hun werk goed gedaan. wauw Citaat:
Er is niks bekend over dat de kerk allerlei info heeft vernietigd of weggemoefeld maar toch hebben ze het gedaan hoor. |
Welke andere reden zou de inquisitie gehad hebben?
Het is toch geen geheim dat men veel verbrand heeft in naam van ketterij. Hoe men mensen folterde als zij andere levensgewoontes dan die van de Kerk nastreefden. Er is veel bekend over die tijd praha. ''Het Geheim van de inquisitie, uit de verborgen archieven van het Vaticaan" Peter Godman. Ze hebben hun werk verdomd goed gedaan me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
De visie die onze officiele westerse wetenschap heeft is op bepaalde vlakken zo fout en beperkend. Maar het is by design. Opgelegd aan ons om ons binnen een beperkt kader te houden. |
Citaat:
Nu nog eigenlijk, we worden bestuurd door aliens (interdimensionelen) aan de top, die ons willen gebruiken voor hun eigen doeleinden. Maar we hebben ook steun van positieve aliens die het controlesysteem waar de mensheid inzit helpen te ontmantelen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4492 |
Citaat:
Ik herinner me vooral een aantal cases die jij triomfantelijk naar voren bracht en die binnen de korste keren, na een beetje amateuristisch opzoekwerk, zo lek geprikt waren als een ballon vol gaatjes. Dat was in elk geval de consensus. Maar jouw cognitieve bias is zo groot dat je dat wel moet ontkennen en wit zwart moet noemen. Je doet me vaak denken aan de verkoper uit de Dead Parrot Sketch : Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om nog maar te zwijgen over de foute debunkingen die ik heb moeten aankaarten van de sceptici (boule en valois). De enige case die ik trouwens zelfs aagebracht heb is die waar ik naar boven verwezen heb met een link. Alle andere cases waren deze waar de sceptici ze er zelf uitkozen, hetzijn van een bron, hetzij van de site van cremo, en waar ik dan ook deskundig de puntjes op de i gezet heb. Op die post van mij is er nooit enig relevant weerwoord gekomen. Kan ook niets anders, want het is tot op de bodem uitgespit, alles staat er wat er moet staan. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be