Citaat:
Hier idem dito Maar ja het Oosten kan bijna niet anders dan zijn forum opponenten als debunkers neerpoten anders zou ie in discussie moeten treden hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus u denkt dat deze Amerikaanse gevechtspiloten (en ook lijnpiloten wereldwijd overigens) zo maar wat vertellen... U toch wat beter informeren, zou ik zo zeggen. |
Citaat:
Het zijt gij en de rest van uw bende alu-hoedjes die zulke verhaaltjes vertellen en ze geloofwaardigheid willen geven De navy heeft het enkel over ufo's |
Citaat:
Citaat:
Er zijn momenteel twee gegevens die bepalen wat de wendbaarheid én de snelheid van een gevechtstoestel betreft.... Ten eerste en belangrijkste ,de piloot,elimineer je de factor piloot,kan je ten tweede gelijk de grenzen gaan opzoeken wat het materiaal betreft.... Citaat:
|
Al meer dan 70 jaar stapje per stapje richting totale afgang héél dat alu-hoedjes gedoe
Het is al zover gekomen dat hun paradepaardjes bestaan uit een paar filmpjes die tot brandhout zijn geslagen :-) |
Ufo's tijdens Wereldoorlog II. Foo fighter verwijst naar de tot op heden onverklaarde ufo's die tegen 1944 talloze malen waargenomen werden door bemanningen van geallieerde bommenwerpers boven nazi-Duitsland. Ze werden door hen beschreven als lichtgevende bollen die opeens verschenen, een poosje hardnekkig hun vliegtuigen volgden en meestal even plotseling weer verdwenen. Voor zover bekend hebben deze 'foo fighters,' zoals ze al snel genoemd werden, nooit schade aangericht of andere vijandelijke acties ondernomen maar zorgden ze wel voor schrik en verontrusting onder de piloten. Aanvankelijk dacht het geallieerde opperbevel aan een nieuw soort van Duits anti-vliegtuigwapen maar deze fenomenen bleken al snel onschadelijk. Later kwam naar buiten dat de Duitsers zelf ook voor een raadsel stonden (Luftwaffe-piloten werden ook door 'foo fighters' achtervolgd) en ontkenden ze dat zij iets dergelijks gebruikten voor hun luchtverdediging. Verklaringen die geopperd werden tijdens en ook na de oorlog variëren van oververmoeidheid en daardoor veroorzaakte hallucinaties van de waarnemers tot geheime naziwapens en buitenaardse waarnemers die een kijkje kwamen nemen. Een echte algemeen aanvaarde verklaring is nog steeds niet gevonden voor. (Wikipedia) Hallucinaties door oververmoeidheid van de piloten? Ik geloof er niets van! Zowel de Luftwaffe-piloten als deze van de geallieerden zagen hetzelfde. Foo Fighters. |
Ik ken het verhaal, maar het zegt immer nog niets.
Dat stoort me altijd met deze zaken, niets wordt hard aangetoond, er wordt gedacht, gehoopt, gespeculeerd. Dat is leuk en spannend, maar dat is het dan.. |
Citaat:
|
Citaat:
Was dát maar anders. Hoewel... wie weet wat voor moorddadig rasje we zouden tegenkomen als het echt wat is/was. |
Citaat:
Waarom? U vertrekt van een vooroordeel. Waarom zouden eventuele aliens per se moordzuchtig moeten zijn? Zouden wij, moesten we nu de technologie bezitten en andere planeten gaan bezoeken , de levende wezens aldaar gaan uitroeien zoals het vroeger wel eens (bij de native Americans bijvoorbeeld) gebeurde? Ik denk van niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan te weten dat er hier op onze eigen planeet het minste en geringste nog altijd voldoende is om elkaars kop in te slaan... Maar in de ruimte gaan we vooralzeker de pacifist uithangen om de beschaving op galactisch niveau uit te dragen... |
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet niet: nog niet eens zo lang geleden waren er nog mensenoffers op aarde. Men vond dit aanvaardbaar in bepaalde culturen. Nu is dit onaanvaardbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be