Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   N-VA broedt op verbod boerkini's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234185)

Universalia 17 augustus 2016 07:44

N-VA broedt op verbod boerkini's
 
BRON

Detail tekst:

Citaat:

Weg met de boerkini. Dat vindt alvast N-VA. De Vlaams-nationalisten willen het kledingstuk niet alleen uit alle zwembaden, maar ook van de stranden verbannen. ‘Ik geloof niet dat vrouwen in naam van het geloof met zo’n gedrocht op het strand willen rondlopen’, zegt N-VA-parlementslid Nadia Sminate.
Ik denk dat die vrouwen dat juist wel willen en juist iedereen er wil op attenderen dat hun geloof datgene is dat iedereen maar moet aannemen.

Het opdringerige karakter om een geloof op te dringen ligt dan bij het dragen van die boerkini's enorm hoog.

Lijkt dat niet eerder op kassa kassa alhoewel die geven niets uit die garde.

In hun eigen landen hebben ze naar het schijnt toch zo'n mooie kusten en stranden want er zijn véél mensen (geen slimme mensen) die naar daar reisjes plannen.

We hebben het wel gehad met de carnevaleske vertoningen dacht ik. :roll:

Ik kan de N-VA geen ongelijk geven op dit ogenblik.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:11

Goed zo.

Ookal zegt de NVA dit enkel om de ex-VB stemmer te paaien.

Maar een stap in de goede richting, is een stap in de goede richting. Ookal is het om de verkeerde redenen.

Jan van den Berghe 17 augustus 2016 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8200694)
Ik denk dat die vrouwen dat juist wel willen en juist iedereen er wil op attenderen dat hun geloof datgene is dat iedereen maar moet aannemen.

Het opdringerige karakter om een geloof op te dringen ligt dan bij het dragen van die boerkini's enorm hoog.

Waarom staat een godsdienstig teken volgens u gelijk met "opdringen"? Als een priester in zwarte toog de trein neemt, dringt hij u dan het christelijk geloof op?

Jan van den Berghe 17 augustus 2016 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200720)
Goed zo.

Ookal zegt de NVA dit enkel om de ex-VB stemmer te paaien.

Maar een stap in de goede richting, is een stap in de goede richting. Ookal is het om de verkeerde redenen.

In België lijkt dit een oplossing voor een onbestaand probleem. Of zijn er al incidenten gemeld aan onze Vlaamse kust of in bepaalde recreatiedomeinen?

Bad Attila 17 augustus 2016 08:18

O, de N-VA denkt over een onwaarschijnlijk levensbelangrijk voorstel na.

Tja, ieder op zijn niveau, hé, misschien is het inderdaad beter dat ze niet teveel aandacht besteedt aan onbenullige dossiers zoals fiscale inkomsten om het budget op orde te krijgen.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8200722)
Waarom staat een godsdienstig teken volgens u gelijk met "opdringen"? Als een priester in zwarte toog de trein neemt, dringt hij u dan het christelijk geloof op?

Ja, keep your religion out of my face.

Inno 17 augustus 2016 08:26

Ze zouden beter wat doen aan al dat naakt.

Bad Attila 17 augustus 2016 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200736)
Ja, keep your religion out of my face.

Ah ja, ik begrijp het al, jij bent ook zo ene die denkt dat homoseksuelen hun geaardheid opdringen wanneer zij hand in hand op straat lopen, of nog erger, elkaar kussen!

fallen_angel 17 augustus 2016 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8200723)
In België lijkt dit een oplossing voor een onbestaand probleem. Of zijn er al incidenten gemeld aan onze Vlaamse kust of in bepaalde recreatiedomeinen?

Ik heb er al verschillende gespot, en het stoort mij omdat het een religieus statement is die de vrouw in een ondergeschikte rol plaatst. Mijn ergernissen hierover kun je zien als incidenten.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200738)
Ah ja, ik begrijp het al, jij bent ook zo ene die denkt dat homoseksuelen hun geaardheid opdringen wanneer zij hand in hand op straat lopen, of nog erger, elkaar kussen!

Nee, dus je begrijpt het niet. Religie = keuze, geaardheid = geen keuze.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200731)
O, de N-VA denkt over een onwaarschijnlijk levensbelangrijk voorstel na.

Tja, ieder op zijn niveau, hé, misschien is het inderdaad beter dat ze niet teveel aandacht besteedt aan onbenullige dossiers zoals fiscale inkomsten om het budget op orde te krijgen.

:offtopic:

Bad Attila 17 augustus 2016 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200741)
Nee, dus je begrijpt het niet. Religie = keuze, geaardheid = geen keuze.

héhé, ik wist dat je zoiets zou antwoorden, gelukkig voor jou zou mijn antwoord ons of-topic brengen, en zal ik het dus zo laten.

Bad Attila 17 augustus 2016 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200742)
:offtopic:

Ah, het is geen ideetje van de N-VA dan? :roll:

fallen_angel 17 augustus 2016 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200747)
Ah, het is geen ideetje van de N-VA dan? :roll:

Wat de fiscaliteit te maken heeft met een boerkini verbod mag je me wel eens uitleggen.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200745)
héhé, ik wist dat je zoiets zou antwoorden, gelukkig voor jou zou mijn antwoord ons of-topic brengen, en zal ik het dus zo laten.

Als je weet dat ik dat zou antwoorden, waarom dan zo'n leeghoofdige brol uitspuwen.

Bad Attila 17 augustus 2016 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200749)
Wat de fiscaliteit te maken heeft met een boerkini verbod mag je me wel eens uitleggen.

Aandacht, prioriteiten, belangrijke dossiers, onbestaande problemen, allé, van die zaken zo.
Het is hier nog steeds een politiek forum, hé, dus af en toe eens politiek reageren kan geen kwaad.

Bad Attila 17 augustus 2016 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200752)
Als je weet dat ik dat zou antwoorden, waarom dan zo'n leeghoofdige brol uitspuwen.

Omdat ik goesting had, en heimelijk hoopte dat je nog meer op uw bek zou vliegen?

fallen_angel 17 augustus 2016 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200754)
Aandacht, prioriteiten, belangrijke dossiers, onbestaande problemen, allé, van die zaken zo.
Het is hier nog steeds een politiek forum, hé, dus af en toe eens politiek reageren kan geen kwaad.

Maak er dan een topic over.

fallen_angel 17 augustus 2016 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8200756)
Omdat ik goesting had, en heimelijk hoopte dat je nog meer op uw bek zou vliegen?

Moet toch iets gemist hebben dan, de enige die zich belachelijk gemaakt heeft ben jij.

Maar leef gerust voort in je waanbeelden.

Bad Attila 17 augustus 2016 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8200759)
Maak er dan een topic over.

Waarom zou ik? De topic bestaat reeds, en dubbele topics zijn door het forumreglement verboden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be