Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Antoon 2 december 2010 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5138695)
Peut, alweer niks gewonnen.

Het gaat (wellicht)over micro-organismen in Monolake, californie die onder evolutionaire druk arsenicum in plaats van fosfor gebruikt hebben in hun DNA-opbouw.
Dit vormt dan in feite een 2de ontstaansvorm van leven op onze eigen planeet, via een andere weg dan al het leven dat we kennen/kenden.
Morgen om 20u is er een live transmission van NASA.
Ben benieuwd. :-)

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html

U kijkt toch ook?

Is inderdaad niks geworden.

Citaat:

Edit : Antoon, wat zegt de Bijbel hierover?
Komt Genesis nu toch niet langzaam in de verdrukking?
Waarom dan? Er is nagenoeg niets veranderd, of hebben ze marsmannetjes ontdekt?

Ik ben bovendien iemand die de wetenschap niet afschrijft omwille van mijn Geloof hoor. Het ene kan perfect samen met het andere. Maar ik heb geen zin om nu hierover uit te breiden. Een andere keer misschien.

Dionysus 2 december 2010 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TotalRecallIsComing (Bericht 5140888)
Het lijkt me dat wetenschap geloof is, of geloof je niet in de wetenschap?

Ach kijk Pindar is weer terug. Hoe lang zal je het nu uithouden?

Dionysus 3 december 2010 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5138695)
Peut, alweer niks gewonnen.

Het gaat (wellicht)over micro-organismen in Monolake, californie die onder evolutionaire druk arsenicum in plaats van fosfor gebruikt hebben in hun DNA-opbouw.

*Ding*ding*ding* We have a winner. :-D

NASA-Funded Research Discovers Life Built With Toxic Chemical

Tamam 3 december 2010 00:59

Iemand nog links naar goede video's? Ik kijk graag naar UFO filmpjes. Jammer dat 95% direct weerballonnen, computer gemanipuleerde beelden of bizarre weeromstandigheden zijn. Een hoop zijn ook te onduidelijk om eigenlijk op te maken wat er nu gefilmd wordt.

Men zou juist denken nu mensen camera's op hun GSM hebben en digitale camera's geen geld meer kosten er meer en gedetailleerdere beelden op zou duiken maar neen.

't Is en blijft een interessant fenomeen... maar het eerste filmpje dat me echt 100% overtuigd in de zin dat de UFO enkel een niet-menselijk bestuurd vliegend tuig is moet ik nog tegenkomen.

atmosphere 4 december 2010 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TotalRecallIsComing (Bericht 5140888)
Het lijkt me dat wetenschap geloof is, of geloof je niet in de wetenschap?

Wetenschap is eerst zien , dan geloven

Thomas- 4 december 2010 17:13

Citaat:

Mr Assange,
have there ever been documents forwarded to you which deal with the topic of UFOs or extraterrestrials?
Julian Assange small

Julian Assange:
Many weirdos email us about UFOs or how they discovered that they were the anti-christ whilst talking with their ex-wife at a garden party over a pot-plant. However, as yet they have not satisfied two of our publishing rules.
1) that the documents not be self-authored;
2) that they be original.
However, it is worth noting that in yet-to-be-published parts of the cablegate archive there are indeed references to UFOs.
http://www.guardian.co.uk/world/blog...ange-wikileaks

Zal wel weer niets zijn denk ik :-P

Dionysus 4 december 2010 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 5144268)
http://www.guardian.co.uk/world/blog...ange-wikileaks

Zal wel weer niets zijn denk ik :-P

Nuja, UFO's zijn niet per definitie buitenaards.

Klarekijk 5 december 2010 00:16

Oei stel dat die er straks ook aankomen , zouden we ons asielbelied niet al beter aanpassen

Bovenbuur 6 december 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5144946)
Oei stel dat die er straks ook aankomen , zouden we ons asielbelied niet al beter aanpassen

Ah, 't zijn toch kennismigranten.

Derk de Tweede 9 december 2010 14:21

Brekend: UFO neergestort in Tirol
 
http://frontpage.fok.nl/nieuws/41924...-in-tirol.html


:cheer: :silly:

exodus 22 december 2010 13:05

Nieuw Zeeland is het volgende land dat zijn ufo archieven vrijgeeft. De zoveelste in de rij.

Citaat:

Honderden UFO files Nieuw Zeeland vrijgegeven
Wednesday, 22 December 2010 10:31

Nieuw-Zeelanders hebben de afgelopen 55 jaar honderden ufo's waargenomen. Dat blijkt uit vandaag vrijgegeven documenten van het leger.

Het gaat om zo'n 2000 documenten over de periode 1954-2009 waarin ufo-waarnemingen zijn opgetekend van burgers, piloten en militairen. Sommige documenten bevatten ook tekeningen en beschrijvingen van buitenaardse wezens met een soort farao-maskers. Ook zouden er buitenaardse geschriften zijn gevonden.

Kaikoura

De meeste meldingen gaan echter over het waarnemen van onverklaarbare lichten in de lucht. De bekendste daarvan was in 1978 in Kaikoura op het Zuidereiland. Vreemde lichten werden waargenomen boven de stad en ook de radar in de verkeerstoren van het vliegtuig gaf aan dat er activiteit in de lucht was, terwijl er geen vliegtuig in de buurt was.

Een vrachtvliegtuig werd zestig kilometer lang gevolgd door de vreemde lichten. De lichten rond het vliegtuig werden ook op film vastgelegd en haalden het nieuws in veel buitenlandse kranten. Een verklaring is nooit gevonden.

Verzamelpunt

Het leger heeft nooit iets gedaan met alle meldingen. Een woordvoerder zei daarover in de krant Dominion Post dat er geen geld en personeel voor was. "We zijn gewoon een verzamelpunt voor de informatie. We doen er verder niets mee".

Bron: NOS
Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=RN9px...ayer_embedded#!

CLAESSENS Joris 22 december 2010 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

'Geloven' is in mijn ogen een verkeerde term.
Kansberekening geeft aan dat de kans in een oneindig groot heelal oneindig moet zijn.
Nu is wetenschappelijk bewezen dat het heelal niet oneindig is (want het kent een ontstaan uit iets dat nog minder is dan een singulariteit) en het zou nog aan het uitdijnen zijn.
Maar zelfs dat in acht genomen zou ik het vreemd vinden dat in een zo groot en uitgestrekt heelal het niet zou voorkomen op ons na.
Uiteindelijk is het ontstaan van onze inteligentie ook maar een fractie van de geshiedenis van het ontstaan van het leven. Dat op zijn beurt maar een fractie is van het ontstaan van de aarde tot nu.
Wat op zijn beurt maar een fractie is van...

In acht genomen het aantal mogelijkheden dat het heelal herbergt en het feit dat 'leven' steeds weer en weer gevonden wordt over de grenzen die wij voor mogelijk leven stellen denk ik dat de kans eerder groot dan klein is.

Geloven heeft daar niets mee te maken.
Ja of nee antwoorden kan je pas op basis van feiten.
Indien nu seffens iemand belt om te vragen of ik hem naar onze leiders kan brengen wees dan wel verwittigd.
Bij mij is dat voorlopig het bestuursorgaan van het VB; :-)

parcifal 22 december 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 5180131)
Indien nu seffens iemand belt om te vragen of ik hem naar onze leiders kan brengen wees dan wel verwittigd.
Bij mij is dat voorlopig het bestuursorgaan van het VB; :-)

Waarop de aliens direct naar huis 'telefoneren' dat er helaas geen intelligent leven op aarde te bespeuren is. :-D

CLAESSENS Joris 22 december 2010 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5180162)
Waarop de aliens direct naar huis 'telefoneren' dat er helaas geen intelligent leven op aarde te bespeuren is. :-D

:lol::lol::lol:

zonbron 22 december 2010 20:14

Als de overheid weet had van echte close encounters van de derde soort dan zou de global governance er wel voor zorgen dat op alle continenten iedereen gezond was en degelijke voeding had. Alsook superpistolen en plasmawapens... :lol::lol::lol::lol::lol:

Een UN ambassadeur voor aliens ????:roll:


Maar ver ver weg, deep in de space bestaan ze wel...;-)

Micele 22 december 2010 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5181069)
Maar ver ver weg, deep in de space bestaan ze wel...;-)

Of wie weet diep onder het oceaanwater ? Plaats genoeg... alleszins daar véél meer als ergens verborgen te houden op/onder het landoppervlakte. ;-)

kiko 22 december 2010 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5180110)
Nieuw Zeeland is het volgende land dat zijn ufo archieven vrijgeeft. De zoveelste in de rij...

...dat uiteindelijk ook geen sprankeltje bewijs naar voor kan schuiven. Ik weet 100 procent zeker dat je stiekem op meer spectaculaire onthullingen gehoopt had.

Micele 22 december 2010 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5181277)
...dat uiteindelijk ook geen sprankeltje bewijs naar voor kan schuiven. Ik weet 100 procent zeker dat je stiekem op meer spectaculaire onthullingen gehoopt had.

Citaat:

Het gaat om zo'n 2000 documenten over de periode 1954-2009 waarin ufo-waarnemingen zijn opgetekend van burgers, piloten en militairen. Sommige documenten bevatten ook tekeningen en beschrijvingen van buitenaardse wezens met een soort farao-maskers. Ook zouden er buitenaardse geschriften zijn gevonden.
Vooral die buitenaardse geschriften zou ik toch wel eens willen zien. :-)

Naja, piloten en militairen van Nieuw-Zeeland qua aantal is dat ca. 1/9 van Be.

D-Wiki:
Citaat:

Außen- und Sicherheitspolitik
Die neuseeländischen Streitkräfte gliedern sich in drei Teilstreitkräfte: Die Seestreitkräfte (Royal New Zealand Navy), die Luftstreitkräfte (Royal New Zealand Air Force) sowie die Landstreitkräfte (New Zealand Army), die aus 4.500 regulären Soldaten und 2.500 weiteren Beschäftigten bestehen. Außenpolitisch hat sich Neuseeland durch seine regelmäßige Beteiligung an Kriegen auf Seiten Großbritanniens profiliert. So beteiligte sich Neuseeland unter anderen am Burenkrieg, dem Ersten und Zweiten Weltkrieg, dem Koreakrieg, dem Vietnamkrieg, dem Zweiten Golfkrieg und dem Krieg in Afghanistan. Ferner stellte beziehungsweise stellt Neuseeland Truppen für verschiedene Friedensmissionen, zum Beispiel in Zypern, Somalia, Bosnien und Herzegowina, im Sinai, in Angola, Kambodscha, an der iranisch-irakischen Grenze sowie in Osttimor bereit.

Das militärische Verteidigungsbündnis ANZUS mit den USA und Australien war zwischenzeitlich wegen der strikten Anti-Atom-Politik Neuseelands, in deren Rahmen sich das Land auch gegen die französischen Atomtests im Südpazifik stark machte, ausgesetzt. Neuseeland gilt den Vereinigten Staaten als einer der treuesten Verbündeten außerhalb der NATO.

exodus 23 december 2010 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5181277)
...dat uiteindelijk ook geen sprankeltje bewijs naar voor kan schuiven. Ik weet 100 procent zeker dat je stiekem op meer spectaculaire onthullingen gehoopt had.

Heb jij de archieven gelezen misschien?

De bewijzen zijn er voor iedereen die de talloze cases wil bestuderen. De punt van dit artikel is vooral dat er weer eens een land zijn ufoarchieven vrijgeeft, in het kader van meer openheid rond dit onderwerp. Natuulijk moeten we ook altijd sceptisch blijven naar de motieven. Ze hebben het al zolang verborgen gehouden.

exodus 23 december 2010 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Execute (Bericht 5182157)
Een "case" (wat dat ook mag zijn) is geen bewijs.
Het iets wat iemand bebeschrijft en iemand anders heeft genoteerd.

Het is tr'ouwens "HET punt", niet "de" (in deze context.

Doe eerst eens onderzoek vooraleer je zulke uitspraken doet. Het gaat hier trouwens niet alleen om getuigenverklaringen, en ik heb het ook over andere cases.

Er zijn verschillende cases die bewijs leveren dat UFO's bestaan. Het geheel aan alle cases die er de laatste decennia zijn laat geen twijfel mogelijk.

Hier een voorbeeld van een sterke case:

http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident

Hier kan je een interview zien met een van de piloten die erbij betrokken was (begint vanaf 6 minuten):

http://www.youtube.com/watch?v=-tYGhZ2X0I0


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be