Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 12 januari 2014 19:37

"Mission aborted!"
"Target is out of reach!"

Yog Sothoth 12 januari 2014 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6970898)
Uw " bron " is niet objectief vind ik.:-)

En waarom niet? Geef eens een paar voorbeelden! Staan er fouten in? Of zeggen ze gewoon niet wat jij wil horen?

meneer 12 januari 2014 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6970906)
En waarom niet? Geef eens een paar voorbeelden! Staan er fouten in? Of zeggen ze gewoon niet wat jij wil horen?

Ze bewijzen niets.

Yog Sothoth 12 januari 2014 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6970908)
Ze bewijzen niets.

Dat vraag ik niet, ik vraag je van voorbeelden te geven waar ze in de fout gaan! Heb je trouwens wel iets gelezen van die site?

GandalftheGrey 12 januari 2014 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969462)
Ik heb geen onbetwistbaar bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens die onze planeet bezoeken. Jij hebt geen bewijs voor het tegendeel.
Beiden zijn meningen, theoriën.
Ik zie niet in waarom de jouwe beter zou zijn als de mijne ?:-)
Kijk ondertussen eens naar deze serie documentaires. Misschien gaat er ergens een lichtje branden, diep in je vastgeroeste brein.;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Aliens

Ik heb al behoorlijk wat dergelijke documentaires, filmpjes, boeken, ... gezien en gelezen. Uit interesse, jawel. 90% van die dingen zijn commerciële, uit context gerukte speculaties en biased bullshit. En ja, d'r zijn een aantal fenomenen die niet of nauwelijks kunnen worden verklaard. Nog niet.
Mijn conclusie blijft vooralsnog ... geen spikkeltje objectief wetenschappelijk bewijs voor buitenaardse intelligentie. Simple as that. Iets anders beweren zou heel voorbarig zijn.
De dag dat dit onweerlegbare bewijs gepresenteerd wordt, zal ik met bijzondere interesse en gretigheid die feiten tot mij nemen.

kiko 12 januari 2014 20:42

Meer dan 11.000 berichten...

Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens zich hier op Aarde bevinden, of hier ten minste geweest zijn ?

JBM 12 januari 2014 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6970993)
Meer dan 11.000 berichten...

Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens zich hier op Aarde bevinden, of hier ten minste geweest zijn ?

Neen.

Another Jack 12 januari 2014 20:47

Geduld mannen, we zijn nog maar 6 jaar bezig...
In intergalactisch perspectief is dat peanuts.

meneer 13 januari 2014 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6970993)
Meer dan 11.000 berichten...

Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens zich hier op Aarde bevinden, of hier ten minste geweest zijn ?

Meer dan 11.000 berichten...

Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens nooit onze aarde bezocht hebben of hier regelmatig rondvliegen in UFO's ?
Nee natuurlijk.:-)

Yog Sothoth 13 januari 2014 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6971329)
Meer dan 11.000 berichten...

Is er ondertussen iemand opgestaan die één onweerlegbaar bewijs op tafel kan leggen waaruit blijkt dat buitenaardse wezens nooit onze aarde bezocht hebben of hier regelmatig rondvliegen in UFO's ?
Nee natuurlijk.:-)

Nee, net zoals jij ook niet kan bewijzen dat elfjes, kabouters, sinterklaas, bigfoot en het vliegend spaghettimonster niet bestaan. Jij bent wel echt ongelofelijk traag van begrip, he?

exodus 13 januari 2014 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6968927)
Je zegt het zelf hierboven. Ufo's zijn een geloof. Net zoals een geloof in Allah, God, goden, het vliegend spaghettimonster, ... . Je kan er in geloven, maar het bestaat niet en er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het bestaat. En elk geloof is bedrog, ook al zal elke gelovige bij hoog en bij laag het tegendeel beweren.

Wie er in gelooft, wordt bedrogen door oplichters die geld en macht verdienen op de rug van de goedgelovige. Het is de ethische plicht van elke mens om goedgelovigen die bedrogen worden -of dat nu slachtoffers van de islam, het christendom, van ufo-oplichters, van homeopathen- te helpen en om te voorkomen dat andere goedgelovigen in dezelfde val trappen.

En wat Freud zou zeggen? Freud zou zeggen dat het geloof in Ufo's een manier is om de werkelijkheid te beheersen door middel van het uitvinden van een andere wereld, net zoals dat met andere religies het geval is. Freud zou ook zeggen dat het geloof in Ufo's infantiel en neurotisch is.

Tot zover uw geloof.

meneer 15 januari 2014 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6971414)
Nee, net zoals jij ook niet kan bewijzen dat elfjes, kabouters, sinterklaas, bigfoot en het vliegend spaghettimonster niet bestaan. Jij bent wel echt ongelofelijk traag van begrip, he?

Natuurlijk bestaat Sinterklaas.http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...warte_piet.jpg
Bigfoot :https://www.google.fr/search?hl=fr&s...gfoot&tbm=isch
kabouters :http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouter
In dit artikel word ook over elfen gesproken...
Het vliegend spagettimonster, daar heb ik geen zekeheid over. Dat is waarschijnlijk een Alien, vermits die in de ruimte rondvliegt.
Dat komt dan ook overeen met mijn mening, volgens dewelke onze goden in feite buitenaardse wezens zijn, Aliens, aanzien door onze voorouders als goden of demonen.
Voor dit alles heb ik natuurlijk geen onbetwistbare bewijzen, maar er zijn wel sterke aanwijzingen dus. D�*t kan je niet ontkennen.:-)

parcifal 15 januari 2014 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6973853)

Dus alles waarvan een afbeelding te vinden is op internet bestaat?
Wow. :lol:

meneer 15 januari 2014 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6973857)
Dus alles waarvan een afbeelding te vinden is op internet bestaat?
Wow. :lol:

Sinterklaas bestaat wel degelijk, je kan dit niet ontkennen.:-)
Alles wat iemand bedenkt, bestaat op een zekere manier.
En iets waar een heleboel mensen al heel lang in geloven, is zijn eigen leven gaan leiden :
http://en.wikipedia.org/wiki/Egregore
Citaat:

Egregore (also egregor) is an occult concept representing a "thoughtform" or "collective group mind", an autonomous psychic entity made up of, and influencing, the thoughts of a group of people. The symbiotic relationship between an egregore and its group has been compared to the more recent, non-occult concepts of the corporation (as a legal entity) and the meme.
Maar dit zal wel boven jouw base-bal petje gaan.:-)

bembem 15 januari 2014 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6973873)
Sinterklaas bestaat wel degelijk, je kan dit niet ontkennen.:-)
Alles wat iemand bedenkt, bestaat op een zekere manier.
En iets waar een heleboel mensen al heel lang in geloven, is zijn eigen leven gaan leiden :
http://en.wikipedia.org/wiki/Egregore


Maar dit zal wel boven jouw base-bal petje gaan.:-)


Je bent echt wel goed op dreef zie ik :lol: :lol:

Stel dat ik "roze vliegende olifanten" bedenk, dan bestaan die dus volgens jou op een zekere manier? (met lsd zeker) :lol: :-P :lol:

bembem 15 januari 2014 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6969454)
Aliens zien die zaken misschien anders als wij, mensen ?
Waarom zouden die op een zelfde manier als wij redeneren ?
Ik kijk ondertussen nog steeds uit naar het eerste bewijs dat die wezens niet bestaan...


Tot nu toe is er slechts sprake van microben in termen van Aliens.. Jij maakt er hele "wezens" van.. die ons dan ook nog eens bezoeken in UFO's.. Hoe kunnen die ons nu bezoeken als wij het zijn die hen hebben bezocht omdat zij het zelfs niet eens kunnen.. Ra ra LOL

Peche 15 januari 2014 06:22

Maar zelfs als die ons kunnen bezoeken gaan die hier toch niet neerlanden?
Die zien van ver hoe wij omgaan met mekaar onze planeet. Wij zijn primitief en indien een beschaving rijp genoeg is andere sterren te gaan bezoeken, zullen zij zich niet kenbaar maken. Maar onze weg respecteren en vanop afstand observeren.
Wij maken lang niet duidelijk dat we klaar voor contact zijn in het uiterlijke.
Maar valt er innerlijk contact te leggen? Blijkbaar zijn er duizenden "nutcases" die zoiets melden, maar men kijkt er niet naar?
Men hangt vast aan een illusie, een beeld, een idee. Maar stel U de vraag wat gij zou doen.
Ge komt via een schotel toe op een bewoonde planeet en via observatie stelt ge vast dat ze heel barbaars zijn. Overal om U heen zoefen dodelijk projectielen en uw scanners meten schadelijke dodelijke stoffen. Ge gaat uitstappen en zeggen dat ge in vrede komt zeker? :)

Maar wat als ge uw "ruimteschip" sensoren heeft om "gedachten" op te vangen waarmee ge via gedachten kunt terugspreken.

Dan zijn we toch alien bezig?

Another Jack 15 januari 2014 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6973857)
Dus alles waarvan een afbeelding te vinden is op internet bestaat?
Wow. :lol:

Maar je mag niet lachen!
;-)

exodus 15 januari 2014 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6973889)
Je bent echt wel goed op dreef zie ik :lol: :lol:

Stel dat ik "roze vliegende olifanten" bedenk, dan bestaan die dus volgens jou op een zekere manier? (met lsd zeker) :lol: :-P :lol:


Inderdaad, wat meneer zegt klopt... de realiteit kent geen grenzen. Bewustzijn is een primaire realiteit. Wat is echt? Een droom is op dat moment voor ons echt... een droom is ook een realiteit op zich. Dus op zich kan alles wat je ook maar kan inbeelden bestaan.

Het is inderdaad zo dat er in de astrale realiteiten gedachtevormen zich kunnen manifesteren. Veel mensen hebben trouwens een soort schaduwzelf. Dit is een semi bewuste entiteit die ze zelf gecreëerd hebben door hun eigen negatieve gedachten over zichzelf. Deze gedachten clusteren samen en vormen een soort entiteit met een negatief bewustzijn die inhaakt op de negatieve gedachten en ze voedt.

Zelfs veel zaken uit onze legendes bestaan echt. Eenhoorns en draken bestaan echt. Zij wandelden ooit rond op de aarde maar zijn nu verhuisd naar een andere realiteit. Elfen en gnomen bestaan ook... sommige mensen kunnen die inderdaad zien. Elfen en gnomen zijn natuurgeesten. Devas bestaan ook en dit zijn hogere wezens van de natuur. Engelen bestaan ook. Dit zijn wezen van een apparte stroom van bewustzijn naast het menselijke bewustzijn. Enzovoort...

Another Jack 15 januari 2014 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6974213)
Inderdaad, wat meneer zegt klopt... de realiteit kent geen grenzen. Bewustzijn is een primaire realiteit. Wat is echt? Een droom is op dat moment voor ons echt... een droom is ook een realiteit op zich. Dus op zich kan alles wat je ook maar kan inbeelden bestaan.

Het is inderdaad zo dat er in de astrale realiteiten gedachtevormen zich kunnen manifesteren. Veel mensen hebben trouwens een soort schaduwzelf. Dit is een semi bewuste entiteit die ze zelf gecreëerd hebben door hun eigen negatieve gedachten over zichzelf. Deze gedachten clusteren samen en vormen een soort entiteit met een negatief bewustzijn die inhaakt op de negatieve gedachten en ze voedt.

Zelfs veel zaken uit onze legendes bestaan echt. Eenhoorns en draken bestaan echt. Zij wandelden ooit rond op de aarde maar zijn nu verhuisd naar een andere realiteit. Elfen en gnomen bestaan ook... sommige mensen kunnen die inderdaad zien. Elfen en gnomen zijn natuurgeesten. Devas bestaan ook en dit zijn hogere wezens van de natuur. Engelen bestaan ook. Dit zijn wezen van een apparte stroom van bewustzijn naast het menselijke bewustzijn. Enzovoort...

Bij wie rinkelt het belletje?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be