Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

jogo 31 december 2021 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9854365)
Het werd zelfs soms zo erg dat de ontevreden piloten zelf aandrongen bij hun superieuren iets te ondernemen tegen deze tuigen. Want deze vehikels werden een gevaar voor de Amerikaanse gevechtspiloten zelf, en dit m.b.t. 'near collisions'. Dat is ook één van de redenen waarom de politiek inzake melding drastisch werd omgegooid door de Navy. De piloten die vroeger nauwelijks hierover durfden te praten, werden nu aangemoedigd melding te doen van zulke situaties.

Deze tuigen toebedacht met een duizelingwekkende wendbaarheid en snelheid, of er een botsing of niet zal plaatsvinden of niet hangt dus GEHEEL af van die tuigen met hun duizelingwekkende wendbaarheid en snelheid niet van die slakken of stilstaande punten, dus die klagende piloten vragen eigenlijk aan de superieuren praat eens met die snelheidsduivels.
(vraag om zelf nog wendbaardere toestellen kan het niet zijn want ze zitten met hun huidige toestellen al aan de grens van wat een menselijk lichaam kan verdragen)

Svennies 1 januari 2022 01:06

Ach ,de commerçe moet blijven draaien he....

Zowel in Roswell met zijn talloze souveniershops als daar ver omtrent buiten he ....

Laten we ook niet vergeten de talloze bijeenkomsten die de gemeenschap al jaren placht te organiseren en waar alle aluminium hoedjes van harte welkom zijn om de sprekers te aanhoren die hun boeken hebben geschreven over het hele gebeuren....

Ja man ,zo houden zij zichzelf en de mythe in stand en vervolgens cashen maar op de kap van de goedgelovigen...:roll:

CUFI 1 januari 2022 03:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9856708)
Ach ,de commerçe moet blijven draaien he....

Zowel in Roswell met zijn talloze souveniershops als daar ver omtrent buiten he ....

Laten we ook niet vergeten de talloze bijeenkomsten die de gemeenschap al jaren placht te organiseren en waar alle aluminium hoedjes van harte welkom zijn om de sprekers te aanhoren die hun boeken hebben geschreven over het hele gebeuren....

Ja man ,zo houden zij zichzelf en de mythe in stand en vervolgens cashen maar op de kap van de goedgelovigen...:roll:

Das gelijk er een cola fleske in Afrika viel, alleen viel hier iets anders uit de lucht en werd dat een andere commerce.
The aliens must be crazy... https://m.youtube.com/watch?v=qs7LwthA3Ms

Svennies 6 januari 2022 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9856719)
Das gelijk er een cola fleske in Afrika viel, alleen viel hier iets anders uit de lucht en werd dat een andere commerce.
The aliens must be crazy... https://m.youtube.com/watch?v=qs7LwthA3Ms

Tja in Roswell was aluminiumfolie al voldoende hé....

Svennies 6 januari 2022 02:01

Tja ,,zowat 6 maanden na de grote onthulling ....

Not given any fuck...

Dat moet pijn doen bij de believers....8-)

CUFI 6 januari 2022 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9860422)
Tja in Roswell was aluminiumfolie al voldoende hé....

Ze hebben toch ook lang met mensen gespot die beweerden dat ze geen weerballon zagen vallen.
En was het een weerballon? Na decennia aan stigmatiseren van ooggetuigen? Zeg maar na bijna een eeuw.

“Project Mogul” maar ook wat ze daarin delen is niet de volledige versie.
Werner Von Braun beweert de lichamen gezien te hebben, sterfbed bekentenis. Means something….

CUFI 6 januari 2022 02:39

McClelland states that Von Braun's eyebrows raised when he asked him the
following questions;

"Did the Roswell Incident in fact happen?"

"Was an alien craft recovered along with alien bodies?

"Did you have a chance to go to the crash site?"



Von Braun lit a cigarette, thought for a second, and then began to
discuss the crash openly.


McClelland vowed not to discuss Von Braun's remarks with anyone.
McClelland kept the vow, and only after Von Braun's death, did he put in
writing the amazing facts that he heard that night.



Dr. Von Braun explained how he and unnamed associates had been taken to
the crash site after the bulk of the military personnel had left the
scene. They did a quick once over of the site, Van Braun stated. He
related how the exterior of the space craft was not metal as we know it,
but appeared to be made of something biological, like skin.




McClelland's only thought at the time was that he was being told that the
craft was made of something "alive."



And yes, there were alien bodies which were being kept in a medical tent
near the UFO. The beings were small, very frail, and reptilian in nature.
Von Braun compared their skin to rattlesnakes that he and his group had
encountered at White Sands.



Von Braun was puzzled by the nature of the debris. The material was very
thin, aluminum colored, similar to chewing gum wrapping, according to the
scientist.


The description of the craft's interior was bizarre; it was very bare of
instrumentation, as if the creatures and the craft were of a single unit.



McClelland relates that he left with his head buzzing from the shocking
statements made by Von Braun. He found it difficult to not tell any of
his colleagues about what he had been told. It was like finding a
treasure and wanting to tell everyone you know about it. However,
McClelland kept his vow to Von Braun, who died on June 15, 1977.


https://www.info-quest.org/documents/vonbraun.html

Svennies 8 januari 2022 23:01

Het slaat toch wel tegen voor de aluminium hoedjes ....


Citaat:

De mysterieuze “maanhut” die vorige maand werd gespot door de Chinese maanrover Yutu 2 op de achterzijde van de maan, blijkt eigenlijk een schattige rots in de vorm van een konijn te zijn.


https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...zijn~a8612bec/

Svennies 9 januari 2022 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9860426)
Ze hebben toch ook lang met mensen gespot die beweerden dat ze geen weerballon zagen vallen.
….

Waar dat ,voor zover ik weet heeft niemand dat met eigen ogen mogen aanschouwen mijn beste .......

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9860426)
En was het een weerballon? Na decennia aan stigmatiseren van ooggetuigen? Zeg maar na bijna een eeuw..

En was het een UFO , waar is het échte bewijs gebleven in diezelfde tijd mijn beste.....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9860426)
“Project Mogul” maar ook wat ze daarin delen is niet de volledige versie.

Hoezo ,weet jij soms méér om hier te kunnen bevestigen dat dit niet de volledige versie zou wezen...:roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9860426)
Werner Von Braun beweert de lichamen gezien te hebben, sterfbed bekentenis. Means something….


Waar zijn én blijven de bewijzen daarvoor mijn beste ,no more ,no less.....

CUFI 9 januari 2022 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9863274)
Waar dat ,voor zover ik weet heeft niemand dat met eigen ogen mogen aanschouwen mijn beste .......



En was het een UFO , waar is het échte bewijs gebleven in diezelfde tijd mijn beste.....



Hoezo ,weet jij soms méér om hier te kunnen bevestigen dat dit niet de volledige versie zou wezen...:roll:




Waar zijn én blijven de bewijzen daarvoor mijn beste ,no more ,no less.....

Het was zeker geen normale weerballon en er waren wel getuigen, die moesten zwijgen en gemanhandeld werden.

De reporter is op zijn woord te geloven of niet. Aan u ermee bekend te worden en de rekening te maken.
En ik houd er rekening mee dat Von Braun zijn speelse aard tot zelfs na de dood kan bovenkomen.

Dat het geen weerballon was en daar nog kleine stukken later gevonden zijn, toonde ik al via 1 simpele foto. Waar de rest naartoe is, is geschiedenis. Opgeruimd door het leger.

parcifal 9 januari 2022 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9860426)
Ze hebben toch ook lang met mensen gespot die beweerden dat ze geen weerballon zagen vallen.
En was het een weerballon? Na decennia aan stigmatiseren van ooggetuigen? Zeg maar na bijna een eeuw.

“Project Mogul” maar ook wat ze daarin delen is niet de volledige versie.
Werner Von Braun beweert de lichamen gezien te hebben, sterfbed bekentenis. Means something….

Project Mogul was natuurlijk geen WEERBALLON maar een militaire afluisteroperatie met de hulp van een ballon.

En ja : dat project was geheim in die tijd, dus getuigenissen en brokstukken werden volgens militaire procedures afgehandeld.
Dat verklaart in principe alles.




CUFI 9 januari 2022 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9863374)
Project Mogul was natuurlijk geen WEERBALLON maar een militaire afluisteroperatie met de hulp van een ballon.

En ja : dat project was geheim in die tijd, dus getuigenissen en brokstukken werden volgens militaire procedures afgehandeld.
Dat verklaart in principe alles.




Dat is de cover up om het vorige up te coveren.


jad°relen°ir 9 januari 2022 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9855833)
Gezien het belang van Roswell in de zogenaamde ‘ufologie’, heb ik me enkele jaren geleden vrij goed verdiept en geïnformeerd over die ‘Roswell-story’. Met alles erop en eraan.

Afgezien van nog enkele andere vrij betrouwbare getuigenissen, is er eentje die mijn aandacht trok. Namelijk deze van Glenn Dennis. Dennis was toen een jonge begrafenisondernemer van Roswell die ook onder contract stond met de militaire basis Walker Air Force Base in Roswell. Hij deed het verhaal verschillende keren en hier vele jaren na de zogenaamde crash (zie video hieronder). Het ging als ongeveer als volgt.

Op een gegeven ogenblik kreeg hij een telefoontje van de militaire basis met de opdracht kinderzerkjes te leveren. Hij had de zerken van die maat niet onmiddellijk beschikbaar en wees de militaire basis erop dat zij misschien toch een dag zouden moeten wachten. Dennis vermoedde eerst dat er een ongeluk was gebeurd waarbij kinderen betrokken waren. Totdat het uitlekte dat de inzittenden van het gecrashte tuig in Roswell humanoïde wezens waren die de grootte en lengte hadden van een kind.

Hij verhaalde nog meer merkwaardige dingen, o.m. over de luitenant-verpleegster op die militaire compound, verpleegster op wiens diensten men had beroep gedaan tijdens een autopsie van een van de wezens. De dag erna had Dennis had een gesprek met deze luitenant-verpleegster die hij vrij goed kende en vroeg haar om meer uitleg. Zij was volledig uit haar lood geslagen. Enkele dagen later verdween zij plots uit van de militaire basis in Roswell omdat ze overgeplaatst was. Dennis probeerde haar op te sporen. Hij kreeg wat later een brief van haar. Zij zou toen gestationeerd zijn geworden in Engeland. Toen Dennis haar terug schreef, kreeg hij een brief terug met daarop de melding dat de betrokken geadresseerde overleden was door een vliegtuigongeluk. Hetgeen Dennis in het interview betwijfelde. (zie video).

Interview Glenn Dennis.
https://www.youtube.com/watch?v=c7tJyfsRfdg



Dat is in het kort het relaas van Glenn Dennis, toen begrafenisondernemer in Roswell. Of het verhaal waar is laat ik over aan u. Voor mijn part wil ik Glenn Dennis best het voordeel van de twijfel geven. Het lijkt me een consistent verhaal met de nodige details.

Alé man.. da's straf.. dat die militairen het nodig achtten om de aliens te begraven om er dan ook nog eens een 'passend' zerkje op te leggen. De lokale bloemist zal er ook een goei aan verdienen dan.. hopelijk..
Soit, ik ging ervan uit dat die aliens op sterk water bewaard werden.. :|

Svennies 10 januari 2022 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9863360)
Het was zeker geen normale weerballon en er waren wel getuigen, die moesten zwijgen en gemanhandeld werden.

Er is hier niemand die zegt dat het een "normale weerballon" was hé....

Dat spelletje is tijdens een hevig onweer in de woestijn gecrasht op zowat 100 km van Roswell hé ,zeg maar "in the middle of nowhere"....

Er waren géén ooggetuigen van die crash zelf he ....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9863360)

Dat het geen weerballon was en daar nog kleine stukken later gevonden zijn, toonde ik al via 1 simpele foto. Waar de rest naartoe is, is geschiedenis. Opgeruimd door het leger.

Project MOGUL , daar had je iets beters voor nodig dan een gewone weerballon.....

Hoe men de mensen daar wil conditioneren én er gelijk geld aan verdienen ,dan rest u er maar één ding ,bezoek het museum in Roswell ....:roll:

https://skepp.be/nl/buitenaards-leve...ell-new-mexico

Svennies 10 januari 2022 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9863414)
Alé man.. da's straf.. dat die militairen het nodig achtten om de aliens te begraven om er dan ook nog eens een 'passend' zerkje op te leggen. De lokale bloemist zal er ook een goei aan verdienen dan.. hopelijk..
Soit, ik ging ervan uit dat die aliens op sterk water bewaard werden.. :|

Het zegt toch genoeg wat betreft zijn post ....

Waarom zou indien dit waar moest zijn men zulke gevallen gaan begraven onder een "gepaste steen"....

Gewoon het putteke in is een véél betere optie ,en géén mens weet dan waar die zogezegd liggen...

Gelukkig was hij niet op dreef ,of we zouden nog moeten lezen hebben dat de afgevaardigden van het complete Amerikaanse leger daar bij die begrafenis aanwezig waren om "halt en front" plus de daarbij behorende saluutschoten om de gevallenen te eren....:lol:

Herr Flick 10 januari 2022 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9863414)
Alé man.. da's straf.. dat die militairen het nodig achtten om de aliens te begraven om er dan ook nog eens een 'passend' zerkje op te leggen. De lokale bloemist zal er ook een goei aan verdienen dan.. hopelijk..
Soit, ik ging ervan uit dat die aliens op sterk water bewaard werden.. :|

Die zijn natuurlijk via een geheim programma uitgewisseld. Een soort gevangenruil op de maan.

Zij hun lijken, wij een hoop ontvoerde aardkloot bewoners, ;-)

Het is wachten op de volgende ruil om Elvis terug te krijgen.

Max van Dietschland 17 januari 2022 20:34

Je moet eens kijken naar de serie Ancient Aliens op de zender History. Echt een leuke serie dat. Mijn favoriet Erich Van Daniken komt er ook in voor.

CUFI 19 januari 2022 00:37

Als dit echte montage is...
https://m.youtube.com/watch?v=vxJrttsU4ZU

Links Venus, rechts de aarde en daartussen passeert komeet Leonard.
Maar zie vooral wat er langs rechts tussen komt en hoe actief ons schild wordt. Er wordt zelfs een schild bij gelanceerd.

Ik denk wel dat dit echt materiaal is.

CUFI 19 januari 2022 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9872922)
Als dit echte montage is...
https://m.youtube.com/watch?v=vxJrttsU4ZU

Links Venus, rechts de aarde en daartussen passeert komeet Leonard.
Maar zie vooral wat er langs rechts tussen komt en hoe actief ons schild wordt. Er wordt zelfs een schild bij gelanceerd.

Ik denk wel dat dit echt materiaal is.

Dat is dus real shizzle he. En sorry, mij verkoopt ge die anomalie niet als glitch.



Ge ziet het rechts vanonder zoals in gans de film.

Svennies 22 januari 2022 22:34

Ik moet wel zeggen dat sinds de invoering van de CST het aantal meldingen wat betreft UFO's sterk is gedaald....

Zonder dat pasje komen ze er blijkbaar niet meer in...:lol:

Zelfs onze grote vriend laat zich niet meer horen ,ik hoop maar dat alles in orde is wat zijn "chackra's" betreft....

Der Wanderer 23 januari 2022 13:20

"Er bestaat een alternatieve geschiedenis van het leven op deze planeet. Rameijer laat zien hoe onze geschiedenis een slavenverleden kende, waarbij er goud voor de goden gedolven moest worden. Dit was een tijdperk van hoogwaardige technologieën, van oude en nieuwe goden, van de kleitabletten, de bijbel en andere religieuze geschriften en van vele rampen die onze aarde troffen. De mensheid leeft en leefde onder geheime genootschappen met hun verborgen agenda’s. Het is een onthullend boek geworden waarbij Rameijer een voorlopige synthese formuleert uit de vele onzekerheden. Een speculatief boek dus, maar in die zin een slijpsteen voor de geest en zijn tijd vooruit. Bedoeld om ons wakker te schudden en ons bewust te maken van de gevaren die de aarde bedreigen. Maar ook een boek van hoop, met prachtige verhalen en goede adviezen. Waarin we tot slot wat meer zicht krijgen op het Grote Kosmische Plan waar wij nu deel van uitmaken." :-D

https://cafeweltschmerz.nl/videos/an...jaap-rameijer/

Knuts 24 januari 2022 22:22


Het Oosten 5 februari 2022 22:04

Uittreksel uit de beschrijving van de (autopsie van) buitenaardse aliens van de Rosswell-crash (the ‘greys’) door Colonel F. Corso.

Corso says he witnessed what we now describe als an extraterrestrial “grey”, in 1947, a preserved specimen from the crash, floating in preservation semi-liquid gel. The skull of the creature according to Corso was overgrown to the point where all its facial features were arranged frontally, no ears, cheeks of fecial hair, with a slit for a mouth. He described the ‘greys’ as “designed for space travel”, with flexible skin to enable them to cope with anti-gravity g-force movement, different digestive systems so they could survive for long periods without sustenance, night vision anti-glare eye covers, but that they were “very human” notwithstanding their different appearance.

From the autopsy reports the greys were discribed as being “about four feet tall,with organs, bones and skin composition different from humans, bigger hearts and lungs, with skin designed to protect vital organs from cosmic rays, wave action or gravitational forces not yet known to us.” Yet the report noted how similar they were tot us. Corso considered that they were perhaps genetically engeneered and designed to adapt to long space voyages within electro-magnetic wave environment at speeds wich create the physical conditions discribed in Einstein ’s General Theory of Relativity.

Corso goes on to give a lot of detail about the greys and their craft. It seems that biological time must have passed very slowly for the grey entity because it possessed a slow metabolism, evidenced, according tot the Walter Reed examiners, by the enormous capacities of the huge heart and lungs. The physiology of the entity indicated that its body didn’t need to work hard to sustain itself. The larger heart drove a thin milky lymphatic-like fluid (wich was not blood) through a limited, simpler, reduced-capacity circulatory system.

The ‘blood’ and lymphatic system appeared tot be combined. The lungs had de capacities tot ‘store’ atmosphere for long distant travel, as did the skeletal tissue, with more flexible bones, like shock absorbers. They were perhaps not meant to exit the craft as they had difficulties breating our atmosphere.

They had no food nor waste product, so it appears they had a digestive system similar tot plants. They had a one-piece protective covering type of outer skin in wich atoms were aligned so as to provide greater strength and flexibility. (…) No sexual organs of reproductives processes have apparently been found on Grey bodies at autopsies.”

(Philip Corso, The day after Roswell + Piers Morris, They Exist)



Wat moeten we hier nu van denken? In ieder geval: ‘si non è vero, è bene trovato’. Corso overleed in juli 1998. Edoch, Corso maakte zéér kort voor zijn dood nog een affidavit (1) in mei 1998.

In dit affidavid staat o.m. het volgende:

"That in 1961, I came into possession of what I refer to as the ‘Roswell
File.’ This file contained field reports, medical autopsy reports and
technological debris from the crash an extraterrestrial vehicle in
Roswell, New Mexico in 1947.

That I have personally read the medical autopsy reports which refer to
the autopsy of the previously described creature that I saw in 1947 at
Fort Riley, Kansas.



Colonel Philip Corso, een leugenaar? Een fantast? Hmm... misschien. Maar evenzeer: misschien niet.


______________

(1)affidavit:
- Beëdigde, schriftelijke verklaringen, voornamelijk verklaringen die ten overstaan van een bevoegde magistraat of ambtenaar onder ede zijn afgelegd.

Micele 5 februari 2022 22:37

https://twitter.com/brianroemmele/st...44152603529218

jogo 6 februari 2022 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9888474)
Uittreksel uit de beschrijving van de (autopsie van) buitenaardse aliens van de Rosswell-crash (the ‘greys’) door Colonel F. Corso.

Corso says he witnessed what we now describe als an extraterrestrial “grey”, in 1947, a preserved specimen from the crash, floating in preservation semi-liquid gel. The skull of the creature according to Corso was overgrown to the point where all its facial features were arranged frontally, no ears, cheeks of fecial hair, with a slit for a mouth. He described the ‘greys’ as “designed for space travel”, with flexible skin to enable them to cope with anti-gravity g-force movement, different digestive systems so they could survive for long periods without sustenance, night vision anti-glare eye covers, but that they were “very human” notwithstanding their different appearance.

From the autopsy reports the greys were discribed as being “about four feet tall,with organs, bones and skin composition different from humans, bigger hearts and lungs, with skin designed to protect vital organs from cosmic rays, wave action or gravitational forces not yet known to us.” Yet the report noted how similar they were tot us. Corso considered that they were perhaps genetically engeneered and designed to adapt to long space voyages within electro-magnetic wave environment at speeds wich create the physical conditions discribed in Einstein ’s General Theory of Relativity.

Corso goes on to give a lot of detail about the greys and their craft. It seems that biological time must have passed very slowly for the grey entity because it possessed a slow metabolism, evidenced, according tot the Walter Reed examiners, by the enormous capacities of the huge heart and lungs. The physiology of the entity indicated that its body didn’t need to work hard to sustain itself. The larger heart drove a thin milky lymphatic-like fluid (wich was not blood) through a limited, simpler, reduced-capacity circulatory system.

The ‘blood’ and lymphatic system appeared tot be combined. The lungs had de capacities tot ‘store’ atmosphere for long distant travel, as did the skeletal tissue, with more flexible bones, like shock absorbers. They were perhaps not meant to exit the craft as they had difficulties breating our atmosphere.

They had no food nor waste product, so it appears they had a digestive system similar tot plants. They had a one-piece protective covering type of outer skin in wich atoms were aligned so as to provide greater strength and flexibility. (…) No sexual organs of reproductives processes have apparently been found on Grey bodies at autopsies.”

(Philip Corso, The day after Roswell + Piers Morris, They Exist)



Wat moeten we hier nu van denken? In ieder geval: ‘si non è vero, è bene trovato’. Corso overleed in juli 1998. Edoch, Corso maakte zéér kort voor zijn dood nog een affidavit (1) in mei 1998.

In dit affidavid staat o.m. het volgende:

"That in 1961, I came into possession of what I refer to as the ‘Roswell
File.’ This file contained field reports, medical autopsy reports and
technological debris from the crash an extraterrestrial vehicle in
Roswell, New Mexico in 1947.

That I have personally read the medical autopsy reports which refer to
the autopsy of the previously described creature that I saw in 1947 at
Fort Riley, Kansas.



Colonel Philip Corso, een leugenaar? Een fantast? Hmm... misschien. Maar evenzeer: misschien niet.


______________

(1)affidavit:
- Beëdigde, schriftelijke verklaringen, voornamelijk verklaringen die ten overstaan van een bevoegde magistraat of ambtenaar onder ede zijn afgelegd.

min maal min is plus

aliens zijn buitenaards

buitenaardse aliens zijn bijgevolg aardse stervelingen

Svennies 6 februari 2022 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9888474)
Uittreksel uit de beschrijving van de (autopsie van) buitenaardse aliens van de Rosswell-crash (the ‘greys’) door Colonel F. Corso.

Corso says he witnessed what we now describe als an extraterrestrial “grey”, in 1947, a preserved specimen from the crash, floating in preservation semi-liquid gel. The skull of the creature according to Corso was overgrown to the point where all its facial features were arranged frontally, no ears, cheeks of fecial hair, with a slit for a mouth. He described the ‘greys’ as “designed for space travel”, with flexible skin to enable them to cope with anti-gravity g-force movement, different digestive systems so they could survive for long periods without sustenance, night vision anti-glare eye covers, but that they were “very human” notwithstanding their different appearance.

From the autopsy reports the greys were discribed as being “about four feet tall,with organs, bones and skin composition different from humans, bigger hearts and lungs, with skin designed to protect vital organs from cosmic rays, wave action or gravitational forces not yet known to us.” Yet the report noted how similar they were tot us. Corso considered that they were perhaps genetically engeneered and designed to adapt to long space voyages within electro-magnetic wave environment at speeds wich create the physical conditions discribed in Einstein ’s General Theory of Relativity.

Corso goes on to give a lot of detail about the greys and their craft. It seems that biological time must have passed very slowly for the grey entity because it possessed a slow metabolism, evidenced, according tot the Walter Reed examiners, by the enormous capacities of the huge heart and lungs. The physiology of the entity indicated that its body didn’t need to work hard to sustain itself. The larger heart drove a thin milky lymphatic-like fluid (wich was not blood) through a limited, simpler, reduced-capacity circulatory system.

The ‘blood’ and lymphatic system appeared tot be combined. The lungs had de capacities tot ‘store’ atmosphere for long distant travel, as did the skeletal tissue, with more flexible bones, like shock absorbers. They were perhaps not meant to exit the craft as they had difficulties breating our atmosphere.

They had no food nor waste product, so it appears they had a digestive system similar tot plants. They had a one-piece protective covering type of outer skin in wich atoms were aligned so as to provide greater strength and flexibility. (…) No sexual organs of reproductives processes have apparently been found on Grey bodies at autopsies.”

(Philip Corso, The day after Roswell + Piers Morris, They Exist)



Wat moeten we hier nu van denken? In ieder geval: ‘si non è vero, è bene trovato’. Corso overleed in juli 1998. Edoch, Corso maakte zéér kort voor zijn dood nog een affidavit (1) in mei 1998.

In dit affidavid staat o.m. het volgende:

"That in 1961, I came into possession of what I refer to as the ‘Roswell
File.’ This file contained field reports, medical autopsy reports and
technological debris from the crash an extraterrestrial vehicle in
Roswell, New Mexico in 1947.

That I have personally read the medical autopsy reports which refer to
the autopsy of the previously described creature that I saw in 1947 at
Fort Riley, Kansas.



Colonel Philip Corso, een leugenaar? Een fantast? Hmm... misschien. Maar evenzeer: misschien niet.


______________

(1)affidavit:
- Beëdigde, schriftelijke verklaringen, voornamelijk verklaringen die ten overstaan van een bevoegde magistraat of ambtenaar onder ede zijn afgelegd.


Allee ,begint het molentje weer van vooraf aan te draaien....

Het volgende doet mij echter geweldig glimlachen ,niet alleen wat de grootte van de specimens betreft ,maar vooral hun inhoud wat longcapaciteit betreft...

Citaat:

The lungs had de capacities tot ‘store’ atmosphere for long distant travel,

Het Oosten 7 februari 2022 12:45

Dr. Hermann Oberth, vader van de ruimtevaart, over ufo’s.





"Hermann Oberth (Hermannstadt, 25 juni 1894 Neurenberg, 29 december 1989) was een Duitse natuurkundige en raketpionier. Hij deelt, samen met Konstantin Tsiolkovski en Robert Goddard, de titel "Vader van de ruimtevaart"." (Wikipedia.)

https://www.youtube.com/watch?v=PbfMsd43HZE




Fake?? Hmm… not sure at all.

Mocht Oberth dit inderdaad effectief hebben gezegd in 1972, ja dan zal hij deze mening als (top)wetenschapper zeker niet lukraak uit zijn mouw geschud hebben. En dat heeft maar weinig te maken met 'an argument of authority', het wapen bij uitstek van de debunkers.

Knuts 7 februari 2022 13:43

Hmm ...
Tot nu toe twijfelde ik, maar deze gloednieuwe informatie zal me wellicht over de streep krijgen!

https://forum.politics.be/showthread...ghlight=Oberth
https://forum.politics.be/showthread...th#post8861269
https://forum.politics.be/showthread...th#post9654587

En ja hoor, dit is alweer een zuiver autoriteitsargument.

Het Oosten 7 februari 2022 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9889665)
Hmm ...
Tot nu toe twijfelde ik, maar deze gloednieuwe informatie zal me wellicht over de streep krijgen!

https://forum.politics.be/showthread...ghlight=Oberth
https://forum.politics.be/showthread...th#post8861269
https://forum.politics.be/showthread...th#post9654587

En ja hoor, dit is alweer een zuiver autoriteitsargument.

Zelfs wanneer er een ufo in uw tuin landt, zal dit feit u niet over de streep trekken, vrees ik. Want u zult wellicht zeggen: 'er staat geen ufo in mijn tuin want ufo's bestaan niet'.

jogo 7 februari 2022 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9889694)
Zelfs wanneer er een ufo in uw tuin landt, zal dit feit u niet over de streep trekken, vrees ik. Want u zult wellicht zeggen: 'er staat geen ufo in mijn tuin want ufo's bestaan niet'.

Gij hebt met Mariaverschijningen gij blijft daar niet in geloven zelfs als ze in uw bed zou opduiken.

Het Oosten 7 februari 2022 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9889701)
Gij hebt met Mariaverschijningen gij blijft daar niet in geloven zelfs als ze in uw bed zou opduiken.

Als Maria bij mij thuis in de tuin zou verschijnen en ik zou zeker zijn dat het een echte verschijning is , dan zou ik zelfs een grot voor haar bouwen zoals deze van Lourdes (iets kleiner weliswaar). Met bidbankjes voor de grot, kaarsen, scapulieren van Maria (tegen betaling), kortom met alles erop en eraan. Vaneiges.

Knuts 7 februari 2022 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9889694)
Zelfs wanneer er een ufo in uw tuin landt, zal dit feit u niet over de streep trekken, vrees ik. Want u zult wellicht zeggen: 'er staat geen ufo in mijn tuin want ufo's bestaan niet'.

Maar neen, al was het maar dat ik nooit beweerd heb dat "ufo's niet bestaan."

Indien de aliens die met de ufo in mijn tuin zijn geland mij niet meteen wreed weglaseren (of zoiets), pak ik met mijn smartphone een foto van het tuig en post die oa hier. Geen wazige, moeilijk te interpreteren collectie van pixels.

Het Oosten 7 februari 2022 19:12

The ‘Roswell-craft'.



Colonel Corso weet ons ook heel wat te vertellen over het tuig dat neerstortte bij Roswell:

"The craft itself operated differently from anything ever seen on Earth. The craft was able to displace gravity through the propagation of magnetic waves controlled by shifting the magnetic poles around the craft so as to control, or vector, not a propulsion system but the repulsion force of like charges (electromagnetic anti-gravity propulsion). Once the USAF realised this, they apparently raced to figure out how the craft could retain its electric capacity en how the pilots who navigated it could live within the energy field of a wave.

They discovered that the craft functioned like a giant capacitor (storage of energy). In other words the craft itself stored the energy necessary to propagate the magnetic wave that elevated it from Earth’s gravity, and enabled it to achieve speeds of over 7.000 mph. The pilots weren’t affected by the tremendous g-forces that build up in the acceleration of conventional aircraft because to aliens inside it was as if gravity was being folded around the outside (1) of the wave dat enveloped the craft, in other words, like travelling inside the eye of a hurricane. Their suits enabled them literally become part of the electrical circuitry of the vehicle, becoming an extension of their own body.

Essentially the entities were able to survive extended periods living inside a high-energy wave by becoming the primary circuit in the control of the wave. The alien technology was so far beyond Earth-based technology at the end of de Second War that it is possible dat even today the full extend of the ‘alien’ technology may not be onderstood by us. Right in front of the humans who witnesse it, however, was the formula for long distance space travel.

Dr. Hermann Oberth suggested we consider the Roswell craft not as a spacecraft but als a time machine. Were these beings perhaps humanoid robots rather than lifeforms, specially engineered for long distance travel trough space or time?"

( Piers Morris, They Exist, blz. 69-70)


Het lijkt wel een scifi-verhaal, zo te lezen. Op het eerste zicht toch. Alhoewel…


_______________

(1) Bill Uhouse -die enkele decennia geleden beweerde (zie video op youtube) een groot stuk van zijn militaire loopbaan meegewerkt te hebben aan de reengeneering van zulke al dan niet neergestorte alien-toestellen om te proberen er een aardse versie uit te ontwikkelen- zei toen al ongeveer hetzelfde. Het alien-tuig waar hij aan werkte was echter niet hetgeen dat neerstortte in Roswell maar een ander tuig dat zou gecrasht zijn in Kingman Arizona in mei 1953. Tenminste, dat beweert Uhouse.






Hermann Oberth.
(Natuurkundige)

jogo 8 februari 2022 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9889713)
Als Maria bij mij thuis in de tuin zou verschijnen en ik zou zeker zijn dat het een echte verschijning is , dan zou ik zelfs een grot voor haar bouwen zoals deze van Lourdes (iets kleiner weliswaar). Met bidbankjes voor de grot, kaarsen, scapulieren van Maria (tegen betaling), kortom met alles erop en eraan. Vaneiges.

Ge vergeet alweer de inspanning te leveren om die gebeurtenis wetenschappelijk vast te leggen.

Jay-P. 8 februari 2022 08:19

over Alien gedrag gesproken:
 
Twee grotten: Een van Maria en eentje van Lourdes, en beide maar uitbuiten,
Voor het overige moeilijk doen over de sexslavinnen o.a. van de Jappen gedurende WO II.

Wat was de overtreffende trap van religie ook weer: Schijnheiligheid?

Het Oosten 8 februari 2022 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9890145)
Twee grotten: Een van Maria en eentje van Lourdes, en beide maar uitbuiten,
Voor het overige moeilijk doen over de sexslavinnen o.a. van de Jappen gedurende WO II.

Wat was de overtreffende trap van religie ook weer: Schijnheiligheid?

Prietpraat

en

:offtopic:

CUFI 16 maart 2022 23:40

Breaking, war of the worlds in het echt: https://www.youtube.com/watch?v=G8Ma...ture=emb_title

Shiiiitttttt

Nuancering: beelden zijn van The Guardian en echt. Het is duidelijk iets dat vanuit de lucht op de aarde knalt en waarna een aardbeving veroorzaakt wordt, Fukushima Japan.

Micele 17 maart 2022 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921364)
Breaking, war of the worlds in het echt: https://www.youtube.com/watch?v=G8Ma...ture=emb_title

Shiiiitttttt

Nuancering: beelden zijn van The Guardian en echt. Het is duidelijk iets dat vanuit de lucht op de aarde knalt en waarna een aardbeving veroorzaakt wordt, Fukushima Japan.

Was bijlange niet zo krachtig met 7,4 Mw (7 tot 7,9 is fait divers voor Japan) en lag veel dieper (~60 km) dan die toen van maart 2011 (9,1 Mw en 29 km diep), zelfs de 7,1 naschok (20 km diep) was erger als die van gisteren.

Of nog eentje erbij in de overzichtelijk lange lijst van Japan:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...uakes_in_Japan

Mooie oude map vanaf +5,5 tot 2016, dus de zeven aardbevingen van de laatste 5,5 jaar staan er niet meer bij, ze zouden beter eentje enkel met +7 maken... (zie legende, ook kleur voor de diepte)



Earthquakes M5.5+ around Japan (1900–2016) M7.0–7.9=163 EQs, M8.0+=14 EQs

De metingen staan al op wiki: ~ 60 km diepte.

Citaat:

https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Fukushima_earthquake

UTC time 2022-03-16 14:36:33
USGS-ANSS ComCat
Local date 16 March 2022
Local time 23:36 JST

Magnitude
7.4 MJMA
7.3 Mw

Depth
57.0 km (35 mi) (JMA)
63.1 km (39 mi) (USGS)

Epicenter 37.702°N 141.587°E
Type Reverse
Max. intensity JMA 6+ [1]

VIII (Severe)[2]
Tsunami 30 cm (0.98 ft)[3]
Foreshocks MJMA? 6.1[4]
Mw 6.5 [5]
Aftershocks yes, largest is mb 5.5[6]
Casualties 4 dead, 194 injured[7][8]

CUFI 17 maart 2022 10:10

Jamaar, hebt ge gezien hoe er iets gelijk een lasershot vanuit de lucht op de aarde knalt, waarna een aardbeving plaatsnam?
Wellicht human wmd en no alien.

Micele 17 maart 2022 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921532)
Jamaar, hebt ge gezien hoe er iets gelijk een lasershot vanuit de lucht op de aarde knalt, waarna een aardbeving plaatsnam?
Wellicht human wmd en no alien.

Die flits heb ik gezien. Meteoor die ergens op het land knalt?

Maar die verklaart geen gemiddelde aardschok die begint op 60 km diepte en veel verder in de oceaan ligt, dus helemaal niet op de plaats waar die flits te zien was.

Dit wiki lijstje zware aardbevingen wereldwijd is ook al aangepast:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...quakes_in_2022

Er zal ook een lijstje zijn met meteorietinslagen of andere neerstortende ruimtedinges.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be