Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Zoon van Dillen op foto met Degrelle (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27562)

Steenbok66 9 januari 2005 08:45

Zoon van Dillen op foto met Degrelle
 
Eergisteren werd op de RTBF een foto getoond van de zoon van Karel Dillen samen op de foto, korte tijd voor diens dood enkele jaren geleden...
Er werd ook een uittreksel uitgezonden van Degrelle waarin die het loftrompet speelde op Dillen en consoorten tijdens de nazibezetting...

vreemd....

voorvechters van eigen volk eerst die een boontje hebben voor een van de meeste markante Waalse fascisten...

wat gaat er nog allemaal opduiken...
we zagen hier al foto's van Dillen op Nazi bijeenkomst en de hitlergroet brengend...

waarschijnlijk een obenullig feit in de geschiedenis....

thePiano 9 januari 2005 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Eergisteren werd op de RTBF een foto getoond van de zoon van Karel Dillen samen op de foto, korte tijd voor diens dood enkele jaren geleden...
Er werd ook een uittreksel uitgezonden van Degrelle waarin die het loftrompet speelde op Dillen en consoorten tijdens de nazibezetting...

vreemd....

voorvechters van eigen volk eerst die een boontje hebben voor een van de meeste markante Waalse fascisten...

wat gaat er nog allemaal opduiken...
we zagen hier al foto's van Dillen op Nazi bijeenkomst en de hitlergroet brengend...

waarschijnlijk een obenullig feit in de geschiedenis....

Vreemd toch dat ze ons blijven verwijten dat we refereren naar toestanden van 60 jaar geleden maar zelf kunnen ze er maar niet over zwijgen. De 'helden' van toen zijn de iconen van het VB anno 2005.

thePiano 9 januari 2005 13:43

Vreemd ook dat de aanhang van het Vlaams Belang hier opvallend stil over doet. 8)

Superbelg 9 januari 2005 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Eergisteren werd op de RTBF een foto getoond van de zoon van Karel Dillen samen op de foto, korte tijd voor diens dood enkele jaren geleden...
Er werd ook een uittreksel uitgezonden van Degrelle waarin die het loftrompet speelde op Dillen en consoorten tijdens de nazibezetting...

vreemd....

voorvechters van eigen volk eerst die een boontje hebben voor een van de meeste markante Waalse fascisten...

wat gaat er nog allemaal opduiken...
we zagen hier al foto's van Dillen op Nazi bijeenkomst en de hitlergroet brengend...

waarschijnlijk een obenullig feit in de geschiedenis....

Karel Dillen heeft zicht koest gehouden tijdens de nazibezetting. Het zou me verbazen moest Degrelle lof hebben over zijn gedrag tijdens de oorlog.

Jammer. Want anders hadden ze die zot zijn burgerrechten ook kunnen afpakken, en was er nooit een Vlaams Blok geweest. Nog een mythe weg, dat de repressie enkel tegen Vlaanderen was in plaats van tegen collabo's (was het maar zo).

johan 9 januari 2005 14:13

Een getrukeerde foto las ik ergens. Flauwe provocatie van blokkwatch.

Steenbok66 9 januari 2005 15:57

had niet anders verwacht dat de vlaamse stank aanhangers dit zouden ontkennen en doodzwijgen...
die foto was niet getrukeerd...
en de uitspraken van Degrelle ook niet...
Degrelle overdreef soms wel eens...
maar het gebroed van Dillen is zoals de vader...
nazi's... ze waren en zijn het....
en een miljoen onnozele zielen stemmen daarvoor...
gewoon zielig...
geen ander woord voor...
de kiekens zonder kop...
ze laten zich meeslepen door de opvolgers van VNV, vlaamse SS et ander schorremorie....
maar ja...
vrijheid van meningsuiting hé...
ook ik maak daar gebruik van...

Superbelg 9 januari 2005 16:07

Ik ben geen Vlaamse Stank aanhanger. Ik zou willen dat Dillen echt iets gedaan had in de oorlog, dan hadden we nu geen Vlaams Blok. De waarheid heeft zijn rechten.

Rr00ttt 9 januari 2005 16:11

Zijn er nergens foto's van Leo 3 met A. Hitler? Die heeft toch 2 maal een bezoek gebracht aan de 'Führer' dacht ik?

Confucius 9 januari 2005 16:26

Raar dat die foto nog niet op de voorpagina van de "Morgen" gestaan heeft ? En noemde men Degrelle op RTBF een Vlaams nationalist ?

Superbelg 9 januari 2005 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Zijn er nergens foto's van Leo 3 met A. Hitler? Die heeft toch 2 maal een bezoek gebracht aan de 'Führer' dacht ik?

Chamberlain ook. Daladier ook. Stalin ook. So?

thePiano 9 januari 2005 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johan
Een getrukeerde foto las ik ergens. Flauwe provocatie van blokkwatch.

Flauwe kul. Neem het maar van me aan: de foto is autentiek.

Confucius 9 januari 2005 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Flauwe kul. Neem het maar van me aan: de foto is autentiek.

Ja, nu ben ik echt wel overtuigd....

thePiano 9 januari 2005 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Ja, nu ben ik echt wel overtuigd....

Je zal wel overtuigd geraken zodra het VB gereageerd heeft, want alleen van hen geloof je blijkbaar nog wat. Alhoewel ik vermoed dat ze het zaakje gewoon gaan toezwijgen, dat gebeurt wel meer als er lastige vragen worden gesteld.

thePiano 9 januari 2005 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Zijn er nergens foto's van Leo 3 met A. Hitler? Die heeft toch 2 maal een bezoek gebracht aan de 'Führer' dacht ik?

Op mijn website staat er eentje, ook eentje met zijn zus prinses Charlotte.

Rr00ttt 9 januari 2005 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superbelg
Chamberlain ook. Daladier ook. Stalin ook. So?

Bij mijn weten deden zij dat niet als vorst van een bezet land die op een goed blaadje probeerde te komen ... :p

Rr00ttt 9 januari 2005 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Op mijn website staat er eentje, ook eentje met zijn zus prinses Charlotte.

Kan je die posten o/h forum of een 'search' functie inbouwen in je website?

Fieseler 9 januari 2005 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
had niet anders verwacht dat de vlaamse stank aanhangers dit zouden ontkennen en doodzwijgen...
die foto was niet getrukeerd...
en de uitspraken van Degrelle ook niet...
Degrelle overdreef soms wel eens...
maar het gebroed van Dillen is zoals de vader...
nazi's... ze waren en zijn het....
en een miljoen onnozele zielen stemmen daarvoor...
gewoon zielig...
geen ander woord voor...
de kiekens zonder kop...
ze laten zich meeslepen door de opvolgers van VNV, vlaamse SS et ander schorremorie....
maar ja...
vrijheid van meningsuiting hé...
ook ik maak daar gebruik van...

Ik wilde net gaan antwoorden zie...
maar de wet van Godwin hé
:-(

jan hyoens 10 januari 2005 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Ja, nu ben ik echt wel overtuigd....

:lol: allee, wie gelooft er nu piano niet!? :lol:

thePiano 10 januari 2005 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
:lol: allee, wie gelooft er nu piano niet!? :lol:

Die vraag betreft enkel dit forum tenzij je meent dat de paar honderd users die actief zijn op dit forum representatief zijn voor de ganse Nederlandstalige bevolking van België.

Wie dat allemaal is op het forum van PB die thePiano niet geloven is eenvoudig vast te stellen:
Kijk maar in deze topic Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, wat zou u stemmen? (81 op 152) wie er allemaal voor het Vlaams Belang stemde en in deze topic De Purperen Muur (147 op 178.) wie voor het afschaffen van de negationismewet heeft gestemd. Dit zegt natuurlijk alles over hoe de verhoudingen liggen op dit forum.

Herr Flick 10 januari 2005 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Eergisteren werd op de RTBF een foto getoond van de zoon van Karel Dillen samen op de foto, korte tijd voor diens dood enkele jaren geleden...
Er werd ook een uittreksel uitgezonden van Degrelle waarin die het loftrompet speelde op Dillen en consoorten tijdens de nazibezetting...

vreemd....

voorvechters van eigen volk eerst die een boontje hebben voor een van de meeste markante Waalse fascisten...

wat gaat er nog allemaal opduiken...
we zagen hier al foto's van Dillen op Nazi bijeenkomst en de hitlergroet brengend...

waarschijnlijk een obenullig feit in de geschiedenis....


En dit terwijl die markante Waalse fascisten, nooit of bijna nooit vernoemd worden, ...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be