Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   #metoo strikes again: DIRK DRAULANS heeft er gelegen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242532)

Thuleander 20 februari 2018 15:08

#metoo strikes again: DIRK DRAULANS heeft er gelegen
 
De feministische exponent genaamd #metoo die momenteel als een tornado door de msm en de humanitaire sector raast is literally the best thing ever.
Deze keer is de linkse bioloog en pratend bijzettafeltje voor uiteenlopende zeverprogramma's op de vrt DIRK DRAULANS het haasje.


Dirk Draulans: I'LL GET ME COAT







#metoo is niets minder dan de links/progressieve, feministische moraal die als een boemerang in het gezicht van haar aanhangers terugkeert.

Dit systeem, met haar moderne moraal, is een dolgedraaid monster dat voortdurend in zijn eigen staart hapt.

Het enige wat het uit zijn lijden kan verlossen is euthanasie.

TV-verslaafde 20 februari 2018 15:18



Bingo!

Wat heb ik gewonnen?

TheFourHorsemen 20 februari 2018 16:49

Wat heeft hij gezegd/gedaan?

Wapper 20 februari 2018 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8652188)
Wat heeft hij gezegd/gedaan?

Een paar kleinigheden maar :lol:

” En waarom zouden alle hulpverleners een versie van Moeder Theresa moeten zijn? ”Die mensen moeten zich ook kunnen ontspannen”, klinkt de ietwat ongelukkige uitspraak.

Ze hebben Van Hauwermeiren een zachte exit gegeven.” Enerzijds logisch vindt Draulans, want volgens hem heeft de Belg niets verkeerds gedaan. “Hij heeft geen geld gestolen bijvoorbeeld.”

Draulans noemt Van Hauwermeiren zelfs ”- tussen haakjes - slachtoffer van een foute perceptie”.


https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~acc3b8ad/

Vlad 20 februari 2018 17:14

Dat hulpverleners onderling seksfeestjes houden tot daar aan toe maar met de plaatselijke bevolking die niet anders kan dan uit armoede ...
Draulans had beter gezwegen. Er is bij Oxfam en AZG veel meer gebeurd dan wat seksfeestjes met prostituees.
Mensen zijn zich slecht bewust van hun werkelijke drijfveren.

fred vanhove 20 februari 2018 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8652197)
Dat hulpverleners onderling seksfeestjes houden tot daar aan toe maar met de plaatselijke bevolking die niet anders kan dan uit armoede ...
Draulans had beter gezwegen. Er is bij Oxfam en AZG veel meer gebeurd dan wat seksfeestjes met prostituees.
Mensen zijn zich slecht bewust van hun werkelijke drijfveren.

Dat zou kunnen. Maar er wordt tegenwoordig nogal veel gezegd en geschreven dat achteraf weer heel anders was. Fake News noemt dat ;-)

Vlad 20 februari 2018 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652205)
Dat zou kunnen. Maar er wordt tegenwoordig nogal veel gezegd en geschreven dat achteraf weer heel anders was. Fake News noemt dat ;-)

Dit is toch geen fake news zeker ... :roll:
Het is niet omdat de media hier hun best doen de hulporganisaties te vrijwaren van al te grote schade dat het uiteindelijk niet zal door dringen hoor.

fred vanhove 20 februari 2018 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8652207)
Dit is toch geen fake news zeker ... :roll:
Het is niet omdat de media hier hun best doen de hulporganisaties te vrijwaren van al te grote schade dat het uiteindelijk niet zal door dringen hoor.

Ik twijfel niet dat er zeker gevallen van misbruik zullen bestaan.Waar niet ? Gaat het hier om een paar geïsoleerde gevallen ja dan neen ? Ik twijfel heel hard dat er overal en altijd stelselmatig seksueel misbruik werd gemaakt.
Tegenwoordig wordt alles nogal buiten proportie opgeblazen. De media is nog gevaarlijker dan al de rest aan het worden....het is een miljarden business als geen andere. Ze vertellen al lang niet meer de dingen zoals ze zijn maar wel zoals ze graag zouden hebben dat ze zijn.
Binnenkort zijn alle artsen die vrijwillig werken in derde landen zonder uitzondering ook pedofielen en verkrachters.

geertvdb 20 februari 2018 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652221)
Ik twijfel niet dat er zeker gevallen van misbruik zullen bestaan.Waar niet ? Gaat het hier om een paar geïsoleerde gevallen ja dan neen ? Ik twijfel heel hard dat er overal en altijd stelselmatig seksueel misbruik werd gemaakt.

Dat was het excuus van de Kerk ook bij pedofilie schandalen. Elke pedofiele priester was inderdaad een geisoleerd geval. Het probleem is dat het niet voorkomen werd, en dat daarna de klachten opzettelijk genegeerd werden.
NET zoals de Kerk deed!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652221)
Tegenwoordig wordt alles nogal buiten proportie opgeblazen. De media is nog gevaarlijker dan al de rest aan het worden....het is een miljarden business als geen andere. Ze vertellen al lang niet meer de dingen zoals ze zijn maar wel zoals ze graag zouden hebben dat ze zijn.
Binnenkort zijn alle artsen die vrijwillig werken in derde landen zonder uitzondering ook pedofielen en verkrachters.

Ge snapt het probleem niet.
Degenen die in een rampgebied gaan werken hebben geld mee DAT NIET VAN HEN IS, maar van donoren en belastingbetalers.
Dat geld geeft hen een machtspositie, die ze NOOIT mogen misbruiken.

fred vanhove 20 februari 2018 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8652236)
Dat was het excuus van de Kerk ook bij pedofilie schandalen. Elke pedofiele priester was inderdaad een geisoleerd geval. Het probleem is dat het niet voorkomen werd, en dat daarna de klachten opzettelijk genegeerd werden.
NET zoals de Kerk deed!

Ge snapt het probleem niet.
Degenen die in een rampgebied gaan werken hebben geld mee DAT NIET VAN HEN IS, maar van donoren en belastingbetalers.
Dat geld geeft hen een machtspositie, die ze NOOIT mogen misbruiken.

Het geld dat ze mee hebben mag inderdaad niet dienen om te gaan vogelen. Dat moeten ze uit eigen zak betalen. Akkoord.

TheFourHorsemen 20 februari 2018 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8652195)
Een paar kleinigheden maar :lol:

” En waarom zouden alle hulpverleners een versie van Moeder Theresa moeten zijn? ”Die mensen moeten zich ook kunnen ontspannen”, klinkt de ietwat ongelukkige uitspraak.

Ze hebben Van Hauwermeiren een zachte exit gegeven.” Enerzijds logisch vindt Draulans, want volgens hem heeft de Belg niets verkeerds gedaan. “Hij heeft geen geld gestolen bijvoorbeeld.”

Draulans noemt Van Hauwermeiren zelfs ”- tussen haakjes - slachtoffer van een foute perceptie”.


https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~acc3b8ad/

Domme uitspraak van Draulans.

Moeder Theresa was immers een verschrikkelijk mens. Daar zou ik als hulpverlener niet mee willen worden vergeleken.

No Apologies 20 februari 2018 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652245)
Het geld dat ze mee hebben mag inderdaad niet dienen om te gaan vogelen. Dat moeten ze uit eigen zak betalen. Akkoord.

En verder werken ze altijd in gebieden waar mensen zwaar getroffen zijn en zwak staan. Zelfs als ze met eigen geld betalen zitten ze nog altijd in een grijze zone van mensen voor weinig geld dingen laten doen die deze mensen welllicht liever niet doen. Gaat het om professionele prostituees of niet? Hoe oud zijn deze vrouwen/meisjes? Dag na dag komen nu dergelijke verhalen aan het licht. Daarnet ook nog in het nieuws. Ik denk niet dat nog over geïsoleerde gevallen kan worden gesproken en vermits sommige directies al mea culpa hebben geslagen ook niet over 'fake news'.

Xenophon 20 februari 2018 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8652262)
Domme uitspraak van Draulans.

Moeder Theresa was immers een verschrikkelijk mens. Daar zou ik als hulpverlener niet mee willen worden vergeleken.

Ik heb er nooit problemen mee gehad, in tegendeel.

dalibor 20 februari 2018 21:03

Ah, is dat ook al een linkse? Omdat hij lang haar heeft of zo?

geertvdb 20 februari 2018 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652245)
Het geld dat ze mee hebben mag inderdaad niet dienen om te gaan vogelen. Dat moeten ze uit eigen zak betalen. Akkoord.

Daar heb ik het niet over. Ze hebben een machtspositie niet vanuit hun eigen geld, maar omdat ze macht hebben om het geld van donoren te verdelen.

geertvdb 20 februari 2018 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8652262)
Domme uitspraak van Draulans.

Moeder Theresa was immers een verschrikkelijk mens. Daar zou ik als hulpverlener niet mee willen worden vergeleken.

Idd

Thuleander 20 februari 2018 21:36

Stel u voor, al die mannen die vandaag hun brood verdienen door met hun smoel op tv te komen bij de msm.
Die moeten dus constant op eieren lopen hé.
Even nonchalant, even een verkeerde opmerking en 't is gebeurd.

Arme BV'tjes. :lol:

Thuleander 20 februari 2018 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8652262)
Domme uitspraak van Draulans.

We gaan hem niet veel meer op tv zien denk ik. :-)

kelt 20 februari 2018 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8652245)
Het geld dat ze mee hebben mag inderdaad niet dienen om te gaan vogelen. Dat moeten ze uit eigen zak betalen. Akkoord.

Ironisch genoeg zijn zelfs de lonen van de "hulpmedewerkers" ,uiteindelijk,afkomstig van donaties of overheidssteun ,uitgereikt met een bepaald doel voor ogen.....

"Vogelen" hoorde daar,dacht ik toch,NIET bij.

Mensen die gelden van de staat of van "solidariteitsfondsen" ontvangen hebben eigenlijk geen "eigen zak"......:lol:

TV-verslaafde 20 februari 2018 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8652351)
Stel u voor, al die mannen die vandaag hun brood verdienen door met hun smoel op tv te komen bij de msm.
Die moeten dus constant op eieren lopen hé.
Even nonchalant, even een verkeerde opmerking en 't is gebeurd.

Arme BV'tjes. :lol:

Wahaha, verslagen door een vrouw. Wat een afgang!

We moeten wachten tot 1 vent de spreekwoordelijke uppercut durft uit te delen. Draulans had al een beetje lef, maar er moet toch iemand komen die er helemaal voor gaat. :lol:



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be