Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Lachgas: populair bij jongeren maar lang niet zonder gevaar. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249291)

Universalia 8 juli 2019 16:28

Lachgas: populair bij jongeren maar lang niet zonder gevaar.
 
Lachgas: populair bij jongeren maar lang niet zonder gevaar.

Citaat:

Bij het auto-ongeval in Kortessem zaterdag, waarbij de vijf inzittenden omkwamen, werden in de auto lachgaspatronen gevonden. Lachgas is een populaire drug bij jongeren, maar vaak weten ze niet welke effecten de drug heeft.
Ik kan er echt totaal geen compassie met hebben dat ze alle 5 het leven gelaten hebben.

Hopelijk is er niet teveel schade aangericht aan de eigendommen van die mensen die er niets met te maken hadden met dat soort van idioten op de baan.

Het Verzet 8 juli 2019 17:13

En wie zegt dat de bestuurder onder invloed daarvan was tijdens het rijden?
Zo een roes duurt misschien 5 minuten.
Het is nu omdat ik een accident heb met een bak duvel in mijn auto, dat ik bezoeken rondrij.

De schoofzak 8 juli 2019 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9063586)
Lachgas: populair bij jongeren maar lang niet zonder gevaar.



Ik kan er echt totaal geen compassie met hebben dat ze alle 5 het leven gelaten hebben.

Hopelijk is er niet teveel schade aangericht aan de eigendommen van die mensen die er niets met te maken hadden met dat soort van idioten op de baan.

Dat is de taal van een onmens.

fred vanhove 8 juli 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9063612)
En wie zegt dat de bestuurder onder invloed daarvan was tijdens het rijden?
Zo een roes duurt misschien 5 minuten.
Het is nu omdat ik een accident heb met een bak duvel in mijn auto, dat ik bezoeken rondrij.

Zo denk ik er ook over.

maddox 8 juli 2019 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9063619)
Dat is de taal van een onmens.

Darwin at work.

chris k 8 juli 2019 20:12

Op sommige werken hangt er lachgas ...zonder dat mensen het weten.

chris k 8 juli 2019 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9063619)
Dat is de taal van een onmens.

Al goed dat er geen andere mensen bij betrokken waren ....stel eens voor je stapt daar op het voetpad .

Onverantwoord van zoiets te gebruiken ....als ze het in de auto gebruiken waren ze allemaal in het N2O -> chauffeur moest dan stoppen en alle ramen openen en ventilatie op max. zetten

fred vanhove 10 juli 2019 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9063619)
Dat is de taal van een onmens.

Waarom ? Kan ook de reactie zijn van een doodbrave mens. Als ik als doodbrave mens sommige gekken bezig zie in het verkeer zou het me totaal onverschillig laten wanneer deze zich te pletter rijden tegen een betonpijler. En dan ben ik nog mild....liefst voor de rest van hun leven in een rolstoel zou ik nog leuker vinden. Sommige bestuurders zijn echte moordenaars....niet meer of niet minder en die verdienen geen medelijden.

Zonder dit voorval specifiek te kennen lijkt het me toch dat die kerel aan een waanzinnige snelheid moet hebben gereden (ze reden bijna los door dat hele huis). Indien dit zo is vind ik het heel tof dat hij tegen een gevel is gesmakt in plaats van tegen een 'normale' voorzichtige mens of tegen een geliefde.
Voor de inzittenden kan een andere uitleg gelden.

Voor de Fred zijn losers nu éénmaal niet dezelfde mensen als voor U.

Anna List 10 juli 2019 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9063690)
Al goed dat er geen andere mensen bij betrokken waren ....stel eens voor je stapt daar op het voetpad .

Onverantwoord van zoiets te gebruiken ....als ze het in de auto gebruiken waren ze allemaal in het N2O -> chauffeur moest dan stoppen en alle ramen openen en ventilatie op max. zetten

volgens mij ventileert het beter als m doorrijdt.

chris k 10 juli 2019 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9064869)
volgens mij ventileert het beter als m doorrijdt.

Het ontsnappende N2O ( overdruk ) zal wel lang genoeg in de auto hangen om iedereen ervan mee te laten inademen ...ramen zullen wel niet open gestaan hebben zeker .

Universalia 10 juli 2019 21:36

Pink Panther Strikes Again - Dentist Nitrous Oxide scene

chris k 11 juli 2019 15:57

Terloops ...waar diende het lachgas voor ?

-men kan het gebruiken om de motor sneller te laten vliegen ....dan waren ze niet in een roes.

Universalia 16 juli 2019 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k (Bericht 9065761)
Terloops ...waar diende het lachgas voor ?

-men kan het gebruiken om de motor sneller te laten vliegen ....dan waren ze niet in een roes.

Zo een set NOS (Nitrous oxide (laughing gas)) bestaat inderdaad als car tuning maar is in de meeste landen wel verboden.


Misschien hadden die teveel The fast and the furious gezien?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be