Citaat:
Als die pippo er nu eens de co ordinaten bij gaf kon ik de Australische regering vragen wat het is. |
Citaat:
Denk je echt dat ze dan de belgische luchtmacht even gaan informeren? :-D :-D :-D Citaat:
Citaat:
Straf. Je kan misschien specs en info opvragen bij het Pentagon, die gaan je graag zien komen. |
Het hangt trouwens boven de wegen, dus moet in de lucht hangen?
|
Citaat:
|
Ik vind niets terug over die antenne. Dan moet ge daar toch een fotoke vanop de grond van kunnen delen? Ik vind het niet terug.
Wel dit topic: http://projectavalon.net/forum4/show...Maps-18-1-2011 Edit: ja ik zie het, maar die omgeving ziet er wel anders uit als in dat filmpke. Plus in dat filmke lijkt het over de wegen heen te gaan. |
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk omdat Glons een internationaal bezet Nato Hoofdkwartier is slimme. En Kolonel De Brouwer had toen een van de belangrijke NATO-Ops-functies. Dat weet je allemaal niet hé. Niets onderzocht hé. Staat nochtans overal als je wat moeite doet. Be is bij de NATO hé, slimme. Ik was het bijna 40 jaar. Citaat:
Totaal irrelevant hier, men kon tenslotte de primaire echo´s volgen met opsporingsradars, en verder tracken met F16´s. Citaat:
Citaat:
Ge bedoelt toch niet die prutsers van het Pentagon die nog niet eens 4 trage Boeings konden onderscheppen. :oops: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel me eens waarom ECM een dergelijk resultaat niet zou kunnen veroorzaken? Citaat:
Maar thuis en op cafe opscheppen over hun technisch vernuft en hoe waterdicht hun luchtruim wel is : uiteraard a volonte, net zoals hier blijkbaar. :) |
Citaat:
Citaat:
Een radaroperator zit permanent op z´n scherm te loeren bij navenante Nato-status, een radartechnicus van het hoogste echelon doet dat veel minder. 8-) Euhmm, vertel nu eens eindelijk hoe een SR-71 opeens stil in de lucht blijft hangen (gedetecteerd op hetzelfde moment door verscheidene radars vanuit andere plaatsen in Be, 4 dacht ik). Citaat:
Citaat:
Maar meestal worden de volg- of vuurleidingsradars gestoord (die lock hebben met het vluchtend target), weet ge dat zijn die radars die de missile begeleiden/tracken naar het vluchtende vliegtuig. Een onderbreking van de lock kan voldoende zijn. De F16-s volgradars werden niet gestoord, duidelijk te zien in volgende filmpje (met originele radaropname van een van de F16´s) http://www.youtube.com/watch?v=547zv...watch_response Gekeken, geluisterd ? ook wat er nadien volgt is heel interessant ! (Piloten zijn geen radartechnicussen hé, vergeet dat niet) Opsporingsradars kunnne ook gestoord worden maar die hebben meer uitgekinde ECCM- mogelijkheden omdat ze enkel opsporen en niet moeten volgen/locken. In detail uitleggen ga ik dat niet. ´Radars´ hebben ook nog *ECCM*, en kunnen ECM omzeilen. Naar een andere zendfrequentie gaan (binnen 2 sec) is - meestal- al voldoende. Citaat:
Tja, niet elke radaroperator doet zijn job... :-D |
Citaat:
Bibby Road, Badgingarra, Western Australia, Australia http://blog.ufo-blog.com/2008/01/exc...iangle-on.html |
Citaat:
Hier nog veel info: http://blog.ufo-blog.com/2007/12/gen...r-belgium.html (onderaan) Best de posts vanaf # 4680 nog eens doornemen, ik ga me niet blijven herhalen. Citaat:
Officieel Rapport of copie: http://www.ufo-blog.com/pdf/rbaf_bla...gle_report.pdf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er ook alvast van overtuigd dat er nog 'leven' aanwezig is in het heelal.
Dat hoeft daarom geen leven te zijn dat wij kunnen waarnemen, laat staan begrijpen. Wij kunnen bijvoorbeeld zintuiglijk slechts een heel beperkt deel van het electromagnetisch spectrum waarnemen, met onze ogen als licht en met onze huid als warmte. Voor mijn part IS het heelal leven. Ik acht het wel vrijwel onmogelijk dat elders in het heelal dezelfde eencelligen ontstaan zijn, met eenzelfde DNA basis, met dezelfde behoeften en eenzelfde evolutie tot 'intelligente' wezens met opponeerbare duim e tutti quanti. Dus van die mensachtige hollywood-buitenaardsen daar geloof ik niet echt in, en God ook niet echt. Trouwens, het is ook niet gezegd dat buitenaard leven ONS zou herkennen als ander leven. Misschien zijn er hier al honderden bezoeken geweest zijn die het aftrappen omdat er hier geen kwikdampatmosfeer is om maar iets te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij zal er nooit contact komen zolang we mekaar in de haren zitten en de wereldwijde problemen niet opgelost hebben.
Hoogontwikkelde beschavingen met goede bedoelingen zullen liever afwachten en observeren voor ze zich daar in kunnen moeien. Die met slechte bedoelingen zouden er wel eens misbruik van kunnen maken... Invasion! |
Citaat:
Wie weet zijn aliens Walen... werkloze Walen! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen is de wetenschappelijke wereld, volop aan het speculeren over ééncellig leven op Mars... De theorie dat het leven op aarde, elders in het universum is ontstaan & getransporteerd is naar hier (via meteoren) staat anders nog steeds op haar sokkel. Trouwens, was er geen ééncelige gevonden op AARDE waarvan het DNA gebaseerd is op cyanide ipv op koolstof? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be