Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   NL: Jeanine Hennis kiest na 5 jaar brokken op defensie definitief voor het FORNUIS (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240696)

Thuleander 4 oktober 2017 11:58

NL: Jeanine Hennis kiest na 5 jaar brokken op defensie definitief voor het FORNUIS
 
Uitstekende keuze, Jeanine!




Dat is toch weer één Nederlandse man meer die van zijn vrouw 's avonds een met liefde bereide warme maaltijd krijgt ipv een hoop gezaag over het werk.
De toegewijde zorg voor haar man en het huishouden zal haar gelukkiger maken en meer voldoening schenken dan een dwaze politieke carrière.
Hysterische huilbuien zullen in frequentie afnemen en tenslotte helemaal verdwijnen.
Ook zal ze aantrekkelijker worden en ongewenste gezichtsbeharing zal spontaan verdwijnen.
Dat is allemaal wetenschappelijk aangetoond.

Wij wensen je veel succes, Jeanine.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...t-op~a18bcb5a/

Zipper 4 oktober 2017 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8541131)
Uitstekende keuze, Jeanine!




Dat is toch weer één Nederlandse man meer die van zijn vrouw 's avonds een met liefde bereide warme maaltijd krijgt ipv een hoop gezaag over het werk.
De toegewijde zorg voor haar man en het huishouden zal haar gelukkiger maken en meer voldoening schenken dan een dwaze politieke carrière.
Hysterische huilbuien zullen in frequentie afnemen en tenslotte helemaal verdwijnen.
Ook zal ze aantrekkelijker worden en ongewenste gezichtsbeharing zal spontaan verdwijnen.
Dat is allemaal wetenschappelijk aangetoond.

Wij wensen je veel succes, Jeanine.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...t-op~a18bcb5a/

Een vrouw die na een tijdje enkel nog de prijs kent van kropsla en waspoeder ? Neen, bedankt.
Mijn vrouw verdient trouwens 20% meer dan ik, en daar kan ik perfect mee leven.

HOUZEE ! 4 oktober 2017 13:48

Veel succes, Jeanine! Nu kan je eindelijk vrouw zijn.

HOUZEE ! 4 oktober 2017 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8541152)
Een vrouw die na een tijdje enkel nog de prijs kent van kropsla en waspoeder ? Neen, bedankt.

Wat een denigrerende houding toch weeral. Het respect voor de huisvrouw is hier ver zoek ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8541152)
Mijn vrouw verdient trouwens 20% meer dan ik, en daar kan ik perfect mee leven.

Als zij daar ook mee kan leven : prima.

Maar ik vind dat je als man toch een beetje meer ambitie mag hebben om wel meer te verdienen...

Zipper 4 oktober 2017 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8541263)
Wat een denigrerende houding toch weeral. Het respect voor de huisvrouw is hier ver zoek ...


Als zij daar ook mee kan leven : prima.

Maar ik vind dat je als man toch een beetje meer ambitie mag hebben om wel meer te verdienen...

Waarom ? Welk belang heeft het nu wie in een gezin het meeste geld binnenbrengt ???

Anselmo 4 oktober 2017 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8541131)
Uitstekende keuze, Jeanine!




Dat is toch weer één Nederlandse man meer die van zijn vrouw 's avonds een met liefde bereide warme maaltijd krijgt ipv een hoop gezaag over het werk.
De toegewijde zorg voor haar man en het huishouden zal haar gelukkiger maken en meer voldoening schenken dan een dwaze politieke carrière.
Hysterische huilbuien zullen in frequentie afnemen en tenslotte helemaal verdwijnen.
Ook zal ze aantrekkelijker worden en ongewenste gezichtsbeharing zal spontaan verdwijnen.
Dat is allemaal wetenschappelijk aangetoond.

Wij wensen je veel succes, Jeanine.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...t-op~a18bcb5a/

Wat is dat voor zever !

Ook op defensie kan een vrouw de job invullen zoals een man.

Zie Duitsland.


HOUZEE ! 4 oktober 2017 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8541268)
Waarom ? Welk belang heeft het nu wie in een gezin het meeste geld binnenbrengt ???

Het is gewoon een ambitieloze houding, daar spreekt weinig mannelijkheid uit.

Als alle mannen die instelling hadden ... Maar als jullie gelukkig zijn, dan is het prima zo.

HOUZEE ! 4 oktober 2017 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8541271)
Wat is dat voor zever !

Ook op defensie kan een vrouw de job invullen zoals een man.

Zie Duitsland.


Het Duitse leger, wat doen die zoal tegenwoordig? Vreemdelingen registreren en voedselpakketten uitdelen?

Dat kan je inderdaad beter laten regelen door een vrouw.

Zipper 4 oktober 2017 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8541291)
Het is gewoon een ambitieloze houding, daar spreekt weinig mannelijkheid uit.

Als alle mannen die instelling hadden ... Maar als jullie gelukkig zijn, dan is het prima zo.

Ik vroeg mij al af, waar moeit gij u eigenlijk mee.

Eyjafjallajökull 4 oktober 2017 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8541291)
Het is gewoon een ambitieloze houding, daar spreekt weinig mannelijkheid uit.

Als alle mannen die instelling hadden ... Maar als jullie gelukkig zijn, dan is het prima zo.

Wat is daar ambitieloos aan ?

Wedden dat ook jij veel minder verdient dan heel wat vrouwen. Oei, ben je nu aangetast in je (pseudo)mannelijkheid ?

Dadeemelee 4 oktober 2017 14:31

Joelle gaat trouwens ook terug huisvrouw spelen. Waarschijnlijk tegen een kleine vergoeding :)



https://www.demorgen.be/politiek/joe...ssie-b867da32/

TheFourHorsemen 4 oktober 2017 14:34

Ik snap dat echt niet, die (West-Europese?) gewoonte dat een minister opstapt bij een tegenslag.

Net dan is een minister nodig om te handelen.

kelt 4 oktober 2017 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8541294)
Het Duitse leger, wat doen die zoal tegenwoordig? Vreemdelingen registreren en voedselpakketten uitdelen?

Dat kan je inderdaad beter laten regelen door een vrouw.

Inderdaad....ik moet het helemaal met je eens zijn.Duitsland exporteert enthousiast het meest geavanceerde wapentuig naar de meest louche klanten maar heeft zijn strijdkrachten al lang gedegradeerd tot een "fanfare van Hamelen" ,iedere stap nauwlettend in de gaten gehouden door advokaten......een farce....

Geen enkel Europees land zou bvb de morele- en materiele kracht opgebracht kunnen hebben het Kalifaat te bevechten,laat staan te verslaan.....




...dus hopen we maar dat de Amerikanen vriendjes blijven......Die bakken er ook niet veel meer van,maar ze kunnen meer en langer bakken....

Thuleander 4 oktober 2017 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8541433)
Inderdaad....ik moet het helemaal met je eens zijn.Duitsland exporteert enthousiast het meest geavanceerde wapentuig naar de meest louche klanten maar heeft zijn strijdkrachten al lang gedegradeerd tot een "fanfare van Hamelen" ,iedere stap nauwlettend in de gaten gehouden door advokaten......een farce....

Wat vreemd toch, al die regeringen in Westerse democratieën die een beleid voeren dat regelrecht tegen de belangen van de eigen bevolking ingaat.
Hoe kan dat toch?

Dat houdt eigenlijk alleen maar steek indien je ervan uitgaat dat Duitsland geregeerd wordt door een externe, vijandige macht die een marionet in de vorm van een oude taart met een hondenkop op de kanselierszetel gezet heeft.

Libro 5 oktober 2017 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8541303)
Joelle gaat trouwens ook terug huisvrouw spelen. Waarschijnlijk tegen een kleine vergoeding :)



https://www.demorgen.be/politiek/joe...ssie-b867da32/

Wat is haar taakomschrijving? "Non" zeggen als JC weer eens aan de cognac zit?

Nr.10 5 oktober 2017 22:42

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8541433)
Geen enkel Europees land zou bvb de morele- en materiele kracht opgebracht kunnen hebben het Kalifaat te bevechten,laat staan te verslaan.......


kelt 6 oktober 2017 16:58

.

kelt 6 oktober 2017 16:58

Ik ben er in geslaagd Rusland uit het oog te verliezen....:oops:

Pandareus 6 oktober 2017 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8541131)
Uitstekende keuze, Jeanine!




Dat is toch weer één Nederlandse man meer die van zijn vrouw 's avonds een met liefde bereide warme maaltijd krijgt ipv een hoop gezaag over het werk.
De toegewijde zorg voor haar man en het huishouden zal haar gelukkiger maken en meer voldoening schenken dan een dwaze politieke carrière.
Hysterische huilbuien zullen in frequentie afnemen en tenslotte helemaal verdwijnen.
Ook zal ze aantrekkelijker worden en ongewenste gezichtsbeharing zal spontaan verdwijnen.
Dat is allemaal wetenschappelijk aangetoond.

Wij wensen je veel succes, Jeanine.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...t-op~a18bcb5a/

Heb je eigenlijk zelf al een echte job ? Of doe je nog steeds van die onderbetaalde klote jobjes via interim ?

Pandareus 6 oktober 2017 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8541263)
Wat een denigrerende houding toch weeral. Het respect voor de huisvrouw is hier ver zoek ...


Als zij daar ook mee kan leven : prima.

Maar ik vind dat je als man toch een beetje meer ambitie mag hebben om wel meer te verdienen...

Is het daarom dat je als een eenzaat leeft in een bos ?

vreemde jongens, die galliërs...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be