Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Burgers zullen privé-asielcentra moeten openen, en dringend. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=147220)

eno2 30 november 2010 11:30

Burgers zullen privé-asielcentra moeten openen, en dringend.
 
De toestand van de schending van de mensenrechten van de asielzoekers is in België zo acuut geworden, dat de VN België scherp op de vingers heeft getikt.

Volgens mij is de Belgische asieltoestand zo verrot, dat wij burgers verplicht zullen zijn ten privé-titel asielcentra te openen.

circe 30 november 2010 11:35

Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo. Als dat even rap wordt doorgetamtamd als die 500 euro per dag, dan is het hier in no time rustig.

Schelfie 30 november 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5135703)
De toestand van de schending van de mensenrechten van de asielzoekers is in België zo acuut geworden, dat de VN België scherp op de vingers heeft getikt.

Volgens mij is de Belgische asieltoestand zo verrot, dat wij burgers verplicht zullen zijn ten privé-titel asielcentra te openen.

Linkiewinkies willen meer asielzoekers, dat zij er dan voor zorgen. Ik wil ze niet in mijn huis, never!

metten 30 november 2010 13:04

Wij kunnen de toevloed niet meer aan. Op de VRT wist men te vertellen dat ondanks het feit dat er 4000 opvangplaatsen bijkomen de toestroom van "vluchtelingen" aanhoudt. Waar blijven de VN om een handje en een centje toe te steken in een land dat 4x meer asielzoekers te verwerken krijgt dan het EU-gemiddelde?

Marie van de koster 30 november 2010 15:29

Immigratiestop, nu!
Anders is het dweilen met de kraan open.

Mare Nostrum 30 november 2010 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5135719)
Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo. Als dat even rap wordt doorgetamtamd als die 500 euro per dag, dan is het hier in no time rustig.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hebben we nog wel C-130 's???????8O

Zo neen :katapulten reiken helaas nog niet zo ver....toch????:lol::lol::lol::lol:

Eigenzinnig 30 november 2010 17:48

Ik kan me niet van het idee ontdoen dat bepaalde 'drukkingsgroepen' hopen op een nieuw asielinfarct..met de daarbijbehorende 'algemene regularisatie' noodoperatie..

Mare Nostrum 30 november 2010 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5136473)
Ik kan me niet van het idee ontdoen dat bepaalde 'drukkingsgroepen' hopen op een nieuw asielinfarct..met de daarbijbehorende 'algemene regularisatie' noodoperatie..

Zolang die "drukkingsgroepen' zelf maar geen infarctus krijgen, hè?;-)

PS : aan de moderator, ik hoop dat u dit OOK niet gaat opvatten als 'aanzetten tot haat en geweld'????;-)

den dinges 30 november 2010 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 5135749)
Linkiewinkies willen meer asielzoekers, dat zij er dan voor zorgen. Ik wil ze niet in mijn huis, never!

Asielzoekende alleenstaande beeldmooie vrouwen ook niet ?

Schelfie 1 december 2010 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5137192)
Asielzoekende alleenstaande beeldmooie vrouwen ook niet ?

Heb mijn liefde al gevonden, dus neen... ;-)
Ik zal ze met plezier naar u doorsturenn goed? :D

Inno 1 december 2010 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 5137466)
Heb mijn liefde al gevonden, dus neen... ;-)
Ik zal ze met plezier naar u doorsturenn goed? :D

Ja maar daar gaat het niet om. Jij hebt je vrouw, maar een extra concubine kan er toch bij. Of ben je misschien racist? :-P

marcds 1 december 2010 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5137471)
Ja maar daar gaat het niet om. Jij hebt je vrouw, maar een extra concubine kan er toch bij. Of ben je misschien racist? :-P

Ik denk dat z'n vrouw er niet mee akkoord zal gaan ;)

eno2 1 december 2010 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5135719)
Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo. Als dat even rap wordt doorgetamtamd als die 500 euro per dag, dan is het hier in no time rustig.

Ik heb moderatie het volgende gemeld, na een vruchteloos rood driehoekje:

"Zulke haatspraak mag dus.
Onvoorstelbaar, hoe jullie die recidive racistjes in de watten leggen."

eno2 1 december 2010 09:58

Asielzoekers in opstand, gister.

Terecht.

Dit land stinkt naar overtredingen tegen de mensenrechten.

Carnivore 1 december 2010 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5137564)
Asielzoekers in opstand, gister.

Terecht.

Dit land stinkt naar overtredingen tegen de mensenrechten.


Als ze waren gebleven waar ze zaten, dan hadden ze nu niet in de winter buiten moeten slapen met heel hun kroost.
Zìj zijn naar hier willen komen, ik zie niet in waarom wìj daar dan ineens voor zouden moeten betalen.

Pericles 1 december 2010 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 5137599)
Als ze waren gebleven waar ze zaten, dan hadden ze nu niet in de winter buiten moeten slapen met heel hun kroost.
Zìj zijn naar hier willen komen, ik zie niet in waarom wìj daar dan ineens voor zouden moeten betalen.

Bovendien gaat het veelal om uitgeprocedeerden.
En die moeten het land verlaten.

Astar 1 december 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5137564)
Asielzoekers in opstand, gister.

Terecht.

Dit land stinkt naar overtredingen tegen de mensenrechten.

Die "asielzoekers" zijn Afghanen die NIET terug gekeerd zijn na uitgeprocedeerd te zijn.

eno2 1 december 2010 10:28

Het asielrecht is in alle beschaafde landen en in een aantal minder beschaafde , heilig, maar wij zijn, onder invloed van de racistjes onder ons, en onder de invloed van haatspraak, langzamerhand aan het ontbeschaven.

ancapa 1 december 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5137564)
Asielzoekers in opstand, gister.

Terecht.

Dit land stinkt naar overtredingen tegen de mensenrechten.

het land stinkt niet, het stikt... en dat is nog wat anders. Het gaat er aan dood.

wat doe je met uitgeprocedeerden ? illegalen ? :roll: de Roma die Sarkozy buitengooide zitten nu in Brussel ? 8O

Doe een geste, neem er een paar in huis, op uw kosten... samen metPireyns, samen met haar linkse meute. Probleem opgelost en iedereen blij. 8-)

ancapa 1 december 2010 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5137627)
Het asielrecht is in alle beschaafde landen en in een aantal minder beschaafde , heilig, maar wij zijn, onder invloed van de racistjes onder ons, en onder de invloed van haatspraak, langzamerhand aan het ontbeschaven.

correctie, de realisten onders ons...

Het is hier bitter koud. Waarom trekken ze niet naar Turkije ? In Antalya was het vorige week nog ruim 20 ° ! Het staat er vol met fantastische vijf ! ***** hotels die bijna overal leeg staan in het winterseizoen ! Plaats genoeg en veel dichter bij huis... :roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be