|
Citaat:
|
Citaat:
"UFO stigma and ridicule need to be erased: Jeremy Corbell." https://video.foxnews.com/v/6255077166001#sp=show-clips |
Citaat:
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden? Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren. Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen. En dat is net wat ik al jaren zeg. ;) Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik. Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn. |
Citaat:
Ik ben de laatste om in sprookjes te geloven. Maar ik heb me jaren al goed geïnformeerd over de ufo-kwestie (die ik vroeger wegwuifde als zijnde 'fantasieën') omdat ik dit een intrigerend verschijnsel bleef vinden. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ufo's of uap's wel degelijk bestuurde vehikels zijn die de nationale luchtruimen (en nu ook de zeeën volgens de recente uitgelekte berichten) bevolken (onveilig maken?) en waarvan niet geweten is wie ze zijn en wat ze zijn. U echter vertikt dit aan te nemen omdat het het bestaan van zulke toestellen met zulke vliegcapaciteiten in uw ogen niet 'rationeel' te verklaren is. En dus zegt u: 'het is fictie' of 'het zijn wensdromen'. Misschien uw 'rationaliteit' eens wat herbekijken. Toegegeven, de kans blijft nog steeds bestaan dat ik me goed vergis. Maar deze kans is klein (en wordt steeds kleiner de laatste tijd). In ieder geval, we zullen volgende maand iets meer weten. Tenminste, dat hoop ik dan maar. |
Citaat:
Maar wat het is, laat ik compleet open, aangezien er aan beide einden van het spectrum al zoveel lulkoek is verkocht. Response to Mick West Debunking | David Fravor and Lex Fridman |
Citaat:
Ik verwerp helemaal niet een 'mundane' verklaring. Alleen is het uitgesloten dat hetgeen de piloten en vele anderen hebben gefilmd 'weerballonnen' zijn, of een 'zwerm wilde ganzen' , of 'lensafwijkingen', of iets van dien aard. Neen, het zijn wel degelijk vliegende tuigen. Dat is mijn mening en ik vermoed dat dit ook zal bevestigd worden. Alleen hoop ik dat de Amerikanen ons iets meer zullen zeggen dan: 'we weten niet wat het is of wie ze zijn'. |
Citaat:
Het is niet uitgesloten, het is zelfs waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens de piloten komt het gedrag niet overeen met een weerballon of vogels, dus zie ik niet in waarom ik die uitleg wel zou geloven. Cfr het filmke dat ik hierboven heb gepost. |
Citaat:
Mij kan het persoonlijk niks schelen moest gij plots gelijk krijgen, dan geef ik dat ook gewoon toe. Denken in termen van "afgang" of "gelijkkrijgen" in deze zaak is niet erg volwassen. |
Citaat:
Zelfs indien er véél meer informatie is hieromtrent dan men wil toegeven, 'ze' zullen de dingen maar bij mondjesmaat vrijgeven. Disclosure zal geleidelijk gaan, is mijn inschatting. Een beetje zoals men het de dag van vandaag ziet gebeuren. Want vergis u niet: disclosure is nu happening. Maar, helaas, niet 'dankzij' de overheid, maar 'ondanks' de overheid. |
Citaat:
En nu is het het Pentagon zelf dat aandringt om meldingen openbaar te maken. "Het kan verkeren" zei Bredero. Of zoals Bob Dylan ooit zong: https://www.youtube.com/watch?v=90WD_ats6eE |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval, zoals ik al zei, de geest is uit de fles. En sommigen zullen niet ophouden totdat alles boven water komt. En dit betekent bijvoorbeeld in concreto, dat, mochten er ergens alien voertuigen opgestald zijn, of dat er voertuigen rondzweven die niet meer op fossiele, noch op kernergie opereren en van Amerikaanse makelij zijn, dat ook dit op termijn zal 'disclosed' worden. Het is niet meer te stoppen. En terecht! |
Citaat:
Gij wint altijd. |
Citaat:
Het laatste nieuwsje dan , heet van de naald. https://www.youtube.com/watch?v=kWt-f07Gm0w P.S. Toch maar nuchter blijven denken aan Wernher von Braun, zou ik maar zeggen. Eerst aliens zien, en dan pas geloven. Het kunnen ook de Russen zijn, of... de Amerikanen zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een goede zet. Er gaat sowieso toch niets concreets uit de bus komen, dat kan ik je nu al vertellen. Vervolgens zal de datum van de zgn. disclosure weer ergens verlegd worden naar een verre toekomstige datum. En zo blijven we bezig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be