Citaat:
Uitleggen doe ik geen twee keer. |
Citaat:
Dat de US een enorm testterrein in de woestijn hebben met een shoot-to-kill policy langs de wegen doet helemaal niet ter zake? Opgelet, ik zou de laatste zijn die niet WENST dat er een buitenaardse beschaving ons komt bezoeken. Ik schat de kans alleen erg ERG klein en als ze dan doen zouden we het heus wel merken. De energie nodig voor interstellaire travel is zo groot dat ze met gemak en een druk "op de knop" de planeet kunnen ontsmetten. Basis voor deze stelling? Teveel SF, snuifje wetenschap en mijn fantasie:lol: |
Citaat:
Neen hoor. Voor het bekend was heb ik testvluchten (ja hier in europa) gezien. |
bekijk eens al deze getuigen dan allemaal paranoia?
http://ufo-database.livejournal.com/ mensen melden op zulke sites omdat ze elders hun verhaal niet kunnen plaatsen ,daarom! |
Citaat:
Maar een Belgian Triangle UFO met 4 lichtbronnen onderaan, 1 in ´t midden en 3 op de hoeken is wel héél wat anders als een klassieke ouwe Stealth op kerosine... Trouwens er bestaan ook Stealth-snelboten. Prachtige dingen. (in Zweden gezien; Navy). |
Citaat:
Machtig gewoon. Bestaan reeds een paar jaar. |
Citaat:
Over de scramjets en pulsengines is er ook al genoeg verschenen en wie weet hoe staan we met : http://www.space.com/businesstechnol...ma_000724.html |
Citaat:
Dus we hebben een driehoekske met 4 ledjes onderaan. Buiten dat snel vliegen/scherpe hoeken echt geen andere data? Size, radiation , ... weet ik wat nog allemaal? Swedish = Visby Class Dit is net iets anders http://www.crookedbrains.net/2008/02/stealth-ships.html |
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij een beetje geobsedeerd bent misschien? :roll: Wat wil jij graag horen? Ik ga niet voor jou spreken hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle mogelijke data staan erin. Blijkbaar heb je er geen verstand van als ge over led´s begint. Of is het jouw taaltje ? Daar staat alles in, allez als ge iets niet begrijpt kan ik je wat uitleggen als ge het specifiek citeert. Is nochtans netjes vertaald in ´t Nederlands, en ik heb het volledig geciteerd in mijn post. Citaat:
Zweden is de moeite voor een geleide rondreis. |
Citaat:
Zo kom je niets maar dan ook NIETS te weten over een land. Citaat:
|
Citaat:
Het bovenstaande is nu net HET vb van wat mensen als Alienlike of onmogelijk zouden bestempelen. Hoe naïef kan men zijn om in een dergelijk groot universum te denken dat er géén anderen zijn? |
Citaat:
btw: uit het Belgian Triangle UFO rapport: Citaat:
|
Citaat:
Owkay, dus een vliegtuis SPECIAAL ONTWORPEN OM NIET GEZIEN/GEDETECTEERD te worden , kan worden uitgesloten? Hoe kan je iets, dat je niet kan zien , uitsluiten? Maakt dat de stealth dan niet ....nutteloos? |
Citaat:
Of mag ik er niet wetenschappelijk over denken? |
Citaat:
En wie heeft de beste radars ? Juist ;-) En wie heeft ze niet ? Aha... |
Citaat:
Om te beginnen zitten we al met de definitie van "alienlike" Driehoekskes met lichtjes? We hebben geen ENKELE REFERENTIE. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be