Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En jij hebt het COMETA report al volledig gelezen? :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Is dat al waarmee je op kan komen. Dat zegt toch twee keer niets? Ik zie geen enkele debunking van bewijs, hoogstens een mening van iemand over dit report. En ik versta niet wat hij bedoeld. Weet de schrijver eigenlijk zelf welk punt hij wil maken?? Het enige dat ik er in zie is wat over anti Amerikanisme. Je zei trouwens zelf dat het niet onbesproken was bij de believers. Ik zou dat meervoud toch achterwege laten, maar ja dat was om je argument wat gewicht te geven zeker. En tja, het is nu eenmaal een feit dat bepaalde geheime elementen binnen de Amerikaanse regening een voortrekkersrol spelen in de cover up van UFO's. |
Citaat:
Er zijn trouwens nog zo'n commentaren te vinden. Moet ik die ook allemaal copy pasten? |
Citaat:
|
Voor degenen die nog sukkelen met enkele basisbegrippen, hier een woordje uitleg over de term "bewijs" in relatie met UFO's:
- een bewijs is ondubbelzinnig en controleerbaar: dit betekent dat het maar op slechts één manier geïnterpreteerd kan worden, dat er bijgevolg geen enkele ruimte is voor discussie en het kan op objectieve wijze gecontroleerd worden met steevast hetzelfde resultaat als uitslag Dit in het achterhoofd houdend, zal de aandachtige lezer merken dat tot op heden geen enkele "case" of anekdote of hypothese of veronderstelling inzake UFO's kan worden beschouwd als zijnde een "bewijs". Dat, en niets anders. |
Citaat:
Speciaal voor sceptici !:-D En HIER !! Feestvierende Aliens !! http://www.youtube.com/watch?v=Ps0Mf...D02nqiVvOXotyw :lol: |
Hier een getuigenis van Laura Eisenhower, groot kleindochter Dwight Eisenhower, voormalig president van de VS.
Zij is ermee naar voor gekomen dat men haar proberen te rondselen heeft voor de elite, meer bepaald voor een project op Mars voor een kolonie. Dit deels voor haar DNA want zoals we weten komen de meeste presidenten van de US gerelateerd. De geheime regering heeft al basissen op de maan en op mars, zoals zij ook aangeeft. Citaat:
|
Men wil idd binnen een jaar of 15 een kolonie op mars stichten.
Er zijn al ongeveer 800'000 belangstellenden die de aarde definitief wensen te verlaten. Ikzelf denk er nog over na, is daar dan ook wel een café en zo? Of gaat dat daar zo een politie en politieke kolonie worden? |
Citaat:
Zoals vroeger naar Amerika en Australië. Maar ik vind dat dom. Als ze dat vandaag doen gaat dat onmiddellijk een moslim-kolonie worden. |
Citaat:
Mekka bezoeken zo goed als onmogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
- multidimensional travel - Mayan calendar - mysticism - Holy grail - alchemy - societal / cultural affairs - conflict resolution & peacekeeping - ancient matriarchal cultures - wilderness leadership - environmental science - metaphysics - holistic health - natural systems philosophy Blijkbaar is ze in één moeite door ook nog: - clairvoyant healer - cosmic mythologist - global alchemist - Earth advocate - artist Dus nu ze eventjes in het nieuws geweest met compleet niet te bewijzen claims, hoopt ze dat de boekingen zullen binnenstromen. |
Citaat:
Kan men zoiets niet doen met héél Mekka, en dat terug opbouwen op Mars ? En dan alle gelovigen meteen ook mee sturen ?:-D |
Interview met astronaut Edgar Mitchell over Roswell en COMETA. Hij is ervan overtuigd dat aliens betaan en heeft via zijn contacten binnen het leger ook deze bevestiging gekregen.
http://www.youtube.com/watch?v=CtUe8f9L0_o EN hier met astronaut Gordon Cooper, hij bevestigd UFO's gezien te hebben, en zelfs een UFO te zien landen hebben op een militaire basis. http://www.youtube.com/watch?v=dvPR8T1o3Dc |
Nog steeds geen gram materieel bewijs? Check.
Recycling voor de honderdste keer van voorgekauwde 'getuigenissen'. Check. New day, same sh*t. :) Citaat:
|
Citaat:
Om in je blote op tafel te dansen van pret !:lol: |
Citaat:
Hoe dan wel? Zeg je nu dat astronauten per definitie 'alien contacts' in hun opleiding of werkschema zitten hebben? Echt? :lol: Citaat:
|
Ach kijk, wanneer het in hun kraampje past zijn autoriteitsargumenten ineens wel geldig. Hoe schattig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be